Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANKJE:

05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind

06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind
    14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind
    20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind
    27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind
    ??-?? Sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind
    ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    ??-?? Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)

tja, zag dat mijn leeftijd niet klopte (helaas), dus toch maar een jaartje erbij geteld...
    SlIK

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ook ik duim voor goed nieuws morgen! Ga je altijd alleen naar de gyn of heb je bijv. een goede vriendin of moeder die met je mee kan gaan? Ben me door jullie en dit forum wel bewuster dat het niet allemaal 'gelukzaligheid' is in de wachtkamer van de gyn en heb echt diep respect dat je dit allemaal alleen moet uitzoeken, ondergaan en verwerken. Ik duim ook dat je donor alsnog ook dinsdag wil komen (of later) aangezien je nog geen heel duidelijke ovu-test hebt. Zeg hem maar dat hij anders met een hele clan aan boze meiden :x van het forum te maken krijgt als hij dinsdag niet wil komen!
    En lullig dat ze zeiken over dat je teveel tijd met je behandelingen e.d. kwijt bent. Als ik zie wat je allemaal hebt moeten aflopen en doorstaan vind ik de hoeveelheid tijd die jij noemt bijna een lachtertje als ze daarover vallen. Ik herken het ook wel. Ik werk vaak over en zit 's avonds en in weekend altijd te werken en mijn mail te checken. Laatst moest ik op een vrijdag naar het consultatiebureau met mijn zoontje, omdat dat nu eenmaal alleen maar open is toevallig op de dagen dat ik werk. Ik had het tegen mijn collega gezegd dat ik daardoor later was. Toen ik die middag nog laat op kantoor was, kwam er een andere collega naar me toe die zei dat die collega van mij die ochtend bij haar was komen klagen dat het nergens op leek dat ik zo laat op kantoor kwam aanzetten. Nou ja, dan zakt mijn broek af. Ik had het notabene haar gemeld en dan achter de rug om toch proberen je zwart te maken. Ik probeer zoveel mogelijk de afspraken al in mijn 'vrije' dagen te maken, maar dat lukt nu eenmaal niet altijd. Als ik dan iets afspreek doe ik het altijd al rondom lunchtijd zodat ik mijn lunch opoffer. Maar goed, je doet het blijkbaar nooit goed.
    @Justme: ik vroeg me af of jullie uberhaupt al eens in het afgelopen jaar bij de ha zijn geweest? Of dat het nu echt de eerste keer wordt. Lijkt me wel spannend als je naar de ha gaat, omdat je dan toch min of meer toegeeft dat het zelf niet wil lukken en dat lijkt me ook wel een drempel om te overwinnen. Maar goed, ik vind dat jullie nu ook wel een zetje in de rug mogen hebben. Iedere maand een teleurstelling is ook niet niks.
    @Famke: ik heb er nog steeds geen verklaring voor (helaas). Had je graag anders willen melden. Heb je daarna nog wel met ovu-testen gekeken of je wel eisprongen hebt gehad iedere maand? Misschien anders toch eens proberen. Of temperaturen, maar daar weet ik zelf te weinig van hoe het werkt. Hou ons op de hoogte.
    @Syllis: ook hier 'jeukt' het wel weer. Nu ik er aan heb mogen ruiken wil je gewoon weer die twee streepjes en het liefst zo snel mogelijk. De gyn vond het beter eerst de menstruatie af te wachten en er dan voor te gaan. Maar heb me voorgenomen dat als het vloeien is gestopt en we hebben zin om te vrijen dat we het dan gewoon doen (en ik ga ook geen anticonceptie gebruiken). Alleen zal het deze maand dan even niet zo dwangmatig zijn met ovutesten e.d. Daar wil ik dan de volgende maand mee beginnen. Vindt het wel eng wanneer de cyclus op gang komt en of hij uberhaupt op gang komt. Nadat de gyn die hele prop met troep eruit gepeuterd heeft, is het vloeien nu wel minder aan het worden (maar nog niet over).

Met mij gaat het redelijk, na weer een ochtendje emo en janken. Mijn man moest vandaag voor het eerst weer werken, dus het was even vreemd wakker worden en voelde me erg leeg (en dus weer jankerig). Heb hem al twee keer aan de telefoon gehad. De eerste keer hoefde hij alleen maar te vragen hoe het ging en de waterleidingen stonden al weer open. Snap het niet, al die tranen moeten toch een keer op zijn.
    Morgen dus weer werken, dat zit me ook dwars, zoals ik al zei. We waren altijd een hechte club, maar door een nieuwe leidinggevende en twee nieuwe collega's, is de boel aardig verziekt. Maar goed, je leert mensen kennen, anderen verrassen je weer in positieve zin en zou schoont het adressenbestand voor de kerstkaarten ook weer lekker op.

3. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Hier ben ik ook even weer...sorry dat ik jullie zo verwaarloos hoor. Heb het nogal druk de laatste weken en het is steeds zulk mooi weer dus zit niet zoveel achter de PC. Nu wel even want mijn dochtertje doet een beetje moeilijk met haar middagdutje, dus ben maar even binnen gaan zitten.

Heb even snel bij gelezen hoor. Dus hoop dat ik geen belangrijke dingen vergeten.

Mees, wat een gedoe nog zeg meis. Ik ben blij dat nu alles weg is, al klinkt dat een beetje raar. Ik hoop dat je je snel weer lichamelijk fit voelt en kunt genieten van de mooie dingen. Huilen mag nu hoor, je hebt een groot verdriet te verwerken. Als er een moment is om verdrietig te zijn dan is dit het wel hoor. Uithuilen is verwerken.
    Veel sterkte lieve schat. Ik denk aan je.

Xon, ik hoop op goed nieuws voor je morgen meid! *duim duim duim*

Almika, hooikoorts...gatsie! I know all about it! Maar ik had er gek genoeg tijdens mijn zwangerschap zo goed als geen last van. Zullen de hormonen wel geweest zijn. Maar was wel errug lekker!

Justme, ik geloof echt niet dat die thuistest een juist resultaat geeft. Kan het me niet voorstellen. Misschien toch eens een kwakkie naar HA brengen dan. Stelt niets voor hoor. Je kunt het gewoon thuis produceren. ;)

Bar, las ik nou dat bij jou alles goed is? Wat heerlijk moet dat zijn meid. Geniet ervan. Hoe is het met de klachten? Voel je je nog een beetje fit?

Famke, welkom! Klets gezellig mee!

Alice, wat las ik nou, ga je ons verlaten? Maar, hé ik zie je nog steeds...:(...Blijf ook maar lekker hier hoor. Het is veeeeeeeel te gezellig hoor. En we zijn hier allemaal om elkaar te steunen. In mooie en zware tijden.

Iedereen die ik vergeten ben....sorry sorry sorry.

Hier gaat het goed. Mijn man is weer zo goed als hersteld van zijn blindedarmdinges dus we hebben goed kunnen klussen deze periode. Zit nu weer op de wachtbank. Mijn man vroeg vanmorgen al, wanneer mogen we weer testen? Nou over 4 dagen dus. Ik voel helemaal niks. Dan denk ik dus meteen, zal weer niks geworden zijn.
    Ben er over het algemeen ook niet superveel mee bezig, alleen zo een paar dagen voor de NOD, begint het wel weer te kriebelen hoor.
    Maar ik voel dus nog helemaal niks. Geen pijnlijke borsten of ongipijn ofzo. ;) Afwachten dus maar...

Heb zin in vakantie! Nog 4,5 week werken en dan bijna 4 weken vrij!!! HEEEEEEEEEEERLIJK!

Dikke knuff voor jullie allemaal en nog een fijne zondagmiddag. Genieten van het mooie weer hoor!

Liefs,
    Secondlife

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hihi ik zal het hem melden van die boze hormonen gedreven vrouwen die achter hem aan zullen komen als hij dinsdag niet komt.
    Overigens nóg niets gehoord.
    Heb zelf ook nog geen poging ondernomen want ik zit nu urine te verzamelen voor 2e test vanmiddag, haha, sorry!
    Vanochtend 10.30 eerste test gedaan maar had toen anderhalf uur daarvoor ook al geplast en al best veel gedronken.
    Dus nu heb ik dorst, en zit ik mijn tijd te verdoen met wachten terwijl ik eigenlijk nuttig zou moeten gaan stofzuigen.
    Dat ga ik ook zo doen, ik mag niet eerder testen voordat mijn huis is gestofzuigd.
    Maar zo gauw ik die testuitslag heb, ga ik hem contacten, althans proberen. Als het nog steeds een vaag streepje is, ga ik hem voorstellen morgen langs te komen, is het wel een behoorlijk streepje dan vraag ik hoe laat hij er vanavond is, hhahaha.

Ja wat betreft die tijd, die twee dagen dat is nog ruim he?
    Sommige collega's zijn soms anderhalve week ziek.
    Ik snap het wel, het is in het onderwijs lastig iemand te regelen om even in te vallen.
    Als er iemand ziek is dan regle je vervanging of gaan de kinderen in andere klassen erbij.
    Maar als het om een klein uurtje gaat dan is dat natuurlijk lastig.
    Ik probeer vaak net als jij een afspraak meteen om half 9 te maken(ben ik om even over 9 weer terug) of rond 11.30 met aansluitend mijn lunchpauze.
    En het erge is, ik kan dan wel niet de tijd met de kinderen in halen maar ik werk ook zoveel extra 's avonds en in het weekend.
    Doe altijd dingen voor collega's, zit in allerlei werkgroepjes, kom altijd opdagen bij niet verplichte ouderavonden enz. enz.
    Maar daar hoor ik de directie niet over!
    Maar ja, volgens mij moeten ze mij er vrij voor geven.
    Ik werk fulltime dus ik kan niet in mijn vrije dagen.
    En het ziekenhuis en al helemaal mijn eigen lichaam valt niet te dwingen naar de tijd die het wel uitkomt (volgens mij bestaat die ook niet).
    Sterkte mees morgen met werken, hoop dat ze een beetje lief voor je zijn.

Secondlife fijn weer eens iets van je te horen.
    Goed dat manlief weer in staat was om te klussen.
    Nog even afwachten, wie weet!
    Lekker dat je bijna vakantie hebt.

Ok, nu ga ik stofzuigen!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ik zou het toch eens nazoeken, volgens mij krijg je voor doktersbezoeken 2 uur. Vaak scheelt het al voor je gemoedsrust, als je weet dat je in je recht staat als je vrij moet hebben. Misschien zou je eens een gesprek met je directie moeten hebben om samen over een oplossing na te denken. Dan kun je ook kenbaar maken hoe belangrijk die afspraken voor je zijn. Is er niet bijv. een (gepensioneerde) oproepleerkracht die jullie kennen die makkelijk inzetbaar is als je weg moet? De afspraken staan vast en komen niet ineens uit de lucht vallen. Dus met iemand achter de hand, zou het toch best op te lossen moeten zijn.
    Ik hoop echt dat je succes hebt bij je donor. Want er is niets zo gevaarlijk als een horde op hol geslagen hormoon-bommen.;)
    @Secondlife: wat fijn weer van je te horen. Vroeg me de afgelopen dagen al af, waar je was en hoe het met je ging. Hoop dat je ons gaat bevrijden met 2 mooie streepjes. Je weet maar nooit. Al het moois komt vaak als je het niet verwacht.

Ik ga maar weer eens verder met strijken. Had een berg liggen van een week, plus extra vakantiewas. De kabouters kwamen maar niet langs, dus ik moest er toch zelf aan geloven.:( Mijn zoontje slaapt nog, de vraag is voor hoe lang. Het werkt ook niet bevorderlijk met een laptop aan binnen handbereik, want ja, ik moet tijdens het strijken natuurlijk regelmatig checken of ik jullie niet even dringend advies moet geven...hihihii...:)

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Huis is gestofzuigd en hier nog geen positieve test.
    Wel een iets betere streep dan vanmorgen maar nog niet hetzelfde als de controlestreep.
    Donor zojuist dus maar gesmst en gemaild!
    Ik vind het deze keer erg lastig wat te doen.
    Heb hem gezegd, dat we in principe vanavond hebben afgesproken en of hij dan, indien nodig, ook nog dinsdag kan of dat hij evt morgen aan het begin van de avond komt.
    Ik denk dat dat ook nog op tijd is, en dan hoeft het waarschijnlijk maar 1 keer.

Oohhh wacht ik heb antwoord....(dat is opeens snel)

Hij weet nog niet of hij dinsdag kan.
    Maar vanavond in ieder geval wel.
    Ik heb hem nu ook nog gevraagd of morgen geen optie is.

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hij komt morgen aan het begin van de avond.
    Ik denk dat dat de beste optie is.
    Bah ik voel me er deze keer zo onzeker over, nou ja beslissing is genomen. Morgen dus eerst naar gyn. kan ze ook nog even kijken of ze er nog zitten.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ben al wel bij de ha geweest, toen ik stopte met pil om advies en 2 rondes eerder voor het bloedverlies. toen stond ze prima tegenover een verwijzing, maar pas bij een jaar anders doen ze niets. nou, dat jaar is dus bijna om nu. bel deze week ff, kijken of het ook over de telefoon kan, heb deze week geen vrijde dag namelijk. we zullen zien!

9. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh xon , ik duim voor je dat het allemaal goed komt met ei en donor!
    hier nog niets, geen teken van wat dan ook..... we wachten rustig af deze week!

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, ik lees hier even mee en misschien dat ik wel met jullie mee wil kletsen.

Ik zal me in ieder geval even voorstellen, ben vrijdag net 36 geworden en ben getrouwd en een zoontje die de 19e 2 jaar wordt.
    We zijn nu in de 15e ronde (vandaag negatieve test), maar nog wel een hoge temp. Normaal ook 2 dagen van te voren wel wat bruinverlies, maar hier nog niks gespot. 17 september (3 weken voor onze bruiloft) een curretage gehad met 7 wkn en 5 dgn en op 15 maart een vmk.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jomi: welkom en voel je vrij om met ons mee te kletsen.
    @Xon: veel succes bij de gyn. Hopelijk een goede uitslag, zodat je vol goede moed verder kunt!

Ik ben weer op het werk. Nog niet veel gedaan. Veel gekletst. Gelukkig zijn er vandaag alleen 'leuke' collega's. De collega's die de sfeer verpesten zjin blijkbaar vrij. Dus prima zo om op de gang te komen!

12. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jomi, welkom.. pas op 't werkt verslavend hoor!
    @ Xon, succes bij de gyn vandaag! Ik ga voor je duimen.
    @ sneeuwmees, lekker dat vandaag alleen de leuke collega's er zijn, dat maakt het vervolg gemakkelijker.
    ZEt 'm op!

Hier geen nieuws.... greetz!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: dank je wel! Ben aan de ene kant wel blij dat ik toch wel weer ben gaan werken, ook al heb ik nog een wattenkop en begin ik nu toch al wel weer wat scheel te zien van moeheid. Maar dat thuiszitten werd je ook niet vrolijk(er) van, dus blij dat er weet wat regelmaat begint te komen. Succes jij deze maand! Zie dat je een pendel hebt voor juli, dat schiet al aardig op! Ik heb zelf gisteren weer eens om een pendel gevraagd, uit nieuwsgierigheid. Kreeg hem terug met juli een jongen. En ik had er nog een van een paar maanden geleden met augustus een jongen. Hopelijk een vruchtbare zomer voor ons allemaal!
    @Almika: veel succes bij je echo vandaag!!!

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Jomi welkom hier, klets gezellig met ons mee....

Xon hopelijk goed nieuws voor jou vandaag en een vruchtbare week....

Mees is wel fijn om weer een beetje in je ritme te komen toch?? Ik vind thuiszitten mokken ook maar nix hoor, een beetje afleiding is wel lekker. S6 verder vandaag....

Hier niet veel nieuws, wachten tot cyclus weer opgang komt en genieten van het mooie weer en vrijen zonder het verplichte klussen is trouwens ook wel weer eens fijn moet ik zeggen:p:p.....

Almika s6 bij de echo, hoop dat het een mooie is, vast wel, knufffff

Alle wachters, klussers en preggies een dikke knuffff van mij........

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syllis: fijn weer van je te horen. Is bij jou het vloeien nu helemaal gestopt. Ik had gisteren ineens weer even een heftiger vloei-dag en er plonsde weer een behoorlijk stolsel in de wc-pot. :( Nu is het vloeien echter ineens zo goed als over. Hoop het maar, want ik er ben er wel een beetje klaar mee. Woensdag alweer naar het ziekenhuis voor de (hopelijk) laatste controle. Wij klussen deze maand ook gewoon als het weer kan en ik laat de natuur maar zijn gang gaan. Ook al zei de gyn dat het beter is eerst ongesteld te worden. Maar even een maand niet met ovu-testen en eisprongen bezig te zijn is ook wel eens heerlijk. Wie weet waar het nog goed voor is.;)
    Hier zit het grootste gedeelte van de werkdag er inmiddels op. Begin nu wel een enorme zware kop met hoofdpijn te krijgen. Ja, de laatste twee weken ging ik meestal 's middags nog even liggen en verder deed ik ook niet veel. Dus ja, mijn hele lichaam word nu even opgeschud door ineens de hele dag alert te moeten zijn. Zal wel goed slapen vannacht.;) Hoe is het met je dochter??

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hai Mees, jammer dat je nog zo vloeit, het was hier na 2 dagen flinke krampen en veel bloed en rotzooi al over gelukkig. Hoop dat je ook snel weer mag genieten. Het zal idd even wennen zijn dat je weer vol aan de bak moet, je lichaam geeft ook niet voor niets aan dat je moe bent, je moet ook nog herstellen, dat heeft gewoon even wat tijd nodig, maar ook met jou komt het weer goed hoor meid....knufff

Met dochter gaat alles goed die moet nog 8 weken ong. en dan is ik omaaaaaaaaaa whaaaaaaa. Het went nog niet echt hoor dat oma gedoe en natuurlijk al helemaal niet als je graag nog een keer mama wilt worden, maar het komt helemaal goed.

Sillysa

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syllis: fijn dat het bij jou al zo snel over was. Het is niet voor te stellen wat voor een troep er allemaal bij mij uitgekomen is, dat terwijl het vruchtje maar net 2 cm groot was. Door steeds te vloeien blijf je er in je hoofd ook steeds mee bezig omdat het de hele dag door confronterend is waarom je vloeit. En omdat je maar blijft vloeien blijf je lichamelijk natuurlijk ook nog wat zwakker. Denk nu wel het ergste gehad te hebben.
    Zal blij zijn als ik vanavond om een uur of 7 thuis ben en op de bank kan neerploffen. Ben bang dat mijn man niet veel aanspraak aan mij meer zal hebben vanavond. Morgen gelukkig een dagje bijtanken. Kijk er nu al naar uit.
    Zo te horen schiet het al met je dochter. Die laatste weken vliegen voorbij (is mijn indruk), maar de laatste loodjes zijn meestal ook het zwaarst.

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ja het is natuurlijk ook niet aleen het vruchtje dat loskomt he, maar ook het baarmoedervlies en dat geeft zo'n rotzooi. Hoop dat ze je woensdag kunnen vertellen dat alles "schoon" is, dan kun je weer verder, het is ook kl*te dat je er steeds aan herinnerd wordt, maar ik heb ook nog steeds mijn emo-momenten maar die laat ik gewoon lekker over me heen komen, dat lijkt me het beste, ik probeer zoveel mogelijk vooruit te kijken.

En ja dochter schiet aardig op ja, ze heeft gelukkig voor haar niet zo'n hele dikke buik dus het gaat wel goed hoor, ze is de eerste 3 maanden heel ziek geweest maar sindsdien geniet ze er alleen maar van.

En uhh slaap lekker vanaaf meid, knuffff......... manlief redt zich vast wel

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames ben net terug uit het ziekenhuis.
    Weet het eigenlijk allemaal niet zo goed.
    De conclusie van het onderzoek is dat mijn eileiders beide open zijn.
    Dus ik was binnenin al aan het juichen.
    Maar toen ze verder las, want ze had het natuurlijk niet voorbereid ( ze wist ook eigenlijk niet dat ik voor de uitslag van de HSG kwam!!!!), zei ze dat ik een myoom had (een vleesboompje), dat wist ik al, maar dat kon geen kwaad zeiden ze toen.
    Maar nu lijkt het er op dat mijn baarmoeder meerdere onregelmatigheden bevat wat het zwanger worden niet vergemakkelijkt of zelfs evt uitsluit.
    Er kan dan geen innesteling plaatsvinden.
    Hoeveel kans dat in mijn geval is, of hoe erg het is daar kon ze totaal geen antwoord op geven.
    Toen vroeg ze, hoe ver wil je hiermee gaan?
    Want ja als je gewoon een man zou hebben zou ik het snappen, maar zou je je ook willen laten opereren?
    Parrrrdonnnnn!!!
    Dat was weer eens zo een achterlijke opmerking, 'als je een man had.....'
    Hiermee zie je maar weer dat ze totaal niet achter mijn beslissing staat, zó onproffesioneel.
    Maar ik zei dat ik me natuurlijk zou willen laten opereren als dat nodig zou zijn.
    Dat mijn kinderwens erg groot is.
    Nou ja ok dan, zag ik haar denken.
    Nu krijg ik dus nog een ander onderzoek, waarin ze mijn baarmoeder vol met water laten lopen om te kijken of er veel oneffenheden zijn en zo ja hoeveel, en zitten ze op een plek om te opereren?
    Want soms kan dat dus niet eens en is het hele verhaal over en uit.
    Pfff, had zo gehoopt dat dit even goed was geweest allemaal.
    Tot overmaat van ramp kwam ik er gisteren achter dat door alle stress van de laatste tijd ik een hele hoge bloeddruk heb (160/95).
    Dus morgen maar even de huisarts bellen en hem alles voorleggen kijken of er iets voor is.
    Zo meteen krijg ik een hartinfarct of beroerte van alle stress.

Vanavond komt mijn donor langs, en daarna maar even heel goed mijn rust nemen.

Sorry dat ik even niet reageer op alle anderen ik ga even tukkie doen want heb erge hoofdpijn.

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jemig Xon, wat een achterlijk mens zeg!! Zo zie je maar weer ppfffff... wat een achterlijke opmerking is dat!! Ik zit me er zelfs nog over op te winden hier, hoe kun je dat nou zeggen?? Alsof een kinderwens van een koppel zwaarder weegt dan van iemand die het alleen doet!! Bah!!!
    En wat een domper voor je om dit te moeten horen, ik hoop echt dat ze je kunnen helpen en dat je wens alsnog in vervulling mag gaan, jemig een dikke knuffff van mij........

Deel Deze Pagina