Ik ben zo blij met jullie, jullie leven allemaal zo heerlijk mee. En dat steunt me echt. (mijn mams is nu op vakantie dus daar kan ik nu even ook niet terecht, en wil mijn vriendinnen niet lastig vallen met dingen waar zij totaal niet mee bezig zijn, en mocht het raak zijn wil ik dat nog heel even voor mezelf houden). Temperatuur was, tegen verwachting in, nog hoog vanochtend. Na gr. bdsch. vanochtend een heel klein beetje licht bruinverlies (je zou er bijna niet meer van naar de wc gaan!). Adertjes op mijn borst nog wel zichtbaar maar niet meer zo opgezet. Beetje lage rugpijn, rommelende darmen en ook beetje krampen die toch wel op menstruatie lijken. Ik ga vandaag ook niet testen omdat ik toch wel denk dat vanwege late eisprong alles gewoon later is. En anders had ik vrijdag denk ik toch ook wel iets moeten zien denk ik. Dus ga vandaag niet meer 30 keer naar de wc en ook niet het wc papiertje tot op de vezel bestuderen(proberen!!!!). Ik hoop het natuurlijk écht héél erg ( het zou zó fijn zijn als al dat geregel elke maand ook voorbij zou zijn) maar wil vooral ook wel realistisch blijven. Er zijn ook genoeg tekenen die wijzen op een menstruatie. Aan het duimen van jullie zal het in ieder geval niet liggen, thanks lieve schatten. Jomi, wat een prachtig vrolijk mannetje heb jij zeg! Mooie blonde haren en prachtige ogen.
Dames, helaas! Sneller dan ik dacht. Net opeens rood. Ik baal ontzettend. Dacht nog, zal die stomme gyn eens even laten zien dat mijn baarmoeder het heus wel kan! Was ook te mooi om waar te zijn.
Xon, wat ongelofelijk (&%$. Zo oneerlijk allemaal. Dikke knuff. Trouwens bedankt voor je reactie op de foto van ons zoontje.
@Xon: wat ontzettend... :x%#%@#:x. Zal niet letterlijk alle woorden uitschrijven die er in me opkomen. Had net speciaal voor jou even de laptop opgestart in de hoop dat er goed nieuws zou zijn. Helaas! Blijf vooral vandaag, als je daar behoefte aan hebt, ons lekker bestoken met je klote-gevoelens. Wij zien het niet als lastig vallen, hoor! Dus uit je gerust als je daar even behoefte aan hebt! Dikke knuffel, meid!
Xon, wat kl*te zeg!! Zoals je ziet hebben we met ons allen zo hard voor je geduimd, maar het mocht niet baten. Jammer meid, een dikke knuffffffff.......... Sillysa
Nou meiden, denk dat hier ik eind van de middag/begin avond een positieve ovulatietest heb. Net al een stuk donkerder dan gisteren (toen een minimaal streepje) en meestal heb ik dan later op de dag een positieve. Dat is al een aantal maanden zo geweest, dus ik verwacht dat nu ook. We zijn in ieder geval al druk aan klussen geweest, dus er ligt wel wat op het eitje te wachten.
Jom, duimen gaan weer in de draaistand hoor!! Zo, zus net bij papa geweest, helemaal door dolle dat hij in twee weken tijd twee kleinkinderen krijgt
Lieve Xon, ah nee! Ik begon met teruglezen en dacht...ja? ja? Zal het? Ik werd er al helemaal blij van en toen...toch weer niet. Gatver! Wat een K$%zooi! Ik gun het jou zo zo erg. Wat vreselijk balen meis. Veel sterkte hoor. Ik denk aan je. Dikke knuffel.
Salcia, wat een mooi toeval van jou en je zus zeg! Wat heerlijk moet dat zijn. Samen zwanger zijn. Geniet ervan. Jomi, oeh spannend! Vanavond aan de klus dus. Zet 'm op! Hoe is het met alle preggies? En de wachtbankers? Ik ben er verder even helemaal uit hoor. Sorry meiden. Vanmorgen met onze kleine meid voor de eerste keer naar de bios geweest. Winnie de Poeh! Wat spannend allemaal zeg. Erg schattig. Nu op de bank met laptopje op schoot en met één oog voetbal kijken denk ik. Fijne zondag allemaal! Liefs, S.
Mees, ja wat een toeval allemaal hè. Ik hoop ook dat we allebei snel en gezellig samen op roze mogen gaan.
@xon..shit meid had goede hoop en was zo nieuwsgierig dat ik snel kom kijken uit je frustaties hier maar:x vloek scheld klaag huil en voor nu Bekijk bijlage 151214
@Xon: hoe is het nu met je? Ben je de dag een beetje doorgekomen? Heb vandaag weinig tijd gehad te reageren. Mijn man was aan het werk en ik was alleen thuis met mijn zoontje. Hij was nogal tam vandaag en wilde niets eten. Vanmiddag voelde hij ineens warm aan, bleek hij koorts te hebben. Hij kwijlt de laatste tijd weer als een sint-bernard en zat ook vandaag met zijn vingers in de mond. Blijkbaar weer een paar tanden/kiezen die aan het doorkomen zijn. Sneu, hoor! Merk ook dat ik zelf wat van slag ben nu mijn kleine mannetje zo hangerig is en koorts heeft. Hoop maar dat het morgen weer over is. Vind het niks aan!
@Jomi: succes met klussen! Ook goed om calorieën te verliezen. Ik hoop dat het 'raak' mag zijn deze maand! @Salcia: tegelijkertijd zwanger met je zus? Dat noem ik nog eens een goede timing. Leuk dat jullie samen 'oplopen' en dingen/kwaaltjes met elkaar kunnen delen. @Secondlife: leuk dat je met je dochtertje naar de film geweest bent. Zie ik met 'onze tijger' nog niet gebeuren. Met hem is gewoon winkelen al een hele uitputtingsslag als hij zelf 'los' wil lopen. Dus ruim een uur stilzitten is voor hem nog teveel van het goede. @Maureen: hoe is het met je meid?? Nog steeds last van misselijkheid e.d.??