Ja daar heb je wel gelijk in. Maar sorry mensen; net stond er echt bij alles 'iedereen' aangevinkt hoor. Ik ben niet gek. Ik heb het weer veranderd en daarom zien jullie het nu niet meer. Ik zag namen die mijn pagina hadden bezocht van mensen die ik niet ken. Zodoende ben ik toen bij de instellingen gaan kijken en bij 'privacy'. En daar stond dus bij alles zichtbaar voor 'iedereen' aangevinkt. Dat kunnen jullie niet meer nagaan want heb het weer veranderd. (terwijl ik het toen al zo ingesteld had toen ik mijn foto plaatste). Dus nu is er niets meer aan de hand maar vond het toch vervelend. Want ook met mijn laatste berichten kan iemand mij ergens uit herkennen (in combi met mijn loginnaam). Je weet het nooit. En dan staat er hier een heel boek gedocumenteerd Maar oké je hebt gelijk dat niemand alles terug gaat lezen. Hoop ik
Hmmm, nu ik dit lees ga ik zo ook even kijken of het bij mij zichtbaar is. Maureen.... ik weet niet wat ik lees! Staat die vriendin erachter? Meis, neem geen overhaaste beslissingen. Denk eraan alles nauwkeurig in een donorcontract te zetten. Wie weet ziet zijn vriendin het wel als een manier om toch moeder te worden(gedeeld ouderschap), en heb je zo meteen grote problemen. Ik wil je natuurlijk niet de stuipen op het lijf jagen, maar zelfs een donorcontract is uiteindelijk niet rechtsgeldig, tenzij het bij een notaris door beide partijen is getekend. En weet je zeker dat zijn vriendin er achter staat en niet dat hij het gewoon maar zegt? Nogmaals ik wil je vreugde niet volledig de kop indrukken en ik weet natuurlijk hoe groot je kinderwens is en dat het nu heel verleidelijk is om dit weekend te beginnen, maar ik heb er ook een paar maanden over gedaan om alles met mijn donor te bespreken. So please, denk goed na en vogel eerst even alles helemaal tot op de bodem uit. Knuf van mij
AAAAAAAAHHHHHHhhhhhhhhhhh!!!!!! Zeg ik tegen jou, haal adem en relaxxxx, is het bij mij ook zichtbaar voor iedereen! Ok sorry Maureen Nu ben ik zelf ook een beetje in de stress over alles wat ik vertel en dat iedereen een gezicht bij mijn berichten heeft kunnen zien. Wat heb jij aan die moderator gemaild? En heb je al antwoord terug?
Ricmar, heb net ff op je link geklikt en wat leuk om het op deze manier bij te houden! Zeker voor smurf om het later allemaal terug te lezen. En smurf staat weer mooi op de kiek hihihi. Geweldig!
Ja de verleiding is heel groot om er snel voor te gaan. Maar met hem heb ik na het mailen over en weer ook al persoonlijk afgesproken en gepraat hoor. Ben toen naar het Zuiden van Nederland gereisd weten jullie nog? Maar ben me er terdege van bewust dat zo'n contract ook niet al te veel voor hoeft te stellen want dat is helaas al gebleken met die laatste donor (en die ervoor trouwens). Dus sowieso wil ik eerst toch dat ondertekenen. En omdat ik niet voor het weekend nog kan afspreken deze week ben ik bang dat dit weekend 'm nog niet gaat worden. Omdat ik dan op dezelfde dag contract zou ondertekenen en insemineren. Dat is overhaast. Maar ik hou jullie op de hoogte. Zoals ik al eerder aangaf weet ik niet meer op welk moment het goed voelt (daar heb ik me eerder al in vergist). Maar ja inderdaad de wens is dwingend dringend... Hoop dat ik nuchter kan beslissen. Thanks voor jullie knuffels en gelukwensen allemaal. Liefs (en Xon en anderen, check inderdaad even je instellingen. Ik had wel pas nog mijn browsegeschiedenis verwijderd, misschien heeft dat invloed gehad maar check het toch maar ff als jullie willen. Tenzij het je niets uitmaakt)
Zie je!! Ik heb de moderator gemaild wat ik hier ongeveer gepost heb; dat ik het heel vervelend vind dat ik hier privacygevoelige info post en van mn levensdagen geen foto had geplaatst als ik wist dat dit voor iedereen zichtbaar was. Ook dat ik 100% zeker wist dat ik de instellingen op 'alleen zichtbaar voor vrienden' had gezet. Maar nee nog geen antwoord gehad. Zal wel morgen pas komen denk ik. Nouja gelukkig dat ik 't zag en ik snap je dus wel helaas. Hoewel wat je tegen mij zei ook wel klopt.
Hier ook een slachtoffer. Ook ik stond op iedereen, terwijl ik zeker weet dat ik de foto's alleen voor vrienden zichtbaar had gemaakt (dat was ook de reden dat ik ze erop gezet had), omdat ik dat alleen wilde doen als dat alleen voor jullie zichtbaar was. Bedankt voor je oplettendheid, Maureen. Ik heb ook gelijk even alles aangepast. @Maureen: afgezien van je rammelende eierstokken, hoe was je gevoel eigenlijk bij deze donor? Afgezien van dat gedoe met zijn vriendin, was er wel een klik met hem? En ik begrijp dat hij op een redelijk grote afstand woont t.o.v. jou, hoe gaat dat dan in de praktijk? @Xon: vreselijk dat je weer zo'n pijn hebt gehad, maar de zwemmers houden het nog wel even vol. Komt de donor nog langs deze week? Bevrijdingsdag misschien een optie? @Jomi: balen een witte test! Misschien even contact opnemen met de huisarts en bloed laten prikken.
Tja ik vind het eigenlijk niet kunnen dat die gegevens zomaar uitzichzelf veranderen! Zou toch niet moeten kunnen. En sneeuwmees mijn donor komt niet meer langs. Denk ook niet dat dat heel veel extra nut heeft. Gister al een positieve ovutest, vandaag ovupijn, dus met een beetje geluk is morgenochtend mijn temp omhoog en mijn ei gesprongen. Ik denk dat ik best goed heb gezeten met de timing, en denk niet dat het dan meerwaarde heeft. Wat ook meespeelt is dat de afgelopen weken best even heftig waren, en nu ook vanweg die bloeddruk (die inmiddels wel iets minder is), ik het wel even goed vind zo. Als ik nu weer ga stressen en proberen mijn donor nog een keer te regelen kost me dat teveel energie terwijl het denk ik niet nodig is. Even deze week goed relaxen.
@Xon: helemaal begrijpelijk. Als je ei idd al op klappen staat heeft later deze week geen zin. En ik weet hoe 'stressvol' het smeken van je donor is en het wachten op een antwoord. Ik denk dat je het idd al heel mooi getimed hebt en in combinatie met de hoesttabletten zou het toch zo maar een mooie maand voor je kunnen worden. Duimen draaien weer, hoor!!
Ha allemaal, hier een rustig dagje. Lekker zo'n vakantie! Heb zojuist de pregnyl gehaald voor ik hoop heel snel. Ik moet vrijdag naar het ziekenhuis en als het nodig is, kunnen ze dan de spuit klaarmaken. Afwachten maar, ik verwacht niet dat het vrijdag al goed is. @Xon: go eggie go eggie! Alle anderen, ik denk aan jullie
Ik denk niet dat ik nog naar ha hoef voor bloed prikken, vandaag een drastische tempdaling en heb vanochtend een supergevoelige zwangerschapstest gebruikt en je raadt het al: Negatief. Nog geen bruin- of bloedverlies gespot, maar laat maar komen. Ik weet zeker dat deze x weer niet gelukt is.
Hier draaien de duimen ook voor je! Ik lees dat jij met je bloeddruk zit, mag ik vragen wat jou bloeddruk gemiddeld is? Ben je ook aan de medicatie hiervoor? Heb je altijd al een hoge(re) bloeddruk? Ik zit al minimaal 5 jaar met hoge bloeddruk en nu sinds 2 maand weer aan medicatie hiervoor. Hebben het een tijdje zonder geprobeerd, maar wil niet zakken. Ook hebben we besloten weer medicatie te gaan gebruiken om met een iets betere bloeddruk een volgende zwangerschap in te gaan. Bij mijn 1e zwangerschap was mijn bloeddruk heel erg hoog, met 3x per dag 250 mg methyldopa was het nog 165/115, dus opname met precies 40 wkn. Volgende dag gel ingebracht en bij 8 cm ontsluiting met spoed een keizersnede. J is toen 's avonds op die dag geboren. Nu was mijn bloeddruk zonder medicatie altijd rond 135/100, soms onderdruk ook wel 95. Elke 4 weken met mijn B12 injectie wordt het gecontroleerd en de 1e meting met medicatie was 140/85 en ik slik nu 1x per dag hydrochloorthiazide 12,5 mg ervoor.
Heerlijk om vakantie te hebben, werk jij in onderwijs? Nu hopen dat dat vrijdag alles goed lijkt en ze de spuit klaar maken, maar is nog 9 dagen. Dus grote kans dat het vrijdag nog niet goed is. Maar het zit er wel weer aan te komen.
Yep, werkzaam in onderwijs, net als meerdere hier trouwens! Balen dat de test negatief is.. Zit jij eigenlijk ook al in het medisch circuit wat betreft zwanger raken? Weet het even niet meer.
@Impie: geniet maar even lekker van je vakantie. Ik moet dan wel werken, maar ik kan er erg van genieten dat het zo lekker rustig is op het werk. Veel van mijn collega's zijn vrij en de telefoon gaat praktisch niet. Tijd om weer even wat achterstanden bij te werken die ik de afgelopen 2 weken heb opgelopen. Hoe gaat dat eigenlijk met pregnyl, ik lees iets over een spuit. Zijn dat die hormoonspuiten die je bij je zelf moet aanbrengen? @Jomi: balen dat het waarschijnlijk weer niet gelukt is deze maand. Maar, net als ons, probeer moed te houden. We gaan nog steeds voor roze dit jaar! Dus we willen dat voor het eind van dit jaar ons nod-lijstje overbodig is en we allemaal op de roze lijst staan.
Nee, nog niet. Ik ben wel in februari naar gyn geweest en is mijn cyclus gevolgd. Ook heb ik een paar keer een folikelmeting toen gehad. Een week na eisprong is mijn progesteron geprikt. Ook was ik al aan het temperaturen. Alles was goed en we we moesten nog eventjes door proberen. Maar ik heb wel met mijn man besproken dat ik dus tot ongeveer oktober wil proberen en daarna weer naar gyn. Wij hebben dus een groot akkerbouwbedrijf en nu is het drukke seizoen weer begonnen dat mijn man heel veel uren per dag draait. Vanaf ongeveer eind september/begin oktober is alles weer zo'n beetje van het land en kan hij ook veel makkelijker met mij mee naar het zkh. Ik moet elke maand weer een strijd leveren voor mezelf (wie precies wil weten waarom, vraag maar pbtje). En nu na meer dan een jaar proberen (al bijna 16e ronde), een MA en een VMK en al die ovutesten en tempmetingen begint me het op te breken.
NOD-WACHTBANKJE: 02-05 JoMi 36 - ronde 15 - 2e kind 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind 06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind 14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind 20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind 27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind 28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind 28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind ??-?? Sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind ??-?? Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) 08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!) Mijzelf maar even toe gevoegd, nog wel op 2 mei nog staan. Maar nog steeds op ongi wachten.
@Jomi: klinkt idd heftig allemaal. Ook hebben jullie dus een druk en hardwerkend leven zo te horen. Terwijl zwanger worden ook al bijna een weektaak op zich is. Het klinkt misschien afgezaagd (en je moet het niet verkeerd opvatten, hoor), maar je hebt dus twee miskramen gehad. Je kunt dus wel zwanger worden, maar de vraag is dus waarom het nu niet (meer) wil lukken. De resultaten lijken in ieder geval toch hoopvol, want je lichaam werkt wel zoals het hoort. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen en dat je voor oktober zwanger mag raken. Als ik de verhalen van Xon zo lees, zijn al die ziekenhuisbezoeken ook enorm vermoeiend. Maar goed, voor roze doen we immers alles, niet? @Secondlife: joehoe, waar ben je?? Morgen is DE dag voor jou? Ga je ons blij maken??? Het NOD-lijstje is weer te lang in verhouding tot het roze lijstje, dus het wordt tijd dat er weer een paar meiden door gaan schuiven naar het onderste lijstje!