Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    tjonge wat een internet daters hier!
    Tja, wat ben ik dan saai. Man gewoon ontmoet bij een concert. Toen sloeg de vonk nog niet over, maar een week later had ik een lief kaartje in de brievenbus.
    Jammer eigenlijk dat je niet via de computer een bevruchting kan regelen. Het kan toch eigenlijk zoveel gemakkelijker!
    Hier rustige wachtbankzitter!
    O en welkom Sal!

Nog even iets over mijzelf:
    ik ben werkzaam in het onderwijs. Ben inmiddels aan de verkeerde kant van de 35 beland en dus 36. Ik heb al een zoontje, die volgende week woensdag drie wordt.
    Ben dus getrouwd en al heel lang aan het proberen om een gezinsuitbreiding te realiseren. Nu begonnen met iui in combi met clomid en pregnyl.
    Zo... in het kort...

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hey meiden,
    Wat een ontzettend leuk bont gezelschap; hier ga ik nog veel levenslessen uithalen.
    JeetjeB: Wat gedurfd van jou dat internetdaten met een man zo ver weg; maar helemaal goed gekomen dus. ik ben altijd wel een beetje bang dat de religie erg zwaar gaat wegen; is jou man een echte islamiet (?) of denk je dat er voor jou genoeg vrijheden zullen zijn (wel een heftige vraag misschien). Oh helaas ben ik vandaag weer volgens schema ongesteld geworden; stuurde manlief een sms en hij antwoorde dat hij er moedeloos van werd...maar geven de hoop niet op.

Sillysa: Zo he; een dochter van 17...was het schrikken toen ze zwanger was, of past het bij haar om jong moeder te worden (of beide kan natuurlijk ook). Wat grappig dat de tante/oom en het nichtje/neefje dan straks misschien wel samen in de box zitten...

Alice: Jeetje 4 stiefzonen en een labrador (hier ook een hondenliefhebber; een flatcoat), gaat dat goed met jou en die jongens? Als je ooit een meisje krijgt....pfffff wat zal die beschermd worden.;)

Sayen: zag ik een mooie echo.

Impie: leuk; basisonderwijs? Ook al zo lang bezig voor een 2e ukje. Is er bij jullie al een oorzaak uitgekomen. Wij dus ook met een voet in naar de eerste IUI gestaan en afgehaakt zoals al eerder geschreven; maar wel alle onderzoeken gehad en weten inmiddels dat de zwemmers niet best zijn....maar relatieproblemen zijn erger dan geen 4e kindje...al zou ik daar ook wel veel verdriet van hebben..

Salcia: Fijn meid, jij ook hier!!

Vandaag met middelste meisje naar KNO arts; ze heeft buisjes en al 3 keer een loopoor gehad...een buisje ligt er nu uit. Dus hoort ze weer een stuk minder.
    Oja; het voordeel van ongesteld zijn geworden; ik kan begin juni met de meiden in alle attracties van de efteling; we blijven overnachten in het hotel. Kom maar op vliegende Hollander..
    Ik werk trouwens als verpleegkundige op de dialyse afdeling in het zuiden des lands.
    Heb mijn man op m'n 17e :)$) leren kennen; in de disco, tijdens de carnaval. Dus we zijn al een behoorlijke poos samen (21 jaar; waarvan 9 getrouwd). Bij de eerste 3 zonder problemen zwanger geraakt. Nu dus al weer ruim 4 jaar bezig.
    De meiden zijn 8-6-bijna (over 1 week)5.

Nou dat was het wel weer een beetje....ken nog niet alle verhalen! Zou wel leuk zijnals dat mag.

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    NOD-WACHTBANKJE:

05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind
    14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind
    20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind
    20-05 sillysa 37 - ronde 8 - 3e kind
    22-05 Maureen 39 - ronde 3 - 1e kind
    26-05 Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind
    27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind
    28-05 JoMi 36 - ronde 16 - 2e kind
    ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind

08-06 Jes 4 38-ronde erg veel- 4e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)

11-04 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Mees, tja zal ook wel met die medicijnen maar die zijn allang uit mijn systeem volgens de HA. Dus die weet ook niet waarom ik niet kan slapen, ik denk ik wel, ik heb gewoon teveel pijn in rug en benen om te slapen en als ik al slaap word ik wakker van de pijn en dan moet ik echt opstaan. Maar het is voor een goed doel denken we dan maar.

Jomi, nee mijn man is niet de vader van mijn kids, deze is overleden in 2001 4 dagen voor zijn 30e verjaardag. Heb mijn huidige man ontmoet in 2002 via een vriend, we waren ook eerst alleen vrienden maar werden verliefd, nu inmiddels 8 jaar een relatie.

Jes4, ja ik schrok me kapot toen mijn dochter me via sms vertelde dat ze zwanger was ppffff, maar het begint te wennen hoor. Tis wel moeilijk.

Tja verder nog niet veel hier, denk dat ik ongi ga worden binnen nu en een week, zo voelt het iig. lekker last van mijn PMSje en de rest dussssssss.......

Meiden tot later een dikke knuffffff van mij

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, meiden, wat een hele ophartige mailwisselingen over hoe je je man hebt leren kennen...hihihii.. Wat leuk om te lezen, zeg!
    Had me er graag in willen mengen, maar ben gisteren in slaap gevallen. :)

Ik was al langer op zoek naar een leuke relatie, maar liep blijkbaar steeds in de verkeerde vijver te vissen. Ik had al wel eens vaker die gratis lidmaatschappen gehad voor een paar dagen, maar op de een of andere manier lukte dat zelfs toen ook niet. Ik was dus ook sceptisch over internet-daten.
    In 2008 had ik er genoeg van, mijn eierstokken rammelden en ik besloot toen voor KID te gaan en dus alleen voor een kindje (in de hoop dat er alsnog later een man zou volgen).
    Toen kreeg ik najaar 2008 weer zo'n gratis lidmaatschap voor 3 dagen. Omdat de wintermaanden eraan zaten te komen, dacht ik na die 3 dgn, waarom niet een keer 3 maanden lid worden. Dus zo gezegd, zo gedaan.
    Maar ik werd er niet vrolijker op. Ik merk dat mensen zich vaak veroorloven om heel onbeschoft te reageren. Afspraken te maken en dan vervolgens niet op komen dagen e.d.
    Dus het abonnement zat er bijna op en had net besloten het niet meer te verlengen omdat ik er moedeloos van werd.:(
    Op de allerlaatste dag dat ik nog lid was, zat ik op de bank, had geen zin om mijn pc op te starten, maar was bang dat ik later dan toch spijt zou krijgen. Dus toch maar PC aan gezet. Een beetje nonchalant door de laatst ingelogde mannen zitten snuffelen. Heb toen naar 3 mensen een berichtje gestuurd (waaronder nu mijn man). Ik heb ze gezegd dat dit mijn laatste dag was dat ik lid was van RP en dat als het hun leuk leek mij beter te leren kennen ze me dan via mijn privé-mail moesten terugreageren.
    En je raadt het al, mijn man reageerde. Dus eerst wat over en weer gemailed en we merkten al snel dat we idd (wat hier ook al werd gezegd) er naar uit keken weer naar huis te gaan in de hoop dat er dan een mailtje was. Na 2 weken toch maar (op verzoek van mijn man) gaan bellen. Wat gelijk telefoongesprekken van 4 uur werden (en nog niet uitgepraat raakten). Ja, toen belden we dus dagelijks, ja, en toen werd de nieuwsgierigheid groot om elkaar te ontmoeten. Dat vond ik erg eng. Ik moet wel zeggen dat ik bij de ontmoeting ook weer even moest omschakelen. Je hebt eerst een profiel met 2 foto's, dan ga je mailen en moet je even wennen aan iemands manier van schrijven/benaderen, dan ga je bellen en moet je er ook ineens een stem bij denken, dan ga je elkaar ontmoeten en ziet hij er toch weer anders uit als op de foto, dus weer omschakelen. Maar goed, een week later weer afgesproken en toen sloeg de vonk toch wel over (zeg maar liever de vlam in de pan);). Dat was januari 2008.
    Ik heb al wel vrij snel tegen hem gezegd dat ik een kinderwens had en hem nergens toe wilde dwingen (of erin wil luizen), maar dat hij zich wel bewust moest zijn dat als hij verder met me wilde, dat ik qua leeftijd niet heel veel tijd had als hij daar nog jaren over na moest denken.
    Eind 2008 stelde hij zelf voor dat hij HET wel aandurfde om voor een kindje te gaan. We zijn in januari 2009 gaan samenwonen, 3 weken later had ik een positieve test in handen, juni 2009 getrouwd en in september is ons zoontje geboren.
    Nu dus bijna 2 jaar getrouwd en druk aan de klus voor de tweede.;)

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat grappig dat hier zoveel mensen hun partner via internet hebben leren kennen!! bij ons was het heel standaard..... foto was super! vrij snel afgesproken (uit ervaring wist ik dat je hier niet te lang mee moet wachten) en vonk sloeg meteen over! ook wel rare types tegen gekomen online hoor, getrouwd, vriendin zwanger (kwam ik via facebook achter) en dat soort dingen. maar ook hele leuke dates gehad waar de vonk niet oversloeg.

hier heerlijk uitgeslapen! zo lekker ff shoppen, altijd goed! mijn chlamydia test was neg!! en mannetje is nu naar de ha voor aanvraag zaadonderzoek. als we dat achter de rug hebben gaan we naar het zh. nog even kijken naar welke, maar denk dat ik er wel uit ben.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: idd grappig, hè en dat er zoveel van ons via internet hun vriend/man hebben leren kennen. Ook ik kwam bij toeval een keer zelfs een kennis van me tegen (ik kreeg altijd zo'n soort van wekelijkse nieuwsbrief met nieuwe leden die extra onder de aandacht werden gebracht). Bleek het dus iemand te zijn die ik ken. Hij gaf aan vrijgezel te zijn en geen kinderen te hebben, terwijl hij samenwoonde en twee kinderen had.:( Belachelijk! Als iemand zelfs zijn kinderen verzwijgt om een pleziertje met een andere vrouw te hebben, ben je voor mij een grote loser. Ik had dat een vriendin van mij verteld en uiteindelijk heeft iemand toch maar zijn vriendin ingelicht. Ook lullig om te moeten doen, maar goed, uiteindelijk was ze beter af zonder zo'n vent. Ja, er zit naast onze leuke mannen, natuurlijk, helaas ook veel onbetrouwbaar uitschot op die datingsites!
    Fijn dat de test negatief is. Vaak weet je dat wel van jezelf dat het negatief moet zijn, maar het is altijd fijn het zwart op wit te hebben. Succes ook voor je vriend. Het is toch ook voor hem een hele stap, lijkt me. Nou, hopelijk dat jullie snel ergens terecht kunnen!:)

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, getrouwde kerels zat daar op internet hoor! of ineens een hogere opleiding (mijn ex) heel sneu als je je anders voor moet doen dan je bent..... maar gelukkig voor ons zaten er ook nog een paar eerlijke lieve leuke kerels bij!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sillysa, wat heftig verhaal van je eerste man zeg, hoe oud waren je kindjes toen?

En je dochter, heeft zij wel een relatie met de vader van de baby? Wel leuk zo'n jonge oma later!

Ik heb vandaag weer een dag dat ik heel moe ben dus ga zo nog even liggen.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: welkom nog, was ik vanmorgen nog even vergeten te melden. En ik zie dat je al 12 weken zwanger bent en een goede nekplooimeting heb gehad. Goed nieuws! Leuk, weer iemand erbij op onze roze-bankje! Dat bankje is nog veel te leeg. We hopen er voor het eind van het jaar in ieder geval allemaal op te zitten!
    @Justme: inderdaad fijn dat wij van die fijne en eerlijke kerels erdoor hebben gevonden. Die van mij kletst de hele dag en verteld me alles (waarvan ik soms wel eens denk, moet ik dat echt weten?:(), dat al zou hij me willen bedonderen, hij het niet eens zou kunnen. Dat geeft me een heerlijk gevoel (zeker na wat minder leuke ervaringen in de jaren voor hem).
    @Syllis: heftig dat je eerste man zo jong is overleden en jij achterbleef met 2 kleine kinderen. Fijn dat je in ieder geval het geluk weer gevonden hebt. Het zou mooi zijn als je snel weer ongi wordt, dan is het in ieder geval een teken dat je weer in het ritme begint te komen en hopelijk weer snel een bankje kan zakken. Ik gok er zelf op dat ik nog wel een paar weekjes moet wachten voordat het eerst ongesteld ga worden. Heb voor de zekerheid nu maar wel maandverband in mijn (werk)tas gestopt. Normaal ben ik altijd heel regelmatig en denk er dan rond de tijd dat ik ongi wordt altijd aan om mee te nemen. Maar ik zal nu wel ineens verrast kunnen worden. Lastig, zeker voor zo iemand als mij die altijd een control freak is en graag wil weten wanneer wat te verwachten is.:)
    @Xon: hoe is het nu met je? Ik hoop dat je inderdaad bij het kleine frummeltje blijft en je net als Niala ons ineens verrast. Duimen draaien!! Hoe is het met je moeheid?

Zit hier op het werk, maar heb weinig gedaan. Twee collega's hadden een enorme aanvaring vanmorgen, waardoor ik weer wat 'maatschappelijk werk' heb moeten verlenen door even een van de twee aan te horen en haar hart te laten luchten. Het is nu weer rustig hier, maar ik merk dat ik helemaal uit mijn concentratie ben (voor zover ik die al had vandaag).;)
    Ben nog steeds snel moe en zwart voor de ogen als ik snel opsta. Het gaat langzaam wel iets beter, maar had me graag al weer wat sneller beter willen voelen. Las straks de bijsluiter van staaltabletten en zag dat het bij bloedarmoede wel 6 weken tot enkele maanden kan duren voordat dat over is. Pfff.... dat hoop ik toch echt niet.

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sneeuwmees, aan het einde van het jaar moet iedereen die babywens heeft hier op het roze bankje!!!

Ik heb trouwens foto's van echo in album staan. wie geinteresseerd is, even vriendschapverzoek sturen.

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemiddag meiden,

Ik kom vanavond even weer uitgebreid reageren, wilde alleen even alvast vertellen dat ik vandaag geen bloeduitslagen heb gekregen. De praktijk is vandaag niet open, dus dat wordt niet eerder dan maandagmiddag.

Syllis, sorry als ik je pijn heb gedaan met de vraag over dezelfde vader of niet. En hij was nog zo jong. Dat was zeker niet mijn bedoeling, maar was puur uit belangstelling om je wat beter te leren kennen. Dan heb jij het ook zeker niet makkelijk gehad en ik ben erg blij voor je dat je toch weer het geluk hebt gevonden.

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Sillysa, jeetje volgens mij wist ik dat ook niet dat je man overleden is. Wel dat je nu een andere man hebt.
    Pfff, dat zal best een héle lastige periode zijn geweest.

Even voor de 'nieuwe', mijn verhaal.
    Vorig jaar febr. ging mijn relatie na twee jaar uit.
    Kende mijn ex ook via site en heb hem ook praktisch meteen verteld dat ik kinderen wil, en dat ik daar gezien mijn leeftijd ook niet te lang mee kon wachten.
    Hij had toen al een zoontje van drie.
    Hij deed mij geloven dat hij best nog een tweede wilde, dus daar wilde ik wel voor gaan.
    Er waren flink veel problemen, een vreselijke ex(moeder van zijn kind die altijd geldproblemen had en van het ene naar het andere blijf van mijn lijf huis ging vanwege haar nieuwe ex), een 2e gekke ex maar die nog wel in zijn hoofd zat, een bouwval van een huis wat hij zelf wilde opknappen maar waar hij niet handig en zin genoeg voor had, hij zelf heeft adhd, zijn moeder had veel zorg nodig want die was schizofreen.
    Afijn, geen onbezorgde relatie, maar ik hield vreselijk veel van hem. Ik ben twee jaar lang een surrogaat mama geweest voor zijn zoontje (die ik nog steeds vreselijk mis).
    Uiteindelijk kwam vorig jaar de aap uit de mouw toen ik toch wel wat meer aandrong op een kindje en we ook al een paar maanden geen anti-conceptie meer gebruikten , hij wilde (voorlopig) toch geen kindje.
    Alles waar ik twee jaar lang had opgebouwd viel in 1 klap helemaal weg.

Héééél veel verdriet van gehad, en eigenlijk pas sinds een paar maanden naast me neer kunnen leggen.

Vorig jaar april besloten te proberen om alleen moeder te worden.
    Mijn leeftijd zat niet mee om nog eens voor een nieuwe relatie te gaan en daar had ik ook weinig zin in op dat moment.
    Ik had nog zoveel verdriet en ik miste ook nog eens een klein mannetje.
    Ben op zoek gegaan naar een donor en gelukkig in 1 keer een betrouwbare gevonden (wat gezien ervaringen van anderen heel bijzonder is).
    Heel lang gemaild, en een paar keer afgesproken, en toen eind augustus de eerste ZI poging gedaan.
    Op de een of andere manier altijd het gevoel gehad dat ik moeilijk zwanger zou kunnen worden, en dus idd na poging 5 met donor ( maar poging 9 met ex erbij) naar het ziekenhuis doorverwezen.
    Nu dus elke maand aan de hormonen. elke maand uitgangsecho, follikelmetingen, donor proberen te regelen inseminatie, bloed prikken en weer wachten. Afgelopen maand een HSG gehad, en daar is uitgekomen dat mijn eileiders open zijn maar er zijn oneffenheden op mijn baarmoeder gevonden waardoor de innesteling misschien moeilijk/onmogelijk zal zijn.
    Hiervoor willen ze weer een sis-echo doen waarbij ze mijn baarmoeder onderwater zetten en een echo maken.
    Zo kijken ze hoeveel oneffenheden er zijn, en zo mogelijk kan er dan geopereerd worden en soms is het niet operabel, en is alles over en uit.

Dat is mijn verhaal!
    Inmiddels poging 10 met mijn donor.
    Had deze maand een late eisprong, dus waarschijnlijk word ik ook laat ongesteld.
    Behalve wat hele kleine frutsjes nog geen rood.
    Maar dat gaat vast morgen of overmorgen komen.

Fijn weekend alvast.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Xon, jeetje wat een verhaal... hoop voor je dat het snel gaat lukken en je baarmoeder helemaal ok is!

15. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANKJE:
    14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind
    20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind
    20-05 sillysa 37 - ronde 8 -3e kind
    22-05 Maureen 39 - ronde 3 - 1e kind
    26-05 Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind
    27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind
    28-05 JoMi 36 - ronde 16 - 2e kind
    ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde .. - 2e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    06-06 Secondlife 36-ronde 10- 2e kind
    08-06 Jes 4 38-ronde erg veel- 4e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)
    11-04 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)

Hé meiden, ik heb mezelf ook maar even weer verplaatst naar onderen. En mijn NOD valt nog wel precies op mijn trouwdag èn in mijn vakantie!!! Dus ik MOET gewoon zwanger raken deze maand hoor. Heb geen zin in rode duivels op vakantie.
    Liefs,
    S.

16. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom aan alle nieuwe meiden!

Ik heb nog lang niet bijgelezen hoor...sorry. Jullie kletsen ook zoveel!
    Ik kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden.

@Xon, gaat het hem niet worden deze maand meis? Ik ga nog even heel hard voor je duimen hoor!

Lees later wel weer een beetje bij hoop ik. Moet nu eerst mijn kleine meid uit bed halen. Vanavond ga ik met een vriendin uit eten dus dan komt het er ook weer niet van ben ik bang. Het spijt me meiden.

Dikke kus voor iedereen.

Liefs,
    S.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: hoop dat het bij deze paar frummeltjes blijft. Zijn je ouders nu al weer terug met vakantie ivm het baarmoeder-onderzoek of gaat dat bij de (hopelijk niet) volgende ongi-ronde gebeuren?
    @Secondlife: ik vroeg me net vanmorgen af hoe het toch met je ging? Lekker uit eten vanavond met een vriendin, klinkt gezellig! En ik zie dat je je NOD hebt aangepast naar 6-6. Dat is onze trouwdag, dus dat moet jou ook wel geluk gaan brengen.;) Eet smakelijk vanavond en tot snel horens maar weer!
    @Salcia: wil je echo-foto's graag een keer zien, maar ik weet niet hoe ik jouw tot mijn vriend kan maken (ik kan het wel andersom door vriendenverzoeken te accepteren..hihi:p). Kun je mij daarom tot vriend maken (als je dat wilt natuurlijk).

Hier is het (gelukkig) bijna weekend. Kan maar niet op gang komen en zit echt van alles door elkaar te doen, met als gevolg dat er van alles niets afkomt. :(Nou ja, volgende week weer nieuwe rondes, nieuwe kansen.

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sneeuwmees: als je op de naam klikt en dan naar openbaar profiel gaat. Dan kom je in het profiel van de persoon die je zoekt; bij lijsten kan je deze persoon aan e vriendenlijst toevoegen; dit is een verzoek. heb jou alvast uitgenodigd. Kan je mijn meiden zien.

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Salcia, nog van harte welkom hier en gf met je zwangerschap, geniet er lekker van....
    Mijn kids waren 3 en 7 toen hij overleed, was erg onverwachts, maar ben blij dat ik het geluk weer heb mogen vinden, ben erg gelukkig met mijn mannetje.
    En ja mijn dochter heeft nog steeds een relatie met de vader van het kindje, hoop ook voor die kleine dat dat zo blijft...

Mees, ja ik weet natuurlijk ook niet wanneer het gaat komen maar de welbekende kwaaltjes zijn er al, zere borsten, lekker sjaggo hahaha, verder alles goed....Ik loop ook al met verband in mijn tas hoor, je weet maar nooit...knufffffff

Justme, mooi dat je test negatief was meid!! Nu het zaad van je man nog, komt vast goed allemaal, duim voor je....knufffff

Jomi, het doet geen pijn meer hoor om erover te praten, zo heb ik het juist verwerkt, door er heel veel over te praten en tja ik had geen keus, was jong en had 2 kindjes om voor te zorgen. Dus geeft niets hoor........knufffffffff.

Meiden tot later maar weer knufff van mij

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sneeuwmees...je verzoek is geaccepteerd :D

Deel Deze Pagina