hallo daar ben ik weer even snel. maar ik met zeggen ik krijg steeds minder puf om alles bij te houden hier. als ik dan even stiekem kan koekeloeren vanf werk is er tig blz bij en dan zakt moe din schoenen om dat bij te lezen en te onthouden. @mees hoera een cyclus die op gang is...nu nieuwe kansen @ricmar tjee wat een buik heb jij al zeg....zo zag ik er ook uit ongeveer bij 1e helaas werden dat 29 kg in totaal enkind van 10 pond...dit keer gelukkgi anders ben 6 kilo kwijt en nu ga ik wee romhoog krijg eindelijk rondingen en ze kunnen het al zien dat is toch wel leuk. heb vandaag een bud dag zere buik door darmen en weeig..blegh...hooikoorts werkt ook nie tmee..sorry voor dat geklaag maar moest even kwijt. @impie...spannend voor je... @die iemand verloren hebben ik ben even kwijt..gecondoleerd. @niala how are you? kwaaltjes @sylis hoe is met je dochter. @xon weer bij van de grote teleurustelling..op naar de next ronde met goede moed. er was ook iemand op vakantie geweest...bij gekomen en fijn gehad.ik kijk uit naar die van ons in juli.... @jes...je hebt iig overleefd de verjaardagnog van harte! ik ga snel weer wat doen hier op werk tot later
NOD-WACHTBANKJE: 20-05 Pimmetje 38 - ronde 8 - 1e kind 26-05 Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind 27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind 28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind 28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind 28-05 JoMi 36 - ronde 16 - 2e kind ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind 06-06 Secondlife 36-ronde 10- 2e kind 08-06 Jes 4 38-ronde erg veel- 4e kind 12-06 Xon (BAM)37 - ronde 11 d.m.v. ZI - 1e kind 15-06 Maureen 39 - ronde 4 (d.w.z. via ZI) - 1e kind 16-06 Sillysa 37 -ronde 9-3e kind 18-06 Sneeuwmees 39 - ronde 1 na mk - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) (13-11-11) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) (15-11-11) 16-03 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!) 08-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind(ZWANGER!!!) 11-04 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) (13-01-12)
almika ben echter nog niks aan gekomen sta nog steeds op -1 kilo vanaf gewicht vanaf 4 weken zwangerschap.
@Almika en Ricmar: leuk dat het buikje al zo lekker zichtbaar is. Ik ben van mezelf al niet de slankste en toen ik zwanger was, ging het bij mij ook nog eens als eerste op de heupen zitten. Mijn buik kwam pas echt goed op gang vanaf 6 maanden. Tot die tijd moest ik ook vaak tegen mensen zeggen dat ik zwanger was. Ik vond dat zo lullig, omdat je graag wil dat mensen het zien en daarover een opmerking maken of rekening met je houden omdat ze zien dat je zwanger bent (en niet omdat je ze zelf zowat de woorden in de mond moet leggen). Ik denk ook dat meespeelde dat omdat ik al niet slank ben, dat mensen dat niet uit zichzelf durfden te vragen, bang dat ik misschien aan het jo-jo-en was. Als ik dan zei dat ik zwanger was, dan zeiden sommigen wel eens. Ja, ja, we dachten het al... Dus geniet lekker van jullie buikjes en alle aandacht. Ik heb maar kort van een echte enorme buik kunnen genieten, maar volgens mijn man heb ik dat dan ook optimaal gedaan . Ik zat hele avonden met mijn shirt omhoog naar de bewegingen in mijn buik te staren.
@Almika: klagen mag van mij best hoor! Vervelend die buikpijn en hooikoorts ook nog eens. Sterkte! En werk ze! @Ricmar: Ik heb even gespiekt naar je buik, mooi hoor!! En een mooie echo ook. Fijn dat het zo goed gaat. @Sneeuwmees: Ik zie het zo voor me, kijken naar die bewegingen in je buik! Lijkt me echt heel bijzonder! Hier nog een paar dagen, maar ik krijg al wel zo'n menstruatiegevoel. Mijn borsten doen wel wat meer zeer dan anders... denk ik. Pfff, ik weet het niet! 'Rustig' afwachten maar. Die verstopping is wel minder geworden, was toch door het reizen denk ik. O, ja, blijkt trouwens dat niet mijn schoonmoeder had opgeruimd en schoongemaakt maar een werkster! Ik wist wel dat er iemand kwam die de ramen zou wassen want die waren erg vies geworden doordat ze onze flat hebben geïsoleerd, maar dat ze de rest ook zou doen wist ik niet! Toch wel een beetje vreemd dus ergens dat een wildvreemde mijn was heeft staan doen Andere meiden op het wachtbankje die bijna kunnen testen hoe is het bij jullie? Ik moet ook weer aan het werk, ben totaal niet vooruit te branden zo na de vakantie, maar er zitten weer deadlines aan te komen. Dus hup, ik ben weer weg!
@JeetjeB: wel spannend, hoor. Van alles voelen en niet weten welke kant het op gaat. Wij hier van ons clubje vinden het ook zo gemeen dat ongi-klachten erg lijken op die van een zwangerschap. Je weet het dus helaas pas over een paar dagen. Kan me voorstellen dat het ongemakkelijk is als er een werkster aan je spullen heeft gezeten. Je schoonmoeder is dan nog redelijk 'vertrouwd'. Maar goed, je kon in ieder geval lekker bijkomen van je vakantie zonder over de ramen lappen en je was in te zitten. Ik ga ook maar eens aan de slag. Mijn zoontje klimpt tegenwoordig op de vensterbank. Ja, ja, ik weet het, helemaal fout. Maar vindt het dan prettig om met zijn handen tegen de ramen te slaan. Aangezien het vanmiddag handje vol met pindakaas waren, heb ik nu maar even een emmer met spons en zeem klaar staan.... Dus hopelijk straks schone ramen.... voor zo lang het duurt.
Hier een vloer die nat is van het dweilen en dus zit ik verplicht weer achter de laptop op ZP tot de vloer droog is. Ja, ja, een enorme straf ik weet het...hihihi.... @Salcia: dat beloofd idd nog wat als je buik nu al dat formaat heeft van 5 maanden! Weet je zeker dat het er maar een kindje is? Ik heb overigens nog even wat spulletjes ingeslagen om jouw wraps een keer te gaan maken. Ik laat snel weten of ze net zo lekker smaakten als dat ze beschreven waren.
Sneeuwmees...ga je die wraps vandaag maken dan? Tja...ik vind ze heerlijk, maar smaken verschillen natuurlijk EN ja is er maar eentje volgens 12 weken echo, dus zal wel kloppen neem ik aan, haha. Ja meiden die op wb zitten, ik weet er alles van, dat is zo rot hoe je lichaam reageert en je wel of niet voor de gek houdt...ik duim weer heel hard voor je JEetje
@Salcia: nee, ik za niet vandaag klaarmaken, maar heb alvast wat sausjes, de wraps, augurken e.d. in huis gehaald. Zodra ik ze ga maken, haal ik even de verse dingen erbij. Maar...ik ga ze wel heel binnenkort maken, want mijn man en ik kregen al honger bij de beschrijving!
Hier voor nu even kort, kom later vandaag nog wel even weer. Hier denk ik soms wat een vreemd gevoel in mijn onderbuik te hebben, achter schaambeen zeg maar. Zo'n drukkend gevoel, soms voel ik een steekje in mijn borsten maar niet zo erg als een paar dagen geleden. Dus hier ook nog maar even verder afwachten. 5 DPO klopt volgens mij niet hoor, volgens mij zit ik nu op 7 DPO met een lf van 10/11 dgn. Maar temperatuur doet de laatste 2 maanden een beetje vreemd bij mij. Ik ga nu eerst even kijken of er nieuws is van mijn naaste buurvrouw. Die woont alleen met wat katten, maar we hebben haar al een paar dagen niet gezien. Terwijl we ook hadden verwacht dat ze even langs kwam met J zijn verjaardag. Container staat van vrijdag ook nog steeds bij de weg en 1 van de katten die normaal hier veel loopt (veel met J aan het spelen) die hebben we ook al een aantal dagen niet gezien. Want er zitten in ieder geval wat katten in huis, zien we voor de ramen zitten nml. Deuren zitten dicht, ramen boven allemaal open. De buurvrouw van de andere kant zou rond een uurtje of 1 even langsrijden bij haar werk om te informeren. Daar weet ik nog niks van dus. Maar zij had gezien dat er ook al een aantal avonden geen tv aan is geweest en ook geen lampje. Ik denk als er zo nog niks bekend is dat het verstandig is dat we de politie inschakelen. Begin me nu toch wel zorgen te maken, ook omdat ik weet dat zij afgelopen winter in een depressie zat. Dus tot straks meiden.
Jeetje JoMi, ik hoop dat er niets aan de hand is, maar het klinkt inderdaad niet zo goed. Goed dat jullie zo alert zijn wel. Ik zou misschien inderdaad de politie bellen voor de zekerheid. @Salcia, lief dat je duimt! @Mees: ik ken het, tóch maar even weer op ZP kijken Zie maar, ik zit hier ook weer en had eigenliijk hard aan het werk moeen zijn! Maar jij hebt tenminste al wat gedaan
Is buurvrouw niet gewoon op vakantie of meldt ze dat altijd aan jullie Jomi? Spannend weer trouwens van je kwaaltjes !!
Jomi ik hoop dat er niks ernstigs is met je buurvrouw, maar het klinkt wel zorgelijk, hou je ons op de hoogte?
jee ricmar op-1 en dan zo'n buik... geniet er maar van @jomi waarom niet gelijk politie bellen..klinkt verontrsutend. het blijft een buddag ik ben blij als ik zo weg mag nog uurtje tot later
Meiden, ze is terecht. We hebben naar haar werk gebeld en ze was aan het werk. We hebben haar gesproken, ze was een lang weekend naar haar ouders. Nu is het zo dat zei hier nog niet zo lang woont, nog geen jaar en zei komt eigenlijk normaal uit een grote stad. Dus dat zal zei niet gewend zijn om het even door te geven. In dec. zijn wij wel een week op vakantie geweest en hebben wij haar ons gsm nr gegeven in geval van nood. Maar vanavond zullen we nog wel even met haar praten, want dan is ze dus weer thuis. En vragen we haar om volgende keer in ieder geval 1 van ons even kort in te lichten als ze wat langer weg is. Maar, haar 3 buurvrouwtjes zijn nu wel opgelucht hoor.