Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, zeg laat ik jullie een paar uurtjes alleen, zie ik weer roze nieuws voorbij komen! Wow, Niala, gefeliciteerd :D en wat een verrassing! Geeft de burger weer moed (zeker mij dat het nog wel snel kan lukken na een mk).
    Laat je nog weten hoe je man reageerde!

@Maureen: ik denk dat je niet zo bang hoeft te zijn dat je in het verleden onder behandeling bent geweest. Ik denk dat het voor KID belangrijker is hoe je nu in het leven staat en of je nu stabiel genoeg bent om een kindje alleen op te voeden. Ik zou het erop gokken en maar op je af laten komen als je evt. op gesprek moet. Mijn ervaring is dat het vaak meevalt als je ergens heel bang voor bent dat het later meevalt.
    @Impie: zat jij nu op de bank met lichte buikpijn en een ticker met vandaag je meest vruchtbare dag! Ik zou manlief toch maar even lief aankijken.;)
    @Jomi: zo te horen staan je nog heel wat onderzoekjes te wachten. Sterkte ermee, zal best zwaar zijn alles te ondergaan. Maar het is voor het goede doel!
    @Jes: ik ben 39 jaar, sinds bijna 2 jaar getrouwd, heb een zoontje van ruim 1,5 en zijn sinds november/december bezig voor een tweede kindje. Eind februari heb ik positief getest, maar heb 21 april jl. een mk gehad terwijl ik 11,5 wkn zwanger was (of dacht te zijn). Het vruchtje bleek met 8,5 wkn gestopt te zijn. Nu dus in afwachting van een cyclus zodat we er weer voor kunnen gaan. Vandaar nog .... als datum op mijn NOD-lijst omdat ik geen flauw idee heb wanneer ik wat kan verwachten.

2. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Hallo dames, daar ben ik weer:p

Niala, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! WAUW!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Maureen, hoop dat het raak wordt!

Ricmar, 13 weken alweer. Wat gaat de tijd snel en super dat je je veel beterder voelt;)

Xon, lijkt me erg vervelend om zo moe te zijn. Behalve als iets anders dan hoge RR de oorzaak is:p

Syll, 2 a 3 uur per nacht pffff.... hoop dat je ritme er gauw weer in zit meid.

Meessie, hoe gaat het met jou?

Justme, is er ook op hcg geprikt?

Sayen, fijn dat het met jou ook goed gaat! Echo was leuk?

Aan impie, secondlife, pimmetje, jeetjeb ben jullie niet vergeten hoor:p Hoop dat alles goed gaat met jullie.

Aan de twee nieuwe, wulf en jes4, welkom meiden!
    Iets over mezelf:
    37, woon samen met man en 4 stiefzonen van 19, 17, 16 en bijna 12 en een labrador (ook een mannetje hihihihi)
    Kinderen zijn hier ook wel bekend onder kind 1, kind 2 etc en labrador is hond.
    Heb zelf geen kinderen maar hopelijk komt daar snel verandering in:D.

Aan de zwangertjes, de tijd gaat voorbij en hopelijk loopt alles zoals het hoort:)

Hier even heel druk gehad; kind 3 controle ziekenhuis, hond voor inentingen, kind 2 gaat van opleiding veranderen en dus een hoop geregel en kind 1 gaat wel verder met zijn opleiding maar op een andere, hopelijk leukere, school.
    Kind 4 heeft sportdag gehad en ik was hulpmoeder pffff;)
    Tussendoor mijn rechtenopleiding tot een goed einde breien en even een huis kopen.
    Vandaag eerste hypotheekgesprek gehad en nu weer wachten wat we kunnen/mogen.
    Willen het huis kopen waar we nu in wonen:cool:
    Kortom, het zal even druk blijven dus minder tijd om te schrijven maar blijf wel lezen:p

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alice: jemig, het blijft bij jullie ook een drukte van jewelste. Kun je nagaan als er nog zo'n klein opdondertje bij zal komen. Is de chaos compleet en zijn wij verzekerd van nog meer hylarische verhalen. Succes met de koop van jullie huis. Zijn altijd toch weer spannende dingen!

Met mij gaat alles zijn gangetje. Het vloeien is gelukkig gestopt. Geestelijk gaat het op zich wel, met zo nu en dan nog even een lekkere snotterbui. Mijn HB was te laag, dat verklaarde ook al die vervelende symptomen van de afgelopen 2 weken (duizelig, zwarte vlekken, bleek eruit zien, moe zijn, hartkloppingen e.d.). Ik drink nu van die roosvicee Ferro en probeer verder met eten de goede dingen te eten in de hoop dat ik me snel weer fitter voel.

4. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Alice: Even een rechtenopleiding tot een einde breien en een huis kopen? :D Alsof het niks is! Wat een druk leven heb jij. Veel succes met je opleiding en je nieuwe huis.

Sneeuwmees: Hopelijk voel je je snel weer de oude!

Echo was heel bijzonder, hartje zien en horen kloppen, heel mooi. Het is net alsof het nu pas echt is, gek he. (Als het goed is staat er een foto van de echo in mijn fotoalbum.)
    Vanavond onze ouders verteld dat ze een kleinkind krijgen, ze waren allemaal erg blij, mijn moeder moest zelfs huilen van blijdschap.
    Verder alles oké, tot nu toe weinig klachten. Ik heb alleen veel en vaak honger, en ben alleen misselijk als ik honger heb. En mijn bh's worden te klein :D

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, het gaat hier wel weer goed. Alleen ben ik door alles nu even doodmoe en wil ik graag naar bed.
    Ook moet ik nu nuchter blijven en morgenochtend bloedprikken, maar daarna ben ik hier weer van de partij.

Iedereen welterusten en tot morgen.

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh en Sayen, gefeliciteerd met je goede echo meid!

7. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANKJE:

05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind
    12-05 Jes 4 38-
    ronde erg veel- 4e kind
    14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind

20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind
    20-05 sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind
    22-05 Maureen 39 - ronde 3 - 1e kind
    26-05 Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind
    27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind
    28-05 JoMi 36 - ronde 16 - 2e kind
    ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)

11-04 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)

8. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    mogge dames! dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! was een beetje overdonderd gister hoor! Mijn man het rompertje gegeven en hij zei "he? je was toch ongesteld?"ik zei, ja dat dacht ik wel maar het was zo weinig en kort dat ik het niet vertrouwde en toch maar getest had! en voila!
    Hij was heel blij natuurlijk!

Maureen, al je moed verzamelen meid en doorzetten! je verleden is je verleden en je bent behandelt dus dit mag je niet in de weg staan hoor!

en Sayen, wat een mooi nieuws van je echo!
    en Alice, een rechtenstudie???? goed man! en dat met al die mannen in huis! geweldig!

zo ,ik ga ff sporten, moet ook gebeuren he?

spreek jullie later!

9. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Niala gefeliciteerd!!!!! Super meid!
    Weer een wonder geschiet, hihi..

Hier gaat alles goed, zit wel heel weinig acher internet.
    Heb nu alle echo's gehad, dus nu moet ik wachten tot ik de baby ga voelen om zekerheid te hebben dat ze nog leeft. Moet pas over 4 weken weer naar de verlos, maar hoop voor die tijd de baby toch wel te voelen!
    Ben al 3 kilo aan gekomen en heb duidelijk een buikje.
    Was even wennen, want bij mijn dochter zag je pas heel laat een buikje en was ik bij 20 weken pas 2,8 kilo aan gekomen.
    Dat is deze zwangerschap dus wel heel anders.
    Had wat bloedarmoede dus moest gister even prikken om te kijken hoe het met mijn ijzer opslag is. Even wachten nog op de uitslag.
    Dat verklaart wel waarom ik zo moe ben.
    Verder geen klachten dus ik bof heel erg.

Dames op de wachtbank, ik duim voor jullie!
    bar

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sayen: fantastisch zo'n mooie echo! Ja, ik moest het ook letterlijk zwart op wit zien voor ik het geloofde. En die klachtjes. Ja, meid ze klinken erg bekend en klinken als muziek in de oren, dus ik hoop snel weer op het roze bankje aan te mogen sluiten en ook uit mijn bh te mogen barsten!:D
    @Niala: en was het weer lekker slapen op de roze wolk? Kan me voorstellen dat jullie zelf nogal overrompeld waren. Op zo'n manier ontdekken dat je gewoon zwanger bent, fantastisch, toch! Hoe werkt het bij jullie, moet je ook op de tijdstippen die wij kennen naar de verloskundige e.d. Ik neem aan dat ze daar niet echt een verloskundige kennen, maar dat je gelijk naar het ziekenhuis moet voor controles?? Nou, meid, houd de secondenlijm maar in de aanslag en we gaan nu voor een plakbaby!:)
    @Bar: wat heerlijk jouw banner te zien en dat het al zo snel gaat. We liepen toen gelijk op, dus heerlijk te zien dat jouw ticker lekker snel doortikt. 14 weken al weer en al een buikje. Heerlijk, meid! Bij mijn eerste zwangerschap begon het voor mij ook echt te leven toen ik het kindje ging voelen. Ik dacht dat dat bij mij met een week of 17 was. En ik heb wel eens gehoord dat het bij een tweede eerder te voelen zou kunnen zijn, dus in dat geval moet je binnenkort de eerste plopjes gaan voelen. Heerlijk weer dat gekriebel in je buik (vond ik tenminste)!:p

Had vanmorgen wat pijn aan de rechterkant. Zou er dan toch al een eitje aan zitten te komen...?:( Nou, ik zal mijn man eens lief aan gaan kijken vandaag, want stel dat er een zit, dan moeten we die gelijk maar tacklen. En zo niet, ach, hebben we toch schik gehad...:D

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Dan ga ik vanaf nu het maar weer oppakken, reageren op iedereen. Om nu afgelopen dagen alles terug te halen en ik zat er natuurlijk nog niet geweldig in zeg maar.

Niala, felicitaties graag gedaan hoor. Kan me voorstellen dat je overdondert was, verwacht je toch niet en als je verder geen kwaaltjes hebt sta je er niet bij stil met een beetje bloedverlies. Voor je man ook een verrassing en helemaal in de wolken nu.
    Sport ze vandaag!

Bar, Fijn dat alles goed gaat en ik zie dat je alweer in je 2e trimester zit. Tijd tussen de echo's is altijd onzeker, zolang je de kleine niet voelt. Ik hoop dat je de kleine snel gaat voelen, je weet hoe het voelt ivm je dochter. Dus je zal het vast eerder in de gaten hebben dat het de kleine is.
    Jij dus gisteren ook al lek geprikt, hoop voor je dat het bloedarmoede is. Kunnen ze je er wat voor geven en dan hoop ik dat je moeheid afneemt.

Mees, denkt misschien al eitje te voelen. Ik zou het gewoon proberen, veel schik maar hopelijk met een fantastisch resultaat.

Hier vanochtend te bloedprikken geweest en urine ingeleverd, over 2 dagen zou uitslag bij ha zijn. Maar ben benieuwd of de ha er vrijdag wel is, anders dus tot maandag wachten. Ik heb een ha die zijn praktijk alleen heeft en ook regelmatig dus voor de huisartsenpost diensten draait. Daarom is hij ook regelmatig door de week wel eens niet aanwezig.

Verder is het andere achter de rug en ik voel me opgelucht. Er is een last van mijn schouders af, het vrat zoveel energie van mij. En ik kan die energie zelf zo goed gebruiken nu.

Ik ga nu even koffie opdrinken en dan met J even stukkie wandelen, misschien even langs zijn school lopen. J wordt volgende week donderdag 2 en mag 6 juni voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ik kom hier oorspronkelijk niet vandaan, dus het is allemaal onbekend ook voor mij. Maar gaat wel goed komen, maar vind het straks ook wel spannend om hem 2 ochtenden (maandag/vrijdag) naar school te brengen. Ik heb tot nu toe volledig voor hem gezorgd en bijna nog nooit naar een oppas gebracht. Dus zal echt wennen worden.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @JoMi: succes straks met je zoontje en de peuterspeelzaal. Die van mij is daar eigenlijk ook aan toe en ik gun het hem zo met andere kinderen te spelen. Maar oh, oh, wat is het moeilijk. Gisteren zat ik eraan te denken dat ik hem dan weg zou brengen en het idee dat er van alles kan gebeuren en je er niet bij bent, dat er dingen van hem afgepakt zouden worden, of dat hij gebeten of omgeduwd zou worden enz. (is natuurlijk belachelijk, want al die dingen kunnen ook gebeuren als hij gewoon thuis is, maar goed), toen sloeg de schrik me al om het lijf. Maar ook ik hoop over een paar maanden sterk genoeg te zijn (al zullen dan nog wel de nodige traantjes bij moeders vloeien, ben ik bang). Hoop dat je je snel wat beter voelt en dat jullie snel in rustiger vaarwater komen. Komt (volgens mij) ook een kinderwens niet ten goede als je zelf stijf van de spanning staat door allerlei factoren om je heen. Hoop dus dat je het snel allemaal achter je kan laten en weer vooruit kan kijken.

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sayen, fijn dat je echo goed was!

hier zo maar ff weer ovu testje doen, ben benieuwd of ie al donkerder is.

14. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jomi: ik zag er ook erg tegenop, maar mijn zoontje vindt de peuterspeelzaal geweldig!
    @just me: je klusperiode zit er weer aan te komen zie ik... zet m op.
    Hier vandaag de iui gehad. En nu dus plaatsnemen op het wachtbankje... we zullen zien. Vorige keer lukte het in één keer, dus daar ga ik nu maar niet van uit!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier zojuist een zw.testje gedaan. Was negatief (wat ik ook hoopte, omdat dan het zw.hormoon in ieder geval uit mijn lijf is).
    Wel raar, als je druk aan het klussen bent, zit je zo'n test bijna microscopisch te onderzoeken of je toch echt niet twee streepjes ziet. En nu zit ik te kijken met een blik van, laat het alsjeblieft geen streepjes zijn.
    Zo zie je maar, hoe verschillend de doelen zijn waarvoor je zo'n test gebruikt.

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees hopelijk mag je spoedig weer 2 streepjes aanschouwen

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @impie, ik kom hopelijk snel bij je op het wachtbankje! ovu test was ietsie pietsie donkerder.

@sneeuwmees, hopelijk mag je snel weer een knaltest in handen hebben!

nu lekker op de bank, vannacht wakker geworden van de onweer.... hopelijk straks een lekker nachtje. morgen weer naar acupunctuur, daarna gaat slapen vast beter!

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Mees, jij omschrijft het precies zoals ik het ook voel als ik J naar de psz moet brengen. Hier zullen ook de traantjes gaan vloeien als ik hem daar achter laat, want dan is ie echt groot.
    Een grote spanning is gelukkig achter de rug, dus wil nu weer vooruit kijken. Lekker ontspannen en me de komende dagen weer op de klusperiode proberen te storten.
    Fijn dat je dit keer een negatieve zw. test hebt, weet je zeker dat je Hcg niet meer meetbaar is. Dus zo goed als of helemaaluit het lichaam is.

just, streepje dus al wat donkerder. Ik heb tussen nu en 3/4 dagen ook ongeveer mijn eisprong, wat voor NOD hou jij nu aan? Ik de 28e, alleen ik heb cycli tussen de 22-26 dagen met een lf van 10/11 dagen. Dus ik kom ook snel naast jullie op het wachtbankje zitten.

impie, ik denk dat het ook heel normaal is als je erop ziet dat je je kind voor het eerst naar school brengt. Zo zullen er denk ik nog wel meer van die momenten komen. Maar ik weet ook wel zeker dat J het heel leuk gaat vinden, hij is er ook echt aan toe.

ricmar, hoe gaat het nu met jou?

Hier zit ik nu nog een beetje te twijfelen of ik deze ronde wel ovutesten ga gebruiken of niet. Ik heb nog een paar liggen, dus misschien dat ik ze nog wel opmaak. Maar ook zou het toch iets meer druk van mij kunnen vragen met een positieve ovutest, eigenlijk heb ik ook wel zin in om alleen maar te tempen. Ben er dus nog niet helemaal over uit.

Verder vandaag een heerlijk dagje gehad, lekker gewandeld en verder niet zoveel bijzonders. Gewoon even lekker relaxed.

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik hou aan 14 dagen na ei. denk dat het deze ronde 28 dagen wordt, ei duurt nog paar dagen.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Jomi hier alles oke, voel me goed groei nu ook flink... dus komt goed dit keer...

Deel Deze Pagina