Dan zitten we volgens mij (sorry lijstje niet bij de hand) op gelijke NOD. Jij zit op dag 12 en rekent 28 en ik zit op dag 8 en reken cyclus van 24.
Fijn om te horen, lekker genieten nu en je zit alweer in je 2e trimester. 1/3 zit er alweer op, voor je het weet heb je je kleine in handen. Dus geniet van de momenten die je nu hebt en krijgt. Want dan ga je je dikke buik ook zeker weer missen.
Hoi meiden, Tis ook nie bij te houden hier he?? Hahaha!! Geweldig!! Als eerste natuurlijk Niala GEFELICITEERD!!! Echt gaaf hoor!! Ik zat net te lezen en vond het al vreemd hahaha ik las over sperma invriezen en zag je banner en dacht huh?? Hahaha mooi hoor meid!! Eindelijk weer roze nieuws..... Mees mooi dat je je ei voelt en dat de hormonen verdwenen zijn en klussen voor de lol, meid wie weet wat het gaat brengen...... Xon hoop dat je gauw over je vermoeidheid heen bent en je je weer beter gaat voelen..... Alice jemig hahaha ff rechtenstudie afronden, ff huis kopen, ff de kids in toom houden, petje af hoor!! Nieuwe dames van harte welkom hier..... Alle preggies fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie en ook fijn dat jullie al in het 2e trimester zijn...... Oja en dan even iets over mezelf: Ben 37 moeder van een dochter van 17 ( die zwanger is en over 6 weken gaat bevallen) en een zoon van 13. En wil met manlief nog heel graag een kleine spruit.... Verder weet ik het ff nie meer, was ook zoveel na 1 dag niet geweest te zijn, kletskouzen hahaha, maar wie ik niet persoonlijk heb aangesproken ik lees mee en leef natuurlijk ook met jullie mee. Hier nog niet veel veranderd, nog steeds wachten, wel lekker klussen voor de lol, je weet maar nooit toch?? En slapen is nog steeds niet aan de orde hier, ben zo moe dat ik al begin te hallucineren, hoor en zie dingen die er nie zijn ofzo, ppffffff. Weet niet wat ik hiermee aan moet hoor.....iemand een tip??? Nog 6 weken tot OMAschap WHHHAAAAAA!!!!! Dag lieverds knuffffff van mij
@Syllis: Dingen zien die er niet zijn , klinkt erg als afkickverschijnselen. Hebben ze daar niets over gezegd dat dat kon gebeuren en hoe lang dat evt. aan zou kunnen houden? Ik neem aan als je met zulke zware medicijnen stoppen gaat, dat er een soort van afbouwplan vastgesteld moet worden, toch? Kan me voorstellen als je iets jaren slikt en er ineens mee stopt dat je een soort van cold turkey (of hoe dat ook mag heten) krijgt. Hier ook ontspannen aan de klus. Weet niet of het wat uithaalt en of het zin heeft, maar na het goede nieuws van Niala zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Moet wel zeggen dat het klussen nu weer een beetje voelt als toen we net besloten hadden voor een kindje te gaan (en nog geen weet hadden van eisprongen, ovu-testen e.d.). Het voelt heel spannend omdat je weet dat door te klussen zo maar zwanger kan worden (ook al weet je inmiddels dat er toch wat meer voor nodig is). Dat voelt heel erg spannend. Dus ja, nog maar even genieten van deze ongedwongenheid. Als alles weer op gang is dan toch maar weer naar de kruidvat om ovu-testen te halen. Helaas heb ik de leeftijd niet mee om lang te experimenteren.
Meiden, ik kom later op de avond even reageren. Gelukkig is het rustig geweest vandaag. Nu even mijn tv avondje, dus tot straks.
Hee meiden, ik ben er ook nog! Beetje druk alleen deze week, omdat we zaterdag voor een weekje weggaan, dus moet nog wat werk afmaken en dit is ook onze 'klusweek' die we deze maand eens wat serieuzer aanpakken Ik zit wel steeds te dubben, als we maar op tijd zijn en dat mijn eisprong niet net is als we weg zijn (dan zou hij wel later zijn maar dat kan natuurlijk hè) Zelf heb ik eigenlijk het gevoel dat hij misschien al geweest is maar gezien mijn cyclus zou het pas vrijdag of zaterdag zijn. Misschien volgende maand toch een keer ovulatietesten gebruiken (als ik die hier kan vinden, zal toch wel?) dan kan ik eens zien of het echt op dag 16 ongeveer is. Of ben ik er nu te veel mee bezig? @Jess: ik heb mijn man leren kennen... via internet! Hij woont al zijn hele leven in Istanbul. Hij schreef me via een website voor freelance vertalers, want dat waren we allebei in die tijd en ik nu nog. Mijn eerste reactie: wat moet die Turk nou weer van mij? whahaha, maar ja ik heb toch teruggeschreven en van het een kwam het ander! Ik zag trouwens dat je bijna op je NOD zit, spannend! En Xon ook zag ik. Hopelijk krijgen we wat meer mensen op roze! @Alice: jeetje, klinkt heftig joh, die studie, huis kopen, druk in huis ook daar! Maar het klinkt wel gezellig. Succes met de studie en het huis! @iedereen, soms komt er zoveel voorbij dat ik even niet meer weet wie wat heeft geschreven. Sorry dus als ik niet op iedereen reageer, maar ik lees jullie berichtjes wel en leef ook met jullie mee! Fijne avond allemaal!
@Sneeuwmees: wat fijn dat het weer even zo ongedwongen voelt! Van genieten hoor! En inderdaad, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Hé JoMi, wat grappig! Hoe vond je dat, zo iemand leren kennen via internet? Fijne tv-avond trouwens, wat kijk je? Hier is een achterlijke serie op over de maffia, pfff, echt iets voor mannen en een serie duurt hier geen uurtje of zo, maar is gelijk avondvullend! Ik zit toch lekker te werken (of ja, nu alwéér op ZP ) dus vind het niet erg. Turkse televisie kan me voor het grootste deel gestolen worden! Ik kijk veel NLse programma's terug via internet. Nou, ik ga nu écht maar eens dat werk afmaken, tot later!
@JoMi: wat grappig. Ik heb mijn man ook via relatieplanet leren kennen. Soms dan doet mijn (of ik) wel eens iets verkeerd en dan pesten we elkaar dat je voor 39,95 euro toch niet veel soeps kan verwachten als partner...hihihi.... Nou ja, heb er een mooi kindje door gekregen en wie weet nog een erbij volgend jaar!
Wat grappig, Sneeuwmees! Zit ik hier toch weer te kijken! *gaat nu echt als de bliksem dat werk afmaken*
wat grappig, ook mijn vriend en ik hebben mekaar via internet leren kennen! vandaag was mijn ovu test al behoorlijk donker! volgens mij (en de pijn in mijn buik) is ei errug dichtbij! vandaag ook weer naalden laten zetten voor de bevruchting dus we zetten m op!
Hey all, Hier niet heel veel te melden. Bloeddruk in ieder geval nu, met vermindering naar 2 tabletten per dag, op peil. Dus dat is wel een fijn idee. Verder vandaag een pietsiepietsiefruttig rood fratsje Maar goed als ik Niala haar verhaal lees hoeft dat nog niets te betekenen (ook al is het bij mij dan eigenlijk wel over uit). Mijn ex waar ik twee jaar een relatie mee heb gehad, kwam ook van een internetsite hahahaha, maar ik heb hem weer teruggegeven (of eigenlijk hij mij!).
Mijn vent heb ik leren kennen via het huren van een motorfiets hihihi. Knallende ruzie toen ik hem de eerste keer zag. Hij had de motor die ik wilde hebben dubbel geboekt grrrr. Nu kennen we mekaar 11 jaar al weer. Mij lijkt internet eng, je weet nooit wie er achter het scherm zit. Hoe ging dat bij jullie dan, vonden jullie het ook eng enzo?
Hoi Meiden, Zie hier een aantal meiden die ik van andere topics ken en lees hier ook beetje mee vanaf vandaag... Zal me even voorstellen BEn 40 en zwanger van eerste kindje na medisch traject van 1.5 jaar. Net gisteren de nekplooimeting gehad en alles is helemaal perfect dus zit eindelijk echt op roze wolk! Over man leren kennen...ik ook via internet!!
sillysa, vandaag is het wel een stukje rustiger geweest. Is eigenlijk ook wel lekker, kun je het toch goed bijhouden. Mag ik je iets vragen? Is deze man ook de vader van je dochter en zoon? Dit vraag ik je omdat ik je graag wat beter wil leren kennen zeg maar en om verwarring te voorkomen als je begrijpt wat ik bedoel. Maar jeetje, spannend maar denk dat het ook wel heftig tijd is of is geweest dat je hoorde dat je oma gaat worden over een goeie 6 weekjes. Gaat alles goed met de dochter en zwangerschap? Ik begrijp dat je stopt met zware medicatie en dat je je niet fit voelt. Hallucinaties hebt en zo, mag ik je ook vragen waarvoor? Als je het niet wilt vertellen moet je het zeggen hoor, maar ik probeer jullie op deze manier goed te leren kennen om jullie zo goed mogelijk te kunnen steunen. Knuff terug. Niala, al een beetje van de schrik bekomen? Mees, dat zal zeker wel anders voelen om even niet te testen en zo. Gewoon even de natuur zijn gang laten gaan, hopen dat er bij jullie op deze manier ook maar een wonder mag gebeuren. Waar internet al niet goed voor kan zijn hè? Wel grappig van die 39,95, zal ik eens onthouden. Alleen dan zou ik moeten zeggen dat je van 3 dagen gratis berichtjes sturen niet veel kan verwachten. Just, ook al een vriend via internet. Ook via datingsite? Gogogogo, zaadje ontmoet eitje. Dat moet maar niet via internet, want dan komt het niet goed. Xon, fijn dat je bloeddruk met 2 tabletten op peil is. Houden zo, dat zal je toch denk ik wel wat rust geven. Ik blijf voor je duimen, net wat je zegt hoeft dat ietsiepietsie nog niet altijd veel te betekenen. Alice, eigenlijk was jullie start niet super met die knallende ruzie. Maar heeft toch geleid tot iets moois tussen jullie, dus moest gewoon zo zijn. Jeetje, ik vond het heel erg spannend om iemand via internet te leren kennen. Ik had mij ooit voor de lol ingeschreven en mijn man mocht toen 3 dagen lang gratis berichtjes sturen. Hij stuurde mij een hele lieve mail wat mij aansprak. Gelijk een mail terug gestuurd en msn uitgewisseld, we wisten allebei niet hoe snel we na het werk thuis moesten komen om weer met elkaar te kunnen kletsen. Het voelde gewoon zo vertrouwd en een week of 3 later hebben we telefoonnr uitgewisseld. Nou echt hoor, we zaten zo 3 uren per avond met elkaar te bellen. Het voelde gewoon onwijs goed en hebben toen zelfs bij mij thuis af gesproken. En vanaf die tijd (aug 2006) onafscheidelijk, nog geen 2 jaar later zwanger in 2008, 2009 onze zoon geboren en op 8 oktober vorig jaar getrouwd. Sal, welkom hier. Ik hoef me aan jou niet meer voor te stellen denk ik en anders hoor ik het graag. Nog gefeliciteerd met je goede nekplooimeting.
Morgenmiddag hoop ik dat de ha ass er zijn en dat ik de uitslagen van mijn bloed en urine kan krijgen. Anders zal het niet eerder als maandag zijn. Hoop dat er niks ernstigs uit komt, maar ja.....je weet maar nooit. Tot morgen meiden en hopelijk allemaal een goed nachtrust.
hoi allemaal, @Jomi, ja hoor! ik ben er redelijk nuchter onder, eerst maar eens even afwachten allemaal hoe het verloopt, ik denk dat ik in de loop van volgende week het ziekenhuis ff bel ( hier heb je geen verloskundige praktijk dus je komt gewoon bij de gyn)om te vragen hoe of wat! Hier trouwens ook mannetje via internet, woonde toen in Duitsland en was een gebrek aan leuke single nederlandse mannen! dus vandaar! vond het wel spannend maar op een neutrale plaats een paar keer afgesproken en het voelde meteen goed, ik moet wel zeggen, het was een betaalde site dus er zaten niet echt freaks tussen, maar toch allemaal mensen met minimaal een opleiding ( als je de profielen moest geloven dan) maar die van mij was ok! en nog steeds very heppie de peppie! Man vertrekt vannacht naar Duesseldorf dus, we gaan zo ff lekker ontbijten met zijn allen! Fijn weekend alvast!