Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sneeuwmees, en alles goed gekomen? (met het rijbewijs). Tje, zou mij ook kunnen overkomen denk ik.
    @niala, lekker zo lang vakantie, maar om zo lang bij je familie te zitten, lijkt me heel gezellig maar ook best wel eens lastig.
    Je eigen plekje lijkt me dan ook zo heerlijk.
    Hier rustig.... nog wachtende..
    Lastig hoor, denk steeds te voelen dat ik ongi wordt, maar kan nog niet, maar had ik dat de vorige keer ook?
    Dat speelt door mijn hoofd!
    Kortom: Afwachten maar!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Impie: heb beloofd niemand meer valse hoop hier te geven van ons clubje, maar ik vond buikpijn ook al wel erg vroeg toen ik jouw banner zag en dat je toen nog 6 dagen van je ongi verwijderd was. Dacht gelijk dat het misschien wel een innesteling was. Bij deze zwangerschap kreeg ik ook enorme ongi-krampen, maar toen de ongi wegbleef, toch maar getest en die bleek toen positief. Wil je geen valse hoop geven, maar het kan.....
    Met mijn rijbewijs gaat het goedkomen. Vanmorgen met de bus naar het gemeentehuis en via een spoedprocedure een rijbewijs aangevraagd. Die kan ik maandag dan al ophalen. Zal blij zijn. Vanmorgen dus met de bus helemaal naar het gemeentehuis, met allemaal tussenstops in allerlei gehuchtjes, dan haasten om maar weer op tijd de bus terug te pakken, met de bus naar het werk. Straks word ik weer door mijn moeder opgehaald op mijn werk, omdat ze hier langs komt als ze van haar werk komt.
    Voel me zo afhankelijk. Zal blij zijn als het maandag 10.00 uur is, als ik hem kan ophalen.

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja sneeuwmees, lijkt me ook vreselijk zo afhankelijk te zijn. Ik heb een keer half jaar met verlopen rijbewijs gereden, toen kreeg je nog geen bericht maar moest je er zelf op letten.

Impie, ben voor je aan t duimen meis!

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    #3764 JoMi, May 20, 2011
    Last edited: May 20, 2011
    Meiden, ik ben verdrietig.

De vader van een vriendin van mij is vandaag overleden, 63 jaar aan longkanker.
    2 weken geleden dachten ze eigenlijk nog maar net dat het niet goed ging komen. Hij lag toen al veel op bed en nou is ie er niet meer.

J was wel wat onrustig/huilerig/boos zeg maar, maar eigenlijk ook wel logisch na zo'n drukke en spannende dag voor hem gisteren.

Ik sluit nu voor vanavond af, welterusten meiden.

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Jomi, sterkte met het verlies....knuffffff

Mees, mooi dat het toch nog is goedgekomen met je rijbewijs, hormonen ook he??

Impie, het klinkt wel positief moet ik zeggen, maar laten we niet op de zaken vooruit lopen, ik duim voor je meid!! S6 met wachten....knufffffffff

Niala, hoe is het met jou?? Alles ok?? Zag dat je naar nederland komt voor vakantie, ik zou zeggen geniet lekker van ons wisselvallige weertje....knuffffff

Hier nog steeds wachten, had zere borsten, buikpijn en weet ik veel wat maar dat is ineens weer weg, wel grote boobies...pppfffffffff, wacht eigenlijk op de duivelsssss.......

Nog 5 weken tot OMAschap!!!

Allemaal een dikke knufffff

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @JoMi: jemig, wat naar. Kan me voorstellen dat je daar van ondersteboven bent. Een collega van mij is ook ongeneeslijk ziek en gaat ook snel achteruit. We zijn een kleine afdeling waar haar ziekte er al behoorlijk inhakt. We proberen al steeds bij haar langs te gaan, maar steeds lukt het niet een afspraak met haar te maken. Ben ook bang dat het straks een keer niet meer kan. Bah, rotziekte!
    @Salcia: jemig een half jaar met een verlopen rijbewijs. Ik was met 2 wkn al in paniek. Dacht oh jee, straks moet ik mijn rij-examen overdoen. Poehh.. gelukkig was dat niet zo.

Waar zijn onze overige meiden? Het is zo rustig hier!
    Mijn zoontje ligt net in bed. Hij had allemaal bultjes op zijn buik en rug.Ik dacht zelf dat het koortsuitslag was, maar toen we dat tegen een collega zaten te vertellen, vroeg ze gelijk of het geen vijfde of zesde ziekte kon zijn. Ik had er wel eens van gehoord, maar omdat hij niet op een kdv komt of met andere kinderen in aanraking komt, had ik daar niet zo gauw aan gedacht. Toen we even gingen googlen bleek al snel dat wat hij de laatste dagen gehad heeft, idd de zesde ziekte moet zijn geweest. Nou ja, het kan geen kwaad en het 'beestje' heeft nu een naam. Hij is nog wel wat opstandig en huilerig, ook dat kon voorkomen. Hoop ook maar dat dat ook snel voorbij is, want hij kan je af en toe het bloed onder de nagels vandaan halen de laatste dagen.

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    En waar is Pimmetje eigenlijk nou gebleven?? Hoe zou het met haar gaan???

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jomi heel veel sterkte!

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, ben je niet naar een arts geweest dan?? Om zeker te weten of dat het wel is/was??

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Syllis: hier ook enorme stevige en pijnlijke borsten. Dacht nog even, het zal toch niet iets anders zijn...Ook hier een draaierig gevoel in de buik. Word er moedeloos van, het mag van mij wel komen, hoor.
    Het gaat nu wel snel, hoor, met je dochter. Hoe gaat het nu bij haar met de antistoffen. Controleren ze haar daar nog op (of het kindje straks)?

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Syllis: we zijn dinsdag met ons zoontje naar de ha geweest en die constateerde wel dat de klieren in zijn hals wat opgezet waren, dus er zat wat viraals bij. Maar omdat hij ook steeds met zijn vingers in de mond zat en veel kwijlt, vermoedde hij dat die doorkomende tandjes of kiesjes waarschijnlijk de oorzaak waren.
    Ik heb net nog wat terug zitten zoeken naar Pimmetje en volgens haar ticker zou ze vandaag 1 dag overtijd zijn en kunnen testen. Hoop dus dat ze wat laat horen hoe het afgelopen is. Ik zag dat Maureen ook al bijna kan testen, dus wie weet wordt het snel weer wat roze hier. Maureen, waar ben je, meid??

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    jA tijd voor roze hier!!
    Zielig Mees voor je zoontje

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Heb het lijstje maar weer eens boven water getoverd. Dan weten we weer even voor wie het spannend gaat worden...

NOD-WACHTBANKJE:
    14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind

20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind
    20-05 sillysa 37 - ronde 8 -3e kind
    22-05 Maureen 39 - ronde 3 - 1e kind
    26-05 Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind
    27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind
    28-05 JoMi 36 - ronde 16 - 2e kind
    ??-?? Sneeuwmees 39 - ronde 1 na mk - 2e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    06-06 Secondlife 36-ronde 10- 2e kind
    08-06 Jes 4 38-ronde erg veel- 4e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)
    11-04 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mag ik mezelf ook op lijstje zetten?

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Salcia: tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vooral op het roze bankje!

16. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zo, lekker weekend!
    De laatste dagen even wat minder geschreven (wel gelezen hoor).
    Moest weer even bijtrekken van het menstruatiegeweld en de teleurstelling van het wéér niet zwanger zijn.

Jomi sterkte!
    Wat is het toch een vreselijke rotziekte.
    Op school hebben wij op dit moment ook drie moeders die ziek zijn waarvan twee zeker niet meer beter gaan worden.
    Beide met kindjes onder de 7.
    Soms denk ik dan wel eens, moet ik wel proberen moeder te worden. Stel je voor dat dat met mij ook gebeurt!
    Er is in mijn situatie geen vader die nog een ouderrol op zich kan nemen.

Ik had Pim een pbtje gestuurd een week geleden, maar daar heeft ze niet op gereageerd. Haar laatste berichtje was op 28 april, dat is echt al bijna een maand geleden.
    Hoop dat alles goed is met haar!

Vandaag ben ik naar de fert.verpleegkundige geweest.
    Wat is dat toch een tof wijf en een enorme schat!
    Ik vertelde haar mijn vervelende ervaringen weer met de gyn, en dat ik zo een rot gevoel aan die uitslag had overgehouden en dat ze zo bot was.
    Aan de ene kant zijn het natuurlijk wel collega's maar ik moest het gewoon kwijt en bij haar voel ik me gewoon op mijn gemak.
    Ze heeft mijn status erbij gepakt en het ook nog eens goed bekeken en uitgelegd.
    Wat ze zelf niet wist heeft ze ter plekke nog opgezocht/gegoogled en uitgelegd.
    Ze heeft me ook een recept voor pregnyl en spuitjes en naalden meegegeven terwijl die andere fert.verpleegkundige wilde dat ik eerst 'prik'les zou krijgen en het in het ziekenhuis moest laten doen.
    Ach, zei deze lieverd, je bent zo een sterke volwassen vrouw, je doet alles alleen dan kun je dit ook. Beetje onzin om je dan helemaal daarvoor naar het ziekenhuis te laten komen.
    En dan kun je het nu lekker precies plannen wanneer het jou uitkomt met je donor.
    Kijk, de uitslag van het HSG onderzoek veranderd er niet door, maar de uitleg ervan, het geduld om mij alles uit te leggen(het was al haar lunchpauze) en de mogelijkheden die er zijn van een eventuele operatie, ik kon haar bijna wel om haar nek vliegen (natuurlijk niet gedaan, maar heb haar vanuit het diepst van mijn hart wél bedankt) dat ze dit voor mij deed.
    Tussen de middag meteen maar mijn eerste pilletje Clomid in genomen. Nu ook een afspraak voor een SIS-echo voor de volgende ronde om te kijken hoe het er daarbinnen ervoor staat.

Sneeuwmees jij vroeg nog of IUI ook geen oplossing voor mij is.
    Ja dat zou heel goed zijn.
    Maar dat kan ik niet van mijn donor verwachten.
    Ik weet ook zeker dat hij dat niet doet.
    Hij moet dan precies op het moment dat mijn eisprong is naar het ziekenhuis komen. Hij werkt, en je kunt daarvoor natuurlijk alleen overdag naar het ziekenhuis, dat gaat gewoon niet.
    Verder zou hij dan zijn ziektekosten moeten aanspreken omdat er iets met 'zijn' zaad gebeurt.
    Het is helaas, helaas geen optie.

Fijn weekend allemaal!

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    NOD-WACHTBANKJE:
    14-05 Xon 37 - ronde 10 - 1e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    16-03 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)
    11-04 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER)

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    snapte datum niet helemaal, is dat datum van de test ofzo?

19. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xon,fijn dat je iemand hebt getroffen die je extra uitlegd! Dat heb je soms zo nodig in een ziekenhuis. Dat je geen nummer bent. En nu op naar de volgende eisprong!
    @ JOmi, dus je zoontje was helemaal kapot van zijn verjaardag.
    Ik had hier vandaag ook zo'n draakje lopen! Wat maakt zo'n verjaardag dan een indruk!
    Ik weet niet meer wie het zei:dat het zo positief leek bij mij...
    ik heb zelf totaal het gevoel niet! Maar mijn vriendin zei: je zei de vorige iui precies het zelfde en toen was je zwanger.
    Dus afwachten maar. Ik heb al wel de volgende kuur clomid in huis gehaald. Maar wellicht gewoon zelfbescherming.

20. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANKJE:

12-06 Xon (BAM)37 - ronde 11 d.m.v. ZI - 1e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    11-04 Niala 37 - ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!)

Share This Page