Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Niala, GEFELICITEERD!!

Wat een leuk nieuws zeg! Geniet ervan, en wat leuk om het je man op die manier te vertellen straks :)

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja, Wulf en Jes, welkom!
    Wulf, fijn om te lezen dat het bij jou zo snel raak was twee keer, geeft wel wat moed! ;)

Ik zal even kort iets over mezelf zeggen. Ik ben 34 (bijna 35), getrouwd met een Turkse man (hij is 38) en ik woon sinds drie jaar in Turkije. We zijn nu in de ronde derde voor ons 1e kindje.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Niala geweldig!!!!! niks geen geplan met dusseldorf nu gewoon kei zwanger, en laat je je test nog zien hier!!!

@ sneeuwmees misselijkheis is idd ook vrijwel weg af en toe komt het iets opzetten, maar wat eten helpt dan goed.
    We willen niet weten wat het wordt... dus blijft een verrassing

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *inbraak (hoewel ik ook 35+ ben met evt nog een wens)*

Ricmar, hoe gaat het, zo te zien hartstikke goed.....oh meis wat fijn!!!

*uitbraak*

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @niala, super meid!! GEFELICITEERD!!!!!

hier wordt mijn ovu test maar niet donkerder :x kon er ook nog wel bij! misschien toch aan eind van de week nog eens een testje doen als ik het verhaal van niala zo hoor ;) nee, dan had ie vorige week al pos moeten zijn, gaan we maar niet van uit!

6. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    hé Niala, super goed nieuws!!!
    Goed voorbeeld doet goed volgen.
    Hier buikpijn, kan dat van pregnyl komen of heb ik nu toch mijn ei (omdat hij volgens de gyn op springen stond). Hopen dat we morgen nog op tijd zijn.
    greetz.

7. Maureen

Maureen Niet meer actief

Niala!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow wat een verassing. Voor jezelf ook dus, zo te lezen. Zo heb je het nog over invriezen en zo ben je zwanger:D:D

Ben blij voor je. En volgens mij open jij het hek weer voor de rest van ons. En komt er weer een golf van roze nieuws.

8. Maureen

Maureen Niet meer actief

@ Wulf: welkom hier.

@ Jes: Ook jij welkom.

Weet niet meer wie van de 2 het vroeg maar even kort iets over mezelf vertellen werd er gevraagd. Nou ik ben 39, en bammer. Pech gehad met 2 donors en nu net weer met een ander in zee gegaan en zondag geïnsemineerd. Dat is het wel in het kort. En als je het kort vertelt valt het nog wel mee hihi.

@Iedereen: jullie tip om mij in te schrijven bij een kliniek neem ik wel ter harte hoor. Xon heeft me een paar maanden geleden al uitgebreider dan mijn huisarts verteld hoe het allemaal gaat. Er is alleen wel iets. Gister was ik bezig de lijst in te vullen en toen kwam ik erachter waarom ik toen een paar maanden geleden dat al niet gedaan had. Volgens mij heb ik dat hier toen ook vermeld. Er is een intake en er worden vragen gesteld als of je nu of in 't verleden een psychiater hebt gehad en andere vragen. En dat heb ik. Neehee ik ben geen nutcase :)D) maar heb wel wat problemen gehad. En dan zeg ik 't nog erg luchtig. Heb in mijn jeugd het één en ander meegemaakt. Best heftig. En nouja lang verhaal kort: ik ben bang om "gekeurd" te worden en bang dat mensen denken dat ik geen goeie moeder zou zijn of dat mensen die hebben meegemaakt wat ik meegemaakt heb ehm een nutcase zijn. Oké ik zeg het hier nu gechargeerd maar de kern van het verhaal is dus dat ik bang ben om afgekeurd te worden. Wat wel heel ver gezocht zou zijn hoor maar ik heb die angst toch omdat ik soms best onzeker kan zijn. Wel als het over mijn verleden gaat en wat ik heb meegemaakt (wat mij is aangedaan eigenlijk). En dus gaandeweg het invullen van de vragen voor aanmelding bij KID, ben ik afgehaakt. Krijg er de zenuwen van. Terwijl als puntje bij paaltje komt, ik ze heus wel van repliek zou kunnen dienen om het tegendeel te bewijzen. En ik geloof érgens heus niet dat ze me af zullen keuren. Maar het komt gewoon ineens heel dichtbij me. En ik heb gewoon een stukje onzekerheid in me zitten. Niet de onzekerheid over wel of geen goede moeder zijn. Maar wel de onzekerheid over het oordeel van anderen. :( Jeetje. Nu ik het hier opschrijf krijg ik gewoon zelfmedelij hihi.

Nouja.

Ff heel wat anders: ik ben al de hele dag misselijk. Zeurderige misselijkheid zeg maar. Dat kan toch niet op de 3e dag na inseminatie?? Dat zou wel hééél snel zijn toch? Erg hè ben ik; dat ik al ga hopen... Weet niet waar het aan kan liggen. Maar then again: je kan ook wel eens gewoon misselijk zijn (al ben ik dat nooit).

Fijne avond dames.

Liefs

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    JAAAAAAA HOOOOOOR NIala!!!
    Heb ik het nog over oppassen bij het invriezen in de buurt van perenijsjes, ga jij gewoon positief testen!
    Wooooww, gefeliciteerd!
    Hihi kan je man toch zonder schuldgevoel naar Dusseldorf!
    Dit wordt een plakker!

Impie voor de zekerheid maar wel klussen hoor!
    Is het echt buikpijn of meer eierstokpijn(rechts of linksonder).

He Justme, wat een onzekerheid.
    Ben even vergeten of je nu al naar de ha bent geweest.

Hier weer ontzettend moe.
    Had een vergadering waar ik echt niet onderuit kon, dus met hangen en wurgen uitgezeten.
    En daarna razendsnel naar huis gegaan en uitgput meteen in slaap gevallen. Net wakker en even kopje soep gemaakt.
    Maar kan zo weer slapen.
    Moet het maar even aankijken en anders idd even ha bellen want dit ga ik natuurlijk niet volhouden.
    Maar misschien is het nog even wennen.

10. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    buikpijn neigt naar rechts, maar zit meer in het midden en kan mijn broek niet eens dicht houden, zit dus heel charmant met een open broek op de bank te internetten.

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Niala: wow, ik wou dat mij dat zo eens overkwam...nietsvermoedend zwanger zijn; van harte Gefeliciteerd meid!! En de Dusseldorf problemen ziojn ook weer van de baan..Geniet ze.

Maureen en Xon: (pffff moet er wel even inkomen), ik weet niet hoe andere reageren, maar vind dat bammen van jullie super! Wellicht hadden jullie het anders voor ogen gehad, maar de keus vind ik dapper. ik heb een nichtje van mijn leeftijd (nou ja nichtje) die dolgraag mama zou worden, maar de geschikte man nog niet is tegen gekomen. Ik ga ze toch jullie verhaal eens voorleggen (al weet ik er nog maar weinig van)

JeetjeB; vond het al zo leuk staan Istanbul; wat bijzonder dat je met je man mee naar Turkije bent gegaan; hoe bevalt het je daar, hebben jullie elkaar in nederland leren kennen? Of stel ik nou teveel vragen.

Impie en Justme66: dus op de helft van jullie cyclus; jullie hebben nog geen kinderen? Ik zal die lijst is ff gaan bestuderen. Fijn dat ik hier mee mag schrijven.

Jomi en ricmar ken ik van een ander clubje. Dus dat voelt al een beetje vertrouwd.

Als jullie vragen aan mij hebben; stel ze maar.

Groetjes

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    NOD-WACHTBANKJE:

05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind
    12-05 Jes 4 38-ronde erg veel- 4e kind
    14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind
    20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind
    20-05 sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind
    22-05 Maureen 39 - ronde 3 - 1e kind
    26-05 Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind
    27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind
    28-05 JoMi 36 - ronde 16 - 2e kind
    ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    31-05 Niala 37 - ronde 6 - 3e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)

Ben zo vrij geweest me hierbij aan te sluiten

13. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nialaaaaaa! Jaaaaaaaaaaa! Wat een supernieuws meid! Gefeliciteerd hoor. Oh wat geweldig zeg. Lekker van genieten hoor. En wat een lieve manier om het zo aan je man te vertellen.
    Hij is vast ook in de 7e hemel.

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maureen, misselijk op de 3e dag na je inseminatie kan echt nog niet.
    Dan zit dat eitje gewoon nog veilig in je eileider

Eergister is een vriendin van bij op afspraak geweest bij het KID, ze heeft verteld dat het een pittig gesprek was.
    Ook zij heeft in haar leven meerdere keren hulp gehad van psychische hulp.
    Zij was ook best bang om dit ter sprake te brengen, maar heeft het toch gedaan.
    Natuurlijk krijgt ze pas over een tijdje uitslag, maar ze had wel het idee dat de psychologe aldaar heel goed kon begrijpen dat ze juist hulp had gezocht om haar problemen op te lossen.
    Maureen je bent een intelligente meid, en jij hebt ook je problemen opgelost ik denk dat jij prima in staat bent om dit uit te leggen.
    Je moet maar zo denken er zijn genoeg echte nutcases die gewoon zomaar kinderen krijgen.
    En jij verdient het zeker!

15. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom trouwens aan de nieuwe dames! Op naar veel roze streepjes. Hoe meer dames, hoe meer streepjes....

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

Thanks Xon (!). Dat geeft hoop. Ben wel benieuwd naar haar uitslag. Hoewel dat weer niets over mij zegt natuurlijk. Maar wat je zegt vind ik zelf dus ook; dat er genoeg nutcases zomaar kinderen krijgen. En inderdaad heb ik dus bewust aan mijn verleden gewerkt. Zouden sommige mensen in mijn omgeving ook wel eens mogen doen...

Nee kan echt niet hè de 3e dag? Dacht ik al hihi. Zie trouwens wel dat mijn ticker niet helemaal klopt. Maar dan nog zou het te vroeg zijn.

Trouwens nu je zo bezig bent geweest met alles en je hoge bloeddruk enz. lijkt de tijd wel ineens snel te zijn gegaan. Want zie dat jij zaterdag a.s. al je NOD hebt. Spannend!

Liefs

17. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Niala: Gefeliciteerd!! Wat super voor je!

Sorry dames dat ik zo weinig post, maar ik ben niet zo'n schrijver. Ik lees en leef wel mee, en blijf heel hard hopen en duimen voor jullie.

Maureen: Dat je behandeld bent door een psychiater wil toch niet zeggen dat je een nutcase bent. Zo kom je in ieder geval niet over ;). Maar ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet hoor. Ik kreeg vandaag ook die vraag, en ook al hing er niks van mijn antwoord af, toch moest ik even slikken voordat ik vertelde dat ik in behandeling ben geweest bij een psycholoog. Ik denk daar niet graag aan, en praat er al helemaal niet graag over. Maar daar heb ik wel geleerd om met mijn problemen om te gaan en sindsdien gaat het weer super met me. Sinds mijn behandeling bij de psycholoog ben ik juist geen nutcase meer :D

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

Inderdaad :D. Dat denk ik ook wel eens. Trouwens zoals een kennis, een jonge psychiater (vrouw) van mijn leeftijd, eens tegen me zei : Ach in Nederland zijn ze daar soms nog onbekend mee maar in Amerika heeft elke psychiater een psychiater. En zij zelf is dus ook wel eens naar een psychiater gegaan om al de nutcases uit haar praktijk :)P) nog te kunnen blijven helpen :D

Ondanks dat ik dit wel weet heb ik dus ook dat dit stukje me nog steeds onzeker kan maken. Ach ja. Ik verzamel al mijn moed wel bij elkaar binnenkort en vul die vragenlijst toch in en wacht de intake af. Het is alleen dat er zoveel van afhangt en het mij écht pijn zou doen als zij zouden beslissen dat ik geen kind kan opvoeden in mijn eentje of niet stabiel zou zijn of zoiets. Nouja ach. Verzamel zogezegd mijn moed wel bij elkaar. En anders weet ik trouwens toch dat ik het via de weg die ik nu bewandel kan doen.

Trouwens gaat het goed met je? Zie staan dat je een echo gehad hebt en het hartje klopt. Goed zo. Geniet van je zwangerschap en geeft niet als je niet zo'n schrijver bent. Je staat nog steeds in onze roze lijst en we komen je hopelijk snel vergezellen.

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @Xon, ben inderdaad al bij de ha geweest, ze had niet veel te zeggen over mijn rare cyclus. wel een chlamydia test laten doen en als die goed is gaan we naar de mmm...... borsten voelen nog steeds raar :( ovu test is nog steeds heel licht, al 3 dagen nu. we zullen zien hoe die morgen is.

@jes, we gaan voor ons 1e kindje

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ja op mijn ticker staat idd zaterdag NOD, maar mijn eisprong was laat dus denk dat NOD ook beetje later is.
    Maar ik voel helemaal niets, echt niets!
    Bij mij is de hoop ook echt een beetje in de schoenen gezakt na die uitslag. Waarschijnlijk word er bij mij best wel eens een eitje bevrucht, maar vind het gewoon geen goed plekje in mijn baarmoeder.
    Doet me een beetje denken aan dat bekende verhaal..., nee er is geen plek hier in de herberg!! Alleen heb ik geen stal als 2e optie.

Deel Deze Pagina