Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wulf

Wulf Lid

6 mei 2011
    13
    0
    0
    Hier 38, en nu 37 weken zwanger. Bij de eerste was ik 34 toen ik zwanger werd en 35 toen mijn dochter geboren werd. Nu bij mijn tweede werd ik zwanger op 37 en 38 als hij geboren wordt. Wat vruchtbaarheid betreft: als we niets gebruiken word ik volgens mij al zwanger als mijn partner zonder zonnebril naar me kijkt :) Het was vrijwel meteen raak.

Groet,
    Wulf

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wulf: gefeliciteerd met je zwangerschap en de laatste loodjes. We moeten er hier helaas wat meer moeite voor doen en langer wachten. Misschien meot je man ook eens zonder zonnebril naar ons kijken.;)

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Sneeuwmees, thnks voor nu alvast.

De rest, gaat allemaal wel goed komen hoor met mij. Alleen vreet nu even veel energie en daar wil ik even een halt op roepen. Want anders trek ik het niet meer.

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @wulf gefeliciteerd...

@Maureen heb je wel eens overwogen in belgie te gaan kijken? in gent bijv..
    Moet misschien wel te doen zijn vanuit amsterdam?
    fam van mij is er geweest en volgens mij hebben ze daar niet erg lange wachtlijsten...

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Justme, s6 met het wachten op de uitslag...

Impie, zet m op!! Hopen dat het gaat lukken met de pregnyl......

Ricmar, toch juist leuk om je verhalen te horen??? Tis fijn om goede verhalen te lezen over je zwangerschap, wij hopen allemaal dat we over een tijdje hetzelfde kunnen doen. Dus voel je niet ongemakkelijk meid......

Mees, tja wat doet zo'n iemand, dat is wat moeilijk uit te leggen.
    Het is net zoiets als magnetiseren, ze legt haar handen bij me op, zoals bij mij op mijn rug en eierstokken en daar stroomt dan energie door, dat is ook duidelijk te voelen, je voelt een sterke warmte. Zij werkt dmv communiseren met engelen en krijgt ook boodschappen door, die ze dan vervolgens weer aan mij doorgeeft, ook brengt ze lichaam en geest weer in balans, geeft energie aan je chakra's. Je moet het eigenlijk gewoon eens proberen, het is echt moeilijk te omschrijven. Ikzelf vind het heel prettig en de eerste keer nadat ik bij haar was geweest was ik al zwanger, al mocht het dan niet blijven, maar toch......

Xon jammer dat je je zo moe voelt, maar kan me voorstellen dat als je al een tijdje last hebt van een hoge bloeddruk je lichaam dan wat harder moet werken en nu je medicijnen gebruikt je daar dan moe van wordt. Sterkte meid.

Maureen, wat een verhaal weer van die donor, ka me voorstellen dat het je weer onzeker maakt. Maar idd. kun je niet bij al die donoren van Ricmar kijken?? S6 meid.....

Nou hier nog steeds wachten op 1e ongi, of niet, het is afwachten wat er komen gaat, verder niet echt veel te melden eigenlijk...

Allemaal veel liefs, knuffffff ikke

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maureen je hebt geen verwijzing van de huisarts nodig om je in te schrijven bij het KID.
    Het zit gewoon in Amsterdam en je schrijft je via de site in.
    Na 4 maanden had ik bericht, en dan duurt het nog het nog twee maanden voordat je door alle gesprekken heen bent en kan beginnen.
    Binnen een half jaar ben je dus onder de pannen.
    Schrijf je geoon in, het kost je helemaal niets, en ook het intakegesprek is gratis.
    Je kunt het maar gedaan hebben!

Ricmar, ja staatje ziet er nu mooi uit he?
    Hoop idd dat het hééééééééél lang zo blijft.
    Maar die moeheid is echt van de medicijnen (helaas), dit is een bijwerking die heel vaak voor komt.
    Ben vanochtend wel drie keer opnieuw in slaap gevallen waardoor ik dus bijna te laat op mijn werk was en nu nog steeds alleen maar loop te gapen!

Wulf, gefeliciteerd.
    Zal ik een foto naar je mailen zodat je man ook even zonder zonnebril naar mij kan kijken ;)
    Ik ben een Bammer dus heb ook geen jaloerse man die het erg vindt als er een andere man naar mij kijkt hahahaha.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon ik hoop echt dat het van iets anders komt haha. we duimen...

Hier de 13 weken grens.
    voel me goed.. vermoeidheid is grotendeels weg en lijk de hele wereld aan te kunnen, maar moet wel oppassen dat ik mezelf niet voor bij hol.

zo nog even bloedlaten prikken ivm schildklier etc, volgende week dinsdag mag ik weer naar de internist en volgende vrijdag weer naar de gyn..

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hallo,
    Misschien mag ik hier meelezen en schrijven. Ik schreef een tijd mee op het andere 35+ forum. Ik ben 38 jaar. Mama van 3 geweldige meiden (8-6-5) en heb samen met mijn man alweer 4 jaar de grote wens voor een 4e ukje. In maart 2010 was ik zwanger, maar in mei kreeg ik een miskraam. Daarna hebben we onderzoek laten doen en zijn we verminderd vruchtbaar gebleken. (slecht zaad) We zijn het IUI traject heel even ingestapt maar doordat mijn man zich hier echt niet in kon vinden leken we enorm uit elkaar te groeien. Hij wilde het eigenlijk helemaal niet meer...uiteindelijk na veel gesprekken zijn we eruit en laten we onze wens aan de natuur over (wel gericht gemeenschap maar geen medische molen). Ik vind het fijn om met leeftijd/lotgenoten te kunnen schrijven. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.

9. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jes4 en Wulf welkom! Ricmar, proficiat met de 13 weken! En Maureen idd inschrijven hoor, kun je daarna altijd nog kijken!

Hier gaat mannetje as vrijdagnacht voor een paar dagen naar Duesseldorf ( verpakkingsbeurs) en guess what : precies tijdens mijn ei!!!! lekker dus! slaan we een maandje over :)

10. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal ik wat sperma invriezen?

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wanneer verwacht je je ei? anders vrijdag nog klussen?? zaadjes kunnen lang overleven

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Niala: bedankt voor je welkom! Als je ei over 7 dagen is (dus volgende week dinsdag) zou maandagavond de perfecte timing zijn; is ie dan al terug?

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Niala, ik zou gewoon voor en na dusseldorf klussen.
    Wie weet zijn ze lekker eigenwijs en spelen ze even verstoppertje.
    Ik vind het altijd moeilijk te geloven maar ze schijnen wel tot 5 dagen te kunnen overleven.
    In ieder geval bij jou beter dan bij mij, aangezien ik vermoed dat er door ZI toch wel een behoorlijk aantal al vooraf het loodje legt.
    Getver zaad invriezen tussen de ijsjes en de spinazie, hihi.
    Was het maar zo makkelijk he? Dat zou echt fijn zijn als je het thuis kon houden.
    ZOu ik gewoon vragen wanneer mijn donor tijd had, zijn kwakkie in porties verdelen, invriezen en elke dag een beetje ontdooien.
    Wel een beetje opletten in de buurt van de perenijsjes (beetje zelfde kleur), hahahaha!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jes: welkom en klets lekker met ons mee. Je bent gewaarschuwd, het is verslavend en het kan bij ons alle kanten op gaan. We zijn een bont gezelschap die allemaal op hun eigen manier voor een kindje gaan (bammers, 2e leg, 1e, 2e of 3e kindjes). Kortom, je bent gewaarschuwd!;)
    Knap dat jullie uit de medische molen zijn gestapt en duidelijk voor de relatie kiezen. Ik hoor wel vaker stellen die zo opgaan in hun kinderwens en dan helemaal gefocust zijn op alle mogelijkheden die er zijn dat ze uiteindelijk elkaar helemaal kwijtgeraakt zijn in dat hele proces.
    Nou, ik hoop dat de natuur jullie gunstig gezind is en dat je gauw op onze roze bank mag bij schuiven. We hebben nl. een NOD-lijstje (cq bankje) en een roze lijstje (cq bankje).
    @Niala: ik zou ook voor 2 keer gaan. Stel dat het ei net wat vroeger of later is, dan tackle je hem of ervoor of erna. En zo niet, dan is het helaas een loos maandje geweest, maar niet geschoten is altijd mis. Die mannen ook, het zou verboden moeten worden te werken tijdens onze eisprongen!
    @JoMi: hoe was het bij de huisarts, meid? Krijg je nu standaard B12-injecties. Ik heb op dit forum ook wel eens gelezen dat er blijkbaar een verband is tussen miskramen en een B12-tekort. Het is blijkbaar niet wetenschappelijk onderbouwd, maar ik las dat. Dus wie weet, meid, waar het goed voor is!
    @Syllis: klinkt interessant zo'n healing. Ja, ik geloof wel in een positief effect van zo'n healing. Ik zal het eens onthouden. Baadt het niet, dan schaad het niet, en heb je toch een lekkere warmte door je heen gevoelt.:)
    @Ricmar: fantastisch dat je al 13 weken zwanger bent en dat je je ook wat beter gaat voelen. Is de misselijkheid nu ook zo goed als weg? Ik heb wel eens gelezen dat de periode waar je nu zo'n beetje inzit, vaak als een van de prettigste periodes ervaren wordt door vrouwen. Ben je weer verder zwanger, dan word alles zwaarder en ga je vaak vocht e.d. vasthouden. Maar goed, ook daar is doorheen te komen. Gaan jullie nog vragen wat voor een geslacht het gaat worden?
    @Xon: vervelend dat je nog zo moe blijft. Kun je dat niet nog eens navragen bij de ha of dat erbij hoort. Na de heftige afgelopen weken die je hebt gehad, verbaasd het mij niets, maar leuk is anders, zeker als je de hele dag voor de klas moet staan.

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hoi Sneeuwmees: klinkt alleen maar leuk dat bonte gezelschap. Laat maar komen. Kunnen jullie misschien ook kort iets over jezelf zeggen?

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, ik kom vanavond weer proberen mee te kletsen. Ik ben nu even heel erg moe, een aantal weten al wat er speelt denk ik.
    Maar er is nu een last van mijn schouders af.

Wat betreft ha, bloeddruk 140/100. Dus weer te hoog, nu morgen bloedprikken op schildklier en echt een hele waslijst. Ook moet ik urine laten onderzoeken op eiwitten ivm nierfunctie. Cholesterol en ook de leverwaardes worden allemaal onderzocht met een uitgebreid standaard onderzoek. Het kon vanochtend niet, had al wat gehad en moet nuchter zijn.
    Ik weet dat ik in ieder geval hoog cholesterol en bloeddruk dus heb, maar ook diabetus, leverstoornissen en slechte nierfunctie, schildklierstoornissen komt allemaal in de familie voor, ben dus blij dat het onderzocht wordt.
    Aan de hand van de uitslagen wordt gekeken hoe behandelplan wordt en of ik misschien ook een bloeddrukmeter om krijg voor 24 uur of 1 thuis waar ik het zelf moet doen. Maar dat is dus nog even afwachten allemaal.
    B12 krijg ik ondertussen nu al 5 jaar injecties, nu in ieder geval elke 4 wkn 1 spuit.

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh en Wulf welkom hier.

Ook Jes, welkom hier. ;)

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    thanks Jomi; ;)

19. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    BREAKING NEWS BREAKING NEWS BREAKING NEWS

ik vond mijn cyclus deze keer wat kort en heel weinig, dus vandaag toch nog maar een testje er tegenaan geknald en wat denken jullie?

hartstikke ZWANGER!!!!!!

sorry voor dit ego bericht maar ik moest het ff kwijt!
    heb net een mini rompertje gekocht en die krijgt mijn man zo als hij thuis komt! dus ....!

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Niala, wat geweldig nieuws. Gefeliciteerd hoor! Hier gewoon kippenvel, kan me voorstellen dat je toch wel even schrikt als je zo weinig verlies had zeg maar.
    Ben benieuwd wat je man ervan vind.

Deel Deze Pagina