Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: ook hier het raam open ivm stoom wat uit mijn oren komt.:x Ik dacht dat mijn gyn geen tact had bijgekregen, maar die van jou kan er ook wat van! Idd wat Syllis zegt, alsof je kinderwens maar minder belangrijk is omdat je geen vent hebt. Meid, heel veel sterkte. Jammer dat we dit allemaal digitaal moeten doen, als het kon was ik even door het beeldscherm gekropen om even een arm om je heen te slaan.:) Wanneer krijg je deze onderzoeken nu??

2. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Xon, das mooi klote... nog geen uitsluitsel of je nu zwanger kan raken of niet. Lekker die onzekerheid:x
    En wat een lomp mens met bevooroordeelde opmerkingen, een stuk hout is nog meevoelender!
    Misschien een andere gyn?
    Wanneer krijg je nu dat onderzoek dat je bm vol loopt met water?

Meid, een dikke kroel van mij!

3. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon, tje, ik dacht: even kijken hoe het met Xon is en dan dit.
    WAt een hork van een gyn. Als je je al zoveel op de hals haalt met een donor e.d. dan wil je toch gewoon graag een kind!
    Doe je het rustig aan?
    Ik denk aan je!

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Sterkte meid. Wat een ongevoelige gyn. En totaal niet van deze tijd lijkt wel. En wat vervelend dat je toch nog onderzoeken moet doen nu. Weet je al wanneer? Echt ik hoop zo dat het deze keer gewoon raak is via je donor. Geen gezeik meer. Het is mooi geweest. Nu moet het gewoon jouw beurt zijn. Ik wens je sterkte en veel liefs.

@JoMi: Welkom hier. Lees en schrijf met ons mee.

@Iedereen: Fijne avond

Liefs

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon dikke knuffel

en je bloeddruk kan ook stijgen van de clomid!!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, jeetje meid, wat een verhaal zeg. zit je ook niet mee he! maar wat een lompe opmerking zeg, echt ongelooflijk! ik wist dat artsen vaak niet veel tact hebben, mogen ze toch wel eens gaan leren! hopelijk komt er snel positief nieuws voor je meid!

hier is mijn lijf nu echt in de war! nu het gevoel dat ik ongi ga worden, maar ben dat net (wel 1 dag) geweest..... nog wel bruine afscheiding. heel suf allemaal. ha is deze week op vakantie, volgende week maar ff bellen voor een verwijzing.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    voor meiden die willen spieken onze smurf is vandaag weer gekiekt, echo's staan in album..

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon..iedereen blijft nog netjes met het omschrijven van de gyn maar het is gewoon een ogelooflijke hartleoze TRUT. wordt niet eens tijd dat je een adere gyn vraagt of ander zhuis. neem aan dat niet enige zhuis is in jouw stad. als je daar blijft, blijf op je strepen staan en eis snel dat onderzoek. idd zoals ze al zeiden alsof je minder recht op kind hebt omdat je alleen bent. bij sommige stellen zou het verboden moeten worden om kids te krijgen. wat een trut zeg!!!:x

digi knuf

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    jomi welkom en hopo snel voor je dat je goed nieuws hebt

@justme...al test gedaan????? vreemde ongi...

@sylis en mees....gelukkig zie ik jullie weer betej op de been, wees blij mees dat die andere collegas er niet waren..ff rustig aan opstarten zoals je al zei. @sylis hoe is met de pijn bij je en afkicken van die morfine

ik vandaag uit slag kans 1 op 2085down, Patausyndroom 1 op 8249, Edwards syndroom 1 op 19460. wordt tegenwoordig getste met combitest op afwijking van chromosoom 13, 18, 21. zag eruit als een kans voor iemand van 15/16 jaar. leuk zo'n berekening maar ik heb er nog niks aan. we gaan 30 mei toch voor vruchtwaterpunctie. ik wil alles uitsluiten. en ja de kans is er dat misgaat maar de kans dat goed is vele malen groter.

en ook weer zo leuk om brusje te zien, weer flink aan het bewegen met benen en ineens was daar het handje alsof het zei HALLO. echt heel leuk, hart goed, ook gehoord buik rug alles gesloten. kortom prima anatomisch gezien.
    ben blij en ga steeds meer genieten

ben nu wel weer mega moe. ga uitbuiken op de bank na pizza en ijs(erg gezond)

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    had zaterdag testje gedaan en die was wit. als deze vage klachten aanhouden waag ik later in de week nog wel een testje.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bedankt voor jullie welkom.

Maar goed nieuws heb ik denk ik niet.

Heb vanmiddag het eerste bruinverlies alweer gespot :(, dus denk dat ik morgen weer ongesteld word. Dat betekent dat we ronde 16 in gaan.
    Maar we hebben nu wel met elkaar afgesproken dat we het tot eind september/begin oktober zelf proberen. Dit omdat ik het eigenlijk niet meer trek, altijd die ovutesten, temperaturen en het moeten vrijen (door mijn voorgeschiedenis). Ook manlief heeft het dan weer rustiger op het bedrijf en de gewassen dan weer zo'n beetje uit het land zijn.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: hoe is het nu met je? We zijn er voor je, hè? Ik zou je ook willen adviseren om ook eens naar een andere gyn te gaan (al is het alleen maar bij wijze van second opinion).
    @Justme: ook mijn eerste reactie was, testen, meid! Maar dat had je al gedaan. Toch zou ik het over een paar dagen nog een keer proberen (of even bloed prikken via de ha). Idd een vreemde ongesteldheid als het maar een dag was.
    @Almika: fijn dat de uitslagen zo goed zijn en dat de echo mooi was! Ondanks dat je je misschien zorgen maakt en graag alles uit wil sluiten, wel proberen te genieten van deze mooie tijd, hè?
    @Ricmar: mooie echo's weer en je kunt idd al een klein beetje een gezichtje erin zien. Ook zag ik je nieuwe outfit showen. Je hebt al een behoorlijk buikje. Leuk, hoor!
    @Jomi: veel sterkte, meid! Rood of bruin is altijd weer reden voor teleurstelling (en verdriet).

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik heb trouwens wat proberen bij te lezen, maar is toch wel lastig om alles te onthouden.

Vinden jullie het goed als ik vanaf nu gewoon probeer mee te kletsen en als ik iets niet helemaal weet of snap er jullie naar kan vragen?

Ik denk als ik me vanaf nu gewoon tussen jullie meng en probeer te reageren op wat ik nu kan dat ik er vanzelf tussen rol. Alleen zal ik nog wel eens een keertje ergens niet op reageren als ik het fijne er niet van weet.

Nou ja, jullie begrijpen wel hoe ik het bedoel.

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Almika en Ricmar fijn om te zien dat alles goed gaat met jullie en je spruitjes!! Toppieeee.....

Morphine gebruik ik niet meer, ook geen last meer van, wel erge pijn in de rug, maar dat heb ik er wel voor over, dan kan het een volgende keer misschien wel goed gaan.

Justme s6 meid, misschien wordt ie nog roze?? Was bij 4 dagen overtijd pas posi, dus wie weet?? Duim voor je, knuffffff

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jomi: voel je vrij om te vragen als je iets niet begrijpt. Het lijkt wel of wij echte experts zijn :cool: , maar dat komt ook omdat we veel van elkaar leren. Dus aarzel niet om iets te vragen.

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Donor is geweest.
    Dus kussen onder de billen en beentjes in de lucht hahahaha.

Ik ben blij dat jullie zo reageren en dat het niet aan mijn momenteel gevoelige aard ligt, die opmerkingen van die gyn.
    Het gekke is dat dat sociale onhandig zijn en het niet contact maken mij erg doet denken aan sommige autistische kindjes die ik in de klas heb gehad.
    Toch raar dat je dan gyn kan worden, arts uberhaupt.

Gelukkig was mijn mams deze keer mee (meestal ga ik gewoon zelf, alleen bij afspraken waarvan ik vermoed dat er misschien iets minder leuks uit zou kunnen komen gaat ze mee), en die vond het ook belachelijk. Ze zei zonder dat ik er ook maar iets over had gezegd, ik denk niet dat ze achter je beslissing om alleen een kindje te krijgen staat.
    Nee, dat was wel duidelijk!

Ik heb overigens wel weer voor 3 maanden Clomid mee gekregen, dus dan zal ze het op dit moment waarschijnlijk nog niet helemaal een onmogelijkheid vinden om zwanger te worden.

Ik heb besloten dat onderzoek even 1 maand door te schuiven.
    Ik geloof dat ik het op dit moment even belangrijker vind om te proberen wat rust te zoeken.
    Komende maand zijn mijn ouders op vakantie, dus dan zou mijn mams ook niet meekunnen voor de uitslag.
    Als er dan uit gaat komen dat het echt niet goed is, wil ik dat niet alleen horen.

Ricmar, wat bijzonder om te zien zeg!
    Grappig ik zag er al een gezichtje in voordat ik had gelezen wat je er onder had geschreven.

JoMi welkom.
    Snap het goed hoor dat je niet alles gaat lezen.
    Je komt er vanzelf in.
    Vraag maar raak.

Sneeuwmees, ik zou ook lekker doen waar je je goed bij voelt.
    Ook al zegt de arts dat je eerst ongesteld moet worden.
    Als je lichaam zelf nog niet toe is aan een nieuwe zwschap zal het denk ik ook niet zwanger worden.
    Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.

Syllisa, bijna oma!
    Blijf het nog steeds erg grappig vinden.
    Spannend hoor.

We hebben trouwens ook niets meer van Dominique gehoord.
    Hoe zou het met haar gaan?

Alle andere dames thanks voor het medeleven.
    Voel me toch altijd weer enorm gesteund door jullie.
    Dikke knufffff

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: fijn dat je moeder mee was. Dat was vanmiddag mijn eerste gedachte. Potdorie, krijgt ze nieuws wat ze niet verwachtte en zit ze daar in haar uppie. Gelukkig was dat niet zo! Nu maar lekker de beentjes omhoog. Heb je je donor nog over kunnen halen om nog een keer te komen deze week?
    Ik zou als ik jou was in ieder geval vast wel die afspraak maken als je ouders terug zijn van vakantie. Als je dan misschien pas gaat bellen voor een afspraak, dan moet je misschien weer weken wachten (en zit je er misschien nog langer tegenaan te hikken). Dus misschien maar vast een datum prikken, mocht je er nog niet aan toe zijn, kun je die altijd weer afbellen.
    Ik vraag me zelf ook al steeds af hoe het met Dominique is? Dat is het lastige van een forum. We weten heel veel van elkaar, maar aan de andere kant als iemand van ons de stekker eruit trekt, kunnen we er ook weinig mee, omdat we iemand dan niet meer kunnen 'bereiken'. Zeker nu ik zelf een mk heb gehad, heb ik de afgelopen weken nog vaker even aan haar gedacht.

Ik duik zo mijn bedje in. Mijn eerste werkdag zit erop en ben aardig gaar. De collega's die er waren, deden normaal. Twee collega's die ik niet zo graag mag, kwamen later en hebben niets tegen me gezegd, niet gevraagd hoe het was, zelfs geen gedag gezegd. Ach, ik zie het maar als een tekortkoming van die twee, dat ze zo sociaal arm zijn.

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Wat ontzettend belachelijk die twee collega's van jou!
    Wat een ontzettende horken.
    Idd sociaal arm zou ik zggen.

Ik kan die afspraak pas maken als ik ongesteld ben geworden.
    En dan gebeurt dat onderzoek voordat je je eisprong hebt.
    Maar goed ik wacht dus af totdat ik voor de 2e keer ongesteld wordt.
    Even een kleine zhbreak.

19. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    hé Xon, wel fijn dat je niet alleen bent bij zo'n gyn.
    Ik vind een goed inlevingsvermogen best een kwaliteit, maar ook vanzelfsprekendheid bij een arts.
    Mijn vorige gyn (4 jaar geleden) was ook een echte hork, mijn man en ik hebben hem op dezelfde manier benaderd en toen bond hij wat in. Gelukkig is hij met pensioen. Nu drie geweldige gyneacologen in dit ziekenhuis. Mijn vaste gyn is heel duidelijk en oprecht. (althans zo komt ze over).
    Als je je bij haar niet prettig voelt, wat let je dan om een andere arts te vragen of het bespreekbaar te maken bij haar?
    Heb je nog andere ziekenhuizen in de buurt?
    groetjes!

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Er zitten twee zh redelijk in de buurt, maar zij werkt in beide.
    Er zit er nog een die wel een stuk verder weg is, maar degene waar ik nu bij ben die zit maar op een kleine 10 minuten fietsen.
    Aangezien mijn directrice nu al zo moeilijk doet en ik dan ook nog moet gaan vertellen dat ik dan nog meer tijd kwijt ben omdat ik naar dat zh verder weg moet, denk ik dat ze helemaal gaat protesteren.
    Dus ik denk dat ik het zo maar even laat.
    Gelukkig zijn die fert. verpleegkundigen wel echte schatten (vooral die ene) en daar heb ik het meest mee van doen gelukkig.

Deel Deze Pagina