Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe! Hier ben ik Mees! *zwaait*
    Hier is alles nog rustig. Had maandag toen ik wakker werd een klein beetje zo'n weeig ongigevoel. Maar dat is nu weer helemaal weg. Ook nog geen bruin of iets dergelijks te spotten. Voel eigenlijk weer eens HELEMAAL NIKS!!! :x Dus we moeten het gewoon maar afwachten. Denk dat ik in weekend ga testen als het zo blijft. Maar ik durf het bijna niet te denken. Ik denk dan ook meteen weer...ach zal wel weer niet zo zijn. Dus ik weet het niet. We shall see.

Hoe is het met jou? Trek je het een beetje? Je komt op mij over als heel sterk en dapper hoor. Heb veel bewondering voor je hoe je ermee omgaat. Knuffel voor jou!

Xon, hoe is het met jou? Lekker op de wachtbank gekropen. Wat een truts zeg, die gyn! Niet te geloven zeg! Hoe kan zo'n botte hark nou in de zorg werken denk ik dan. Sterkte met afwachten maar weer meid. Ik ga voor je duimen!

Jomi, welkom! Jij bent al Elite member zie ik. Gezellig dat je erbij komt hier. Jammer dat het hem toch weer niet is geworden deze maand. Ik blijf toch nog even voor je duimen hoor. :)

Ricmar, wat een prachtige echo's meis! Ik vind het zo supergaaf voor je! Wat zul jij lekker aan het tuttelen zijn straks in de babykamer. Geniet ervan hoor!

Impie, fijne vakantie! Heerlijk hè, gewoon niets hoeven.

Ik ga zo maar eens even de was ophangen, voor de kleine zwemkampioen boven weer wakker wordt.

Liefs,
    Secondlife

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Secondlife: geen rood geeft hoop! Dus ik hoop echt dat er niets roods roet in het eten gooit en je dit weekend kunt testen.;) Ik moet zo wéér naar de gyn:( voor weer een nacontrole. Vloei nog steeds, niet heel erg, maar er blijven nog steeds zo nu en dan stolseltjes uitkomen. Heb het nu wel helemaal gehad. Ben ook nog steeds snel moe en heb vaak last van hoofdpijn, dus lichamelijk gaat het maar langzaam vooruit. Ben als de dood dat de gyn straks zegt dat ik alsnog gecureteerd moet worden. Ben niet zo'n held:). Verder gaat het zijn gangetje. Gisteren kwam een collega langs om een flesje lekkere badschuim te brengen en dan schiet ik weer vol. Of mijn man die zit te vertellen dat zijn collega het zo lullig voor ons vindt, hup dan springen de sluizen weer los. Zal allemaal zijn tijd wel nodig hebben. Ik praat er wel zoveel mogelijk over als het kan (voor het geval jullie het nog niet opgevallen was...hihihihi):). Ik hoop dus maar op goed nieuws straks en dat ik dit hoofdstuk nu echt een keer kan afsluiten. Ik ga de komende dagen heeel hard aan je denken. Het wordt tijd dat je weer een bankje lager gaat zitten.;)

3. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Sneeuwmees: Ik probeer bij mijn gevoel te komen, als ik aan de donor denk. Toen ik hem sprak en naar 'm luisterde en ook toen 'voelde' , kwam hij bij mij over als een goeie, rustige, gevoelige man. Hij deed me een beetje aan mijzelf denken. Nou weet ik niet of dat goed is :p. Heb nu al 2 maanden onbenut voorbij laten gaan. Dus ergens wil ik nu wel weer verder. En ik weet niet wanneer het zo goed voelt dat ik het zeker weet omdat je het toch nooit zeker kan weten. Maar denk toch dat ik deze maand helaas ook maar voorbij laat gaan. Hij kan en wil wel. En ja dat reizen vanuit het zuiden naar a'dam wordt ook nog wat. Ik vergoed de reiskosten als in bezinekosten. Maar het afstemmen op elkaar wordt misschien ook wel lastig inderdaad. Ik ga hem nog eens vragen of hij het zich goed realiseert wat het donorschap inhoudt.

Verder hoop ik dat het voor jou zo is dat je dit hoofdstuk mag afsluiten. Wat confronterend allemaal zeg jeetje. Ik wens je heel veel sterkte en dat je straks bij de gyn hoort dat alles goed is nu en je geen curretage hoeft (omdat je zegt dat niet te willen).

@Secondlife: Spannend! Ik duim voor je hoor. Wie weet ook wel goed teken dat je niets voelt? Ach ja we willen het zo graag dat je achter alles iets kan zoeken natuurlijk hihi. Maar ik duim voor je en hou de berichtjes in de gaten.

@Iedereen: Ik kreeg een mailtje van de moderator in mijn hotmail mailbox. Daarin gaf ze eigenlijk aan dat ze niet begreep wat er aan de hand was of wat ik bedoelde. Heb het toen nog eens uitgelegd en nu erbij gezegd dat meerdere uit ons clubje hebben geconstateerd dat de instellingen waren veranderd van 'vrienden' naar 'iedereen'. Dus nu zal het wel duidelijk zijn hoop ik. Oja trouwens, de reden dát ik erachter kwam was omdat ik op zoek was naar een reactie van mezelf op een bericht van Mees of Ricmar over een babyspullen outlet. Wie van jullie was dat ook al weer? En hoe heet die outlet ook al weer? Dat wou ik dus zoeken en daarom wou ik naar een oud berichtje van mezelf gaan waar ik daarop reageerde (in maart geloof ik, of begin april). Nouja zo kwam ik er dus achter. Maar eigenlijk wil ik de naam nog steeds wel weten. Wie weet het?

Fijne dag dames

Liefs

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Na een paar mailtjes waarin de moderator het heel vriendelijk oppakte, kreeg ik als laatste mail dit toegestuurd. Ik heb bedankt en gezegd dat ik het jullie zou melden hier. Dus bij deze:

'Het resetten van die instellingen kan niet gebeurd zijn door het forum.
    Sterker nog wij als beheerder kunnen dit zelfs niet aanpassen.
    Het enige wat ik me zo zou kunnen voorstellen is dat je het eerst niet had, toen crashte de server en zijn we een periode terug in de tijd gegaan waardoor je instellingen weer de oude instellingen hadden. Ik weet alleen niet of je de server crash hebt meegemaakt.
    Verder kan dit, volgens de software, maker niet zomaar veranderen. Dit moet handmatig in je profiel gedaan worden.'

Ik weet dat ik alles nog nagekeken heb toen ik de foto's plaatste. Volgens mij was dat in maart. Dus dan zou die crash daarna moeten zijn geweest.:( Nouja in ieder geval is het gewoon weer veranderd door ons zelf dus alles is weer oké. Alleen dus misschien af en toe in de gaten houden of opletten of er een melding van een crash is geweest.

Liefs

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Even snel, net thuis. Maar kijk mijn banner, het is in alle hevigheid los gebarsten hier. Bedankt voor het duimen meiden! Kom vanavond nog wel even reageren, maar nu snel met eten bezig.

Eet smakelijk iedereen.

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    NOD-WACHTBANKJE:

02-05 JoMi 36 -
    ronde 15 - 2e kind
    05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind
    06-05 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind
    14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind
    20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind
    27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind
    28-05 JoMi 36 - ronde 16 - 2e kind
    ??-?? Sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind
    ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    ??-?? Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)

Mijzelf maar even toe gevoegd, nog wel op 2 mei nog staan. Maar nog steeds op ongi wachten.

7. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Huh??? Eerst ongi in alle hevigheid losgebarsten en dan 15 min later wachtende op ongi?
    Lees ik nou verkeerd hihihi

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

@JoMi: Hè balen! Jullie zijn ook al lang bezig hè? Wat een teleurstelling dan elke keer. Hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn en dat alles goed blijft gaan dan.

Liefs

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hahaha Alice ja dat staat er wel, vergeten te veranderen denk ik hahaha.

Maureen, ik hoop voor jou dat je meer geluk hebt met deze donor en wat je zelf al zegt, hoe kun je in godsnaam weten of alles helemaal goed zit?? Dat is wel moeilijk vast te stellen. En ja als jij je er goed bij voelt, wie zou je dan tegen moeten houden. Ik wens je heel veel s6 meid........

Mees hoe was het vandaag bij de gyn?? Alles goed?? Ik hoop het.........

Jomi jammer van je ongi, op naar de volgende ronde dus, s6

Secondlife, duimen draaien weer voor je hier hoor meid!! Wordt idd tijd voor weer een roze!!

Tja hier alles rustig, voel dat me nieuwe ei eraan komt, maar weet nog niet of ik ook gelijk alweer wil gaan mikken zeg maar.
    We zien het wel.

Iedereen een dikke knuffff,
    Sillysa

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @maureen, succes met je zoektocht naar een goede donor! hopelijk is deze man geschikt en krijg je snel een kindje!

@jomi, balen van je ongi.

hier nog steeds hetzelfde, maar neg testje (kon het net niet laten....) heb weinig hoop dat mijn korte ongi toch niets betekende en ga er vanuit dat ik volgende week de ha kan bellen voor een verwijzing.

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    NOD-WACHTBANKJE:

02-05 JoMi 36 - ronde 15 - 2e kind

20-05 sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)

Zo heb me maar neergezet waar ik denk dat het goed is, zo niet dan passen we het wel weer aan. Ik ga maar uit vanaf vmk gewone cyclus.

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Oow Justme jij was dat dus met die korte ongi. ik hoop dat het niets is, ik had het ook eind vorig jaar, begin dit jaar, was steeds maar 1 of 2 dagen ongi, daarna veranderde mijn cyclus van al jaren 30 dagen naar nu 25 dagen. Ik zei al misschien even bloed laten prikken en alle hormonen laten bekijken om te zien of alles ok is. S6 meid......

Knufff sillysa

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    mijn ongi's zijn de hele tijd al kort, 2 dagen, maar nu wel extra kort.... heb elke keer wel mooie lh pieken en eipijn. wil toch voor verwijzing gaan, dan kijken ze daar vast ook wel naar. maar blijf mijn lijf raar vinden! ongi gevoel na je ongi....

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    NOD-WACHTBANKJE:

20-05 sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)

Sorry, was vergeten om mezelf te verwijderen van 02-05. :)

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Ja dat is ook raar, maar ik denk dat de gyn wel gaat voor een bloedonderzoek, ik snap dat je daarheen wilt hoor, ik ben zelf ook gegaan ik dacht aan vanalles en nog wat, maar alles bleek inorde, dat hoop ik ook voor jou.......

Knuffff sillysa

16. Ploon

Ploon Fanatiek lid

Feb 6, 2011
    1,007
    0
    36
    Ben even aan het mee lezen met jullie verhalen. Dit is de eerste keer dat ik op dit forum lees. Heb al wel op andere forums mee gekletst.
    Ik ben dus ook boven de 35 (36 om precies te zijn) en vanaf juli 2010 bezig met onze kinderwens. Helaas heb ik in november een miskraam gehad (curretage) en was ik nu weer zwanger, maar vrijdag gaf de echo aan dat er nagenoeg niets zat (terwijl ik toch 8 weken zou zijn). Vandaag is de bloeding begonnen, dus het is weer uitgelopen op een miskraam helaas. Het schiet niet op. Vrijdag heb ik nog wel een echo waar ik gewoon naartoe moet gaan. Kunnen ze ook kijken of alles weg is en weer schoon is. Zo jammer, maar het is niet anders.
    Volgende week wil ik een afspraak met een gynaecoloog om uit te zoeken waarom het nu 2 keer achter elkaar mis is gegaan. De vk liet me weten dat gezien mijn leeftijd ik nu doorverwezen zal worden (normaal pas na 3 mk). Misschien is het wel iets simpels waardoor het opgelost kan worden. Want zwanger worden is het probleem dus niet echt, maar het vasthouden/in leven houden dat is het probleem.
    Hebben jullie hier misschien helaas ook ervaringen mee?
    Lees ook veel zwangeren.... Gefeliciteerd! Geweldig. Geniet van je zwangerschap.

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Ik zit nu even op mijn tablet, kan nu niet goed reageren.

Wij zitten nu film te kijken, misschien straks nog even en anders morgen.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Maureen: goed te horen dat je in ieder geval een redelijk goed gevoel hebt bij deze donor. Niet dat dat garanties biedt (dat bieden relaties overigens ook niet), maar bij de vorige zei je wel eens dat je er juist helemaal geen gevoel bij had. Toen bleek het ook niet helemaal goed uit te pakken, dus als je er nu vertrouwen in hebt, lijkt het me best goedkomen. Vrouwelijke intuïtie is er niet voor niets.;) De afstand zal best wat energie van beide kanten vergen, want het mooiste is denk ik dat je toch wel 2 keer geinsemineerd kan worden in je vruchtbare periode, dus als hij steeds naar jou wil komen, moet hij zich daar wel bewust van zijn en echt tijd voor vrij maken. Ook om stress en teleurstelling bij jou achteraf te voorkomen.
    @Ploon: welkom, meid! Het is niet niks wat je meemaakt als het steeds misgaat. We hadden iemand hier die ook meekletste en die heel makkelijk zwanger raakte, maar waar het zwanger blijven ook een probleem bleek te zijn. Wat de oorzaak bij haar was is ook niet duidelijk. Helaas hebben we het contact met haar verloren, omdat ze naar haar laatste miskraam afstand wilde nemen van het hele zwanger worden gebeuren. Ik wist overigens niet dat je na 2 mk 'op onze leeftijd' al doorverwezen werd. Zoals je al wel gelezen hebt, heb ik en Syllis de afgelopen maand een mk gehad. De mijne was op 21 april jl. bij een zwangerschap van 8.5 wkn. Op dat moment was ik 11.5 weken zwanger, maar bleek het vruchtje met 8.5 wkn gestopt te zijn met leven/groeien. Ik zit nu nog in de lichamelijke/geestelijke nasleep ervan. Ondanks dat ik weet dat je op oudere leeftijd meer kans hebt op een mk, hoop ik echt dat het bij deze ene keer blijft. Verder zijn er gelukkig ook velen van ons die zonder problemen en miskramen zwanger geraakt zijn en enkelen van ons hebben een miskraam gehad, maar zijn vrij snel toch weer zwanger geworden en hebben een goede zwangerschap. Kortom, we zijn een bont gezelschap met toch heel veel lichtpuntjes! Ik kan je helaas dus niet verder helpen wat een oorzaak zou kunnen zijn. Sterkte de komende dagen en a.s. vrijdag bij je controle!

Ik ben vandaag naar de gyn geweest. Had 'de hork' weer, al valt die nog mee als ik hem vergelijk met die van Xon. De baarmoeder is helemaal schoon en de gyn was tevreden.:) Het vloeien is helaas bij iedere vrouw verschillend, dus hij kon geen zinnig woord zeggen wanneer het bij mij zou stoppen. Ik vroeg hem hoe en vanaf wanneer ik nu moest gaan rekenen en of de mk ook de eerste dag van een nieuwe cyclus is. Volgens hem was dat niet zo en hij zei dat het vanaf nu echt even koffiedik kijken was. Ik moest gewoon afwachten wanneer ik weer ongesteld ging worden en dan vanaf dat moment zou er weer een cyclus zijn. Wanneer ik ongesteld ga worden is ook afhankelijk wanneer het zw. hormoon uit mijn lijf is. Het is dus even afwachten (en dat is toch al niet mijn sterkste punt:() wanneer alles dus op gang gaat komen. Verder is er nog bloed geprikt om naar mijn hb-waarde te kijken. Omdat ik nog steeds zo moe blijf, vond de gyn het geen gek idee dat even na te laten kijken. Vrijdag kan ik bellen voor de uitslag!

19. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, het houdt hier ook even niet op hoor!
    Vanochtend temp nog niet omhoog! Grrr, dus ik weet het ook niet meer.
    Het moet gisterenmiddag echt ovulatiepijn zijn geweest (of napijn of spanningspijn), het was precies de plek, en er zaten aan die kant twee follikels. Pijn was gisteravond weg, maar temp vanochtend dus niet omhoog.

Ik vertelde jullie van mijn hoge bloeddruk de afgelopen dagen. Het zat me toch niet zo lekker dus vanochtend de huisarts gebeld, kon er binnen een uur terecht (alle patienten zeker ook vakantie!).
    Ik had wat verschillende metingen opgeschreven van de laatste paar dagen ( bv. 165/106 - 134/94 - 159/116 - 129/ 92 - 184/110) Enorme verschillen dus (120/85 is ongeveer ideaal), en dat vond mijn ha ook.
    Ik kon vreselijk goed mijn verhaal bij hem kwijt, heel fijn.
    Ik denk namelijk dat het vooral stress is van het afgelopen anderhalf jaar.
    Hij kon ook geen andere dingen bedenken (ik rook en drink niet, eet redelijk gezond, ik zou wel iets meer kunnen bewegen(sportief gezien dan, op mijn werk zit ik nooit stil) en heb ietsje overgewicht) waardoor ik zo een hoge/wisselende bloeddruk heb.
    Maar goed hij wilde niet zomaar medicijnen voorschrijven, maar hij had wel iets anders wat ik mocht gaan doen.
    Een 24 uurs bloeddruk meting.
    Ik heb dus nu sidns vanochtend een kastje om mijn nek hangen en een bloeddruk meter om mijn arm.
    Deze meet om de 10/15 minuten mijn bloeddruk, en daarnaast moet ik een dagboekje bijhouden met wat ik hoe laat doe zodat hij kan zien wanneer mijn bloeddruk omhoog gaat en wanneer omlaag.
    Ook vannacht gaat het gewoon door (alleen om het half uur), ik heb zo maar eens het idee dat het een laaaaaaaannngggggeee nacht gaat worden. Het is echt niet iets waar je volgens mij doorheen kunt slapen.
    Vrijdag moet ik terug komen en gaat hij het uitlezen.
    Hij had het over plaspillen, dat zou goed samen gaan met clomid (want je houdt daardoor vocht vast waardoor je aankomt) en verder geen belemmering zijn om zwanger te worden of zwanger te zijn.

JoMi ik heb dus geen ervaring met hoge bloeddruk (of ik heb het nog nooit eerder opgemerkt) en zoals je ziet al helemaal geen gemiddelde op dit moment.
    Ik vind het alleen wel een vervelend idee dat ik op mijn 37e al aan de hoge bloeddrukpillen moet. Vond jij dat niet erg?
    Zit het bij jou in de familie?

Ik zit overigens ook in het onderwijs.

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Xon, ik kom zo even reageren. Film bijna afgelopen.

Share This Page