hhmmmmm veel gemist zo te zien zag het lijstje voorbij komen met sneeuwmees eraf dus maar even gelezen jezus meid wat baal ik voor je...hoe voel je je nu en wat is verkeerd gegaan. ben je weer een beetje op krachten. knuf knuf
Hoi meiden, Hier alles weer wat rustiger, de pijn begint wat minder te worden, kon gisteren niet eens rechtop lopen van de pijn. Alle stolsels en rotzooi is er ook uitgekomen, bloed is minder, dus nu hopen we dat we snel verder kunnen gaan. Morgenmiddag belt de gyn om te vertellen of het HCG weg is of iig verminderd. Xon als een gekantelde baarmoeder betekend dat je niet of moeilijk zwanger kunt worden had de gyn mij nooit geopereerd hoor. Alles moest in prima conditie zijn voor een zwangerschap omdat het een nogal dure operatie is (zo'n slordige 7000!!) dus laat je niet gek maken door verhalen op google. Nou vind ik zowiezo dat je niet teveel moet googlen als je iets denkt te mankeren, want als ik alle verhalen moet geloven dan word ik gek denk ik. Maar als je het vraagt aan je gyn zal die waarschijnlijk ook zeggen dat het niet veel uitmaakt. Tja sneeuwmees, ik hoop met je mee dat we idd dat we dit snel kunnen verwerken en weer gauw plaats mogen nemen op de roze bank meid, ik hoop voor je dat verdere ingrepen niet nodig zijn en alles loskomt, veel s6 en een dikke knuffff.... Knuffff sillysa
sylius...jij ook.. een vmk?? ook knuf moet maar regelmatig bij blijven lezen geloof ik ik mis teveel gekantelde baarmoeder betekent niks heb ik ook, is soms lastig met bekijken van je baarmoeder
@Almika: zat toevallig gisteren aan je te denken hoe het met je zou zijn. Ja, het is een enorme teleurstelling. Eerst 4 rondes wachten tot het raak was, en dan die 12 weken aftellen en toen we richting de 12 weken waren voorzichtig plannen durven maken en erin te gaan geloven. En dan de man met de hamer die alles kapot maakt. Bij een miskraam gaat het in de eerste aanleg verkeerd. Ze hebben vrijdag een echo gemaakt en dan kunnen ze ook de flow bekijken (bloedtoevoer e.d.) en het was duidelijk dat er bij het vruchtje geen flow was. Ik heb met 8 weken een echo gehad en toen was alles goed. Achteraf is het zo'n 3-4 dagen daarna al misgegaan. Omdat ik nog wel hormonen bij me had, groeide mijn buik wel gewoon door. Heel bizar. Maar daar moet jij je helemaal niet druk om maken. Jij hebt al diverse mooie echo's gehad de laatste weken en volgende week mag je weer naar je kindje gaan kijken. De 12 weken schieten voor jou ook al erg op, fantastisch voor je!! Voel je je ook al weer een beetje beter? @Syllis: fijn te horen dat het met jou (lichamelijk) ook al weer een beetje beter gaat. Ik heb gisteren vaginale pillen gekregen om de 'boel' leeg te maken. Deze pillen hebben echter praktisch niets gedaan. Ik zat er helemaal klaar voor, want het zou al vrij snel na het inbrengen gaan werken. Niet dus. Een paar kleine flubbetjes verloren, maar daar is het ook bij gebleven. Ga zo even naar het ziekenhuis bellen. Het zal nu zeker wel een curetage worden. Daar ben ik ook niet gek op, maar ik wil er aan de andere kant ook wel klaar mee zijn. Ik ben nu al bijna een week aan het vloeien. En daarmee dus ook in mijn hoofd er steeds mee bezig en word ik er iedere keer mee geconfronteerd. Hopelijk kunnen we het snel achter ons laten en met 'goede' moed weer vooruit kijken.
Ja Almika helaas wel, maar het gaat wel aardig goed hoor, alleen nog erg moe en de kwaaltjes zijn nog niet echt weg, zoals misselijk enzo. Maar dat komt wel, gewoon ff rustigaan hier. Bedankt, hoe is het met jou? Alles goed met de kleine spruit?? Sneeuwmees je hebt ook gelijk dan maar een curetage, dan ben je er ook klaar mee, lichamelijk dan.......Heel veel s6 meid, ik hoop dat je gauw weer vooruit kunt kijken. Knufff sillysa
Jeetje sneeuwmees, heftig hoor. Eerst psychisch een rotklap en dan lichamelijk ook nog heftige reactie... Pittig hoor wat er allemaal met je gebeurt. Hoop dat je binnenkort lichamelijk hersteld ben meid! Syll, jij ook! Dat jullie samen maar snel weer plaats mogen nemen op de zwangerenbank! Hier alles rustig, geen flauwval-gevoel meer gehad gelukkig. Heb niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn... Ach ja, ronde 13 kan er ook nog wel bij.
Oh nee hé, niet jij ook Syllisa! Wat verdrietig! en heftig ook voor jou en Sneeuwmees, die heftige vloeiing erna. Sneeuwmees, wat een heftig gedoe, goed dat je je een weekje hebt ziek gemeld. Zo te horen heb je dat ook echt nodig! Ik ben echt verdrietig voor jullie. Ik had zo gehoopt dat dit niemand van ons clubje zou overkomen. Mijn moeder heeft er ook twee meegemaakt, waarvan ik er mij nog één kan herinneren, toen ik 3,5 was. Dat was met 16 weken. Gelukkig is zij een paar maanden daarna toch weer zwanger geworden van een gezond kind, met een prima zwangerschap. Dus meiden verlies de moed niet! Sterkte!
Halloallemaal, wat mooi eigenlijk om te lezen hoe we met elkaar meeleven! Ik denk aan de dames die het nu even moeilijk hebben! @Xon: hoe is het met je? Nog last gehad van HSG? Hier verder nog erg rode dagen. Vrijdag voor uitgangsecho. (lijkt me erg vies, een echo als je nog ongi bent, maar goed ze zullen wel wat gewend zijn neem ik aan!) greetz....
o ja, en manlief uitgerekend nu een keelontsteking en aan de antibiotica.. hoop niet dat dat invloed heeft op zijn zaad!
@impie, das balen meid! maar gewoon klussen, 1 zwemmer is genoeg he! @sneeuwmees, nogmaals sterkte meid! zowel lichamelijk als geestelijk natuurlijk. hier wordt het spannend, maar mijn zin in van alles en nog wat belooft niet veel goeds..... we zullen zien!
@sylis en sneeuwmees..vind het gewoon echt k...u....t.... . sneeuwmees waarom niet gelik cureatge en eerst die pillen???. voel mij verder goed en hoop met die spruit ook, de angst op! blijft..ben er nog niet helemaal. gelukkig heb ik een vk als buuf en ze weet het nu ook dus mag af en toe vraagje stellen als ik even echt niet meer weer weet. hoop voor jullie dat snel alles weer goed gaat en cyclus op gang is voor nieuwe ronde nieuwe kansen. @impie...die van mij ook keelontsteking geslikt 2 wkn voor ei maar is toch goed gegaan @justme..ga duimen voor je ik ga nu neerploffen op bed en tv kijken , blijf ontzettend moe doeg
Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden en meeleven. Het doet me goed. Je denkt en wilt het 'zelf' gaan verwerken, maar ik merk nu dat al die lieve aandacht als zalf werkt en dat je die steun toch nodig hebt. Bedankt, hoor! Een collega kwam een bloemetje brengen na het werk. Schoot al vol bij de aanblik! Vond het zo lief van haar. @Almika: de gyn. wilde idd een afspraak maken voor curetage. Ik ben daar zelf nogal huiverig voor. Een kennis van mij heeft het ook gehad nadat ze naar haar ks bleef vloeien. Foutje bij curetage met als gevolg dat ze nu nog steeds geen menstruatie heeft (na 1,5 jaar) en dus ook nog niet opnieuw zwanger kan raken (als het uberhaupt ooit al gaat lukken). De gyn zegt dat dit een uitzondering is en ik me niet moet laten leiden door een incidenteel geval, maar ik vond het toch moeilijk. Daarom eerst maar die pillen geprobeerd. Maar omdat er weinig gebeurd, zal ik er vrijdag toch aan moeten geloven. Maar ik ben er nu wel klaar voor! Sorry als ik je bang heb gemaakt met mijn wild-west verhalen. Was niet mijn bedoeling. Dat is ook de reden dat ik er lang over getwijfeld heb, het jullie te vertellen. Maar het gaat bij jou helemaal goedkomen, hoor!! Blijf vertrouwen houden en na volgende week, 2 mei, kun jij de vlag uithangen! @Guap: heb je buikfoto gezien. Jemig, meid, dat beloofd nog wat voor de komende maanden! Weet je zeker dat het er maar een is?? @Impie: jemig, een man met keelonsteking. Hoe verzinnen ze het toch altijd dat onze mannen iets mankeren op het moment supreme! Beterschap voor hem! @Justme: duimen draaien ook hier voor jou! @Alice: meid, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik blijf gokken op 12 ronden, vind ik leuker klinken dan 13.
Hoi meiden, Wil jullie ook even bedanken voor alle lieve berichtjes, dat doet je toch wel goed moet ik zeggen, ik was vandaag weer op de vrouw kind afdeling van het ziekenhuis omdat ik nog 1 keer bloed moest laten prikken en dan merk ik eigenlijk toch wel dat het me meer zeer doet dan ik toelaat. Het zien van die gelukkige vrouwen met hun bolle buiken ppffffff..........moeilijk. Zat dan ook te janken daar en wilde zo snel mogelijk weer weg. Denk dat het toch wel even meer tijd nodig heeft. Ik denk ook dat ik eerst een volgende ongi ga afwachten voordat ik het weer ga proberen, ik weet het niet, maar denk wel dat dat beter is. @Almika, je moet echt niet onzeker zijn hoor meid, dat brengt alleen maar stress en dat is iig zeker niet goed. Geniet gewoon lekker en verheug je op een mooie echo 2 mei dan ben je ook mooi over de 12 wkn grens, hartstikke mooi toch??? Knuffff.... @ Impie, jammer dat je man nu ziek is, maar ik zou het toch gewoon proberen hoor, 1 zwemmer is idd genoeg, s6...... @Justme en Alice duim, duim, duim kom op dames!!! Vul die roze bank!!! Knuffffff @Guapeona mooi dat alles lekker gaat met jou en je spruit, ben blij voor jullie, knufffffff.... Tot later dames ik ga wachten tot de gyn me belt met de uitslag.......... doegiesssss
@Syll: ja, ik heb dat ook. Je denkt je heel wat te voelen en soms ineens kun je door het simpelste iets ineens toch weer volschieten. Dat was ook de reden dat ik twijfelde om wel of niet afgelopen weekend weg te gaan. Ik had geen zin in zo'n bollen-buikenvakantie zoals je bij CenterParcs ziet (met alle respect voor de zwangeren onder ons, want voor jullie ben ik gemeend echte heel blij). Gelukkig waren er in dit Landal Greenparks wat oudere gezinnen met grotere kinderen. Maar zo af en toe overvalt het me toch. Gisteren een onbenullige opmerking van mijn man van huishoudelijke aard en ik zit vervolgens weer een uur te janken. Ja, meid we zullen er toch helaas even doorheen moeten. Bij mij hebben ze overigens helemaal geen bloed geprikt. Misschien dat dat morgen nog komt.
Ja dat bedoel ik dus, dat heb ik ook, daarbij is mijn man ook een hele nuchtere, soms een beetje te daardoor maakt ie ook wel eens van die rare opmerkingen, normaal maakt me dat helemaal niets uit en kan ik er zelfs wel om lachen maar nu ga ik of uit mijn dak of ik sta te janken. Ik weet wel dat dit overgaat maar het heeft gewoon tijd nodig, we komen er wel meid. Ook van mijn kant uit niets tegen alle preggies hier hoor, ook ik ben erg blij voor jullie, het is meer buiten als je ze ziet en denkt goh zo had ik er over een tijdje ook bij kunnen lopen. Dus niets persoonlijks hoor meiden en gewoon lekker blijven genieten. Het komt goed, dat weet ik zeker...... En het bloedprikken was bij mij om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten, als het HCG nog steeds in stijgende lijn is dan zit het dus nog ergens, maar ik denk het zelf van niet. Ik hoor het vanmiddag. Weet je al wanneer je kunt voor curetage?? Nou iig alvast heel veel s6 en sterkte, knufffff sillysa
Ik zou haast wensen dat ik! een miskraam kon krijgen... Tranen met tuiten hier... Voel dat ronde 13 eraan zit te komen. Schuldig voelen tov degene die een miskraam hebben gehad, schuldig tov onze zwangeren... Al was ik maar 1 dag zwanger, zodat ik weet dat het kan. Erg hè... Volgens mij moet ik echt even een hele flinke afstand gaan nemen van het zwanger worden. Dit zijn geen gezonde gedachten meer!! Maar ik wil jullie zo graag blijven volgen want ik ben oprecht blij voor de zwangertjes en oprecht klotegevoel voor de meisjes waarbij het uitdraaide op miskraam, oprecht belangstelling voor alle wachtenden onder ons... Ik weet het niet meer... Moet ik nou wegblijven en dan misschien posten van joehoe ben zwanger.. Hoe lullig is dat dan weer?? Een erg verdrietig meisje met dubbelgevoelens
Sneeuwmees en Syll, nogmaals heel veel sterkte en hoop dat jullie binnenkort weer verheugd mogen zijn van een zwangerschap die goed afloopt. Wachters, ook jullie wens ik heel veel succes met het zwanger worden en dat dit dan ook maar in goede gezondheid mag gaan gebeuren! Zwangeren, geniet van jullie zwangerschap en ik wens voor jullie straks een hele voorspoedige bevalling van een lief gezond kindje. Ik stop met het forum. Heb net mijn bericht terug gelezen en dat gaat gewoon veels te ver. Ik weiger dat ik zover afzakt dat ik iets wens wat totaal belachelijk is. Hoe enorm kwetsend voor jullie. (dat besef ik me wel terdege). Nogmaals sorry voor mijn bericht wat ik hiervoor geschreven heb. Mijn kinderwens overheerst nu behoorlijk erg en dat gaat ten koste van een heleboel. Dag lieve dames
Alice het is natuurlijk je eigen keus om te stoppen met dit forum, maar bedenk even dat je mogelijk ongesteld aan het worden bent en je erg emotioneel reageert. Het klinkt ook best hard dat je bijna hoopt een miskraam te krijgen, zodat je weet dat het kan. Jij schrijft het op, ik heb het ook wel eens gedacht!! En dat is niets ten koste van de mensen die helaas helaas helaas echt een miskraam hebben gekregen, maar het is een gevoel dat je bij jezelf hebt. Iedereen weet dat je niemand en ook jezelf geen miskraam toewenst, alleen het gevoel daarachter is dat je dan zou weten of je uberhaupt zwanger zou kunnen worden. Lieverd ik denk dat niemand je dat kwalijk neemt. Het is de ongelovelijke hopeloosheid van het nog steeds niet zwanger zijn ( ik herken het zoooo!!!). Lieve Alice ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als je stopt met schrijven op dit forum. We hebben ooit afgesproken dat alles juist te bespreken is op dit forum, dit is niet het leukste maar het komt voor uit onmacht en verdriet, dat begrijpt iedereen. Denk er nog eens overna! Ben ik de enige die er zo over denkt? Dikke knuf van mij Alice.
iedere emotie is voor te stellen hoor!! iedereen herkent zich er wel in denk ik. hier wordt het ook weer spannend..... we wachten wel af. heb geen idee wat het wordt, maar ga maar uit van het ergste ...... scheelt weer teleurstelling!