Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    #2901 Sayen, 8 apr 2011
    Laatst bewerkt: 8 apr 2011
    Hallo dames!
    Niet veel aanwezig geweest omdat ik even niet meer aan zwanger worden wilde denken.
    Volgens mij heeft het geholpen!
    Bekijk bijlage 142689

Sorry voor het ego berichtje, het is nog vroeg, ga straks bijlezen!

2. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Jaaaaaaaa!!!!!! Gefeliciteerd meid toch nog een roze in de lente!!!

3. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Gevonden:

NOD-WACHTBANKJE:
    02-04 Justme
    35 - ronde 10 - 1e kind
    04-04 Secondlife 36 - ronde 8 - 2e kind

06-04 Alice - ronde 11 - 1e kind
    10-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind
    15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind
    18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind
    19-04 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)[/QUOTE]

4. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Sayen, zit op mijn iPhone en lijstje aanpassen gaat wat moeilijk. Ik zou zeggen leef je uit en zet jezelf tussen onze zwangeren hahaha

5. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Oeps volgens mij heb ik een oudere lijstje gequot.... Wie helpt ff?

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Als allereerst SAYEN, GEFELICITEERD meid!!! Mooi hoor idd nog een roze lente erbij!!!

Nu de rest nog! Dat zou toch wel erg leuk zijn, zit nu zelf weer op de wachtbank, dus afwachten maar weer. Ga wel proberen om het een beetje van me af te zetten want ik word er een beetje gek van elke keer dat wachten, ik heb nu zoiets van, ik zie het wel, das beter voor mijn gezondheid denk ik.

En Alice, het lijstje is volgens mij nogal ver weg, ik kan m zelf niet vinden nu.

En Xon jaja we hebben nog ff erop los geklusserd hier hoor hahahhaha.

Liefs en dikke knufff allemaal sillysa

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sayen gefeliciteerd!!

8. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Bedankt allemaal :D

Even lijstje opgezocht. Voelt nog wel vreemd hoor om bij zwanger te staan. Morgen nog een test denk ik, om het zeker te weten ;)

NOD-WACHTBANKJE:

15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind
    18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind
    19-04 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind
    02-05 Justme 35 - ronde 11 - 1e kind
    02-05 Alice 36 - ronde 12 - 1e kind
    05-05 Secondlife
    36
    - ronde 9 - 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Sayen, wauw zwanger!!!! Gefeliciteerd.
    Best nog snel, toch? 3e ronde!

Ik ga vandaag naar de gyn.
    Had geen positieve ervaring met haar de vorige keer.
    Ze was onaardig en ongeinteresseerd en stond in letterlijk 4 minuten weer buiten.
    Kreeg het idee dat ze niet zo een voorstander is van alleenstaanden die zwanger proberen te worden.
    Zie er dus wel een beetje tegenop.

Heb wel al mijn vragen opgeschreven (maar ja dat had ik de vorige keer ook en heb toen geen enkele vraag kunnen stellen) en heb me voorgenomen me niet zomaar weg te laten sturen.
    Ik wil vragen om een HSG en pregnyl.

Vanochtend mijn temperatuur nog wel weer 1/10 hoger dan gisteren, dus waarschijnlijk maandag echt mijn eisprong gehad.
    Wat dat betreft dus wel goed gezeten.
    Afwachten maar weer!

10. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, gelukkig we kunnen het nog!
    Weer een zwangere! Gefeliciteerd Sayen! En op naar de winkel voor nog 100 testen, want je kunt het vast niet geloven...
    Dat wordt veel potjes piesen!
    @Xon: laat je niet zomaar wegsturen, zet m op vandaag!

11. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Bedankt! Ja, inderdaad best snel.

impie: :D

Xon: Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring met de gyn hebt, kan me voorstellen dat je er nu tegenop ziet. Laat je niet wegsturen voordat je op al je vragen antwoord hebt! Veel succes!
    Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat het allemaal niet nodig is en dat je nu al zwanger bent...

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    :$:$wow sayen van harte en gezellig wordt het zo op de roze bank. jij ook in ronde 3, ik ook, we kunnen het wel!. wat oud met 35+:p;)

meiden kom op kan meer bij..ik ga hard duimen voor de w8bankers.

@xon..je niet weg laten sturen, begin eerst met de vragen dan kan ze er niet omheen. en over je ei en temp. het hoeft niet elke maand dezelfde stijging te zijn, gelukkig zijn er de ovutesten die dan zekerheid bieden

@silys..geukkig toch ei gevonden, laat ei dus dit keer. hoe is het met afbouwen en de pijn?

@ ongi's.. meiden heb je jezelf lekker verwend om met goede moede naar de volgende ronde te gaan hé:)

@preggies.how are you? wodag weer echo be benieuwd hoe die is, vind toch wel spannend of nog steeds goed zit.

ik ga weer even werku:(
    doei

13. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sayen! Wauw! Gefeliciteerd meid! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn voor je. Geniet ervan.

Liefs,
    S.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sayen: gefeliciteerd! Wat een leuk positief nieuws weer na al het rood van de afgelopen weken. Ja, het geloof zal nog wel even duren. Ik heb er ook zeker 6 testen doorheen gejaagd voordat ik het echt een beetje wilde geloven en ondanks dat ik bijna 10 wkn zw. ben, twijfel ik af en toe nog wel eens. Geniet van dit mooie nieuws, meid!
    @Xon: succes bij de gyn. Ik denk dat ze wat geïrriteerd is omdat ze iemand tegenover zich heeft die echt van wanten weet. Daar worden ze altijd wat zenuwachtig van. Maar het is jouw lijf en het moet jouw kindje worden, dus je kunt niet genoeg alert zijn en genoeg vragen.

Nou, meiden, mooi nieuws van Sayen! Ik hoop dat goed voorbeeld goed doet volgen.... dus op naar meer roze deze maand! Wij schuiven met alle plezier een stukje op op de roze bank!

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, net terug van de gyn.
    Ze was wel aardiger dan de vorige keer, maar op de manier waarop ze haar co-assistent afsnauwde dacht ik, jij bent echt geen aardige vrouw.
    Ik weet gewoon zeker dat ze mijn manier niet ok vindt, das jammer maar goed.
    Heb er dus wel een HSG en pregnyl uitgesleept.
    Als ik die HSG wilde laten doen moest ik wel weer een uitstrijkje laten maken, want het was toch al wel minstens 5 maanden geleden!!!
    En je weet maar nooit met al dat donorzaad (dat zei ze!!!!!!).
    Naar mijn idee moest haar co-assistent gewoon leren hoe ze een uitstrijkje moest maken.
    Die was overigens heel lief, maar liet tot twee keer aan toe die eendenbek vallen (pakte dan wel een nieuwe hoor, haha), duwde volgens de gyn dat ding niet diep genoeg, had de stoel niet goed gezet enz. enz.
    Afijn het zal niet makkelijk zijn om haar co te zijn zeg!
    Heb nog wel even voor de zekerheid gevraagd of het geen kwaad kon als ik nu evt. zwanger zou zijn.
    Volgens haar niet.
    Nou ja, tegen mijn verwachting in dus weer met de beentjes wijd gelegen (terwijl ik ze toch echt graag ernstig dicht tegen elkaar aan wil houden :) ).
    Zo gauw de eerste dag van mijn menstruatie is moet ik het zh bellen voor een HSG en mag ik komende maand ook meteen aan de pregnyl.
    In ieder geval zijn we weer een flinke stap verder in de goede richting.

Bijna weekend!!! Yes.
    Ga vanavond lekker uit eten, even goed ontspannen.

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    applause voor xon!!!!

17. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    you go girl!!!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: fijn dat je dat eruit hebt gesleept. Kan dat 'gewroet' van onderen met die eendebek geen kwaad, voor het geval je deze poging toch zwanger geraakt zou zijn? Je zegt wel dat je je bij de eerstvolgende ongi moet melden, maar we gaan er vanuit dat dat hopelijk aankomende maand niet meer nodig mocht zijn omdat je zwanger bent.;)

Hier alles nog steeds onder controle. Voel me de laatste dagen, gek genoeg, weer niet echt zwanger. Dus kijk al weer 'angstig' en 'verlangend' uit naar de volgende echo (op 26 april). Op die dag heb ik eerst 's middags de echo voor de nekplooimeting en begin van de avond moet ik naar de gyn. toe voor mijn 12-wkn controle.
    Ik moet de laatste dagen wel 's nachts 3-4 keer plassen en heb nu weer heel pijnlijke borsten, dus ik ga er maar vanuit dat dat nog steeds zwangerschapskwaaltjes zijn. Zal blij zijn als we 2-3 weken verder zijn en de eerste 'gevarenzone' gepasseerd is.

Gisteren belde er nog een oud-collega op dat ze een afspraak wilde maken om op kraamvisite te komen.:$ Kun je nagaan, mijn zoontje is al ruim 1,5 jaar! Het is dat het nieuws nog niet officieel is, ik had er bijna bij willen zeggen dat ze beter even kon wachten en dan straks ook gelijk voor nr. 2 op kraamvisite kan komen.:p

19. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Goed zo xon!!! Voor mekaar wat je wilde, zal je zien dat het straks niet nodig is hihi. Ik hoop het!

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Sayen: Yesssssss!!!!!! Gefeliciteerd meid!! Wow wat leuk zeg. En je eerste kind hè? En wat snel zeg in de 3e ronde. O ben echt blij voor je. Heerlijk lentenieuws weer. Geniet ervan.

@Anderen: Fijn weekend allemaal. Misschien dat ik nog even kom lezen en kijken.

Liefs

Deel Deze Pagina