Sillysa...ik ben heel blij voor je dat je weer geluk in je leven hebt gevonden! Lijkt me echt vreselijk, maar goed dat je erover hebt gepraat om het te verwerken.
Syll, fijn dat ik je geen pijn heb gedaan met die vraag. Ben blij dat je weer het geluk hebt gevonden en nu nog een mooie bekroning zou het toch wel compleet maken. Goed dat je er ook zo over kan praten. Meiden, ik kom er vanavond niet meer aan reageren toe. Ik heb een hele leuke site gevonden, echt heel uitgebreid allemaal. Ik wil graag wat afvallen en ben nu het aan het uitpluizen. Ik weeg namelijk nu 103 en wil graag naar 75 kg, heb het maar even op 12 maanden gezet. Ik wil nu ook niet te snel afvallen, maar ik kan er inzicht in krijgen wat ik eet en hoeveel calorieën zeg maar. Ik ben de laatste dagen echt al veel gestopt met het vele eten wat ik deed. Doordat ik niet al te goed in mijn vel zat, snaaide ik regelmatig. Mocht ik zwanger worden dan stop ik natuurlijk gelijk, maar ik denk nu maar zo: 1 kg in de week zou ik al heel blij mee zijn. Dus meiden, welterusten en tot morgen. Oh ja, morgenavond bbq. We hebben nml al voor de zoveelste keer de klimaatstraatfeest bbq gewonnen. En dat is morgen, hoop dat het droog is. Begint om 17.00, mocht het te slecht weer zijn ga ik niet met zoontje ernaar toe. Die heeft er dan niks aan en dan wisselen we elkaar af of mijn man maakt wat voor ons en komt het ons dan brengen.
@Xon: een tijdje geleden hadden we het een keer over dat ik een foto hier op ZP had gezien van hoe een eisprong eruit zag. Jij was ook nieuwsgierig hoe dat eruit zou zien. Ik heb even moeten zoeken, maar hier is die foto dan eindelijk: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/240632-foto-eisprong.html Had jij gedacht dat het er zo uit zou zien. Ik in ieder geval niet!
Gatver, het lijkt wel een pukkel die uitgeknepen wordt hahaha. Nooit gedacht dat een eisprong er zo uit zou zien. Wel interessant maar ook beetje ranzig
help!!! ik ben echt de draad kwijt hier. he tlukt me niet om bij te lezen en er is veel bij gekletst wat voor leuknieuws hebben we en minder leuek nieuws. wie heeft knuffels nodig? ik verwaarloos jullie maar ook mijn echie friends, ik ben en blijf moe en ja mijn Hb is prima op orde. dus jullie moeten mij updaten. welkom nieuwe hier alles oke en wordt steeds spannender nu 30 mei voor de punctie dichterbij komt. meiden ik hoor graag het nieuws. tot later
Jomi, ik ben ooit 27 kilo afgevallen. Daar heb ik een klein jaar over gedaan. Ik woog niet zo zwaar als jij, maar ik ben ook maar 1.58 m. Het was een hele klus, en ik was vreselijk gemotiveerd. Ik gebruikte Sonja, althans een eigen versie ervan (ik heb eigenlijk een enorme hekel aan haar, als ik haar op tv zie krijg ik de kriebels en zet ik hem meteen om). Zo streng als ik deed daar valt niet mee te leven, dus ik heb het langzaam aan aangepast naar een gezonde manier van eten, en denk dat er inmiddels weer 8 a 10 kilo bij is. En dit is nu al jaren zo, en gun mezelf gewoon wel elke dag een stukje chocola en ga best wel eens lekker uit eten. Voor de rest eet ik weinig vlees (beetje(gerookte) kip, soms tartaartje), ook omdat ik het niet mis en het liefst vegetarisch zou zijn (zielig ), maar het toch niet helemaal kan. Verder is alles light en mager (frisdrank, limonade, smeerboter, bakboter, dressing voor sla, 17+ kaas enz. enz.). Ik heb ondanks dat ik echt gezond en mager eet nog steeds maat 42/44 (vaak xl als er geen maat in staat), en zou het liefst minder wegen maar denk ook dat een bepaald gewicht bij je past en je nog wel fijn moet kunnen leven. Heel veel succes in ieder geval met afvallen, hoop dat mijn verhaal je misschien even een stuentje geeft. Die eisprong, wauw wat bijzonder! Het lijkt wel een soort oog. Het is natuurlijk honderdduizend keer vergroot. En waarschijnlijk hebben ze de eileider ervan af gehaald want het komt rechtstreeks vanuit de eierstok. Ik ben zelf super geinteresseerd in dit soort medische dingetjes. Even iets anders dames. Vandaag is mijn 11e dpo. Gisteren had ik wat bruinig creme-achtig verlies en gisteravond na grote boodschap wat waterig rood verlies maar dat was daarna weer weg. Maar heb al sinds een paar dagen erg gevoelige borsten rondom de tepels, en sinds gisteren zijn er op mijn linkerborst rondom en naar mijn tepel 1 grote en meerdere kleinere blauwe aderen te zien. Kon het niet laten om gister aan het eind van de middag een zwtest te doen. Pas nadat ik hem uit elkaar gesloopt had, leek er in het wit een oneffenheidje zichtbaar (maar eigenlijk was hij gewoon negatief natuurlijk ), terwijl de controlestreep wel super zichtbaar was. Vanochtend nog wel temp hoog, en blauwe aderen ook nog goed zichtbaar. Mijn eisprong was erg laat, maar dit is vandaag dag 28 van mijn cyclus en ben nog niet eerder zonder echte spotting daar terecht gekomen! Pfff maar waarom is die stomme kv zwtest dan negatief! Die zijn toch altijd heel gevoelig. Normaal gesproken zou ik zeggen, helaas jammer dan we wachten op rood. Maar die adertjes op mijn borst houden me nogal bezig (moet er iedere keer naar kijken of ze er nog zijn, hahaha). Heeft een van jullie dat ook wel eens gehad voordat je ongesteld werd? Sorry beetje ego-berichtje.
Nou Xon ik zou zeggen dat klinkt heel positief!! Ik hoop dat als je over een dag of 2 nogmaals test dat ie dan duidelijker is!! Dat zou echt heel mooi zijn!!! En die blauwe aderen verschijnen meestal bij zwangerschap, ik had ze ook en ook donkere randen om mijn tepels.... S6 meid, knuffffff
Salcia, ik ben ook benieuwd naar je echo waar een keurig 'meisje' te zien is, hahaha. Ik heb je dus even een vriendschapsverzoek gestuurd.
Hahahaha Syllisa. Onvoorstelbaar dat dat kan leiden tot een prachtige klein nieuw leventje he? Maar goed heb je wel eens nagedacht over al die honderden miljoenen zaadcellen elke keer in je lijf???? hahahahha
Goedemorgen meiden, Xon, ik vind het ook toch wel positief klinken hoor. Ik had bij mijn vmk 2 maand geleden ook duidelijkere aderen en donkerdere randen om de tepels. Ook ik had dat ik al een beetje zeg maar vocht uit borsten verloor, wat melkachtig van kleur. Daarbij had ook regelmatig van die steken in mijn borsten, net of iemand er met een mesje in stak. Ik weet niet of je dat hebt? In ieder geval ga ik nog steeds heel hard voor je duimen, op naar nog een positieve test hier. Bedankt voor je verhaal over afvallen, doet me wel goed om te horen. Ik ben 1.75 en weeg dus 103 kg en ik moet ook rekening houden dat ik hele grote (.)(.) heb (cup G) waar dus ook nog wel wat gewicht in zit. Ik ga niet heel hard aan het lijnen, gewoon rustig aan, gewoon opletten wat ik eet en niet teveel snoepen. Vanavond met de bbq kijk ik wel wat er is en wat ik wel en niet eet. Ook wordt ons zoontje donderdag 2 en dan ga ik ook wel een gebakje nemen, moet toch wel kunnen. Het is gewoon zo dat ik graag een beetje afval en mocht ik wel zwanger raken mag het toch niet meer. En alles wat er nu afgaat is mooi meegenomen. Na een eventuele zwangerschap ga ik echt aan de lijn doen, maar nu is het wel mooi om in te zien wat ik zoal binnen krijg aan calorieën. Gewoon inzicht in wat ik eet en wat ik daar door kleine dingen nu al wat kan veranderen aan mijn eetpatroon. Die foto van die eisprong ziet er ook wel erg apart uit. Maar vind zoiets ook wel interessant om een keertje te zien en ik zal nu ook maar niet denken aan al die zaadcellen die op dit moment in mijn lijf zitten.
Oh en wie mijn foto's van ons huwelijk en van ons zoontje wil zien, stuur ook maar vriendschapsverzoek. Afgelopen zondag nog een hele lieve foto van ons zoontje op de kinderboerderij met een arm om een lammetje.
Hmmm, misschien toch wel weer iets te vroeg stiekem gehoopt Toch inmiddels wat bruinverlies, shit, shit, shit! Zometeen maar even naar het krvat om tampons te kopen i.p.v. zw testen. Maar toch raar die opgezette bloedvaten, weet zeker dat ik dat nog nooit eerder heb gehad.
Bruinverlies zegt niet altijd wat hoor, ik hoop dat het niks te betekenen heeft. En anders allebei kopen, tampons en zw. testen. Weet niet of je nog testen hebt, maar morgen kan je niet naar het kv. Knuff voor jou, voor die onzekerheid nu. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.