Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Almika succes woensdag met de echo!

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Wat een weertje zeg!! Heerlijk, ben zowaar al wat bijgekleurd, kom weer helemaal bij van dit weer, jammer dat het morgen alweer voorbij is.

Hier verder niet zoveel, nog steeds op de w8bank, wel veel aan het snaaien pfff, word zelf misselijk als ik eraan denk hahahaha.

Almika s6 met je echoooo, hoop dat ie erg mooi is.

En verder iedereen veel s6 met wachten, klussen en zwanger zijn.

Dikke knuffff sillysa

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: in tegenstelling tot jou voel ik praktisch niets. Dat maakt me enorm onzeker en ik moet nog 2 weken wachten voor ik weer een echo heb. Ik was zelfs 1 kilo afgevallen, ondanks dat ik helemaal niet misselijk ben. Het komt denk ik, omdat ik niet echt veel meer honger heb dan anders en dus ook niet heel veel meer eet. En ja, mijn lichaam verbrandt blijkbaar toch wel de nodige calorieën. Kortom, een totaal andere zwangerschap als bij mijn zoontje. Toen was ik ook niet zo onzeker als nu.
    Daarnaast zijn er ook wat spanningen op het werk, wat familieperikelen e.d. Ik denk dat het ook daardoor komt dat ik me wat meer gespannen voel (en misschien door een bepaald stresshormoon wel bepaalde kwaaltjes verdring). Ik probeer daarom zo veel mogelijk te ontspannen, om de kleine in mijn buik toch niet te kort te doen, maar dat valt niet altijd mee.

4. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Wat is het hier rustig...

Almika: Succes met je echo morgen! Voel je je weer wat beter vandaag?

Sneeuwmees: Vervelend dat er spanningen op het werk en in de familie zijn. Hopelijk kun je toch een beetje ontspannen.

Ik heb gelukkig ook (nog) nergens last van. Alleen een beetje gevoelige borsten, daardoor wist ik eigenlijk ook dat het raak was en heb ik toch 2 dagen voor NOD getest ;)

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen

vandaag wat beter maar komt niet door zw zijn is gewoon griepje ben ik bang, overal spierpijn, uit mijn bed liggen zweten vannacht en nog hoofdpijn. ben ook thuis en ga zo mijn bed weer in.

@sneeuwmees...jammer van de spanningen , ook ik heb er last van er is natuurlijk nogal wat gebeurd, dus niet iedereen is eens met de zwschap. ik heb mij 2weken echt bleghh gevoeld:( en toen was weg, tot nu..maar dat is een dagje tussendoor. afvallen doe ik ook ben al 3,5 kilo kwijt is toch echt de bedoeling dat we aankomen maar vind niet zo erg met de 1e was ik vreetmonster en dus 30 kilo zwaarder...maar ach kind was ook 4990 gram.

hoop voor je dat je toch kan ontspannen tussendoor want is niet goed te veel spanning.

@sayen..niet te hard schreeuwen voor je het weet beginnen de kwalen bij 6 weken.:p

ik ga even tukkie doen

tot later

6. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

nou 4 dagen voor NOD wordt ik ongesteld???? cyclus wordt elke maand korter!
    nou, ik schuif weer ff een maandje op:"

NOD-WACHTBANKJE:

18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind
    19-04 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind
    02-05 Justme 35 - ronde 11 - 1e kind
    02-05 Alice 36 - ronde 12 - 1e kind
    05-05 Secondlife
    36
    - ronde 9 - 2e kind
    06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Niala: wat balen, zeg. Blijkbaar is je cyclus nog steeds een beetje van slag ivm je mk. Is daar niets voor te krijgen? Ik lees hier op het forum wel eens middeltjes als teunisbloem e.d. Ik dacht dat dat ook bedoeld was voor je cyclus.
    @Almika: beterschap. Mijn man had het vorige week ook ineens. Hij had vanuit het niets ineens koorts, alles deed hem zeer. Na een nachtje vol zweten en enorme gewrichts- en spierpijn, ging het de in de loop van de dag erop ineens weer beter. En hij heeft nu nergens last van. Hoop dus voor jou ook dat je er met een dagje van af bent. Ik hoop dat je je morgen in ieder geval beter voelt als je weer een echo krijgt.

Hier een rustig dagje gehad. Heb de laatste twee dagen minder last van mijn stijve nek en daardoor dus ook in dagen een keer geen hoofdpijn. Je voelt je gelijk een heel ander mens.
    Voelde me de laatste tijd wat gespannen en merkte dat ik eigenlijk helemaal niet kon huilen. Dat terwijl ik van mezelf altijd een enorme huilebalk ben (zeker in combinatie met een zwangerschap). Ik voelde me dus ook een beetje 'vast' zitten. Tot afgelopen weekend toen mijn zoontje zo vervelend was. Toen ik hem vermanend toesprekend voor de voor de 20e keer uit de tuin haalde omdat hij voor de 20e keer de bloemen stond te vertrappen, begon hij te huilen. Omdat mijn zoontje zo begon te huilen omdat ik boos op hem was, begon ik zelf voor het eerst in weken ook te huilen. Heb het maar even lekker laten lopen. Moet wel zeggen dat ik me in het algemeen daarna ook wat beter voel. En het klinkt gek, maar sinds die huilbui voel ik me af en toe ook een heel klein beetje misselijk en heb ik weer wat meer honger.

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh nee Niala, wat balen zeg!
    Het enige voordeel eraan is dat als je een kortere cyclus hebt je ook weer eerder een poging kan doen.
    Maar wat balen zeg!
    En waar jij woont hebben ze vast geen choco-eitjes van Jamin :( Ik zou er bijna een paar naar je opsturen!

Almika ik hoop dat je morgen wel naar je echo kunt, en je er niet te beroerd voor voelt.

Huilen kan soms heerlijk opluchten hoor sneeuwmees!
    Je wilt niet weten hoeveel liters ik vorig jaar na het verbreken van mijn relatie er heb uitgeperst (ik geloof niet dat ik de komende 10 jaar nog kan huilen;) ).
    Laat het idd gewoon ook lekker lopen, dat is denk ik voor je beebje een stuk beter dan dat je het ophoudt en opkropt.

Fijne avond all!

9. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Almika, succes vandaag. Ik ga aan je denken.
    @Niala, balen dat je al weer ongi bent, maar weer nieuwe kansen!
    @sneeuwmees, wel blijven genieten ondanks alle perikelen. Je kindje gaat voor!
    Hier verder rustig. Op het wachtbankje. Ik voel eigenlijk niets, dus zal wel weer gewoon ongi worden..
    (zelfbescherming!)

groetjes

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi Meiden,

Almika s6 vandaag met je echo!!

Niala balen dat je zo snel alweer ongi bent, maar zoals je bij mij kunt zien is dat ook ineens veranderd. Wel heb ik nu een regelmatige cyclus van 25 dagen was eerder altijd 30. Het is wat lastig in het begin om je ei dan te vinden, maar het is mij uiteidelijk ook gelukt, s6 meid.

Sneeuwmees, ben het eens met de rest, gewoon lekker laten lopen, opkroppen is echt geen optie nu kan best zijn dat je door de hormonen ook wat emotioneler bent dan normaal natuurlijk en wat meer prikkelbaar, maar dat komt best weer goed, sterkte meid.

Hier nog steeds op w8bank, verder nog niet veel te melden eigenlijk.
    Wat saaaaaaiiiiiiiii, nou veel liefs en knuffies, sillysa;)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: veel succes voor straks met je echo?
    @Syllis: hoe is het nu met je rugpijn? Is het nog vol te houden?
    @Niala: net wat Syllis zegt, het is vervelend dat je cyclus korter is, maar sommige mensen hebben idd een korte cyclus die wel regelmatig is. Maar kan me voorstellen dat het weer even zoeken is naar een regelmatige cyclus en dat dat je wat in de war brengt.
    @Impie: hoop dat je zelfbescherming niet uit komt en dat je positief test. Ik zag overigens het lijstje weer voorbij komen en het beloofd volgende week weer een spannende week te gaan worden. Duim voor jullie allemaal!!

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hello girls

hiep hiep hoera...zit nog steeds goed allemaal. in 2 weken tijd ukkie letterlijk 3x zo groot geworden van 8,9 mm(rijstekorrel dus) naar 2,77 cm(stelt ook nog niet veel voor) ben blij.

we hebben ook gelijk bloed laten prikken en 2 mei de nekplooimeting, twijfel nu weer of punctie meot doen ivm risco maar die is mider als kans op afwijking, nou we hebben nog bedenktijd. ik ga nu maar eens genieten en wat vriendinnen vertellen.

en huilen is zo fijn zeker na een stress periode...

ga snel bengel uit school halen.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: wat fantastisch! Lag je nu helemaal op schema wat de duur van je zwangerschap betreft? Ik dacht dat je bij de eerste echo wat teruggezet was. Nou, meid, geniet van dit mooie nieuws. Hopelijk voel je je snel ook minder ziek, zodat je ook van je zwangerschap kan genieten.
    Ik heb de 26e mijn nekplooimeting. Bloed is er al geprikt. Ik had laatst ook een kattenkeutel vastgepakt :x en ben nu ook op toxoplasma geprikt. Mijn zoontje was laatst buiten aan het spelen. Hij wilde wat grint uit het pad bij de buren pakken (tussen het hekje door). Ik zag in een oogflits dat hij iets vast had wat duidelijk geen steen was en greep dat uit zijn hand. Bleek het een uitgedroogde kattendrol te zijn :$ (sorry, eet smakelijk, dames). Heb dat dus ook maar even gemeld bij de gyn en ze heeft dat toen ook maar even aangekruist bij het bloedprikken. Ben dus benieuwd wat er allemaal uitkomt de 26e.

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Fijn Almika, wat heerlijk dat alles goed is en dat je rijstkorrel toch al is uitgegroeid tot een spruitje :)

Het gekke is, dat ik er zo van overtuigd ben dat het deze ronde ook niet raak is (voel niets bijzonders, heb zelfs een beetje buikpijn en vandaag al de hele dag hele lichte hoofdpijn wat voor mij meestal de voorbode van de ellende is), dat ik tussen de middag vergeten was het ZH te bellen voor mijn bloeduitslag.

Bleef de hele tijd zo een gevoel houden dat er vandaag nog iets moest!
    Dus een half uur geleden, ploingggg! Oh ja, het ziekenhuis bellen. Hormoonwaarde was 25 (moet boven de 20 zijn), dus wel goed. Alhoewel ik de vorige keer 32 had.
    Maar ik had vorige week ook zo een kleine temperatuurstijging, denk toch dat er iets niet helemaal goed is gegaan.

Nou ja laat dan de ellende maar snel doorbreken(denk zaterdag), des te eerder kan ik die HSG doen, hoe eng ik het ook vind (de uitslag dan he!!).

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @almika, fijn dat je echo goed was

@xon, balen dat je neg gevoel hebt meid, blijf nog wel even doorduimen hoor!

hier wachten op mijn ei, vandaag was de ovu test heel licht pos dus duurt nog ff. verder erg moe, slaap helaas weer slecht.... vrijdag gelukkig weer acupunctuur, dat help meestal erg goed!

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik lig op schema precies zoals ik uitgerekend heb maar of zo blijft want wat ik mij afvraag is of ik nu ook een termijnecho bij vk krijg.
    ik ben niet meer ziek was idd maar 2 dagen en ziek zijn van het zw zijn is zo nu en dan.

@xon...het kan toch zomaar ineens wel zo zijn mied, juist als je niet verw8:p

@justme...go eggie go eggie...

lent is pas begonnen en heb goede moed dat deze lente raak is voor jullie!!!!!!!!!

ga nu bank hangen want ik ben wel nog steeds belachelijk moe...

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Had net alweer bruine friebeltjes, dat is het begin van het einde! :(

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ach, nee, toch!! :$ Ik hoop dat het bij eenmalige frubbeltjes blijven.

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Sneeuwmees, nee het gaat niet goed met de pijn het is niet meer uit te houden, maar ben nu met de huisarts aan het kijken voor een andere oplossing, omdat je zowiezo geen medicatie mag slikken met een zwangerschap wordt het nog moeilijk, ik weet ook niet of ik dat wel ga volhouden, ik denk dat ik me nog een keer ga laten prikken op de pijnpoli tenminste als ik dat spul wel ingespoten mag krijgen als ik zwanger wil worden. Ik hoop dat het met jou niets is met die kattendrol, ik heb zelf altijd katten gehad ook tijdens de zwangerschappen en heb nooit ergens last van gehad, s6 met w8en op je bloeduitslagen.

Almika fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad!! Super!!

Xon wat jammer nou weer, maar misschien dan na HSG gaat het beter, s6 meid.

Zelf hier ook niet het idee dat het raak is, behalve de zere borsten die ik altijd heb, zijn verder alle tekenen aanwezig, PMS erg aanwezig hier, zat al te janken om secret story, nou als je daar al om mot janken wwhhahahaha, afwachten dus maar weer.....

Slaap lekker allemaal, een dikke knufffff

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Sillysa, dan pas je gewoon lekker bij Moniek, hahahaha, die is volgens mij elke dag ongesteld!!!
    Vervelend zeg dat van die pijn, hopelijk is er iets anders voor die pijn.

Hier op dit moment geen bruine friemeltjes meer, heb ter controle vandaag maar een witte onderbroek aangedaan hahahaha. Wat erg he, maar handiger voor controle!
    Helaas nog steeds hoofdpijn en twee borsten die als je er naar wijst al pijn doen! Maar dat heb ik ook elke maand en wijst dus niet naar een zwangerschap.
    Die hoofdpijn is een erg slecht teken, volgens mij heb je dat juist niet als je zwanger bent!!!
    Balen maar het is niet anders!

Deel Deze Pagina