Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onzekerheid heb ik ook wel. Op de eerste hebben wij ook drie jaar moeten wachten. Toch heb ik heel sterk het gevoel dat er nog één komt. (misschien valt het dan straks erg tegen, maar ik voel het gewoon).
    En.... ik zeg en denk ook echt: ik word niet méér moeder als ik nog een kindje krijg.
    Ik heb een geweldige zoon en ik ben al moeder. De vorige keer wist ik niet of ik ooit moeder zou worden.
    Dat nemen ze me niet meer af.
    (maar misschien helpt het dat ik een vriendin heb, die de hele medische molen heeft doorlopen en ongewenst kinderloos blijft.
    Ik knijp mijn handjes dicht met mijn jochie en we zien het wel.
    Er komt er gewoon nog één en ik voel zelfs dat het een jongen zal zijn.

Dom he?

2. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    hé alweer een nieuwe pagina.
    Wat een actief stelletje zijn we toch!

3. vanesz

vanesz Lid

Jan 6, 2011
    34
    0
    0
    #323 vanesz, Jan 7, 2011
    Last edited: Jan 7, 2011
    Adora congratulations......Echt super leuk en mooi nieuws...Wauw hoop dat we je allemaal snel mogen volgen...

Dominique je maakt je nog zorgen (wat begrijpelijk is) maar probeer er ook te genieten van kleine pukkie die lekker knus bij mama is.

Almika je had gisteren al een testje gedaan... en vanmorgen nog geen bezoek.... Nou dan is er een nog een kans toch... Houd ons op de hoogte ben echt benieuwd en duim nog steeds voor je.

Quirientje welkom.. ik ben ook nieuw hier hoor.

Sneeuwmees aan de ene kant denk ik dat ik zwanger ben. En aan de andere kant denk ik nee ik ben echt niet zwanger. Kan gewoon niet.
    Ook omdat ik nu weer krampen heb. Echt gevoel alsof ik het ga worden. Nog geen sporen aanwezig maar voor mijn gevoel ben ik ervan overtuigd dat de devils komen... Of ben ik nou te negatief???? Weet het allemaal niet meer. Afwachten maar.....

Ik ga zo boodschappen doen met mijn mams voor verjaardag. Dan heb ik ff afleiding en geen tijd om te piekeren.

tot later

4. vanesz

vanesz Lid

Jan 6, 2011
    34
    0
    0
    Nog ff snelle update:

Krampen... best wel erg... en hoor mijn darmen rommelen.. Wat ik mij net ook bedenk is dat ik normaal voor nod best wel veel chocolade snoep. Ik heb een kast en schaal vol chocola liggen en raak al een paar dagen helemaal niks aan. Ik heb uitzicht op mijn choco schaal maar helemaal geen drang om te snoepen...Of ben ik nu te ver aan het zoeken hahaha.

Aan de andere kant mijn (.) (.) zijn nog licht gevoelig maar geen stuwingsgevoel meer. Maar ze zijn absoluut niet gespannen of groter en kan ook geen blauwe adres bespeuren.... of extra knobbels etc.
    Volgens mij moet je al snel wat aan je borsten kunnen zien toch?

Volgens mij maak ik niet alleen mezelf gek maar jullie ook:p

5. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    het houdt de gemoederen lekker bezig in ieder geval.

die onzekerheid en angst laat niet los dat frusteert heel erg......sinds onze 1e bengel er is gebruik ik al niks, dus 7 jaar.....in die tijd niet een keer raak ondanks voor zingen kerk uit dus dan ga je wel denken lukt niet meer, daar ben ik bang voor. en ik voel nu allemaal rare dingen die er nooit zijn maar je lichaam kan je in de maing nemen en als je er maar te veel aandenkt krijg je vanzelf symptomen...ik hoop dat ik kan loslaten en relaxed kan proberen en zonder ermee op te staan. maar ik denk dat voorlopig moeilijk wordt....het kan en mag eindelijk een 2e :)

6. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    @vanesz zie dat we samen mogen testen op dezelfde dag, cyclus verkeerd ingevuld op banner maar even aangepast

ik heb ook veel last van mijn borsten, ik hoop maar niet, dat heb ik normaal ook voor ongi maar is nu wel heel erg aders zie ik zelfs

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Onzekerheid went denk ik nooit. Ik ben ook veel te ongeduldig. Een beetje overmoedig omdat ik van mijn zoontje direct zwanger was, ondanks dat ik al 37 ben. Het scheelt bij ons ook wel dat we al een zoontje hebben, dus ik heb het allemaal al een keer meegemaakt en ik ben al heel erg rijk met een heerlijk kind. Ik zeg altijd tegen mijn man, dat we de taart al hebben, maar dat ik nog een keer een kersje erop wil hebben. Dus in dat opzicht is het een geruststelling dat we weten dat we vruchtbaar zijn. Nu is het dus met name de onzekerheid wanneer mag het weer zover zijn. En dat is soms killing. Dit forum helpt in ieder geval om soms even je gal te spuwen. Dus maak gerust 'gebruik' van ons als je even je hart wilt luchten.

@Vanesz: klinkt allemaal nog steeds positief. Ik had bij mijn zoontje ook een enorm gevoel dat ik ongi ging worden en in het begin van de zwangerschap enorme krampen in mijn buik (bleek van de darmen te komen). Kortom, nog niet de moed verliezen.

@Justme: fijn dat de ongi al weer bijna voorbij is. Kun je in ieder geval weer richten op de volgende klusronde. Ik vind deze periode van ongi altijd erg ondankbaar. Je wilt zo graag weer verder, maar in deze week kan dat zeker niet. Dus ik kijk ook al weer voorzichtig verlangend naar volgende week, dan heb je het idee dat je er in ieder geval weer mee bezig bent.

@Almika: inderdaad nog even moed houden. Geen bloed, geeft moed, zeggen we hier op het forum, dus over een paar dagen zou ik er nog een testje tegenaan gooien.

8. Mijammi

Mijammi Actief lid

Dec 20, 2010
    244
    7
    18
    #328 Mijammi, Jan 7, 2011
    Last edited: Jan 7, 2011
    Goedemiddag, ook ik meld me hier maar eens, aangezien ik in 2011 35 wordt. Heb eerst de hele topic maar eens gelezen (3 dagen mee bezig geweest, geintje :D). Even voorstellen: zelf dus 34 (april 35), echtgenoot nu nog 40 (over 2 weken 41). Al een tijdje bezig (september 2009). Eerste keer gelijk raak, maar bij 10 weken tijdens de echo geconstateerd dat er geen hartslag was. Uiteindelijk een curretage gehad. Sindsdien geen spoor van een zwangerschap. Gaan deze maand vanwege mijn fijne niet te voorspellen eisprong maar aan de ovutesten beginnen.

Is wel erg gezellie hier! Voor alle zwangere dames gefeliciteerd. Voor alle andere dames, succes en ik duim voor jullie 8).

9. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    He zeg!!!!!
    Ik werk gewoon, al die mails dat kan ik tussen de middag niet allemaal bijlezen hoor!!! Hahahahahaha!
    Nou ja vanavond maar even dan.
    Kon het toch niet laten om wel even te reageren en Adora, ik ben zo blij voor je dat mijn pendel het niet goed heeft (ik neem aan dat de pendel ook af en toen een slechte dag heeft hahaha, en de andere pendelaars ook niet alles goed voorspellen :)!
    Toch ga ik Dominique nog even een privemailtje sturen met de resterende pendels hihihi.
    Vanavond meeeeerrrrrr!!!

Leuk hoeveel 35+ ers er zijn!
    Kijk er toch elke keer weer een beetje naar uit om alle verhalen van iedereen te lezen!

10. vanesz

vanesz Lid

Jan 6, 2011
    34
    0
    0

Hé Almika,

Zat gisteren al je banner te bestuderen en wilde je al krabbelen dat het niet klopt maar helemaal vergeten. Maar je zag het zelf al ;).

Hoe gaat ie tot nog toe?
    Ben net thuis.. weer last van krampen... maar niet de drang om naar toilet te gaan omdat ik helemaal niks voel lopen of zo. Ben net wel plasje gaan doen en is nog clean.

Heb weer mijn baarmoedermond gecheckt ,ben obsessed van mijn baarmoedermond haha. Maarre nu voelt het weer dik en opgezet aan van binnen en moeilijk te vinden alsof vagina als je net naar binnen gaat dicht zit. Nou heb hier op t forum al paar x gelezen dat vrouwen dit ook voor hun nod hadden en dus zwangeren zijn of waren.

Misschien moet ik maar niet meer voelen.

Jij nog wat nieuws qua symptomen......

11. vanesz

vanesz Lid

Jan 6, 2011
    34
    0
    0
    Sneeuwmees, ik probeer de moed er in te houden.
    Wel moeilijk hoor...krampen komen en gaan. Maar de krampen die je toen kreeg bij de zwangerschap van je zoon voelde dat ook echt aan als ongi krampjes....

Zie dat je nog 11 dgn moet tot je eisprong... klus je met regelmaat of wacht je tot vlak voor je sprong.....

12. vanesz

vanesz Lid

Jan 6, 2011
    34
    0
    0
    Dominique

Heb je al privé bericht van Xon met de pendels.... ben zo nieuwsgierig.....

13. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    @xon ik 36

@vanesz nee geen nieuwe klachten maar die boobs knallen, doen zelfs zeer als ik trap afga ik zie het over 3 dagen...of ook niet:( en meid ik zou zeggen probeer toch wat te ontspannen want je kan je zelf zodanig gek maken dat je de zwangerschapssymptonen vanzelf wel krijgt. probeer dit weekend niet zwangerdingen te denken en doen en geniet van sweet 16

maar iemand moet mij toch eens vetellen...wie pendelt er? en wat is dat wachtbankje wat ik al tig keer voorbij heb zien komen

nou tot vanaaf dan maar ik ga nu weer snel die bengel van 7 ophalen...

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    hier net heerlijk naar de kapper geweest en nieuwe bh's gekocht, de boobs zijn groter geworden door het stoppen met de pil :$ vriend is er wel blij mee :D

15. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0

:(groter door stoppen met pil...meestal is toch andersom...niet stiekem gewoon zwanger

16. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    @iederen

er is net gependeld voor mij

maart 2011 jongen....let you know

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    ben net ongi geweest, was weer maar 1 dag maar wel echt ongi voor mijn gevoel. had op internet gelezen dat het wel vaker voorkwam. als ik meer 'verschijnselen' krijg gooi ik er wel een testje tegenaan.

18. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    pfff dames, wat schrijven jullie veel!!
    Maar ik heb het weer doorgelezen!
    Ik voel ook regelmatig aan mijn baarmoedermond, maar alleen om te checken hoe het met mijn eisprong staat.
    Dominique gefeliciteerd!
    Verder niet veel nieuws hier...
    Ga gauw koken voor dat mijn kleine meid verhongerd....
    doei,bar

19. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Welkom nieuwe vrouwen! Ik wens jullie massa's hcg'tjes toe. En snel.

@Sneeuwmees, ik heb en afspraak gemaakt voor een vroege echo op 28 januari als ik 7 weken ben. Ik mag/moet al met 6 weken, maar de arts is op vakantie en ik wil ga liever niet naar een ander. Ik ben nog steeds bang dat het mis gaat. Ik zie mijzelf het liefst als "proto-zwanger". Als ik een hartslag heb gezien ga ik het misschien een beetje geloven. Ik ben nu weer bang dat het wel blijf zitten maar dat het een blighted ovum is - had ik vorig jaar ook. :(

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Justme: wil je geen hoop geven, maar maar 1 dag ongesteld geweest.:( Dat heb ik vaker hier voorbij zien komen en die waren ook zwanger. Maar goed, ik zal je de kop niet gek maken en mocht je meer vreemde klachten krijgen, kun je altijd nog een testje er tegenaan gooien.
    P.s. het lijkt misschien wel of ik provisie krijg van de zwangerschapstesten-fabriek, omdat ik iedereen maar adviseer om te testen. Maar dat is denk ik meer mijn eigen ongeduld, als ik jullie situaties zo lees. Ik zou zelf geen raad weet om zo snel mogelijk te testen.:D

@Dominique: fijn voor je dat je over een paar weekjes al een echo hebt (al zullen die weken voor jou eeuwig lijken). Zo lang de borsten en alles nog pijnlijk is, neem ik aan dat het kleintje daarbinnen nog steeds lekker vastgeplakt zit, of niet?

@Vanesz: we klussen gewoon regelmatig als we er zin in hebben. Maar die periode rond de eisprong, zit er wel een bepaald schema in, natuurlijk. Wij gebruiken ovulatietesten, dus die helpen daar een handje bij.

Ik lees dat veel van jullie aan de baarmoedermond voelen.:$ Dat heb ik nog nooit gedaan. Waarvoor is dat? En wat zou je moeten voelen, dan? Niet dat ik er behoefte aan heb om dat ook te gaan doen, maar gewoon nieuwsgierigheid.;)

Share This Page