Pardon. Het is niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen. Ik heb wel al die tijd meegelezen en met iederen meegeleefd maar ik ben nu eenmaal niet zo'n prater. Mijn excuses.
Hi dames, Lekker weekend weer hè. Pfff ben er echt aan toe zeg. Zag ook het lijstje weer voorbij komen dus heb wel zo ongeveer in mn hoofd wie er volgende week aan de beurt zijn. Ik hoop op goed nieuws voor ons allen. Het doet ook wel pijn dat ik het lijstje voorbij zie komen zonder mijn naam ertussen. Ben al zo ver dat ik denk dat het voor mijn 40ste niet meer gaat gebeuren. Deze maand is ook weer onbenut voorbij gegaan, volgende maand ook. Daarna vast ook en dan zitten we alweer op de helft van dit jaar. In januari word ik 40. Pfff Iedereen is anders natuurlijk en daarbij komen ook nog eens onze hormonen als vrouw en sommige periodes heftiger dan andere (soms nog door extra hormonen). Ik zelf ben altijd blij met roze nieuws. Weet niet maar ik voel altijd een soort juichgevoel. Oké daarna kan ik soms wel eens denken 'hmm je bent het zelf nog niet hè M. dus ff dimmen'. Maar juist omdat wij een topic hebben die de naam 'Wie nog meer 35+' draagt, ben ik extra blij om te lezen dat wij 35plussers gewoon nog het geluk hebben, soms na lang proberen, om zwanger te raken. Dus ondanks dat ik het me wel kan voorstellen dat het vervelend is dat je het zelf niet bent (ik weet er alles van), voel ik direct blijdschap. Maarja iedereen is anders en vooral als je er middenin zit en bang bent weer een teleurstelling tegemoet te moeten (want het wordt elke maand zwaarder). Tja dan kan het pijnlijk zijn om iemand anders blij nieuws te zien meedelen als je ook niet het gevoel hebt dat je lief en leed gedeeld heb hier op het forum omdat diegene weinig langs geweest is. Dat stukje begrijp ik wel. Maar zou het toch fijn vinden als we het hier gewoon blijven vermelden. We willen juist de bevestiging van dat wij op onze leeftijd, ahum, gewoon zwanger raken. Maar nogmaals ik begrijp beide kanten. Go Preggies!! Succes aan de klussers en geduld en geluk aan de wachters en het komt goed lieverdjes. Echt. Gefeliciteerd 'Mama van zoon'! Ben blij voor je Liefs
Maureen ik begrijp uit je verhaal dat je nog steeds niet de juiste donor bent tegen gekomen?? Jeetje wat is dat frustrerend. Maar er is ook hoop ook die van ons kwam zo uit de lucht vallen.. en zie... Ik ben nu druk met spullen kopen voor de kleine smurf
Hi Ricmar, Inderdaad nog niemand tegengekomen Ik geloof er bijna niet meer in. Teveel teleurstelling en er zitten toch echt rare gasten tussen hoor. Maar dan denk ik aan jouw verhaal en dan krijg ik toch weer hoop. Wat lekker dat je leuk spulletjes kopen bent zeg. Lijkt me heerlijk. Ik ga nog even kijken naar de links die je geplaatst hebt. En ik heb ook nog niet je buikje bewonderd. Ik had het laatst nog met iemand over dat het met 'n donor ook heel lang kan duren voor het raak is. Toen haalde ik dus mooi ff jouw voorbeeld aan hihi. Zonder naam en heel verhaal maar wel dat je donor ermee kapte en je snel een andere vond waarvan je heel snel zwanger raakte. Jij bent mijn hoop en succesverhaal hoor. Liefs
Dames ik kan alleen nog maar huilen! Poging 9 voorbij, ik had zo gehoopt dat ik de pregnyl kon laten voor wat het was en de HSG niet nodig zou hebben omdat ik zó bang ben voor de uitslag. Ik ben zo moe van het nadenken, regelen, hormonen, echo's en testen, vooral ook omdat ik alles altijd maar alleen moet doen. Als ik dan gisteravond een berichtje plaats met voor mij nogal vervelend nieuws en iemand die hier nooit iets zegt/verteld over zichzelf, plaatst daar dan wel zo een 'ik ben zwanger' berichtje overheen, vind ik dat weinig getuigen van tact. Maar iedereen heeft zijn eigen mening (gelukkig) en nogmaals ik misgun niemand zijn geluk, maar dat weten jullie wel! Ik haak even een paar dagen af. Ik ga even proberen wat rust te zoeken, uit te huilen en ergens op zoek naar energie voor wat er allemaal weer gaat komen. Fijn weekend allemaal.
Oh ja Ricmar, wat een leuke spulletjes! Geniet ervan. Je hebt er zo lang op gewacht dus ik snap heus wel dat je lekker je spulletjes aan het kopen bent. Maureen als je binnenkort je donor vindt, kun je idd beter een voorbeeld nemen aan Ricmar! Ricmar is jouw donor geen optie voor Maureen???
Had vanmiddag een hele reactie getypt maar in de haast bij het wegklikken toen een collega binnenkwam, het hele verhaal kwijt. :x Shit! Nu maar een nieuwe poging, ik hoop maar dat ik niemand vergeet. @Ricmar: heerlijk, hè, lekker shoppen voor de kleine smurf. Eindelijk kun je losgaan. Je hebt er lang genoeg op gewacht, dus gun het je van harte. In Kesteren heb je ook het babypark zitten, waar je misschien wel eens van gehoord hebt. Wij gingen regelmatig naar het budgetpark wat ernaast zit. Al het overjarige (nieuwe) spul van het babypark, gaat (vaak) met hoge kortingen naar het budgetpark. Blijkbaar heb je in babyland ook ieder jaar weer een andere mode-kleur, dus als het jaar weer voorbij is (en de nieuwe kleur weer gearriveerd is voor het nieuwe jaar), wordt alles met korting verkocht. @Justme/Impie: gesprek met de baas is goed verlopen. Heb het idee dat ik alles in alle rust en eerlijkheid heb kunnen zeggen en nog belangrijker dat het aankwam en hij doorhad waar het aan schort op onze afdeling. Nu moet hij het nog in de praktijk brengen, maar ik heb er vertrouwen in. @Xon: wat klote dat je je zo naar voelt. Misschien even lekker naar het strand dit weekend. Even uitwaaien! Het wordt er iedere maand niet makkelijker op, hè? @Maureen: leuk weer van je te horen! Hoe is het nu met je ex en met jou? Heb je hem nog gesproken de laatste tijd...? Kan me voorstellen dat je je even moedeloos voelt omdat er op dit moment niets gebeurd, maar je zal snel genoeg merken dat het ineens ook voor jou allemaal kan gebeuren, en vaak op een moment als je er geen rekening mee gehouden hebt. @Mama van Zoon: je bent misschien niet zo'n prater, maar dat hoeft ook helemaal niet. Als het je leuk lijkt om contact met ons te houden is het ook leuk als je zo af en toe eens op iemand reageert of even zegt hoe het met je gaat. Het hoeven heus geen hele lappen tekst te zijn en ook niet dagelijks. Maar om elkaar beter te leren kennen en begrijpen is het fijn een beetje van elkaar op de hoogte te zijn. Dus voel je welkom mee te kletsen. Je zult snel zien hoe verslavend het kan zijn. @Alice: leuk ook weer van jou te horen, al kan ik me voorstellen dat je strontchagrijnig van alles wordt. Snap ook niet dat het zo moeilijk moet zijn om zwanger te raken. Zet een stel konijnen 5 min. bij elkaar en het is praktisch altijd raak. Het is niet eerlijk verdeeld.:x En idd die mensen die maar een keer onbeschermde sex hebben gehad en dan 'per ongeluk' zwanger geraakt zijn. Onbegrijpelijk!
sneeuwmees kesteren is nog wel een eindje hier uit de buurt maar is misschien een optie, weet wel dat er in Hoogeveen 1 zit.. en hoe gaat het met jou?
Ach goss lieverd toch Jeetje wat vervelend nou toch. En ik had nog wel goeie hoop voor je en leefde ook met jou mee toe naar de 18e maandag. Pfff. Kan me helemaal voorstellen dat je de energie weer moet zien te vinden. Verdorie :x En ik snaptje je berichtje sowieso wel hoor. Iedereen is ook anders in reageren en sowieso snap ik je wel. Maar je zou nu toch de volgende keer, hoe heet het HSG? (heb er hier voor het eerst van gehoord) doen? Laat dat dan aub ervoor zorgen dat het hierna raak is. WEet even niet meer wat te zeggen, anders dan: héél veel knuffels, sterkte en al het goeds gewenst voor de volgende ronde. Liefs
Lees dit nu pas Ik zal niet liegen: heb heus wel stiekem aan Ricmars donor gedacht hoor hihi. Maar ik zal wel geduldig proberen te zijn en die weg weer afgaan. Toch lief dat je eraan denkt. Maar zou hij niet wat voor jouzelf zijn dan? Liefs
Hey allemaal, Weer een hoop leuke en helaas ook minder leuke berichten hier! @ Xon: wat ongelooflijk K****! Deze maand zou onze maand worden.. Ik snap dat je er helemaal doorheen zit, elke maand wordt zwaarder. Misschien dat de Pregnyl je helpt om sneller zwanger te raken. Een hele dikke knuf voor jou!! @ Mama: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik snap de verdeelde reacties hier wel maar ik ben blij voor je. Niemand misgunt een ander het geluk alleen moeten sommige hier zelf erg lang op wachten.. @ Ricmar: fijn dat alles zo goed gaat! Nu lekker shoppen, super! @ Maureen: wat balen dat er nog steeds geen zicht is op een oplossing... daar wordt je ook een beetje depri van.. Heel veel sterkte!! @ Sneeuwmees: fijn dat het gesprek goed verlopen is! De sfeer op de werkvloer is erg belangrijk... @ Alice: je blijft van alles meemaken.. en als het positief was dan was het alleem maar leuk voor ons om te lezen. Helaas!! Hopelijk gaat het snel beter. Knuf! Alle anderen: ik denk aan jullie!! Hier weinig nieuws: na een botvliesontsteking waarbij ik een week mijn been niet mocht belasten, mag ik nu eindelijk weer lopen. Zo'n week op krukken valt heel erg vies tegen!! Natuurlijk heb ik deze maand het gevoel dat het weer niet raak is. Dinsdag zal ik meer weten. Geniet een beetje van het mooie weer en het weekend!! Liefs, Pimmetje
Nou dames, klinkt afgezaagd maar ik sluit me helemaal aan bij sneeuwmees Ricmar, hele leuke spullen zeg, ook helemaal mijn smaak! Geniet er lekker van meid. Xon, ik begrijp je helemaal meid. Kom even tot jezelf. Snap je enorme teleurstelling maar ook je angst voor de uitkomst van de hsg... Na zoveel maanden zonder resultaat ga je aan jezelf twijfelen. Ik heb dat zelf ook Maureen, ik hoop zo dat er binnenkort iemand is die de perfecte donor wilt zijn voor jou... balen meid deze tegenslag. Mamvanzoon, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Justme, nog ff meid en dan zitten wij weer in de achtbaan tot aan onze nod Had vandaag een ovutest en de T-streep was goed aanwezig maar nog niet even donker of donkerder dan de C-streep. Misschien morgen. En jij? Tja en hier dames, net terug van uiteten en het heeft me goed gedaan. Ff met manlief alleen, zonder kids die hun buien hebben dankzij hun moeder, zonder hond die alleen maar loopse teven ruikt hihihi. Even ouderwets gezellig Weet je dames, soms heb ik wel eens de gedachten dat ik afstand moet nemen van het zwanger willen worden. Geen agenda, geen ovutesten, geen temp opnemen, geen ei in de gaten houden maar gewoon genieten.
xon ze hebben in deze regio hunnebedden, ik schuilde daar (figuurlijk) wel onder als ik een dip had. zoek een grote steen kruip er onder, en meld je maar weer als je er aan toe bent. Ik hoop dat de HSG je meevalt en dat de pregnyl je op weg helpt... Ik ben de laatste maanden namelijk niet zo zeker van de juiste timing bij je omdat je ei te laat lijkt te springen...en soms zegt het niks, maar je weet nooit
@Alice: fijn dat het uiteten goed bevallen is. Goed van jullie dat jullie ook tijd voor elkaar nemen. Is erg belangrijk. Ik hoor vaker dat het bij stellen ineens raak is als ze er even niet mee bezig zijn (of op vakantie gaan). Hoop dat deze 'aanpak' ook voor jullie gaat werken. Een collega van mij zou nooit kinderen kunnen krijgen. Na vele jaren proberen, adviseerde de arts ze om voor adoptie te gaan. Je raadt het al, zitten ze midden in de procedure, raakt ze zwanger. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. @Pimmetje: klinkt heftig zo'n botvliesontsteking! Hoe kom je aan zoiets. Ik had er zelfs nog nooit van gehoord. @Ricmar: met mij gaat alles goed. Zoals ik vanmiddag tegen mijn baas zei, een beetje tè goed. Ik voel nog steeds praktisch niets en het zou fijn zijn als je af en toe even iets voelt of ergens last van hebt. Heb 's avonds wel meer honger, dus dat vind ik wel weer een goed teken. Heb net een boterham met pindakaas op.
Hoi meiden, Jammer weer Xon, voel met je mee hoor, ook hier zit het er weer aan te komen helaas, koppijn, buikpijn nou ja je kent het wel, lieverd ik hoop voor je dat je een goede uitslag krijgt bij de HSG en de pregnyl je gaat helpen, dikke knuffff en s6 in deze kl*te dagen. Ricmar leuke spulletjes hoor!!! Leuk allemaal he?? Als je dan eindelijk alles kunt gaan kopen voor je kleine......Knufffff Almika een secondopinion heb ik al gehad zelfs al meer dan 1 of 2 er is gewoon echt niets meer aan te doen, mee leren leven zeggen ze gewoon en daar moet je het maar mee doen, helaas... Hier verder nog geen veranderingen, wacht op mijn ongi, die zich zit op te dringen hier aan de pijn te voelen. Ik had eerder ook al geschreven dat ik al voelde dat het niet raak was, er zijn er een paar die dat verkeerd hebben begrepen hahahaha, geeft nix hoor, was het maar zo. En tja Xon me aansluiten bij moniek hahahaha, gelukkig ben ik niet zo'n jankerd, die jankt nog als ze een scheet moet laten hahahaha, maar als ik ongi moet worden ben ik echt een emowrak hoor. Nou lieverds slaap lekker, dikke knufff en tot latersssss.......
Pfff heel verhaal getypt, is alles weg!!!!!:x:x Dat gebeurt volgens mij als je alleen inlogt om bericht te schrijven. Pfff. Nouja ik had jullie apart aangesproken allemaal. Geen zin nu weer alles te typen. Maar ff snel dan: @Sneeuwmees goed dat het goed gaat met je. Zowel op werk als persoonlijk en zwangerschap. Die tip van de budgetmark sla ik echt op! En ex zie ik dus wel weer hoor. Maar er is niets veranderd en hij wordt ook niet mijn donor zo te zien. Merk wel dat ik hem heel erg mis en echt van 'm hou maar dat wist ik al. Ben het alleen zijn trouwens ook zat. Snap Xon daarom ook wel dat het extra moeilijk is om alleen in deze rollercoaster te zitten/stappen elke keer. (Power Xon!!) @Almika: Ook blij om te horen dat je echo goed was en alles nog goed zit!! Goed zo! @Syllisa: Sterkte met je rugpijn. En volgende week is jouw NOD hè? Ik duim. (Oké terwijl ik aan het typen was en nóg een keer 'n bericht moest typen omdat alles weg was, heb jij ook gepost. Zie nu dus dat je verwacht dat de rode duivels weer op bezoek komen :x Mag ik nog duimen voor je? Doe ik tóch; ben eigenwijs) @Ricmar: Ik ben ook wel meer van de neutrale kleuren. Heb gekeken naar je behang en je meubels, leuk! @Iedereen: Heb wel meegelezen maar soms niet gepost de afgelopen 2 weken. Volgens mij had ik jullie wel verteld dat ik toen een otnmoeting had met een donor dus dat is nog niet zo lang geleden. Ben helaas nog op zoek. En daardoor voel ik me vlees noch vis hihi; zit niet op de wachtbank, klus niet (hoewel hihi), en ben ver verwijderd van de roze lijst. Maar zoals jullie zo lief zeggen kan dit allemaal ineens veranderen en binnenkort... Als ik je niet bij naam genoemd hebt wil dat echt niet zeggen dat ik niet meeleef of aan je denk. Liefs
@alice, gister waren beide streepjes heel licht, maar dag ervoor waren ze beide bijna even dik. dus denk dat mijn ei geweest is, pijn is ook weg. nu dus weer wachten..... ga alvast taart maken, eet je ook mee @Xon, balen meid! hele dikke knuf!! ik zou ook opzien tegen de mmm, met of zonder partner is dat niet leuk. hopen dat het snel wat oplevert. ik duim hard voor je. hier een heerlijke zaterdag, zo weer stukje tuin doen en verder heerlijk boek lezen in de zon! helaas slecht geslapen omdat mannetje erg verkouden is..... ach, heb extra lang weekend dus dat slapen we er wel weer bij!
@Pimmetje: Jeetje een botvliesonsteking heb ik ook nog nooit van gehoord. Beterschap gewenst. Moest je zelfs met krukken lopen? Maar nu gaat het dus weer beter? En ik duim voor je dat je volgende week roze nieuws mag krijgen. @Alice: Moeilijk soms hè, alles bij elkaar. Gelukkig heb je een goede relatie waarin je lief en leed deelt en kwijt kan. En wat je zegt over even niets timen en het idee even los te laten, ook ik geloof wat de anderen zeggen; dat je vaak dan ziet dat koppels zwanger raken. Juist dan. Voor ZI-ers is deze mogelijkheid er natuurlijk niet maar voor jou/jullie natuurlijk wel. Wie weet. Maar kan het niet nu ook raak zijn? Is jouw NOD nou ook volgende week? of was verder weg hè? Begin mei? Nouja ik hoop het beste voor je. Niet alleen op gebied van zwanger raken maar ook alle andere omgevingsfactoren waar je het over hebt. @Iedereen: Fijn weekend gewenst! Liefs
Even een momentje voor mezelf. En even moed verzamelen om aan de enorme berg strijkgoed te beginnen. Mijn zoontje ligt net in bed. Vanmorgen werd ik om 7.15 uur wakker gebeld omdat mijn collega tegen een probleem aan liep. Gevolg, mijn zoontje ook wakker geschrokken en helemaal overstuur. Ik heb hem maar even op het grote bed genomen, dat vind hij altijd leuk. Maar nu was hij wat roekeloos en hoe hij het voor elkaar kreeg. Zijn hand gleed weg en hij viel dus met zijn lip op het randje van het nachtkastje. Gevolg bloedende lip. Nou, daar zit je dan om 7.30 uur, half uit je slaap gerukt met een huilend kind met bloedende lip beneden. En dan moet de dag nog beginnen. Zijn humeur werd er niet beter op en straks viel hij weer half met zijn hoofd op de stenen buiten. Het arme kind. Volgens mij is hij nu dus helemaal uit en ik hoop voor hem (en voor mij) dat hij straks weer even bijgeslapen is en zich happier voelt dan vanmorgen. Zijn lip is inmiddels helemaal opgezwollen. Zo sneu! Ga straks nog maar een keer bij hem kijken, zeker als hij met zijn hoofd zo op de stenen valt, zit me dat toch niet lekker. Het ging wel niet heel hard, maar toch.... Nou, meiden succes met taart eten, op de wachtbank zitten (hopelijk wel in het zonnetje). En alle zwangeren, succes met alle kwaaltjes. Een fijne zaterdag...!!!