Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

#3681 Maureen, May 15, 2011
    Last edited by a moderator: May 15, 2011
    Hi dames,

Heb afgelopen dagen wel meegelezen hoor af en toe. Niet echt alles bijgehouden. Zelf weinig te melden.

@Xon: Verdorie nog an toe :x Wat een teleurstelling voor je zeg. Wij zijn al teleurgesteld dus wat moet je zelf wel niet voelen. Dikke knuffel van mij ook.

@Salcia: Welkom. Had ik nog niet gezegd toch?

@Mees: Ja met mij gaat 't z'n gangetje hoor, dank je wel. Die misselijkheid duurde 3 dagen ofzo en daarna weg. Kon toch nog geen teken zijn. Ben het alleen nooit dus het viel me op. Verder hou ik me rustig. Hoe gaat het met jou? Weer volop aan het werk en van alles op je werk ook weer meegemaakt las ik hè? Ik vind je erg sterk hoor. Dikke knuffel ook voor jou.

@Sillysa: Hoe gaat het met jou? Ook jou vind ik erg sterk. Ook jij krijgt een dikke knuffel van me.

@Secondlife: Hoe gaat het met jou? Ja dat heb je juist al gezegd afgelopen dagen. Leuk je weer te zien.

@Almika: Ben je nog steeds zo moe? Gelukkig gaat het verder goed.

@Iedereen: Ben jullie niet vergeten. Alleen even niet meer helder wie wat gezegd heeft. Maar geniet van jullie zwangerschap preggies. En succes met wachten en klussen aan de rest.

Liefs

(Afgelopen dagen vergeten uit te loggen dus het lijkt of ik altijd online ben maar dat is niet zo. Vandaar ook nu pas reactie).

Pendel Gimena: juni jongen

Pendel Hanna: augustus meisje

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sneeuwmees...ja we schelen maar 16 dagen, dus echt helemaal niks...is voor haar tweede kindje en voor mij eerste, maar nog steeds net zo leuk! Mijn moeder en tante scheelde ook maar 10 dagen destijds...echt bijzonder

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Salcia: heel bijzonder, hoor! Wisten jullie van elkaar dat jullie allebei 'bezig' waren om een kindje te krijgen, of was jouw zus zwangerschap ook voor jou een verrassing!
    @Maureen: ben benieuwd hoe het volgende week gaat lopen en of het deze maand toch raak voor je was. Met mij gaat alles zijn gangetje. Inderdaad weer volledig aan het werk. Ben nog wel snel moe, maar dat heeft zijn tijd nodig helaas.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Nee ik wist dat ze bezig waren voor een tweede en ik ben natuurlijk al heel lang bezig in ziekenhuis.. maar dan nog is het wel heel erg toevallig in zelfde maand zwanger worden.

Hopelijk gaat jouw bovenste pendel uitkomen...van wie was die?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Salcia: die twee pendels van juli 2011 zijn van Gimena en Hannah. Ik ben benieuwd, want Gimena had het de laatste keer ook goed. Zij had toen gependeld met februari/maart. Ik vond dat wel typisch, omdat ik nl. oorspronkelijk 1 maart ongesteld moest worden en doordat de cyclus een keer korter was, zou ik zeer waarschijnlijk 28 februari ongesteld moeten worden. Daarom vond ik haar pendel zo goed, omdat zij dus februari/maart voorspelde. Daarom is mijn hoop ook een klein beetje extra op juli gericht, al weet ik dat pendels vaak niet uitkomen. Het is nu eenmaal fijn ergens naar uit te kijken.

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    heb je dan een mk gekregen in maart? Sorry, maar weet nog lang niet van iedereen het verhaal hier...
    Ga even kijken van wie mijn pendel was, was namelijk ook 2x goed.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sneeuwmees...van Happymama was goed bij mij dit keer en vorige keer van Caruli.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Meiden, ik ben morgen weer van de partij.

Tot half 10 visite gehad, daarna tot half 11 gebeld met Canada en nu eerst een pb naar mijn dinnetje.

Xon, bij deze voor jou nog even een knuffel.

Iedereen welterusten en tot morgen. Hoop dat ik dan 's middags ook de uitslag van het bloed heb. Ben benieuwd.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Jomi heb je fam in Canada?

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Pendels: ik had er 4 voor april, alle een meisje....maar helaas. het is mei en ben gewoon ongesteld geworden. Dus...ik geloof er niet meer zo in. (als ik dat al ooit gedaan had, maar het is wel leuk)

Xon: Balen meid...het leek zo positief. Gaat het weer een beetje.

Mees: Hoe oud is je mannetje?

Salcia: wat leuk tegelijk zwanger met je zus. Gefeliciteerd.

Verders... kids weer naar school, dus rust een beetje weder gekeert; zeg bewust een beetje; want zondag wordt de jongste 5 (zaterdag kinderfeest) en 29 mei doet de oudste haar communie; tussendoor gewoon werken. Dus alle vrije tijd invullen met het maken van taarten, traktaties, boodschappen, kinderfeestje voorbereiden en ook nog gewoon het huis bijhouden. Pffff.

Zo naar de schoolarts met middelste meisje; zo'n zinloze actie voor mijn gevoel. Maar goed. het hoort erbij.

Veel liefs

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Salcia: ik heb in april een mk gehad, helaas. Ik was op 2 dgn na 12 weken zwanger en was voorzichtig al blij, tot ik bloedverlies kreeg. Een echo wees uit dat het vruchtje al met 8 wkn en 5 dgn was gestopt. Heel pijnlijk dus. Dus Gimena's pendel was goed, alleen mocht het niet zo zijn. Ik kijk nu dus vol verlangen naar de overige pendels. Ik heb er voor juli t/m september, dus we gaan er maar van uit dat er toch een bij moet zitten die klopt.

12. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh Xon, "knuffel"

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Niala: hoe is het met je, meid? Al last van zw.kwaaltjes??

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Alles goed met iedereen??

Hier nog steeds nei veel te melden, tja dat we gisteren geen kampioen zijn geworden, maar we hebben onze mannen wel als kampioenen onthaalt hier in enschede!! Feest tot 2u in de nacht hier, echt geweldig hahaha.
    Ja heeft ff niets te maken met zwanger worden ik weet het...

Allemaal een dikke knufff van mij

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sneeuwmees...ja dat is vreselijk..ik heb vorig jaar een miskraam gehad bij bijna 10 weken, bleek het kindje bij 6 weken te zijn gestopt met groeien. Hopelijk komt een van je pendels uit, want dan ben je uiterlijk in september weer zwanger!!

Sillysa...hier was het een groot feest...maar ik woon in Amsterdam, sorry! :p Heb je de Chinookheli zien aankomen? Mijn zwager was de piloot hiervan...en hij is voor Ajax :D

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Ja ik kan ook niet wachten om weer een posi test te zien hier hoor, maar we kunnen het hoor dames!!

En tja Salcia jammer van jullie kapotte schaal hoor hahaha, ik heb de heli wel gezien ja, was wel een mooi gezicht hoor, vandaag weer knalfeest hier bij het stadion, de mannen worden gehuldigd voor de beker van vorige week en een prachtig seizoen, volgend jaar zijn wij weer aan de beurt hahaha.....

Xon hoe gaat het nu met je meid??? Dikke knuffff

Dikke knufffff van mij

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Nou Sil, we zullen zien volgend jaar.. haha

Ja er moeten positesten komen hier, een heleboel!!!

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Ikke had een positieve test vandaag....................

alleen was het een positieve ovulatietest. :D

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Ik kom zo even reageren, eerst even koffie drinken.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jomi dan moet je geen koffie drinken maar klussen haha

Share This Page