Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Pimmetje, meid waar ben je? Gaat het goed?

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sneeuwmees, jeetje meid wat erg voor jullie! heel veel sterkte en dikke knuf.

hier nu lekker thuis na lange dag werken, helaas morgen weer..... maar goed dan lekker 2 dagen vrij. wel aan toe ook zeg! zo lekker mijn bedje in, alvast trusten meiden!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sneeuwmees ik wil je ontzettend veel sterkt wensen, dikke knuffel..
    en je hebt me niet laten schrikken.... en tuurlijk mag je ook je verdriet hier delen...

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Sneeuwmees: Wat verdrietig... Wat erg voor jullie! En natuurlijk moet/mag je dat gewoon met ons delen. Vind het echt zo erg. Verschrikkelijk. Weet niet wat anders te zeggen... Een vriendin van mij heeft ook moeten wachten tot haar lichaam het vruchtje zelf afstootte. Omdat dit het beste was volgens de gyn. Psychisch is dat natuurlijk ook een tegennatuurlijk proces. Maar als dat de beste manier is dan hoop ik inderdaad ook maar dat het snel gebeurt voor je. Wat erg allemaal zeg. Ik wens jullie echt heel veel sterkte. Hele dikke knuffel en héél veel liefs en kracht gewenst.

Liefs

5. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    sneeuwmees, hoe is het met je? Ik moet steeds aan je denken. Gek dat je via zo'n forum toch zo met elkaar kunt meeleven....
    Wil je even een virtuele knuf geven!
    @Syllysa: hoe is het met je? Kun je het al een beetje geloven?
    Hier nog geen rode duivels en ik ben een beetje dom geweest. Ik heb net twee testen gekocht en moest er gelijk een proberen.. Ja, ik weet wel.. urine was helemaal niet geconcentreerd. Veel gedronken en zo...
    Ik zag dus geen streepje, maar verbeeldde me wel iets heeeeeel lichts te zien, daarna weer niet, daarna weer wel.
    Ik had dus beter tot morgen kunnen wachten. Nu helemaal in vertwijfeling.
    Morgenvroeg maar weer testen dus..
    Wat dom van mij!

6. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, heel veel sterkte meid *knuf*

7. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Impie, spannend meid. Zal duimen voor twee strepen.

Syll, hoe gaat het met je en de pijn?

Sneeuwmees, zijn jullie nog weg gegaan dit weekend? Denk aan je.

Pimmetje?

Justme, nog een week en dan zijn wij de nodjes.

Hier alles goed, erg warm en zometeen naar een verjaardag. Morgen Grieks Pasen dus wordt weer een druk en gezellig weekend.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    yep alice! ben benieuwd wat deze ronde ons brengt!

na een lange dag werken weer heerlijk thuis! nijn is gelukkig aan de beterende hand (geen idee of ik dat hier verteld had, maar nijn heeft last van parasiet die in zenuwen gaat zitten. daardoor kon hij gister niet goed lopen) hij rent weer, maar houdt zich nog wel aardig kalm. medicijn vindt ie helaas erg vies, maar nog zeker 4 weekjes volhouden.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    heeft je konijn e cuniculli?? welke medicatie heb je gekregen?

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dat heeft mijn nijn inderdaad. we hebben fenbendrops en carprofen drops gekregen en hij heeft een spuitje gehad van de dierenarts. ben heel blij dat ie goed reageert op de meds, hij hupt al weer rond en dat was donderdag wel anders....

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    E. cuniculi konijn of Encephalitozoon cuniculi bij het konijn
    lees aub dit en zorg dat je de juiste medicatie krijgt, al ben je al een eind op weg met je gekregen med fenbendrops is panacur alleen de duurdere vorm..
    en zorg dat je dat lang genoeg geeft.
    ws heeft je konijn het vanuit het nest meegkregen

12. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    shit, negatief!
    Dus laat nu ook maar komen. Ben er klaar mee!
    Op naar de IUI.

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    impie dat is balen

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @impie, balen meid!

@ricmar, die site had ik inderdaad ook gevonden. we moeten zo'n 4 weken meds blijven geven. echt een gevecht met hem maar is even niet anders.

vandaag even de tuin in, gras moet hoog nodig gemaaid worden en onkruid is er ook al weer best veel.....

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @justme ben blij dat je het zelf ook al gevonden had, helaas heb ik vanuit mijn werk veel konijnen met deze ziekte voorbij zien komen..hopelijk is het herstel goed..

@all vandaag gaan we beginnen aan het kamertje.. even moed verzamelen.. maar zal toch in etappes moeten...

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Lieve Sneeuwmees, wat verschikkelijk is dit!! En nee ik vind het niet erg dat je het hebt opgeschreven, helemaal niet zelfs, het moet een nachtmerrie voor jullie zijn. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe in deze vreselijk moeilijke tijd. Een hele dikke knuffel......

En voel je vooral niet bezwaard dingen op te schrijven hier, zoals Alice al zei: We delen hier lief en leed en we zijn er voor elkaar, waar we kunnen zullen we je zeker steunen.

Dikke knuffff Sillysa

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nou hier weet ik niet zo goed wat ik moet denken, heb veel buikpijn. Heb ik met de anderen nooit last van gehad, heeft 1 van de preggies hier ook last van of gehad de eerste weken???

Tja verder erg veel last van de rug en daardoor de benen is ook niet uit te houden, maar we zetten natuurlijk door. Ik zou het echt 9 maanden moeten volhouden, ik kan niet eens slapen van de pijn. Maar ik wil er eigenlijk niet over zeuren omdat ik ook wel wist waar ik aan begon en ook wist dat ik dan mijn medicatie moest laten staan hiervoor.

En nee het besef is nog niet echt aanwezig, ben eigenlijk nog veel te bang dat het niet goed zit. Misschien na de echo van 9 mei als ik weet dat het igg in de baarmoeder zit en niet ergens anders.

En Ricmar, bedankt voor de tip, ik zal meer gaan drinken, ik merkte gisteren idd ook dat dat helpt, omdat het zo warm was had ik ook veel gedronken en dan ook minder koppijn.

Pimmetjeeee????? Waar ben je nou????

Nou lieverds ik ga naar mijn schoonouders, tot later een dikke knufff van mij....

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sillysa de buikpijn herken ik wel hoor en wordt nu iets minder, om weer plaats te maken voor banden pijn, het hoort er bij...

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ok bedankt, ik weet niet wat het is maar door die buikpijn voel ik me heel onzeker........

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zag deze topic voor 35+. Ik heb een aantal pagina's gelezen en zou me heel graag willen aansluiten bij jullie als at mag (en ik ga proberen om alles door te lezen, maar het is nogal veel ;))
    Ik ben nog net geen 35 (over een paar maandjes) en mijn man is 38. We zijn nu twee maandjes bezig voor ons eerste kindje. We zijn al drie jaar getrouwd en hebben nu pas allebei het gevoel er echt klaar voor te zijn. Ik al wel eerder dan hij, ook omdat ik zo tegen die leeftijd zit aan te hikken. Maar ik zie hier dat het niet per se hoeft te betekenen dat het allemaal veel langer gaat duren dus dat geeft wel goede moed!

Deel Deze Pagina