@Justme: succes bij de ha en alles wat daarna nog komt. Ik wist overigens niet dat je zaad thuis kon testen?! Leerzaam forum is dit, toch! @Alice: fijn dat je lekker verwend bent op je verjaardag! Lijkt me toch een gekke dag om jarig te zijn, alhoewel iedereen wel altijd vrij is op zo'n dag. @Xon: ik duim dat je donor dinsdag ook nog kan langskomen. En anders in ieder geval maandag of woensdag. Ik zou alle mogelijkheden, die hij evt. kan aangrijpen, maar ik hoop dat hij op de dag kan die voor jou ei het meest gunstig is. Hier een emo-kutdag gehad. Vanmiddag de hele middag last van huilbuien. En ik had zo'n zin in koninginnedag. Vanavond een eindje gaan fietsen, maar we hadden enorme tegenwind en merk dat ik geen enkele conditie (meer) heb. Was dus blij dat ik thuis was. Was dus ook al geen succes. Morgen nog een dagje 'vrij'. Heb nog een enorme berg strijkwas waar ik de hele week geen puf voor had. Zal er morgen toch aan moeten geloven, maar als ik er naar kijk, zakt de moed me nu al in de schoenen. Maandag weer werken, zie er enorm tegenop. Ben behoorlijk teleurgesteld in mijn collega's. Twee collega's zijn enorm lief voor me geweest. Eentje belde af en toe en de ander (die notabene net in dienst is) stond ineens met een schattig boeketje (met tranen in haar ogen, omdat ze zo met me te doen had) op de stoep. Van de rest heb ik niets meer gehoord. Alleen een sterkte terug antwoord op de mail die ik naar alle collega's heb gestuurd. Een andere collega mailde dat ze het zo erg voor me vond en me graag wilde bellen, maar mijn thuisnummer niet kon vinden. Nou, ik sta gewoon in het telefoonboek en als je iemand echt wilt bellen, dan kun je altijd achter iemands nummer komen (of je stuurt een kaartje). Niet dat het perse van mij moet, maar ik zou zelf in zo'n geval een bloemetje naar de betreffende collega gestuurd hebben (dat is altijd wel een beetje standaard geweest bij ons op de afdeling). Daardoor heb ik ook weinig zin om te gaan werken. Maar goed, even doorbijten maandag! Maar het is me wel duidelijk, van je collega's moet je het hebben.:x
Justme, het gaat denk ik om duidelijkheid. Als je ronde zoveel in gaat zonder raak geschoten te hebben wil je wel eens weten of het allemaal wel in orde is. Zo snel mogelijk dan maar. Ik duim voor je meid!
Sneeuwmees, kan me je teleurstelling in je collega's goed voorstellen! Daar waar je het meeste bent (op je werk) verwacht je toch wel wat meer dan alleen maar sterkte. Alleen niet iedereen kan met slecht nieuws omgaan. De 1 is met zichzelf bezig, de ander vindt het misschien niet zo zwaar nieuws want je was immers net zwanger (ja echt die heb je ook hoor) en weer een ander weet gewoon niet wat ze moeten zeggen of doen. Pas in slecht weer, weet je wie je helpt om je erdoorheen te trekken en dat zijn er niet veel Een hele dikke knuf van mij meid en laat maar zien met wie jouw collega's te maken hebben!!! Een fijne goede vrouw die iets verschrikkelijks heeft meegemaakt en altijd voor een ander klaar staat!
goedmorgen enromlast vanhooikoorts dus met tranende ogen en tussen de niesbuien door maar even wat tikken @famke welkom meid balen van mk, hoo pdat de ha goe dneuws brengt van de week @justme, xon rood op ornajedag...balen en jsutme beter om te weten of wel of niets is, susses met ha en hoopecht dat het raak is voor je mmm inmoet @alice...ondanks rood wel uitgebreid je verjaardag kunne vieren. NOG VAN HARTE!! nog iets mee gekregen in ons dorp, was weer los op middenbaan, altijd einde avond, maar hebben we niks van mee gekregen. was mega druk zeker op kermis maar o zo leuk en ben op vrijmarkt geweest heb aardig wat zooi kunnen verkopen dat ruimt op. @mees...collega's zijn alleen maar collega's de meeste tonen altijd belangstelling maar bij slechte tijden laten ze het afweten. ik zie ze dan ook niet als mensen die mij zouden kunnen steunen en opvangen, op werk meestal ieder voor zich op 2 tal na. ik heb meer aan mijn vrienden(ook daar weet ik inmiddels van wie echt zijn en de rest heb ik uit adresboek geschrapt) jouw teleurstelling is er niet minder om, zoek je heil gewoon bij die die je wel steunen. DIKKE KNUF vandaag naar oma die is jarig en dan nog 1 nachtje slapen en dan naar zhuis weer wordt vervolgd fijne dag
NOD-WACHTBANKJE: 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind 06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind 14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind 20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind 27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind 28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind ??-?? Sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind ??-?? Impie 35- ronde erg veel - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) 08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)
lijstje maar weer aangepast voor mezelf..... je had niet het laatste lijstje alice.... heb jou onder mij gezet, aangezien we bijna gelijk lopen. vandaag weer heerlijk naar buiten! ongi is al weer minder volgens mij en geen last van krampen ofzo. voel wel wat, maar gewoon stuk minder. niet vervelend, maar wel raar.
@sneeuwmees, tja zo gaat dat bij sommige mensen he. als ze echt hadden gewild hadden ze wel gebeld, maar blijkbaar niet. vaak een harde pil, maar je weet nu wel wat je aan ze hebt. knuf meid!
Hoi meiden, Famke welkom hier, hoop voor je dat het jullie snel mag lukken... Alice fijn dat je ondanks de duvels toch een leuke verjaardag hebt gehad.. Justme s6 bij de HA hoop dat er iets positiefs uitkomt, die mmm is ook nie alles... Mees zo zie je maar weer wie je "vrienden" zijn, dat zijn toch echt degenen die er altijd voor je zijn, in goede en slechte tijden. Ik heb zelf aan mijn werk mijn beste vriendin overgehouden wij delen echt alles met elkaar, dat is echt superfijn. Nou ja bijna alles hahahaha......;p;p;p. Nou zelf ben ik eigenlijk wel benieuwd wanneer we het weer kunnen proberen hier, nu we weten dat het kan zijn we volgens mij nog meer gedreven om het maar te laten slagen, al wil ik wel proberen het allemaal wat spontaner aan te pakken, maar of dat ook gaat lukken......????? Het neemt echt beslag van je leven als je het zo graag wilt, het lijkt wel of er niets anders meer is dan zwanger worden. Maarja dat kennen we allemaal wel hier, hopen dat we snel een nieuw clubje kunnen oprichten van alleen maar zwangeren. Dat zou toch echt super zijn??? Lieverds tot later, dikke knufff sillysa
nee, de mmm lijkt me ook geen pretje maar ja....wil ook niet nog een jaar dooorgaan en er dan achter komen dat we hulp nodig hebben. maar goed, eerst maar eens die verwijzing krijgen en een afspraak maken op een moment dat ik vrij ben. mijn werk hoeft dit nog niet te weten.
er zijn thuistesten voor zaad op de markt, heb er zelf niet zo'n goed vertrouwen in maar mijn vriend wilde dit eerst doen voordat hij zijn zaad inlevert via de ha. uitkomst was goed, maar wat dat nu zegt..... geen idee! er moet na een uur ofzo een kleuromslag zijn, nou die was er wel! vraag me af waar die op gebaseerd is, lijkt me sterk dat die op beweeglijkheid gebaseerd is. denk meer op pH ofzo.
He hoi allemaal nee heb toen met de miskraam van de tweeling geen chlomid gebruikt en dat willen ze me ook niet meer voor schrijven ivm men leeftijd 44 nu nog niet ongi 11 dagen overtijd van ochtend weer getest en negatief morgen naar de huisarts voor echo aan te vragen..na men miskraam zag het er zo uit men ciclus........ 15 dec miskraam 11 jan menstruatie 28 dagen ciclus 30 jan 2 en half dag beetje bruin bloed 20 dagen ciclus zou een inesteling kunnen zijn geweest 23 feb 3 dagen beetje bruin bloed 24 dagen ciclus 23 maart 3 dagen beetje bruin bloed 28 dagen ciclus 20 april geen menstruatie test negatief 24 april en 28 april test negatiefen vandaag 1 mei negatief ik heb geen idee wacht morgen af liefs mij!!!
Heb even een dipje dames Nog steeds niets van donor gehoord, in principe komt hij vanavond, maar ovutest is nog steeds niet positief!!! En nu ik nog 'steeds' niet weet of hij dinsdag voor de 2e poging kan, ben ik erg gefrustreerd! Het is zo een onzeker gevoel. Morgen op mijn eerste vrije vakantiedag komen er twee bedrijven om mijn ketel te vervangen, al om 8 uur 's ochtends! Dan moet ik iemand regelen die even in mijn huis is als ik naar het ziekenhuis moet voor de uitslag, waar ik nu toch echt peentjes voor zweet. Ben ook aan het uitzoeken of ik recht heb om naar het ZH te mogen onder werktijd omdat directie moeilijk doet (terwijl ik in al die maanden hooguit alle uurtjes die ik ben weggeweest bij elkaar op geteld + die afgelopen dinsdag van de HSG, bij elkaar nog geen twee dagen qua tijd op mijn werk heb gemist.) It's a little bit too much!!! Sneeuwmees dat is idd balen van die collega's. Ik herken het wel hoor. Beetje hetzelfde verhaal toen mijn relatie uitging, soms komt er dan uit onverwachte hoek iets liefs en van mensen van wie je het verwacht niets of een nietszeggende opmerking. Justme ik kan me ook bijna niet voorstellen dat ze met een thuistest kunnen kijken hoeveel zaadcellen er aanwezig zijn. In het ziekenhuis bekijken ze dat helemaal onder de microscoop. Het zal dus idd wel iets als de zuurgraad zijn, maar goed dan weet je eigenlijk dus toch niets. Ben niet zo enthousiast over die thuis testen, over sommige natuurlijk wel (zw en ovutest), maar dan denk ik stel je ook voor dat er iets negatiefs uit komt. Sommige mensen durven dan ook niet meer naar de dokter. Nou ja, de mmm is niet leuk, maar ben toch blij dat ik erin zit aangezien je dan wel weet dat alles wordt gecheckt en bekeken en evt medische ondersteuning.
Famke wat raar allemaal! Maar morgen naar je huisarts? Kun je niet meteen voor een afspraak naar het ZH? Ben je sinds je miskraam ook niet meer onder behandeling in het ziekenhuis? Ik heb elke maand echo's om te kijken of er follikels zitten, ik kan me zo voorstellen dat gezien je leeftijd, dat wel heel fijn zou zijn. Dus zwanger van een tweeling geweest zonder medische behandeling. Dat is best bijzonder. Meestal is het natuurlijk zo dat als je ouder wordt er juist minder eitjes zijn. Het is natuurlijk heel verdrietig van je miskraam maar dan is dat in ieder geval nog een schrale troost (dat er genoeg eitjes zijn). Sterkte morgen, ik ben benieuwd, hoop dat je meteen door kan voor een echo, er is niets zo vervelend als onzekerheid!
NOD-WACHTBANKJE: 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind 06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind 14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind 20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind 27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind 28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind ??-?? Sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind ??-?? Impie 35- ronde erg veel - 2e kind 28-05 JeetjeB 34 ronde 3 - 1e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) 08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!) Ik heb mezelf even toegevoegd. De kleuren matchen niet helemaal geloof ik, ik weet niet zo goed hoe dit moet Op naar meer roze!
NOD-WACHTBANKJE: 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind 06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind 14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind 20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind 27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind 28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind 28-05 JeetjeB 34 - ronde 3 - 1e kind ??-?? Sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind ??-?? Impie 35 - ronde erg veel - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) 08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!) JeetjeB, heb je bij ons (justme en ik) gezet. Zal misschien nog gaan schuiven zodra er dames zijn die hun nod weten Kleuren zijn ook aangepast.
Justme, thanx voor aanpassen van de lijst Famke, succes bij de ha! Xon, morgen alweer maandag meid. Duimen draaien voor goed nieuws! En ook al heb je recht op vrij als je naar het zkh moet, dan nog is de reactie van de directie niet leuk! Dan voel je je straks alleen maar bezwaard als je naar het zkh moet. Syll, hoop dat je lijf weer gauw klaar is voor een zwangerschap meid! We kennen het maar al te goed; het bezig zijn met onze kinderwens.
Yep, maar heb gisteren ff een hartig woordje gewisseld met de rode duvels en er is een pact afgesproken dat alle wachters niet meer lastig gevallen worden!!!! En een lieve donor besteld voor een bammer onder ons die momenteel nog geen donor heeft Dus wachtertjes, werk aan de winkel En zwangertjes, de wind staat goed dus ff flink wat hcg strooien