Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sayen, gefeliciteerd meid!!! hopelijk gaan we snel jouw voorbeeld volgen!

@xon, fijn dat je bezoek succesvol was ondanks de niet zo aardige of tactische gyn.

hier heerlijk weekend!!!! nog geen uitslag van uitstrijkje, ze liepen achter op het lab.... maar heb er goed gevoel over dus we gaan fijn mijn ei zoeken!

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Xon fijn dat je eindelijk krijgt wat je wilt!! Goed zo!!

Almika, met de pijn gaat het niet zo lekker, heb veel pijn in mijn rug nu en mijn benen, dat straalt nl uit, maarja komt wel goed, misschien is er een wat minder schadelijke pijnstiller dan morpfine. Maar de pijn van de cyste is weg dus misschien is ie verschrompeld ofzo, ik weet het niet.

Justme veel s6 met het zoeken naar je bijna paasei hahahaha, knufffff.

dikke knufff allemaal, sillysa

3. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,
    gisteravond de ovu test gedaan. Nu geen streepje meer te zien. Dit betekent volgens mij een hele korte cyclus door de HSG.
    Woensdag positieve ovu test, maar manlief was er niet.
    Donderdagavond pas aan het klussen geslagen! ('s middags had ik ook veel slijm, sorry!
    Gister was hij dus omo wit.
    Wat denken jullie.... op tijd met het klussen?
    Ik wil even jullie mening weten.

Ik heb mijn handtekening ook maar even aangepast.
    En zetel mij maar op de wachtbank met een brok chocolade of nee, een heerlijk choco ijsje!

4. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Zo meiden, effe niet geweest hier, zit weinig achter internet, ben moe, moe,moe.

Maureen, hoop dat je eindelijk eens een leuke donor vind, wat zitten er toch veel rare mensen bij.

Syllisa, hoop dat je healing helpt en inderdaad binnen 3 maanden zwanger bent!

Sneeuwmees, weinig kwaaltjes hier. Ben weinig misselijk, soms wel eens heel de dag, dan dagen niet. Alleen erg moe.
    Mijn strakke buikspieren die ik nog had voor mijn dochter zijn nu wel echt weg:(. Toen moest ik bij 15 weken pas een zwangerschapsbroek aan en zag je het amper, nu draag ik die broeken al en zie je zeker 's avonds echt een buikkie! Ben 1,5 kilo aangekomen. Denk wel dat ik deze zwangerschap iets meer aan zal komen, maar was de eerste keer ook wel heel weinig aangekomen, maar 8,5 kilo.
    Heb 3 mooie echo's gehad en het ziet er allemaal weer goed uit, wat blijft dat toch bijzonder!
    Al met al mag ik niet klagen, het loopt voorspoedig!

Sayen, gefeliciteerd!!!! Super nieuws!

Xon, super dat je nu wel je dingen voor elkaar hebt gekregen, nu maar hopen dat je het niet nodig hebt omdat de zwemmers hun best hebben gedaan!

doei,bar

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Gm dames!
    Gisteren even heerlijk met mijn vriendin bij de griek gegeten. Hmmm. Had ik verdiend vond ik zelf :) !!

Sneeuwmees, volgens die 'heks'(hahaha) kon het geen kwaad om een uitstrijkje te doen. Er wordt iets weggehaald aan de buitenkant van je baarmoeder.

Impie, ik kon niet alles vragen over die HSG, misschien weet jij het.
    Ik moet bellen op de 1e dag van mijn menstruatie, hoeveel dagen erna doen ze die HSG?
    Kreeg jij meteen de uitslag?
    Ik weet ook helemaal niet of ik dan deze maand ook weer voor een uitgangsecho moet en ook clomid erbij kan slikken.
    Maar eens even bellen.
    Hmm misschien gewoon nu eerst even 2 dagen nergens over na denken :)

Bar, fijn dat alles zo goed gaat.
    Geniet ervan.

Fijne dag allemaal, geniet van de zon.

6. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sayen proficiat! Wat een mooi nieuws! fijn weekend allemaal!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bar: fijn dat je al een paar mooie echo's hebt gehad en dat het zo goed gaat. Zo'n echo is voor mij altijd weer een stukje bevestiging en bewustwording. Ik moet nog wachten tot de 26e en dan heb ik er waarschijnlijk 2 op een dag. Mijn buik begint ook aardig op te zwellen, al ben ik (vorige week tenminste) nog niets aangekomen. Bij mijn zoontje zaten er na een paar weken al 3 kilo aan en nu dus (nog) niets of niet veel. Ik moet ook zeggen dat ik ook niet echt heel veel meer eetlust heb. Heb sneller op elkaar honger, maar eet dan geen overdreven grote porties. Maar goed, wat niet is kan nog komen en ik moet het ook allemaal meezeulen, dus zo lang die kilo's nog even wegblijven is voor mij nog even goed zo.
    @Xon: lekker grieks eten. Mmm...klinkt goed! En na zo'n spannende afspraak bij de heks heb je het zeker meer dan verdiend.
    @Impie: donderdagavond klussen is volgens mij prima, hoor. Bij een positieve test springt je ei binnen 24-48 uur, dus goed getimed toch!

Ik heb vanmorgen weer een poging gedaan om te gaan winkelen samen met mijn zoontje. Mijn man had nachtdienst gehad en kon niet mee. Had op internet bij C&A wat positie-tunieken gezien. Die ik ook vanaf nu al kan dragen. Dus ik dacht, lekker weer, ik ga naar de stad en ga dan zelf bij de C&A kijken. Mijn zoontje was vanmorgen al met het verkeerde been uit bed gestapt en het was allemaal net niet goed. Ik dacht dat verandering van omgeving wel zou helpen, maar niet dus. Daar liep ik dus, met een jengelend kind in de buggy, het zweet op mijn rug en de tranen in mijn ogen. Ik had zo'n zin om even lekker langs winkels te slenteren en nu was het voordat ik een winkel binnen was, al raak.:( Toen ik bij de C&A was, kon ik geen positiekleding vinden. Bleek dat dit een klein filiaal is en dat dat alleen bij grotere filialen te verkrijgen was.:x Dus voor de kat zijn. K. naar de stad gereden. Ben nog wel her en der wat winkels in geweest, maar de lol was er voor mij snel vanaf. Dus uiteindelijk met een doosje zwangerschapsvitamines naar huis gereden. Zoonlief viel op de terugweg al in slaap. Ach, ja, hij kon er ook niets aan doen. Hij zat zich gewoon in de weg.
    Volgende keer, neem ik mijn man's advies, echt maar ter harte dat ik een keer alleen ga shoppen.;)

8. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon:
    de hsg hebben ze bij mij op de 9e dag gedaan. Ze doen dit in ieder geval voor de eisprong, omdat ze niet het risico willen lopen een bevrucht eitje weg te spoelen.
    (kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap).
    Toen ik belde op de eerste dag van de menstruatie kon het hier in het ziekenhuis niet op de dinsdag. (de dag hadden ze de rontgen niet beschikbaar en het moest dus tussen de 9e en 12e dag geloof ik.
    De eerste keer kreeg ik gelijk de uitslag (4 jaar geleden) Althans de gyn zei toen: het ziet er goed uit.
    Je kunt ook op een schermpje meekijken en je ziet de eileiders mooi vol lopen.
    Daar maken ze een stuk of 5 foto's van.
    Ze riep nu ook: je bent geslaagd mevrouw, maar dat kan ook tegen de verpleegkundige zijn geweest i.v.m. de eerste keer spuiten. Althans... dat dacht ik later.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sneeuwmees, ja dat van de C&A ken ik, had dat in Assen dacht daar zullen ze het wel hebben, nou mooi niet moet er voor naar Groningen..
    Nou mooi niet dus...
    dan maar naar andere winkels

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Thanks Impie!
    Ik weet wel dat ik drie dagen na de HSG een afspraak met de gyn heb.
    Waarschijnlijk om de uitslag te bespreken.
    Weet niet waarom, maar nu ik het voor elkaar heb die HSG, vind ik het eigenlijk enorm eng!
    Ik ben zo verschrikkelijk bang dat daar het nieuws uit gaat komen dat ik helemaal niet zwanger kan worden.
    Gek he?
    Ik moet daar overigens eerst naar de afdeling gyn voor een zwangerschapstest, zodat ze zeker weten dat ik niet zwanger ben.
    Eigenlijk raar dat je toch nog dezelfde maand een poging kan/mag doen, je zou toch denken dat die vloeistof die ze erin spuiten niet erg goed is voor een eicel.

He balen sneeuwmees dat je niet ff lekker hebt kunnen winkelen.
    Nou ja die stomme C en A had toch geen positiekleren voor je.
    Gewoon de volgende keer even lekker met een vriendin de stad in. Dat had je overigens natuurlijk ook kunnen doen, vriendin mee vragen voor je mannetje, zodat je wat relaxter kan passen.
    Ik ga ook regelmatig met vriendinnen mee, houd ik even de kids bezig terwijl ze in het pashokje staat :)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: zo te horen wordt het weer een spannende maand voor je. Dat je niet zwanger kan raken, lijkt me niet. Misschien wel heel makkelijk gedacht van mij, maar je hebt een regelmatige cyclus, met goede eisprongen en je eitjes rijpen goed. Dat lijken mij de basis-dingen om zwanger te kunnen raken.
    Ja, de volgende keer shoppen ga ik het echt anders doen en ga ik toch maar alleen. Ik ben ook wel eens met mijn man gegaan die dan ons zoontje bezig houdt, maar op de een of andere manier word ik er toch onrustig van als ik rustig in de rekken sta te snuffelen en ik hoor mijn zoontje op een afstand jengelen, omdat het allemaal te lang duurt. Dan heb ik nog niet echt rust. En misschien voor nu toch maar even wat via internet (wehkamp of zo) bestellen.;)

Het beloofd weer een heerlijk dagje te gaan worden. Mijn man moet vandaag werken dus zit al een beetje te kijken wat ik kan gaan doen. Vanmiddag als de kleine slaapt moet ik in ieder geval even flink schoonmaken. Gisteren was het zonnetje zo aanlokkelijk dat ik even lekker gespijbeld heb met een tuinstoel in de zon, maar dat moet vandaag natuurlijk wel weer ingehaald worden.
    We hebben overigens een weekendje weg met de pasen geboekt. Even tijd voor elkaar en het is ook net de periode dat ik 12 weken zwanger ben en dus, hopelijk, opgelucht kan ademhalen door het halen van die mijlpaal. Dus dan is het extra leuk om dat tijdens een mini-vakantie te 'vieren'.

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sneeuwmees, heerlijk vooruitzicht een weekendje weg! geniet ervan he!

hier ook lekker genieten van het zonnetje! nijn zit in zijn buitenren te genieten van het gras en wij lekker op het terras

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: klinkt goed! Is je konijn al zindelijk? Ik heb hier nog een Duitse hangoor en een cavia in een rennetje zitten. Als ik zie hoe leuk mijn zoontje het al vindt om ze te aaien, weet ik weer waarvoor ik het allemaal doe (iedere week de hokken schoonmaken en het voeren enzo).

Mijn zoontje heeft vandaag een 'hoe-haal-ik-het-bloed-onder-mijn-moeder's nagels dagje.:x En ik kan zeggen dat het voor hem al een zeer geslaagde dag is. Voor mij helaas minder.
    Het zal wel het begin van de peuterpuberteit zijn. Heb ook al een paar dagen een zere/stijve nek en daardoor ook hoofdpijn e.d. Dus ik ben ook al niet op mijn meest beste humeur. Ik had vanmiddag wilde plannen om het hele huis aan kant te maken als hij op bed ligt, maar ik denk dat ik maar even een zonnig plekje in de tuin opzoek en even mijn batterij oplaadt voor als meneertje weer wakker wordt eind van de middag.:p

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    tja, als je al wat moe bent dan is een lastige peuter extra lastig lijkt me, sterkte ermee!

nijn is inderdaad zindelijk, ging best snel. hij heeft nu buiten wel een plekje waar hij keutels laat vallen, kijken of we hem daar vanaf kunnen krijgen.

heerlijk vanmiddag buiten gezeten bij de verjaardag, heerlijk!

15. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,
    hier een heerlijk dagje buiten gehad. Vanmorgen lekker in het bos. Vanmiddag bij een verjaardag in de tuin. Kids heerlijk aan het spelen. Geen kind aan gehad. Is ook wel eens lekker.
    @sneeuwmees, een kind alleen, dan ben je er drukker mee, dan wanneer er andere kinderen bij zijn.
    Nu is hij wel heeeeeeel moe!
    Zo direct het bed in!.
    Morgen helaas weer werken. (want het wordt weer zo'n mooie dag!)

16. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hey allemaal,

Ook zo heerlijk genoten van het mooie weer vandaag? Ik mag mn pootje niet belasten maar zittend in de tuin onkruid wieden mag wel, vind ik. Verder geen nieuws.. afwachten..

@ Sayen: gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Het lijst wordt gelukkig steeds langer en langer.

@ Xon: jij hebt die HSG helemaal niet nodig, want je bent deze maand gewoon zwanger :D. Goed dat je dit doorgedrukt hebt! Wel spannend weer!

@ Sneeuwmees: adem in- adem uit... Lastig hoor zo'n peuter als je moe bent.. Gezellig samen gaan slapen?

Liefs,
    Pimmetje

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Pimmetje: sorry, heb ik iets gemist dat je geblesseerd bent?

Ik heb vanmiddag idd ook even geslapen toen mijn zoontje op bed lag. Dus we waren allebei aan het eind van de middag weer met het goede been uit bed gestapt.;)
    Hij loopt sinds een maand of twee en hij kan sinds kort ook naar buiten. Ja, ik kan het me wel voorstellen dat zijn wereldje in alle opzichten zoveel groter is geworden dat hij ook daar weer zijn grenzen (en dus de mijne) buiten gaat verkennen.
    Ik duik zo ook lekker mijn bed in. Morgen begint de werkweek al weer, al heb ik deze keer niet echt het idee dat ik echt 'vrij' heb gehad. Voel me eigenlijk wat uitgeblust, terwijl ik me juist weer opgeladen zou moeten voelen voor de nieuwe werkweek. Misschien dus maar een beetje rustig aan doen op het werk. Mijn baas weet gelukkig al dat ik zwanger ben, dus ik neem aan dat als ik even weg zit te dromen, hij het me wel zal vergeven.:)

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ondanks de zon vandaag een K......U............T...............dag:(:x

hoofdpijn, geen trek ik in eten, misselijk, moe kortom ik moet gewoon maar ziek naar huis gaan van mijn werk..........

even ego berichtje hoor:(

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: wat naar dat je je zo vervelend voelt. Hoop dat de misselijkheid snel afzakt. Weten ze op je werk dat je zwanger bent, zodat je makkelijk weg kan?

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    nee weten ze nog niet. woensdag echo en zhuis dus als goed zit dan vertel ik dodag.

ben net naar buiten geweest heb iets gegeten nu gaat wel maar ga toch eerder weg.

hoe is met jou?

Deel Deze Pagina