hier ff kort, ben weer ronde verder ineens bloed vandaag, zonder krampjes enzo. heel raar maar goed. nu ff balen en straks de draad weer oppakken.
Hoi dames, Nou uuhh breakingnews zie ik wel weer hahahaha, gaan we nu met ons allen aan de hoesttabletten?? Zou toch een grote grap zijn als het zou werken hahaha. Lieve Alice van harte!!! Een hele fijne dag toegewenst!! Knuffffff... Justme balen meid van je ongi, veel s6 in de volgende ronde meid en ga jezelf maar lekker verwennen, knufffff. Xon hoop voor jou dat je donor gaat komen, letterlijk en figuurlijk)))....... Verder iedereen een fijne koninginnedag gewenst en tot later maar weerrrrrrrrrr doegiessssssss......
Justme lieve schat, wij impie en jeetjeb hebben het genoegen om in mei te gaan voor ons ei. Hier is het ook rood ipv oranje... Balen meid. Wij komen nog wel aan de beurt, let maar op!!! Knuf
daar heb ik ook alle vertrouwen in hoor! maar omdat het klokje wel begint te tikken ga ik wel voor een verwijzing.
Hi dames, @Alice: Gefeliciteerd!!! Geniet van je dag. @Justme: Hè verdorie, balen hoor. Nouja ga je dan maar te buiten aan al 't verboden lekkers. @Iedereen: Fijne Koninginnedag
O jij ook al Alice? Hè balen. Rode duvels; partycrashers. Nou feest maar lekker door hoor. Ik hoop dat we allemaal in mei voor ons ei mogen gaan inderdaad. We hoopten op een roze lente. Het is nog lente tot 21 juni.... Liefs
Hoi Alice, gefeliciteerd met je verjaardag!! Balen dat je ongesteld bent geworden, maar inderdaad dan lekker proosten om je verjaardag te vieren! Fijne dag! Ik ga er zeker voor in mei, ik voel dat het een goede maand wordt
Meiden ik had zo gehoopt dat er wat roze gemeld kon worden. Helaas niet dikke knuffel. ga lekker genieten van vandaag, en hopelijk voor het eind van de lente een paar weer op roze.. xon hopelijk reageert je donor
He hoi ik ben famke 44 jaar dec miskraam gehad van een tweeling en heb al 4 grote dochters 24 21 19 en 13 jaar.. mijn vriend is 39 en geen kids ik wilde altijjd al groot gezin maar waren 10 jaren geen partner aanwezig dus kon het niet lukken..<hoop dat we samen nog een kans krijgen> nu dan al mooi poosje over tijd en nog steeds nega testen.. maandag naar de huisarts ben benieuwd hoop niet dat het overgangs klachten zijn had normale ciclus van 28 dagen altijd.. nu opgeblazen buik gespannen borsten en vlagen van misselijk gevoel.. zijn er nog meer vrouwen die dit herkennen of toch naar 10 dagen nog positief testen ben egr benieuwd liefs famke
hier is ie, wie wil hem nog ff aanpassen? NOD-WACHTBANKJE: 02-05 Alice 36 - ronde 12 - 1e kind 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind 06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind 14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind 20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind ??-?? Sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind ??-?? Impie 35- ronde erg veel - 2e kind ??-?? Justme 35 - ronde .. - 1e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) 08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)
@Famke: welkom, hier! Ik heb er geen ervaring mee. Het eerste wat ik bedacht is dat je cyclus misschien nog in de war is door de mk. Ben je na je mk al wel 'normaal' en regelmatig ongesteld geweest? Anders idd maar even naar de huisarts. Misschien kunnen ze door bloed te prikken meer te weten komen. Succes!
@Alice: gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer dat je rood als verjaardagscadeau kreeg ipv roze. Nou, meid, neem maar een lekker roseetje met een toastje filet american extra vandaag! @Niala: bedankt voor het lijstje. Er komen weer spannende dagen voor sommige van ons aan. Mijn NOD blijft spannend. Ik heb geen idee wanneer alles weer op gang komt. Ik begreep van mijn gyn dat ik ca. 2 weken na de mk weer een eisprong zou moeten hebben, dus dat betekent dat ik ergens 2e of 3e week mei ook weer aan de beurt moet zijn. Maar goed, ik moet dus gewoon even afwachten tot alles weer regelmatig is. De gyn adviseerde in ieder geval een menstruatie af te wachten alvorens er weer voor te gaan.
He potverdorrie! Heb ik de hele dag in de zon gezeten genietend van één glaasje rose ( sinds ik probeer zwanger te worden probeer ik helemaal geen alcohol meer te nuttigen, en dit is het eerste roseetje sinds maaaaaaannnnndennnn, mjammie smaakte wel lekker),cola light en live muziek, kom ik terug... is de halve club weer op rood !!!! Tjonge zeg balen dames!!! En dat op zo een feestelijke koninklijke dag! Ik zou zeggen ga maar lekker voor de oliebollen, suikerspinnen, ijs, chocola, zelfgemaakte cakejes, andere ondefinieerbare zelfgemaakte dingen, pannenkoeken, poffertjes, zuurstokken,vis, doorgebakken hamburgers of kebab (evt met vliegen) en bier en of wijn uit een plastic bekertje.... En ga daarna nog even naar de kermis, hahaha! Welkom Famke. Was je door de Clomid zwanger van een tweeling? Ik gebruik Clomid en ik heb deze maand ook twee redelijk grote follikels. Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken. Ik had net nog steeds een vage ovutest! Het schiet niet op zo! Morgenavond 'komt' ie voor eerste keer. Maar heb natuurlijk nog steeds geen antwoord of hij ook nog dinsdag kan!
NOD-WACHTBANKJE: 02-05 Alice 36 - ronde 12 - 1e kind 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind 06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind 14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind 20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind 28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind ??-?? Sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind ??-?? Impie 35- ronde erg veel - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) 08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!) __________________
heb heerlijk biertje gehad op het terras en er ligt nog een pudding broodje op me te wachten! heerlijk dagje gehad hoor, kan me er goed overheen zetten. wel deze week bellen met ha voor een verwijzing.
@famke, welkom meid! Balen van je miskraam, erg jammer! Hoop dat je cyclus weer goed op gang komt of dat er een mooiere reden is waarom je nog niet ongi bent. Justme, we gaan weer gelijk op! Ik heb mijn nod op 27 mei. Zit echter nu op mijn iPhone en dan gaat het lijstje moeilijk om aan te passen. Zal straks mijn lappie ff opstarten. Xon, heb je advies opgevolgd en het ging goed totdat ik die haring met uitjes op had hihihi Dames, allemaal bedankt voor de felicitaties! Ben stierlijk verwend en een heerlijke dag gehad.
thanks alice, dat hoop ik ook! wil gewoon eerst ff weten hoe het zaad van mijn vriend is (thuistest was goed, maar wat zegt dat nu eigenlijk...) en hoe de cyclus er bij mij uitziet. wil niet dat ze het op mijn werk weten, dus nu hopelijk verwijzing krijgen en dan een afspraak proberen te maken op een vrije dag..... als ik de mmm in moet is het nog vroeg genoeg om dat aan mijn leidinggevende te vertellen!
NOD-WACHTBANKJE: 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind 06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind 14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind 20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind ??-?? Sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind ??-?? Impie 35- ronde erg veel - 2e kind ??-?? Justme 35 - ronde .. - 1e kind 27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) 08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!) Lijstje is voor mij weer aangepast. Heb mijn lappie weer ff op schoot. Behalve mijn ronde moest ik ook mijn leeftijd aanpassen bléééhhhhh