Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Salcia: klinkt lekker! Krijg er al honger van. Ga het zeker een keer uitproberen. Dank je!
    @Syllis: ja, er is natuurlijk een kansje dat je toch al weer zwanger blijkt te zijn. Ondanks dat het misschien niet goed is voor je rug, gun ik het je stilletjes toch dat het al weer raak mag zijn. Hoe is het met je dochter? Gaat nu wel hard, ik neem aan nog een week of 6??

Hier een rommeldagje op het werk. Ben eigenlijk veel van de ene kant van het bureau naar de andere kant aan het verplaatsen. Het is een rustige tijd op het werk en dan krijg je dat.
    Vanavond lekker nieuwe afleveringen van Babyboom! Dan gaan 100 vrouwen tegelijkertijd een zw.test doen en vervolgens volgen ze dan een jaar lang een aantal van die vrouwen/stellen. Zo hadden ze vorige keer stelletjes waarbij het zwanger worden moeizaam gaat, waarbij de man een stuk ouder is, alleenstaande bammers enz. Heb de eerste serie toen ook gevolgd, maar had toen zelf nog geen kindje. Denk dat ik er nu met nog meer belangstelling naar kijk. Zie er nu al naar uit. Mijn man moet werken vanavond, dus kan ongestoord genieten (en meejanken) (anders zit hij er toch maar doorheen te praten).:D

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ok dan hoop ik dat de duivels komen!! En geen pijn lijkt me heel veel waard!

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, jaja Vrijdag nog 5 weken tot OMAschap hahaha, gaat zeker hard hoor, ze begint nu wel wat bang te worden voor de bevalling, maar moeders gaat mee hoor kan ze me mooi bont en blauw knijpen hahaha.

Salcia, dat is zeker een heleboel waard hoor, maar als het zo mocht zijn, wat ik niet denk, dan zij het zo en moet ik er doorheen bijten....

Knufffff ikke

4. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oeeehhh dat klinkt allemaal lekker!
    Die met roomkaas en zalm was al bekend, maar die anderen klinken ook erg lekker zeg!
    Salcia wat doe jij vooraf met die wraps? Gebruik je ze rechtstreeks uit de verpakking of maak je ze wel eerst warm laat je ze afkoelen en gebruik je ze dan? Ze voelen uit de verpakking aan alsof je er eerst nog iets mee moet doen. Ik vraag me dat elke keer af.
    Is weer eens iets anders dan al dat geouweneel over klussen, rode duivels en wachten, hahahaha.

Back to business, mijn rode duivels zijn nog vollop aanwezig.
    Zal ik ze naar jou sturen Syllisa of hoop je héél stiekem dat het deze maand nog raak is.
    Anders stuur ik ze met liefde he!! ;)

Ik weet dat er twee kindjes vandaag en morgen jarig zijn weet alleen even niet meer van wie.
    In ieder geval van harte gefeliciflapstaart (sorry dat is wel een erge juffige felicitatie, maar ja ben niet anders gewend, kan ook nog wel tien minuten verjaardagsliedjes gaan zingen en een feestmuts in elkaar zetten).

Jomi nieuwe jas gevonden?

5. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    joehoe, verjaardag overleefd!
    Zoonlief helemaal blij, maar uitgeteld.
    Jomi, jij alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!
    groetjes..

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Xon, ik maak ze gewoon koud uit de verpakking en dan rol ik ze strak op met folie om ze paar uur later te serveren. Met verjaardag bijvoorbeeld maak ik ze 's morgens.

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Xon tuurlijk hoop ik stiekem dat het zo is, dat is immers ons levensdoel hier hahaha, maar zou het niet erg vinden als ze toch komen, maar om ze nou speciaal te sturen?? Neehoor dat hoeft nou ook weer niet hahaha.
    Hoe gaat het nu met jou??

Knufff van mij

8. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Salcia, de Verenigde Arabische Emiraten bestaan o.a. uit Dubai en Abu Dhabi, en in deze laatste wonen wij! het is hier lekker warm of heet en vandaar dat wij zin hebben in een tripje naar NL!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: ik zat gisteren eens na te denken...ja, ja, het komt af en toe voor dat ik nadenk..;) Zou het voor jou niet beter zijn om ook IUI te doen (wel met het zaad van jouw donor, als dat kan). Ze brengen het dan direct in de baarmoeder in en misschien nestelen de zaadjes dan makkelijker/sneller. Je zei dat de zaadjes zich misschien moeilijker nestelen door evt. oneffenheden. Misschien kunnen ze dan ook wat beter richten binnen in je baarmoeder waar er misschien geen of minder oneffenheden zijn. Ik roep maar wat, hoor! Maar ik roep het met de beste bedoelingen want ik heb het beste met je voor om jou zo snel mogelijk op de roze bank te krijgen.
    @Jomi: gefeliciteerd met je zoontje.:D Het is alleen een wat bewolkte dag, maar ga ervanuit dat jullie hem zelf een stralende dag gaan bezorgen! Geniet van weer een mijlpaal erbij.
    @Syllis: ik zit hier nu precies 28 dgn na mijn mk. De kans dat ik ongi ga worden de komende weken wordt daarmee hopelijk groter. Heb enorm gevoelige borsten. Dus wie weet.... Hoop het maar! Als je zwanger wilt worden, zit je het wc papier microscopisch te onderzoeken want je wilt geen rood zien, nu is het juist andersom. Als ik naar de wc geweest ben, denk ik shit weer niet!:x

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Niala: hebben jouw kinderen ook zo'n lange zomervakantie van school? De kinderen van mijn Egyptische kennissen hebben vaak van mei vrij tot september of zo. Enorm lang in ieder geval. Hoe lang gaan jullie naar Nederland? Hebben jullie eigenlijk jullie eigen huis nog in Nederland waar je naar toe kan gaan als je hier bent of gaan jullie vooral bij familie logeren?
    @JeetjeB: nu ik het zo over vakantie heb, vroeg ik me ineens af hoe het nu met jou gaat? Vakantie al achter de rug? En was het leuk?

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja kan ik me voorstellen dan Niala dat je ff naar NL wil. Wonen jullie daar tijdelijk voor werk ofzo?

Jomi, VAN HARTE GEFELICITEERD meis met verjaardag van J....hele fijne dag gewenst!!

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, ja ik ken dat ik zit ook maar te wachten tot het komt, vreemd wel he??Normaal wil je niet dat het komt en nu idd maar wachten tot het eindelijk weer komt, ik zit nu op 26 dagen na MK en heb ook zere borsten en vanalles en nog wat maar geen buikpijn en geen bloed. Nog niet dan. Normaal had ik cyclus van 25 dagen, zal nu wel wat langer duren denk ik.......knuffffffff

Jomi gefeli met J....een fijne daggggg!!!

Knuffff van mij

13. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jomi: en.... de verjaardag overleefd?
    Hier mega buikpijn, denk dat deze poging weer voorbij is!

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Meiden, net laatste visite de deur uit. Vanaf half 11 vanochtend, dus deze dame is op.

J is heerlijk verwend en heeft genoten, zal morgen even foto's bekijken en even een paar in album plaatsen.

Bedankt allemaal voor de felicitaties en wraps heb ik niet meer gemaakt. ;) Heb helemaal geen hapjes hoeven serveren, maar bedankt voor de recepten en heb het even genoteerd.

Ik ga nog even wat lezen en dan straks slapen.

Oh, waar ik nu last van heb (gisteren en vandaag) echt van die pijnlijke steken in mijn borsten. Heb ik normaal alleen maar last van net voor NOD als ik zwanger ben. Maar ik vind het nu toch wel heel erg vroeg. :(

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @JoMi: fijn dat je zoontje een mooie dag heeft gehad. En dan steken in de borsten...?? Het zou toch niet....? Spannend, hoor!

Hier geen nieuws. Mijn zoontje is gelukkig koortsvrij, al heeft hij nog steeds last van zijn tandjes, maar die lijken nu op doorbreken te staan, dus hopelijk gaat het snel beter met hem. Ikzelf heb, denk ik, nog wat last gehad van postnatale zwangerschapsdementie. Kwam er vandaag achter dat mijn rijbewijs twee weken geleden verlopen is.:$ Ik had een tijd terug (toen ik dus zwanger was en er niet helemaal helder bij was met mijn gedachten) een brief van de RDW in mijn agenda gestopt bij de juiste week, maar door wat gehutsel in de agenda is deze brief blijkbaar ergens weer teruggestopt, maar blijkbaar een paar bladzijden verder (lees een paar weken verder!!). Die vond ik dus vandaag bij toeval terug.
    Omdat je problemen met de verzekering kan krijgen als me nu iets overkomt, is het niet verstandig te gaan rijden. Dus sinds vanmiddag word ik gereden en wat voel ik me afhankelijk. Niets voor mij. Morgen maar snel naar het gemeentehuis en via een spoedaanvraag een rijbewijs laten aanvragen. Dan heb ik hem hopelijk maandag. Stom, stom, maar het is niet anders.:(

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees daarom heb ik deze afspraak in de agenda en in aug op de keuken kalender gezet, dan kan mannetje me helpen herinneren. wel balen voor je, nu ben je duurder uit. kan je echt niet 1 week zonder?

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ricmar: Ja, het is zo stom. Mijn man zei ook al waarom heb je het niet ook nog opgeschreven. Normaal doe ik dat ook, maar toen ik zwanger was, was ik zo dutselig en zo bezig met zwanger zijn, dat die periode een zwart gat lijkt. Ook op mijn werk kom ik dingen tegen waarvan ik denk: heb ik dat toen zo gedaan??
    Zonder auto is voor mij helaas erg lastig. Ik heb twee banen, dus na mijn kantoorbaan moet ik naar mijn tweede baan, waar de busverbindingen naartoe erg slecht zijn. Ook voor mijn werk moet ik nogal eens spullen van A naar B brengen. En na 20 jaar rijbewijs en altijd een auto binnen handbereik valt dit enorm tegen.
    Vanavond was ik zelfs ook mijn paspoort weer kwijt. Die had ik laatst mee moeten nemen naar het ziekenhuis voor een nieuwe patieentenkaart, maar dat was ik al weer vergeten. Kortom, het is even chaos in mijn hoofd! Blijkbaar zit er nog wat HCG in mijn lijf.

18. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, mijn kids hebben va 23 juni tot 4 sept vakantie dus idd erg lang,we hebben nog een huis in NL maar dat is verhuurd. Ik ga met de kindjes naar NL en slaap bij mijn ouders en mijn man komt de laatste 2 weekjes over en dan gaanwe ergens nog in een huisje zitten ofzo!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dames voor wie het wel bekijken nieuwe buikfoto en echo's in mijn album.
    zwaai

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Rimar: jemig, wat gaat het hard bij jou meid! Op de echo al een klein minimensje te zien. En wat een mooie ronde buik al! Hartstikke fijn dat het zo goed met je gaat!

Share This Page