Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syllis: ik hoop dat je man het ei weer snel raak mag schieten. Ik heb wel eens gehoord dat je erg vruchtbaar bent na een mk, dus wie weet. Wanneer ik aan de beurt ben, weet ik niet. Maar zodra ik stop met vloeien gaan we ook gewoon klussen, ook al weet ik geen cyclus, eisprong e.d. Baadt het niet, dan schaadt het niet en was het toch prettig! Ik wil over een week of 2 een keer en zw.test proberen om te zien of hij nog positief aangeeft, dan weet ik in ieder geval of het zw.hormoon nog steeds in mijn lijf zit.
    @Jomi: idd een aparte naam, knap om zo toch ieders namen er zo in verwerkt te hebben en dat het ook nog leuk klinkt. Je zult het wel vaak moeten spellen, of niet? Ons zoontje is ook altijd thuis. Ik werk 3 dagen per week op kantoor en mijn man is vrachtwagenchauffeur en werkt, zeg maar, rondom mijn werk heen, dus ook dag-/nacht en weekenddiensten. Hoe dan ook, als ik werk, is hij thuis bij de kleine en andersom. Omdat hij geen contact met andere kleine kinderen heeft zou voor hem een peuterspeelzaal wel goed zijn, maar mijn hart breekt nu al als ik hem weg moet brengen en dat hij een paar uur tussen 'vreemden' moet doorbrengen. Kan er nu nog van volschieten. Toen we erover nadachten was ik net zwanger en de hormonen speelden me enorm parten. Ik barstte al in huilen uit bij het idee. Dus toen heeft mijn man besloten het idee van een peuterspeelzaal maar even los te laten. Maar goed, ik wil het uiteindelijk wel voor mijn zoontje's bestwil. Vanmorgen zag ik hem bij de Albert Heijn ook al zo lief lachen tegen een ander meisje, dus op zich zou het wel goed zijn voor hem. Maar ja, dat breekbare moederhart, hè!:)

2. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd zijn we hier helemaal klaar voor de Koninginnedag en nee ik boel helaas nog helemaal niets wat op een ZW kan duiden maar dat had ik in Feb ook niet toen ik positief had getest...... dus het kan nog alle kanten op! wellicht als er geen ongi komt dat ik morgen er een testje aan waag....maar wellicht ook pas na het weekend!

3. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan weet je in ieder geval wat je een volgende keer moet doen :) vroeg onder de wol dus!
    Ja ik woon in het buitenland, in de Verenigde Arabische Emiraten, het enige Arabische land waar het nog rustig is! Inshallah! ( dat roepen ze hier om de haverklap) Het is hier heel fijn, altijd mooi weer, de kindjes hebben het naar de zin, we gaan veel zwemmen na school en in het weekend en je hoeft nooit na te denken wat je aan moet! heb het erg naar mijn zin maar meot ook toegeven dat ik NL af en toe wel mis, ik heb al eens lange tijd in Duitsland gewoond en dat was toch makkelijker, dan stapte ik in de auto en 3,5 uur later was ik bij mijn ouders. WE blijven hier nog een paar jaar en dan zien we wel weer verder!
    Zo, dit is weer een langer verhaal geworden dan ik had bedoeld!

Fijn weekend alvast ( hier is het weekend al begonnen!)

4. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    wat een boel geschreven!
    Hier verder weinig nieuws onder de zon. Komend weekend lekker even weg, dan maandag weer werken.
    Maar dat duurt nog heeeeeeeel lang.
    MOrgen eerst voor een follikelmeting. Ben benieuwd. Voel nog helemaal niets.
    greetz.

5. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(

Waarom?

Ze zijn er weer hoor...

Ik heb het er deze keer wel even zwaar mee. Had het zo gehoopt en had er de laatste 2 dagen zo'n goed gevoel over ineens. Heb zelfs vanmorgen stiekem een test gedaan en die was uiteraard negatief.
    En toen ging ik aan het begin van de avond naar de wc en ja hoor. Ze zullen morgen wel met een heel leger langskomen ben ik bang.

Ik zal morgen even mijn banner aanpassen.

Xon, ik hoop dat jou pendel gelijk heeft meid. Dit moet mijn maand worden. Ik ga heeeeeeeeeeel hard mijn best doen.

Verder heb ik even geen puf om te reageren. Sorry meiden...zit ff in de egofase.

Niala, ik duim nog voor jou hoor meis. Ga jij alsjeblieft wel lekker op roze ok?

Dikke knuffel voor iedereen.

6. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Secondlife, dikke knuf meid! Klotezooi...

7. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Wat is er alweer veel geschreven. Weet even niet meer wie wat gezegd heeft hoor. Maar

@Sneeuwmees en Sillysa, Alice, Xon en alle anderen: thanks dat jullie met me mee hopen wat donor betreft. En inderdaad Sneeuwmees dat ik de vorige keer niets voelde bij die laatste donor is waar. Om eerlijk te zijn voel ik nu toch ook niet echt 'yes dit is 'm'. Dus tja weet het even niet meer hoor. Jeetjemina.

@Secondlife: *#!!:x Klote rode duivels. Excusez le mot. Dikke knuffel.

@Niala: Hoop dat jij wel op roze gaat.

@Impie: Geniet van je weekendje weg. Succes morgen ook.

Vergeet ik dan iemand? Ik zal even het lijstje bekijken straks om te kijken wie er aan de beurt is.

Oja @Ploon: Welkom!

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, morgen ben ik weer van de partij. Ik zit nu lekker voor de tv en ik heb helemaal geen zin meer om iets anders te doen.

Secondlife, dikke knuff met de red devils. Kunnen elkaar de hand geven, bij mij gisteren gearriveerd.

Welterusten en tot morgen.

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    ooooh Secondlife neeeeee, he bah!
    Lieverd ik gun het je van harte dat mijn pendel uitkomt, maar ik doe het niet eens meer voor mezelf, dus je kunt beter op jezelf vertrouwen.
    De pendels die voor mij zijn gedaan zijn ook allemaal niet uitgekomen, dus ik laat ze maar even voor wat het is.
    Sterkte meis!

Impie fijn weekend, ik duim voor een mooi follikel.
    Heb je een heel weekend om relaxed het follikel te bestoken met zwemmers ;)

Maureen verwacht ook niet het YESSSS gevoel bij een donor, het is niet je geliefde.
    Ik heb dat ook niet hoor.
    Soms krijg ik zomaar opeens de kriebels en dan denk ik waarom doet hij dit? Met welk doel? Wat heeft hij hieraan?
    Hoe dan ook het blijft een lastige keus.

Niala, nog niets?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: :xdat meen je niet, meid!:x Had stiekem toch wel goede hoop voor jou deze maand.
    Kan me voorstellen dat het hard aankomt als je er zelf ook goede hoop in had. Veel sterkte, meid! En we gaan nog harder duimen dat het deze maand dan echt DE maand gaat worden. Dikke knuffel! Ik heb maar 2 pendels, maar die zijn pas in juli en augustus. Het gekke is dat de pendels vaak niet uitkomen, maar voor mij een soort van rust geven dat in ieder geval voorspeld is dat ik toch nog zwanger mag raken. Voor wat die pendels ook mogen betekenen. ;)
    @Impie: klinkt lekker een weekendje weg! Geniet ervan meid, ook succes morgen met de follikelmeeting. Het wordt fantastisch weer!:)
    @Xon: hoe is het met jou, nog iets van de huisarts gehoord?
    @Maureen: succes met de beslissing van je donor. Soms moet je er maar gewoon voor gaan. Garanties krijg je nergens en als jij het ziet zitten, go for it, girl!;) Ik ben zelf een type die ook alles helemaal analyseert, veel te lang dingen doordenkt, en altijd wel een beer op de weg kan ontdekken, met als gevolg dat je daardoor soms ook kansen laat liggen.

Hier totaal gaar, vandaag naar de stad geweest, waar je door de drukte geen kant op kon en amper kon lopen. Enorm ver moeten lopen omdat de auto ver buiten het centrum geparkeerd moest worden. Merk dat ik lichamelijk nog steeds geen enkele conditie heb, dus na thuiskomst en het eten, ben ik al snel in slaap gevallen. Heb de hele avond in een sluimerstand gelegen. Heb zelfs niet meegekregen dat mijn man mijn zoontje naar bed had gebracht.:) Dat doe ik normaal, maar ik was gewoon zo diep in slaap gevallen dat ik opeens wakker schrok en geschrokken vroeg waar ons zoontje was.:$ Zal het morgen met hem goed maken. Ga zo weer naar bed. Morgen weer een dagje werken en dan weekend!:)

11. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    vanmorgen voor follikelmeting geweest. Bij een andere gyn(was ook wel een beetje een hork trouwens.). Dossier was kwijt, vind ik altijd zo slordig lijken (is al de derde keer).
    Hij was niet helemaal duidelijk, maar volgens mij zat er een eitje van 2mm..(??) HEt zou in ieder geval nog wel enkele dagen duren. Maandagmiddag weer heen.
    Sorry voor het ego berichtje. Ik heb even geen zin om alles terug te lezen, maar wilde wel even wat van mij laten horen. Ik lees/ spreek jullie zondag wel weer.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: fijn dat je het weer achter de rug hebt, alhoewel je maandagmiddag weer een keer moet. Geniet van je weekendje weg, even niet aan follikelmetingen, eieren e.d. denken. Lekker genieten van het mooie weer en van elkaar! Veel plezier.

Ik zit op mijn werk, maar laat me makkelijk afleiden. Het is zo rustig (zelfs hier op het forum;)). Ik geniet nog maar even van de rustige dag, volgende week begint de hectiek hier waarschijnlijk weer.
    Vanmiddag moet ik bellen voor de uitslag van de hb-waarde. Omdat ik zo duizelig en slapjes blijf, vroeg ik of ik geen bloedarmoede kon hebben. Theoretisch zou dat kunnen volgens de gyn, dus woensdag heb ik bloed moeten laten prikken en vanmiddag kan ik bellen. Ben benieuwd.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Ik ben nu veel buiten met het mooie weer met J, misschien dat ik straks nog even met laptop buiten zit en anders ben ik er vanavond weer.

Xon, ik las toevallig dat jij pendelt. Doe jij dat nog en zou je het ook een keertje voor mij willen doen. Alleen als je wil hoor!

Fijne dag in ieder geval.

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Impie, 2 mm dat kan haast niet!
    Die kunnen ze volgens mij zelf nauwelijks zien.
    Als ik voor de uitgangsecho ga dan zegt ze altijd er zitten een paar kleintjes, en die zijn dan al 3 of 4 mm.
    Ik denk dat die van jou misschien dan wel 12 is geweest, dan zou het kloppen dat het nog een paar dagen duurt (nog ongeveer 4 a 5 dagen, want hij groeit 2 mm per dag).
    Volgens mij heb je het dan vast niet goed gezien of gehoord.
    Nou ja in ieder geval vergeet even 'horkenland' en ga even lekker relaxen dit weekend.

Sneeuwmees ben benieuwd naar je bloeduitslag.

Ik ben net naar de ha geweest voor de uitslag van mijn bloeddruk.
    Ik heb dus gewoon op mijn 37e een hoge bloeddruk!!!!
    Onvoorstelbaar zeg, ben er gewoon wel een beetje van ontdaan.
    Weet nog niet welke medicijnen ik ervoor ga krijgen.
    Hij was heel driftig op zoek naar een medicijn wat je mag gebruiken bij het zwanger worden/zwanger zijn.
    Een heleboel medicijnen konden zowiezo niet, en bij een paar stond dat bij dierproeven en jarenlang gebruik nooit is aangetoond dat de medicijnen invloed hebben op een zwangerschap.
    Mijn ha zei dat je er dan wel vanuit mag gaan dat dat veilig genoeg is.
    Maar hij zei dat hij graag het zekere voor het onzekere neemt (erg fijn) en dat hij de gynaecoloog ging bellen om te vragen wat ze in het ziekenhuis geven in zo een geval.
    Fijn dat hij toch zoveel moeite doet, toch?
    (misschien niet meer dan normaal, maar gezien mijn laatste ervaringen met artsen geloof ik niet dat je overal zomaar vanuit mag gaan).

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    JoMi ik heb dat idd een poosje voor de lol gedaan.
    Maar ik doe het niet meer want volgens mij is de voospelling nog niet eerder uitgekomen.
    Als ik naar mezelf kijk, naar de pendels die ik heb gekregen, ga je er toch een beetje stiekem op hopen dat het echt zo is, en valt het, naar mijn idee, nog extra zwaar als het niet zo is.
    Dus het is geen onwil van mij, maar wil anderen niet met onterechte hoop en teleurstelling opzadelen.

Er zijn overigens op deze site wel een aantal pendelaars en die kun je gewoon vragen of ze dat voor je willen doen.
    Bij mij was er gewoon geen één goed( 4 verschillende), dus dat doe ik zelf ook niet meer.
    Je moet zelf maar even beslissen of je dat doet of niet.

16. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon, dat gevoel had ik ook al, maar na drie keer vragen aan de gyn voelde het zo dom, dat ik maar gestopt ben.
    Er kwam in ieder geval op dat echo apparaat 2 te staan bij het meten, dus ik dacht 2mm.
    MIsschien wel twaalf, we zien het maandag wel.
    Nu druk aan het pakken, maar ik zat er toch nog wel mee... was op internet al aan het googlen naar grootte van eitjes

Maar Xon, wat vervelend die hoge bloeddruk. Zit het ook in de familie?
    Wel goed dat je er achter bent gekomen, nu met medicatie en extra controles gaat het goed komen.

@ Jomi, bij deze website zie je pendelen staan en op het moment zijn er drie dames behoorlijk actief op gezette tijden.
    Ik heb net deze week twee pendels binnen. Vind het gewoon leuk, fijn gevoel dat in ieder geval iets zegt dat ik nog zwanger wordt...
    En die van Xon, die klopte niet, dus je kunt geen beroepspendelaar worden, maar al die andere klopten tot dusver ook niet!
    Nu moet ik echt gaan pakken!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: goed dat je ha zo goed met je meedenkt wat voor een medicijn je wel of niet mag hebben en zelfs met de gyn hierover contact opneemt. Mijn ervaring is ook dat er bij artsen meestal een hoog gehalte van zelfwerk-/redzaamheid is en dat je echt zelf mee moet denken/zoeken en vooral erom vragen, omdat niets vanzelfsprekend is tegenwoordig.
    Ik gaf nog borstvoeding en moest een behandeling ondergaan bij de tandarts (onder verdoving). Ik vroeg hem hoe dat zat met bv geven. Ik vond dat een normale vraag (ik ging ervan uit dat ik niet de enige was met bv geven en die een verdoving kreeg bij hem). Hij wist het niet, na veel gezoek kon hij de naam van de verdovingsvloeistof tevoorschijn toveren, wat hij gewoon op een briefje schreef en meegaf. Dat moest ik dan zelf maar even gaan navragen. Dus ik de bijsluiter zitten googlen, met de apotheek gebeld, die het ook niet standaard wist, maar het wel wilde opzoeken. Achteraf een hele middag mee bezig geweest. Om het zekere voor het onzekere maar te nemen, heb ik die middag de melk maar afgekolfd en weggegooid. Dus ik ben blij verrast dat jouw ha de moeite wel neemt om mee te denken. Ik hoop dat die medicijnen van tijdelijke aard zijn en dat je er snel weer vanaf bent. Maar goed, de hele tijd koppijn is ook niet prettig! Ik kan over een half uurtje bellen. Hoop maar dat het goed is, als het niet zo is, krijg ik staaltabletten. Zit ik ook niet echt op te wachten. Maar goed, wat moet, dat moet!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Net naar de poli gebeld. Ik heb idd lichte bloedarmoede. Ik krijg nu een receptje voor staalpillen. Heeft mijn gevoel me toch niet bedrogen dat ik idd (nog) niet helemaal goed in mijn vel zat.

Ik had overigens nog een ander raar iets afgelopen week. Ik kreeg deze week een tijdschrift van WIJ Jonge ouders. Ik weet nog dat ik dat bij mijn zoontjes zwangerschap ook ineens kreeg, waarschijnlijk omdat mijn zus allerlei blije dozen had aangevraagd. Blijkbaar is er nu weer ergens bekend dat ik weer zwanger was, maar ik heb nu geen flauw idee wie dit nu heeft doorgegeven. Hebben de preggies ook dit tijdschrift gekregen?? Ik heb geen moeite met een jaar lang een tijdschrift krijgen, maar nu het 'misgegaan' is vond ik het toch wel raar om een tijdschrift voor zwangerschap e.d. te krijgen. Misschien moet ik eens bellen met dat tijdschrift. Ik weet wel dat ik toen ik voor de eerste controle bij het ziekenhuis een reclame-tas van Zwitsal kreeg met allemaal informatie en een speen e.d. Wie weet wordt dan automatisch doorgegeven wie er zwanger is, wat ik op zich wel 'brutaal' zou vinden om zomaar je gegevens aan dat soort bedrijven door te spelen. Sorry, ego-vraag, moest ik even kwijt.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon labetalol en methyldopa zijn veilig bij kinderwens

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik heb inmiddels nog niets gehoord.
    En heb het idee dat ik vandaag ook niets meer ga horen.

Stond net bij de apo want ik was er toch in de buurt, dus ik dacht wie weet heeft hij al wel het recept doorgegeven.
    Nee, dat had hij niet, maar ze ging wel even bellen.
    Ze kreeg hem direct aan de telefoon (handig zo een apo/ha-lijntje), en hij zei dat hij er vanmiddag nog achteraan ging.
    Maar of hij het dan meteen zou doormailen naar de apo of mij nog zou gaan bellen is wat onduidelijk.
    De apotheek is vanavond tot 20.00 u. open en ook morgenochtend, dus dan ga ik gewoon nog even langs.
    Ik had graag dit weekend al begonnen zodat ik even kan wennen voordat ik maandag aan het werk moet.
    En nu ik aan die pillen moet, dan maar meteen gelijk!

Pillen slikken is nooit leuk, maar sneeuwmees staalpillen zijn volgens mij niet zo erg.
    En het zal wel tijdelijk zijn om even je gebrek daaraan bij te vullen, waarschijnlijk voel je je dan snel alweer wat beter.

Zo ik ga zo lekker asperges schillen.
    Ik eet per jaar maar 1 of 2 keer apserges omdat het best veel werk is voor jezelf, en als ik van mijn werk kom ik daar geen zin meer in heb.
    Maar zometeen dus lekker genieten.

Deel Deze Pagina