Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    oh, geef je zoon een dikke knuf van mij! wat een hectiek zo vroeg op de ochtend! hopelijk was je zaterdag verder prima.

hier lekker dagje gehad, nu lekker op de bank

2. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Justme, ik ben een meeëter hoor:D
    Gisteren had ik even de boel omgedraaid, het testvenster was namelijk het controlevenster (ovutesten kruitvat).
    Dus gisteren was ie goed positief maar vandaag dus ook... 2 dagen dus nu een knalposi test:(
    Tja, wanneer is nu mijn LH-piek? Geen idee...
    We gaan vanavond of morgenochtend maar aan de klus. Denk morgenochtend aangezien ik behoorlijk moe ben:)

Sneeuwmees, wat sneu voor je kereltje meid.

Maureen, mijn nod is begin mei net als justme. En inderdaad, denk dat ik er afstand van neem mocht het deze maand weer niet lukken.
    Besef me ook terdege dat ik mezelf gelukkig ag prijzen met mijn partner. Niet alleen voor het lief maar ook voor het leed te delen. Zoals Xon al zei, het lijkt mij toch zwaarder als je alles in je uppie moet verwerken...
    En ik hoop net als jij, dat alle niet-zwangeren binnenkort zich mogen aansluiten bij onze zwangerenbank;)

Syll, jij hebt het ook niet makkelijk zeg. Hoop nog steeds dat je op rose gaat hoor meid.

Sneeuwmees, dat hoor ik ook vaker dat als je aandacht ergens anders is, dan ineens zwanger kan worden. Maar ja, ken er ook genoeg die ook zwanger zijn geraakt terwijl zij ook bezig waren met ovutesten, tempen etc.

Pimmetje sterkte meid. Botvliesontsteking is echt niet grappig:(

Nou dames ik ga even tossen wanneer we hier gaan klussen. Zoals al eerder geschreven, gisteren en vandaag positest. Geen idee wanneer mijn ei nu gaat springen:(
    Wat zouden jullie doen?
    Zit vandaag op dag 12.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    ei komt na een pos test, dus gewoon ff door blijven klussen dan zit je altijd goed!

4. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    We gaan zo in bad en dan gaan we naar een verjaardag hahahaha en morgenavond maar weer van bil:D

5. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Wij gaan even poedelen in bad, die is net klaar wordt er geroepen. Nou hij nog:p:p

:D:D:D:D:D

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hahahaha Alice, nou veel plezier in bad zou ik zeggen!! Flink klussen nu dan komt het helemaal goed!! S6 en veel plezierrrr....

Sneeuwmees wat sneu voor die kleine, hoop dat het morgen weer wat beter gaat met m, knuffff....

En tja tuurlijk mag je duimen hoor, vind ik heel lief, maar ik denk echt dat het niet gaat gebeuren deze maand, helaas, ik heb zoveel buikpijn dat ik zelfs denk dat het al eerder gaat komen. Ik zie het wel.

Veel liefs allemaal, dikke knufffff....sillysa

7. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hey meiden,

Wat een mooie dag vandaag weer, we boffen met zo'n voorjaar! Het gaat weer de goede kant op met mn enkel. Normaal komt een botvliesontsteking door overbelastig. Dit had ik al wel aan de andere kant (deze muts denk dat ze met deze leeftijd namelijk dat ze ineens zeer intensief kan gaan sporten ;)). Maar dat kan bij mijn enkel niet zijn, want op die plek zitten geen pezen e.d. De fysio denkt dat ik het gestoten heb ofzo. Het is dus een mysterie hoe ik eraan kom...

@ Sillysa: Moed houden!! Ik heb ook al dagen buikpijn maar zolang we geen rood zien, blijf ik voor ons duimen!

@ Alice: Volgens mij kun je best een tijd een positieve test hebben. Het is wel een teken dat je ei eraan komt, dus veel plezier met klussen!

@ Sneeuwmees: fijn begin van de dag! De ongeluksvogel.. Is de rest van de dag beter gegaan?

@ Maureen: Ik ga duimen dat het geluk jouw kant op komt, dat heb je wel even nodig!

@ iedereen groetjes!!

Liefs,
    Stephanie

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Meiden, bedankt voor alle knuffels voor mijn zoontje. Hij heeft 's middags weer even een inhaalslag gemaakt door ruim 3 uur te slapen. Hij is in ieder geval beter wakker geworden, al wilde hij weer niet echt eten. Of de lip te pijnlijk is, ik weet het niet, dus maar voorzichtig wat zacht fruit gegeven en vanavond maar even gespijbeld door chinees te halen ipv te koken. Hij is gek op chinees en ik vond dat hij dat wel verdiend had na zo'n vervelende start van de dag. Ik zag dat hij aan de buitenkant een klein wondje op de lip heeft, maar blijkbaar dus ook aan de binnenkant een wondje van een tand door de lip. De pechvogel.
    We hadden die ochtend ook nog een enorm drama met hem, omdat mijn moeder en ik met hem naar een rommelmarkt waren gegaan. Hij is enorm gek op autootjes. Maar op zich vind ik die best prijzig om steeds nieuw te kopen. Dus toen we hoorden dat er een rommelmarkt was, zijn we daar even gaan kijken. Mijn zoontje moest even mee omdat mijn man moest werken.
    Hij vloog gelijk op alles met wielen af en wij hadden gelijk de paar autootjes die er nog stonden, gekocht. Maar ja, hij wilde natuurlijk niet meer in de buggy en wilde persé daar met de auto's spelen. We kregen hem dus met geen mogelijkheid mee.:x Drama, drama en dus uiteindelijk maar met een hevig krijsend kind op de arm naar de auto gelopen en met het zweet op de rug met een huilend/krijsend kind naar huis gereden.
    Na een middagje slapen kon hij eindelijk helemaal los gaan met zijn 'nieuwe' autootjes. Hij heeft de tijd van zijn leven gehad. Hoop dat hij morgen dus maar een betere dag heeft. Ik was vanavond compleet gesloopt en heb weer de aftiteling van het tv-programma niet meegemaakt.:)
    @Alice: hoop dat het badderen gezellig was. Ik heb wel eens gehoord dat bij een positieve test je 3 dagen achter elkaar moet klussen. Maar houd het vooral leuk, dus als er een keer een dag tussen zit, is het ook goed, want de zaadjes van de dag ervoor zijn dan toch nog wel onderweg. Ik merkte dat toen wij een paar maanden aan het proberen waren dat er wel eens een maand tussenzat dat het echt verplichte nummers waren, omdat je te moe was e.d. Dat werkte voor ons niet echt.
    De maand dat het raak was, hadden we ook echt weer plezier in het klussen gehad, en zie mijn banner, het was raak. Dus ik geloof zeker dat dat ook meespeelt en dat die zaadjes dan nog beter zullen zwemmen!:p

9. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Daar ben ik ook even weer. Wat een heerlijke dag was het weer vandaag hè. Ik ben gek op de lente. Lekker veel buiten geweest vanmiddag. Met de kleine meid naar de speeltuin en lekker in de onze eigen tuin gezeten. Zalig! Gisteren wezen shoppen met z'n drietjes. Onze dochter moest nieuwe schoentjes enzo. Dus gelijk maar 2 paar goeie zomerschoenen gekocht.

@Mees, wat een dag gisteren meid. En wat sneu van je kereltje. Hoe is het nu met zijn lip? Mijn dochtertje is vorige week van de fiets gevallen en had ook een megalip en een blauwe bult op haar hoofd. Ziet er meteen zo zielig uit hè. Hoop dat hij vandaag weer lekker met zijn autootjes gespeeld heeft. En wat heerlijk dat het zo goed met je zwangerschap gaat! Ben superblij voor je. Geniet er lekker van.

@Xon, wat een K*tzooi lieve schat. Waarom is het je nou niet gegund. Ik begrijp heel goed dat je er even helemaal klaar mee bent. Neem rust en probeer van het mooie weer te genieten voor zover dat lukt. Ik denk aan je meid. Dikke knuffel voor je.

@Maureen, wat balen dat je nog geen nieuwe donor hebt gevonden.
    Misschien toch die van Ricmar? Hoop dat je snel weer verder kunt.
    Knuffel.

@Almika, wat een mooie echo!!! Wauw! Geniet ervan.

@Ricmar, leuke meubeltjes en behang hoor. Wat fijn voor je om daar nu mee bezig te kunnen zijn na zo lang wachten. Ik vind het echt heerlijk voor je.

@Sillysa, duim duim duim. Ik heb nog hoop voor je hoor. In ieder geval een dikke knuff voor je. Sterkte met je buikpijn.

@Pimmetje, sterkte met je enkel meid. Wat een gedoe zeg. Groot mysterie.

@Mamavanzoon, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan.

@Alice, druk aan het klussen? Zet 'm op meid!

@Justme, hoe is het met jou?

Hier zijn we nog aan het wachten tot de volgende kleusperiode weer aanbreekt. Zal deze week wel zijn. Dan gaan we er weer voor. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden. Gek hè. Ah, manlief heeft lekker beschuitjes met aarbeien gemaakt. Mjammie! Even lekker smullen hoor.

Dikke knuffel voor jullie en voor iedereen die vergeten ben.

Liefs,
    Secondlife

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @secondlife, nog even en je mag naast me plaatsnemen op de wachtbank. taart staat al klaar!

ik wou dat dat in real life ook zo was, vreet me te pleuris en heb overal zin in :) zal straks wel misselijk worden ervan vrees ik.....

11. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Justme, ik ook! Heb een bakkie Bugles op mijn buik staan op dit moment, hahahaha!

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    dan zal het wel een post ovu ietsje zijn ;) geniet ervan!

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    oh nee, zie net je onderschrift..... voor jou dus pre ovu.....

14. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Hier ook alles snaaien hoor hahaha
    Heb vanmiddag een kwarktaart gemaakt en al twee stukken op hihihi
    Zal wel met de ovu te maken hebben. Krijg altijd een paar dagen voor ovu trek in lekkere dingen.

Eind van de middag mijn ei gevoeld volgens mij en vanochtend geklust ipv gisteravond. We hadden een hoop lol in bad en was een andere sfeer dan wanneer je zin hebt in elkaar, waren ook wat laat voor verjaardag.
    Vanavond zien we wel, als we zin hebben. Moet zeggen dat ik een stuk relaxed ben op deze manier.

Morgen kom ik taart eten justme. Zal lekkers meebrengen voor als de taart op raakt hihihi

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Meiden, gisteren was het de hele dag rustig op het forum en gisteren dus even niet meer online geweest. En zie daar, er is toch weer heel wat afgeklepperd en afgesnoept. Leuk!

Mijn zoontje had gisteren weer zijn dag niet. Het was de hele dag bleehhhh om niets. Hij is wel tien keer naar binnen en naar buiten gelopen, waarvan dan ook 9 keer languit de keuken in gevallen op zijn snotterd. Hij was zo onhandig! Een keer was hij natuurlijk met zijn hoofd weer tegen de deurpost aangevallen, met als gevolg een mooie blauwe bult erbij. Kleurde mooi bij zijn dikke rode lip!
    Wat voel je je dan een slechte moeder en wat breekt je moeder hart dan op zo'n moment. Dat was ook mijn grootste angst om kinderen te krijgen. Kan ik het wel aan als mijn kind wat overkomt. Nou, ook al is het maar een bloedende lip of blauwe plek, iedere keer breekt mijn moederhart een beetje en het went nooit. Toen mijn man gisteren eindelijk thuiskwam, had ik zoiets van, nou is het jouw beurt en ik heb even een moment voor mezelf nodig.
    Merk dat ik door de zwangerschap natuurlijk sneller moe ben en het lontje daardoor iets korter is. Normaal nemen de meeste klachten na 3 maanden af, maar het lijkt wel of ze bij mij nu juist beginnen te komen.
    Gisterenavond even gaan badderen en zat al bijna te knikkebollen in bad. Mijn man was heel lief en zei dat ik maar lekker naar bed moest gaan en hij zou wel voor ons zoontje zorgen dat hij naar bed kwam (normaal doe ik dat altijd, dus het voelde wel een beetje vreemd om dat nu een keer niet te doen). Maar ik was gewoon ziek van moeheid en heb de hele avond zitten janken. Toen bedacht ik me dat ik me voor het eerst sinds weken echt zwanger voelde. Bij mijn zoontje kon ik ook zo ineens in janken uitbarsten en had dat nu eigenlijk nog helemaal niet gehad. Tot gisteren dus!
    Nu dus weer aan het werk. Een kort weekje, met aan het eind van de week het vooruitzicht van een weekendje weg. Heerlijk!

16. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames! wij waren ff een paar dagen op vakantie...... thanxs voor de reacties :)
    heb snel even alles doorgelezen, er is weer veel geschreven en gebeurd dames! kom er snel weer ff op terug, de kindjes moeten nu echt naar bad en naar bed! ( ps. we hebben hier een Jamin maar wel lekkere paaseitjes hoor!) dus ik kom niets tekort!

groetjes allemaal!

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Wat een heerlijk weer zeg!! HHmmmm kom er echt helemaal van bij, vitamine Z hahaha.

Verder nog geen bloed hier, wel sinds vannacht harde en zere tepels, raar, maar zal wel. En nog steeds buikpijn en verschikkelijk misselijk. Had vanmorgen al stiekem een test gedaan, weet nniet waarom maar droomde vannacht over een baby, was overenthousiast denk ik, was negatief. Dus denk ook niet dat dat gaat veranderen, want vaak 1 of 2 dagen voor NOD test men toch al wel lichtposi. Maar zoals gezegd, geen bloed geeft moed hahaha. Ik zie het wel.

Allemaal een hele dikke knuffff van mij, liefs sillysa

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    volgens mij kan een test voor je nod best neg zijn zonder dat het iets zegt, bij iedereen is dat anders denk ik. gewoon afwachten..... de duimen draaien hoor!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Niala: lekker even op vakantie geweest? Heerlijk voor jullie, hoor! En wat een luxe een Jamin bij je in de buurt. Kun je tijdens je ongi toch lekker veel chocola inslaan. En drop natuurlijk, ook niet onbelangrijk voor ons Nederlanders.
    @Syll: geen bloed geeft moed en wat Justme zegt, je hoeft niet altijd al voor je NOD positief te testen. Duss... het kan nog alle kanten op en mijn duimen draaien voor je....!!

20. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps, ik bedoelde GEEN jamin sneeuwmees..... maar er zijn wel paaseitjes! drop laat ik door mensen die hierheen komen meenemen! Ik duim voor je Syll!!

Share This Page