hallo hiero heb niet zo heel veel te melden 2 k..u..t..dagen morgen nieuwe ronde nieuwe dag. hoe is met de andere preggies....? hoe is met de w8bankers? en de klussers wil ik hier vanavond niet zien die moeten klussen,verleiden aanvallen. o erg...van wie werd zoontje 3 alvast van harte en laat je niet gek maken op die dag. tot later ga bankhangen
almika hier alles oke hoor vandaag naar internist geweest en alles was oke, vrijdag mag ik weer naar de gyn..
@ricmar waarom moest jij naar de internist? wat een waardeloze tv, 100 zenders en alles in herhaling of film uit oude doos...pfff.... ga zo maar naar bed
ik denk dat ik vrijdag wel weer een echo krijg, en ik moest voor controle elke 4 weken naar de internist ivm de schildklier en de bloeddruk maar alles was nu stabiel en oke, mag over 4 weken weer
o ja..inderdaad voor je schildklier. en dat is elke 4 weken en heb je hierdoor ook meer controles bij vk? wel leuk als je weer echo hebt vrijdag
SAlcia, ik woon in UAE, dus vandaar! en Sneeuwmees, ik denk niet dat ik naar NL kom voor de bevalling. Ik heb goede verhalen gehoord hier en ik heb een nederlandse gyn dus niets aan de hand, moet alleen ff afwachten welke testen ze hier allemaal doen qua combinatie/triple test enz. anders maak ik daarvoor een afspraak voor in NL, daar hebben we tenslotte een extra verzekering voor afgesloten! Wie werd er 3? gefeliciteerd hoor ! mijn dochterje is ook 3 en ik vind het een hele leuke leeftijd! en Ricmar, beter dat ze je in de gaten houden toch? nou ,ladies, fijne dag vandaag !
@Ricmar: goed dat ze je extra in de gaten houden. En al die evt. extra echo's zijn alleen maar leuk, toch?? Hoe voel je je verder. Is die ergste misselijkheid nu over? @Jomi: al uitgeklust? Dan mag je doorschuiven naar onze wachtbank. Spannend, weer hè? Alle voorbereidingen voor je zoontje's verjaardag al klaar? Het beloofd een druk dagje voor je te worden morgen. @Niala: fijn dat je een goede (Ned.) gyn hebt daar. In dat geval zou ik ook niet speciaal naar Nederland komen. Ik weet idd niet hoe het daar met extra onderzoeken gaat. Zou het niet zo zijn dat ze uit geloofsovertuiging niet al te veel uitgebreide onderzoeken laten doen. In Islamitische landen (en trouwens ook bij enkele Nederlandse religies) zien ze dat als god's wil, waar je geen invloed op mag hebben. Dus misschien dat je daarvoor toch naar Nederland moet. Vanaf welke week moet je op controles?
Meiden, hier zijn we weer uitgeklust en heb plaats genomen op onze mooie wachtbank hier. Ik zal hier vandaag en morgen heel weinig tot niet te vinden zijn, wel wat meelezen maar geen tijd om te reageren. J wordt morgen 2 jaar, dus volop voorbereidingen aan het treffen en vandaag ook in ieder geval nog 2 taarten maken en wraphapjes. En zo meteen eerst alle boodschappen in huis halen, incl. voor mij een nieuwe jas als ik ze leuk vind. Er was nog iemand zoontje vandaag jarig, is vandaag 3 geworden. Weet even niet meer van wie, maar bij deze................... Hartelijk gefeliciteerd en nog een hele fijne dag gewenst!!!! Hele fijne dag iedereen en jullie zien me in ieder geval vrijdag weer of even heel kort om gedag te zeggen. Knuff voor iedereen.
Jomi, veel succes met de voorbereidingen van verjaardag van J! Als je nog recepten wilt voor wraps...ik maak ze namelijk ook altijd in verschillende smaken.
@Salcia: Niala woont in de Verenigde Arabische Emiraten. Misschien dat dat een beter belletje doet rinkelen. En geldt het recept van wraps alleen voor Jomi?? Ik sta ook altijd open voor nieuwe recepten en wraps zijn ook bij mij thuis favoriet, dus.... ik houd me aanbevolen. @Jomi: omdat je aangaf morgen geen tijd te hebben, hierbij alvast mijn hartelijke felicitaties voor je zoontje morgen! Maak er een leuke en mooie dag van!
Sneeuwmees...het zijn koude wraps die ik altijd maak met feestjes en dan in stukjes snij (rolletjes zeg maar) en op schaal serveer...maar natuurlijk, zal het hieronder ff zetten. O...en ja...die ken ik wel, Verenigde Arabische Emiraten natuurlijk
Oke...Wraps 1. Tortilla insmeren met roomkaas. In midden een strook gerookte zalm. Verse Bieslook erop. Oprollen, rolletjes snijden, klaar! 2. Tortilla insmeren met roomkaas. In midden strook salami. Daarop een beetje salsasaus (wrapsaus). Reepjes augurk. Oprollen, snijden, klaar! 3. Tortilla insmeren met smeerbare geitenkaas. Daarop in midden strook rauwe ham. Wat honing mosterd dressing. Oprollen, snijden, klaar. 4. Tortilla insmeren met kruidenkaas. Kipfilet erop, Reepjes avocado, honing mosterd dressing. Klaar. Zo dit waren een paar variaties...
Nou klinkt lekker allemaal hoor hahaha. Alvast gefeli met de kleine!! Fijn dat het goed gaat met alle preggies onder ons. Verder niet veel hier, rustig afwachten tot de rode duivels zich aandienen...ppppffffffff......... Allemaal veel liefs en een dikke knuffff van mij
Bij mij niemand jarig hoor Sil. Hoop voor je de de duivels niet komen! Heb nog een variatie trouwens op wraps: Kruidenkaas (doe ik bijna overal op, ivm dichtplakken ook van de wrap), rookvlees en gekookt ei.
Ooow dacht het, solly hahaha. Maar duivels moeten wel komen want anders kan ik niet geprikt worden volgende maand, ik mag ook volgende maand niet zwanger raken, anders gaat het ook niet door. Ik krijg namelijk pijnblokkades in mijn rug na een mislukte herniaoperatie in 2008 en dat doen ze 3 weken achter elkaar en dat mag dus niet als je zwanger bent. Maar als ik dan minder pijn heb heb ik het er wel voorover om even een maand over te slaan en tja als het nu alweer zo zou zijn dan heb ik pech dan moet ik 9 maanden wachten......... Knufffff ikke