Sillysa!!!!!!!! Yessss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O wat ben ik blij voor je!!!! O ben echt blij joh hihihi. Lijk zelf wel zwanger. Goed vrouw!! Gefeliciteerd!!! Liefs
hoe krijg ik die foto van die test erop dan??? Tja zo zie je nixxxxxx!!! Het streepje is nie zo donker als de controlestreep
als je via plaats reactie een afbeelding wil toevoegen moet je op het paperclipje klikken boven het tekst vak...
Streep is streep hoeveel dagen na je ei zat je nu weet je dat?? hij zal vanzelf donkerder worden , en het was geen ochtendurine denk ik?? Maar je mag de lijst gaan aanpassen!!!
Nee was geen ochtendurine nee maar had wel al 5 uur niet geplast en niet veel gedronken. Mijn ei was tussen 6 en 8 april
NOD-WACHTBANKJE: 18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind 19-04 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind 26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind 02-05 Justme 35 - ronde 11 - 1e kind 02-05 Alice 36 - ronde 12 - 1e kind 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind 06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) 08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!) 20-04 Sillysa 37 -ronde 7- 3e kind (ZWANGER!!!) __________________
Syllisa, Gefeliciteerd!!!!!! Zie je ,beetje bij beetje hebben we dadelijk iedereen roze! (Ook jou xon!) bar
@sillysa, GEFELICITEERD meid!!! een streep is een streep hoor en deze is prima duidelijk! @xon, dikke knuf meid, volgens mij kun je die wel gebruiken. hier net terug van een creabea avond, was erg gezellig en nu een leuk bloemstuk op tafel staan! zo lekker mijn bedje opzoeken
@Syl: mijn computer deed weer raar. Maar het belangrijkste, de felicitatie, werd ineens verstuurd. Super!! En mijn streepje was in het begin ook lichter dan de controlestreep, maar die wordt vanzelf donkerder, hoor! Geniet ervan en ik hoop dat het mee blijft vallen met je rug! Ben je toch nog even samen zwanger met je dochter! @Xon: egoberichtjes bestaan niet, hoor! Zeker jullie bammers, moeten je vooral niet bezwaard voelen om even je hart te luchten! Dus nooit verontschuldigen dat je even lekker van je afratelt. Er zijn voldoende oren hier die met alle liefde naar jou (en de anderen) willen luisteren. Ook ik heb zo enorm veel respect voor je. Ik word al bijna moe als ik zo'n ingewikkelde week van je lees, met allemaal echo's, wanneer je met clomid moet beginnen, wanneer de donor moet komen enz. Het is bijna een fulltime werkweek zo! Volgens mij heb je ook een superwerkgever dat dat toch allemaal maar kan, of niet? Ik hoop dat je eruit gaat komen met je donor. Als het koninginnedag niet gaat lukken dan hopelijk de vrijdag ervoor (en hopelijk ook nog de zondag erna). Duimen draaien weer voor je en ik leef met je mee!
Gefeliciteerd Syl! echt geweldig! weer een op roze! en ik sluit me aan bij de andere dames Xon, lekker van je afpraten is niet ego, daar zijn we voor! en probeer wel te genieten hoor van al het moois om je heen zoals het mooie weer! ik ga ff een rondje tennissen ( tussen het klussen door woeha!) tot later!
Xon: Ik vind het echt rot voor je dat je je zo voelt Bekijk bijlage 145615 Ik ga weer heel hard voor je duimen dat het deze ronde gaat lukken! Voor alle anderen duim natuurlijk ook Syl: Gefeliciteerd!! Wat fijn voor je
Hoi hoi, Dank jullie wel allemaal, heb vanmorgen alweer getest met CB die zei zwangerrrrrrrr hahahaha, kan het nog nie geloven hoor, 9 mei krijg ik een echo om te kijken of ie goed is geland en niet buitenbaarmoederlijk is, dat omdat ik natuurlijk gerefertiliseert ben. Wel spannend. En Xon ik blijf voor je hopen dat ook jij heel snel mag aanschuiven op de zwangerenbank, kom op meid!!! En dat geldt natuurlijk voor alle dames die wachten. Het kan hier nog alle kanten op natuurlijk, ik wil niet negatief zijn maar voordat je 12 weken bent gepasseert duurt nog wel even. Ik hoop echt dat "ze" blijft plakken, vraag me niet waarom maar ik weet nu al dat het een meid gaat worden hahaha. Nou lieverds een dikke knufff van mij...