Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames we leven nog!
    Het is bijna half 7 en het einde der tijden was toch om 18.00 u.
    Zou toch vervelend zijn als al die moeite die ik tot nu toe heb gedaan om zwanger te worden, voor niets was geweest :)

Maureen wat vervelend zeg, geconcoleerd.
    Misschien moest het je oom nog van het hart, alleen wel een beetje vervelend dat degene tegen wie hij het zei de rest van zijn/haar leven nu met een rotgevoel rondloopt.

En dames.... wat een rood hier weer allemaal.
    Bij mij is het sinds vandaag de deur uit (en nee Syllisa ik heb ze toch echt de andere kant op gestuurd).
    Balen, balen meiden.
    Als dat rood weer bij iemand gearriveerd is voel ikhet zelf ook een beetje, bah die teleurstelling elke keer weer!
    Behalve Sneeuwmees dan, want voor jou ben ik blij dat het dan weer lekker op orde is.

Vanavond met een vriendin naar 'Pirates' met Johnny Depp (mmmmmmmm, lekker! Ook al is hij in deze uitvoering niet zoals ik hem het liefst in mijn bed zou willen terugvinden!!!)

2. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    inderdaad we zijn er nog! Ik heb vandaag gewinkeld en veel geld uit gegeven,omdat we het toch niet mee kunnen nemen en nu zit ik met een overschot aan kleren!
    en nu een smakelijk verhaaltje:
    ik zit hier met slijm wat ik normaal heb voor de menstruatie... dus ben bang dat ik op rood ga, maar blijf vooral duimen. Doe ikook.
    @ Maureen: veel sterkte! Wat naar voor je familielid!
    Andere rode mensen, ik hoop jullie niet te volgen, wel fijn dat je cyclus weer op de rit is!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: idd zou zonde zijn van al die moeite iedere maand als het vandaag allemaal voor niets zou zijn gebleken! :D Veel plezier bij de film! Blijft altijd leuk een filmpje pakken op z'n tijd. Fijn dat jouw rode duivels weer verdwenen zijn. Nu weer op naar de eisprong. Hopelijk deze maand geen stress met het afspreken met je donor.
    @Impie: lekker toch zo'n overschot aan nieuwe kleren.:) Ik loop al maanden leuke kleren te zoeken, maar heb een lastig figuur en kan maar niets vinden wat bij mijn figuur lijkt te passen. Door de mk ben ik ook wat afgevallen, met als gevolg dat mijn broeken steeds afzakken. Heel irritant, dus ik zal er binnenkort echt aan moeten geloven ook te gaan winkelen.
    Ik hoop dat het slijm een andere oorzaak heeft. Ik blijf net zo lang duimen tot het tegendeel is bewezen, hoor! Overigens heb je ook meer afscheiding als je zwanger bent.;) Maar sorry, zal je hoofd niet helemaal op hol gaan brengen.

Hier nog steeds een beginnende ongesteldheid. Het is nog niet hevig, dat is bij mij pas de tweede dag. Mijn man belde net op dat hij zijn rooster binnen heeft voor de komende 3 weken en dat zijn baas hem de laatste 2 weken extra veel heeft ingeroosterd met ook extra nachtdiensten.:$ Mooi is dat! Als mijn man een paar keer heel vroeg op moet, of nachtdiensten heeft gehad, is hij vaak een beetje ziek van het switchen van dag- naar nachtdiensten en dat komt het klussen niet ten goede.:x Ik weet nog niet wanneer hij moet werken, dat hoor ik morgen wel. Maar ik vrees het ergste voor deze maand!:(

4. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    maureen gecondoleerd.

en ik heb het lijstje er even bijgepakt voor de uitgerekende data:

NOD-WACHTBANKJE:
    20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind
    26-05 Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind

27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind
    28-05 JoMi 36 - ronde 16 - 2e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    06-06 Secondlife 36-ronde 10- 2e kind
    08-06 Jes 4 38-ronde erg veel- 4e kind
    12-06 Xon (BAM)37 - ronde 11 d.m.v. ZI - 1e kind
    15-06 Maureen 39 - ronde 4 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    16-06 Sillysa 37 -ronde 9-3e kind
    18-06 Sneeuwmees 39 - ronde 1 na mk - 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) (15-11-11)
    16-03 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!)
    11-04 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) (13-01-12)

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    inderdaad te veel rood hierzo! we doen de lente geen eer aan he! hier vandaag en gister ook een beetje bloed (dag 22 en 23) elke ronde weer wat nieuws dus! de vraag maar ff bij de vk hier neergelegd. gister aan eind van de dag voelde ik me ook opeens niet lekker, heel vaag. vandaag maar ff kalm aan doen, hopelijk straks nog even in het zonnetje lopen, als die zich nog laat zien.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Joehoe dames ik ben weer terug van vakantie!
    Ik heb geprobeerd een beetje bij te lezen, maar het is altijd zo lastig te onthouden wie wat heeft geschreven.

Maar in ieder geval een dikke knuffel voor de dames die weer op rood zijn gegaan en fijn Mees en Sillysa dat alles weer normaal op gang is na de MK.
    Nog gefeliciteerd met de kleine jarige jobjes, Jomi en.... (weet het even niet meer!)

Maureen, gecondoleerd. Wat een rot situatie is dat zeg als iemand iets naars zegt tegen een ander op zijn sterfbed.

Sillysa, wordt spannend nu hè met je dochter!

Niala, hier in Turkije hebben de kinderen ook super lang vakantie. Ook van juni tot eind september geloof ik. Vorig jaar gingen ze pas weer naar school na het suikerfeest. Wel lekker, even naar NL inderdaad. Die extreme hitte, daar zou ik echt niet tegen kunnen! Maar misschien went het wel een beetje of niet? Ik vond het hier in het begin ook té heet, maar nu kan ik de zomer wel doorkomen.

Het was heerlijk even een weekje de drukke stad uit! We zijn bij NLse kennissen geweest die een huis hebben in een prachtig gebied in de buurt van Fethiye. Wat een rust!! En een eigen zwembad, het was nog niet heel heet maar toch een duik genomen.
    De laatste dagen zijn we doorgereisd in de richting van Istanbul en hebben we Efeze bezocht wat de moeite waard was! Ik ben wel verbrand, want ik had in Istanbul nog weinig zon gezien.

Nog een weekje ongeveer tot mijn NOD en ik heb geen idee wat het gaat worden. Heb wel het idee dat mijn borsten gevoeliger zijn, maar dat heb ik de ene maand toch meer dan de andere. Ook heb ik last van obstipatie, maar dat zou wel heel vroeg zijn dan toch? Misschien komt dat gewoon door het reizen?

Nou, we wachten rustig af. Ik heb het lekker druk deze week dus dan gaat de tijd ook sneller.

Vandaag nog even relaxen. Man is ziek en ligt op bed, arme ziel! Schoonmoeder had voor de kat en vogels gezorgd en heeft ook het huis en de was onder handen genomen! Wel een fijne thuiskomst dus :) Ook ergens wel een beetje raar, want ik kreeg zo het gevoel dat ze me wel een héél slechte huisvrouw moet vinden. Maar ja ;)

Fijne zondag allemaal!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Justme: het zou een innesteling geweest kunnen zijn. Dat kan toch geloof ik een week na de eisprong?? Wil je niet gek maken, maar wil je ook niet alle moed laten opgeven. Nog 6 daagjes tussen hoop en vrees, meid!
    @Jeetje: klinkt heerlijk wat je allemaal in je vakantie gedaan hebt. En zoveel moois te zien in 'eigen' land. Zou misschien, net als jij, ook even gedacht hebben dat je schoonmoeder vindt dat je niet netjes genoeg bent, maar volgens mij doen ze dat juist in zulke landen om je weer extra welkom te heten. Dus geniet er maar lekker van en zoek er maar niets achter.
    Hopelijk gaat de laatste week naar je NOD extra snel en kun je snel op roze. De klachten die je beschrijft kunnen idd bij een evt. zwangerschap horen, maar ook ik heb me vaak 'rijk' gerekend en werd weer teleurgesteld. Maar hoop voor jou dat je lijf je niet voor de gek houdt, maar dat je gewoon zwanger bent.
    Vakantie schijnt toch vaak de periode te zijn waarin stellen zwanger raken.

Mijn man moet rondom mijn eisprong ook weer een paar nachtdiensten werken, niet echt handig. Moet straks als het zover is, ook nog even met ovu-testen mijn eisprong opsporen. Weet niet of die door de mk nog wat anders kan vallen. Was eerst meestal de 14e dag, maar moet nu even kijken.

8. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    @jeetjeb,wat een heerlijke vakantieverhalen. Dat was wel genieten zo te lezen.
    @sneeuwmees, nachtdiensten is wel een aanslag op je leven weet ik nog uit ervaring, toen mijn man nog nachtdiensten draaide.
    Dat wordt dus extra plannen voor jullie.
    Hier weer een dagje bijna voorbij, met nog geen rood.
    Ik voel vanalles en maak mezelf helemaal gek. Gewoon wachten tot donderdag (ik hoop dat ik dat vol hou en niet eerder ga testen, om weer teleurgesteld te worden!)
    greetz... aan de rest!

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    #3809 JoMi, May 22, 2011
    Last edited: May 22, 2011
    Meiden, ben er nog wel. Maar door alle drukte en het overlijden van goede kennis niet zoveel puf.

Maar ik denk aan jullie en aan iedereen een hele dikke knuff. Want ik las wel even snel dat er weer veel op rood zijn gegaan.

Weet nog niet hoe en wanneer precies de begrafenis/crematie is, maar dat zal ik morgen denk ik wel weten.

Maar ik probeer zo snel mogelijk de draad hier weer op te pakken.

Liefs.

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Impie en Justme, klinkt wel spannend hoor!! Ik hoop zo dat jullie mogen aanschuiven op de roze bank!! Duim voor jullie.....knuffffff en s6 met wachten......

JeetjeB, fijn dat je het leuk hebt gehad met vakantie, idd lekker even weg uit de drukte, ook jij s6 met wachten meid, knufffffff........

Mees, fijn dat ook jij je cyclus nog aardig op orde hebt, ik was ook maar 2 dagen later dan normaal, dus was wel blij:), heb nog ovutesten maarja, mag deze maand niet zwanger worden helaas......:(, hopen voor jou dat het gaat lukken met klussen meid, s6 en dikke knufffffff....

Verder hier alles prima, bloed als een rund pffffff..... maar wordt al wat minder, tja en verder afwachten tot de behandelingen voor de rug hebben plaatsgevonden, dan kunnen ook wij weer verder......

Verder iedereen die het nodig heeft, heel veel sterkte en een dikke knuffff van mij.....

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Impie: op je banner staat dat je over 2 dagen kan testen. Waarom ga je dan tot donderdag wachten? Kan me voorstellen dat de verleiding dan erg groot is om toch eerder te testen. Dat je van alles voelt, klinkt positief. Hoop het voor je!
    Die nachtdiensten zijn idd vreselijk. Op de dag zelf moet hij in het voren slapen, dan 's nachts werken, de dag erop weer uit kunnen slapen. Maar alleen daarmee ben je er dan nog niet. Ik merk ook aan hem dat hij dan de dag erna ook nog in een nachtritme zit, zodat hij 's avonds dan vaak nog geen slaap heeft op een tijd dat ik naar bed wil (11 of 12 uur). Of hij krijgt 's avonds of 's nachts ineens honger, omdat hij de nacht ervoor tijdens zijn werk natuurlijk 's avonds en 's nachts gewend was te eten. En doordat hij een moeilijke slaper is, is hij de dagen erna altijd gewoon een beetje ziek als hij een lange nachtdienst heeft gehad. En zoals het er nu naar uit ziet heeft hij precies op de vruchtbare dagen van mij, net een nachtdienst.:( Maar goed, we zullen zien.
    @JoMi: sterkte met het sterfgeval van je vriendin. Vorige week had je in ieder geval nog leukere omstandigheden waardoor je druk was. Hoop snel weer positievere berichten van je te horen (bijv. roze nieuws...).:p

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Dag meiden...
    Ben aan het bijkomen van een heel druk weekend; zaterdag kinderfeest met 8 kids (meiden) en gisteren verjaardag jongste meisje; 5 alweer. Pffff waar blijft de tijd, en dan te bedenken dat ik daar alweer 4 jaar van wens...een 4e ukje wel te verstaan.
    Maar meisje heeft een geweldige dag gehad. Met erg veel cadeautjes en leuke bezoekjes. Vandaag nog getrakteerd op school en nu even niks. Ja zp en koffie. En dan zie ik zomaar aan mijn banner dat het maar goed is dat we gisteren alweer geklust hebben.
    Als jullie trouwens foto's van de meiden willen zien stuur me dan even een vriendschapsverzoek.
    Zondag doet ons oudste meisje haar communie; dus alweer aan de voorbereiding voor het volgende feest. Wat zal ik blij zijn als het maandag is.
    Jomi en Impie: nog gefeliciteerd met jullie kids.
    Jomi en nog iemand:gecondoleerd met het verlies.
    Maureen: balen van je ongesteldheid meid!
    Verder....ff vergeten, maar wel bijgelezen.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jes: gefeliciteerd met je meiden. Hele mijlpalen al weer. Voor mijn gevoel heeft mijn kleine ventje pas zijn eerste verjaardag achter de rug, maar bedacht me gisteren dat hij over 4 maanden al weer zijn 2e verjaardag viert. Idd waar blijft de tijd. Volgens mij ben ik al vrienden met jou, dus zal eens een blik werpen op jouw koters. Succes weer met de voorbereidingen voor de communie. Weer een (andere) mijlpaal erbij!

14. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    @ jes,gefeliciteerd.
    @sneeuwmees, ik denk testvrees! Na de vorige iui mocht ik ook pas op dag 16 testen.. Dat zou in dit geval vrijdag zijn. Heb toen ook een dag eerder positief getest, dus donderdag in dit geval.
    Maar ben bang dat ik het woensdag ook niet meer uithou!
    Ik denk in ieder geval te voelen dat de ongi komt en dan zou hij morgen moeten komen volgens mijn berekeningen.
    We zullen zien!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    impie ik heb ook lang het gevoel gehad ongi te worden, maar werd het niet.
    ik duim voor je

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jes nog van harte gefeliciteerd!!

17. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jes, gefeliciteerd met de kleinste meid! Ik stuur je straks even een verzoekje.

Impie, ik ken dat gevoel. Maar geen bloed geeft moed! Wat een spanning! Ik duim heel hard voor je meis.

Mees, dikke knuffel voor jou. Gewoon zo maar, je bent een topper!

Hier is het een beetje vreemd. Heb gisterochtend een test (ovulatie) gedaan en was redelijk donker. Ik dacht dat hij vandaag positief zou zijn. Gisteravond nog eentje gedaan en die was weer lichter en en vanavond wat er alleen nog een indroogstreepje. We hebben voor de zekerheid gisteren nog geklust. Maar ben bang dat ik mijn ei gemist heb. Ik baal er zo van. Dit zou mijn maand moeten zijn. Sinds de miskraam heb ik elke keer een positieve test rond dag 20. Dus ik snap er niks van. Ik hoop dat we gisteren nog op tijd waren en anders misschien in de loop van de week alsnog een positieve test.
    Maar ik weet het even niet.

Xon, hoe is het met jou? Ik heb nog niet verder terug gelezen. Sorry.

En Niala, al klachtjes?

Ik ga zo naar bedje toe. Ben moe.

Nog 4 dagen werken en dan vakantie!

Liefs,
    S.

18. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even snel:

Sillysa, balen van je ongi meid.

Maureen, gecondoleerd.

En nu ga ik naar bed hoor. Ik denk aan jullie!

Liefs,
    S.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Secondlife: bedankt voor je knuffel. Doet me altijd weer goed!
    Ik denk dat je nog precies op tijd was gisterenavond, maar ik zou morgen of overmorgen er toch nog maar een testje tegenaan gooien. Dat vind ik altijd zo vervelend aan die testen, omdat ze aan de ene kant handig zijn, maar aan de andere kant ook weer stress (en vragen) geeft. Maar ja, ook ik vind ze toch wel handig, want bij mijn zoontje klusten wij rond de 14e dag (wisten wij veel) en toen we de tweede maand ovu-testen gingen gebruiken, bleek mijn eisprong 1 of 2 dagen daarvoor al te vallen. Toen we die maand die testen gebruikt hadden, was ik gelijk zwanger. Dus mijn duimen draaien weer op volle toeren voor je, hoor! Ook voor jou een dikke knuffel terug. Ga je nog lekker weg met vakantie??
    @Impie: herken de testangst ook wel, hoor. Als je net je eisprong hebt gehad, dan kun je niet wachten tot je NOD. En als het dan tegen je NOD loopt, dan bekruipt mij ook altijd die angst. Rare wezens zijn wij ook. Maar net wat secondlife zegt. Zo lang er geen rood is....

Ik duik zo ook maar mijn bedje in. Het is mooi geweest voor vandaag. Welterusten allemaal en tot morgen maar weer!

20. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Secondlife, nee nog geen klachten hier...... en jij lekker bijna vakantie! ga je nog weg?

Share This Page