Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Pff gelukkig zeg! Ik snap het van haar ook wel hoor. Hoe reageerde ze eigenlijk? Was ze niet heel verbaasd? ;)
    Nou, kan me voorstellen dat jullie opgelucht zijn en het toont wel een grote betrokkenheid van de buurt! Da's altijd fijn.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Ja zeker, het voelde voor ons allemaal niet goed.

In de 1e dagen leg je de link nog niet maar als je een paar dagen dit zo ziet en dan komen 2 buurvrouwen met ook een vreemd voorgevoel en vermoeden dat het niet klopt.
    Dan tel je alle dingen bij elkaar op en weet je dat het niet normaal is.
    Maar als ze dus niet op het werk was verschenen hadden we gelijk de politie erachter aan gebeld.
    We hebben nu eerst maar met z'n 3en een lekker koppie thee gedronken om van toch wel de schrik te bekomen.

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zat net trouwens te denken, ik droom de laatste week of zo ineens heel levendig en onthoud mijn dromen ook veel beter. Dat heb ik anders nooit. Zou het een voorteken zijn? Ik lees namelijk links en rechts dat sommigen dat hebben tijdens de zwangerschap...

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    JeetjeB...ik droom ook heel levendig sinds zwangerschap...ik hoop het voor je!!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    heb jij trouwens hele lange cyclus dat je nog 4 dagen moet wachten?

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Ze reageerde heel goed hoor, vanavond spreken we haar gelukkig nog wel en horen we wel exact wat ze ervan vindt.

Hier is het een hele leuke gezellige buurt hoor, we hebben nu bv vorige week een bbq gehad van het klimaat straatfeest wat we dus nu al voor de 3e keer achter elkaar hebben gewonnen.
    We zijn een straat met ongeveer 50 huizen en zitten elke keer bij de beste 500 straten van Nederland. We waren nu geloof ik iets van 50.
    Ik weet niet of jullie het kennen, maar dan doe je dus op internet mee met je straat om zo energiezuinig mogelijk te leven en dingen in te vullen. Hier deden 22 huizen mee, er zitten ook nog heel wat Polen in de straat en wat bejaarden die niet mee doen. Dus zegt wel genoeg hoe hecht het straatje hier is.

Nu ook, volgende week is het hier groot feest. Een hele week lang, want ons dorp bestaat dan 60 jaar. Al wekenlang wordt met iedereen met man en macht gewerkt om onze straat volgende week om te toveren in het thema aprèss ski (schrijf ik dat wel goed trouwens).

Dus heel gezellig hier.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hahaha apres ski midden in de zomer, grappig!

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Jazeker, grote regentonnen zijn omgetoverd in grote bierpullen. Van laminaat zijn allemaal ski's gemaakt, kunst kerstbomen, skistokken van bamboe. Onze grote dennenboom wordt volgende week eraf gezaagd en wordt bij de apress ski hut neergezet. Witte kleden komen in de tuin te liggen als sneeuw. Ben ook best wel benieuwd hoe het straks in zijn geheel eruit ziet.

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Voor nu ben ik er even weer vandoor, J wordt wakker en dan nog even met hem bezig houden en dan zo eten koken.

Iedereen alvast eet smakelijk.

Tot vanavond.

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Nee, niet heel lang maar beetje wisselend. Soms 29 dagen, maar soms ook 32 dagen. Toen ik net met de pil was gestopt (vorig jaar januari) was mijn cyclus gelijk 28 dagen en dat bleef zo tot september, toen werd het wat onregelmatiger.
    Maar ik heb me voorgenomen om echt niet te testen voor zaterdag! Ik heb ook geen test in huis, dat scheelt al ;)
    Dat dromen vind ik wel heel apart. Ik heb pas ineens sinds héle lange tijd heel levendig over mijn moeder gedroomd. Ze is 11 jaar geleden overleden. En dat was wel heel fijn. Nou, we zullen zien hè!

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    JoMi, wat een leuke buurt hbben jullie!
    Fijn dat ze goed reageerde trouwens.

Smakelijk!

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    JeetjeB...raar is dat he...ik droom ook veel meer en levendiger over mijn moeder, zij is 5 jaar geleden overleden. Soms is het net of ze naast me zit/staat...

13. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    werd gek van mijzelf vandaag en.... heb getest!
    (kruidvattest).... en zag een plusje! (niet eens met ochtendurine)
    Maar na een halve dag test staren, zie je 'm niet meer.
    Blugh word ik daar weer onzeker van.
    MOrgenvroeg nogmaals testen met ochtendurine en heb man zojuist naar de super gestuurd voor zo'n dure test met zwanger/ niet zwanger...
    Ik weet het niet meer!
    Sorry weer een ego verhaal van mij.
    Reageer straks wel even weer op jullie verhalen.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Impie...ze vervagen ook hoor na tijdje...zag je meteen plus, dus binnen de aaangegeven tijd? En heb je een foto ervan gemaakt?

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    impie ik hoop morgen op een positief bericht van je.
    en een plusje is en plusje.

las eerder deze week dat je op een vervaagde test wat water kan druppelen waardoor hij weer oplicht

16. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha fijn, nieuwe reactie!
    Ik zag binnen 30 sec een plusje verschijnen. Deze verdween na een halve dag weer.
    Heb 'mtoen weggegooid.
    AAAAAH wordt gek van mijzelf!

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    heb je niet nog een kv test? Bij mij was middagurine zelfs sterker dan 's morgens...probeer het even vol te houden tot morgenochtend...je kunt ook 4 uur lang niks drinken, dan is het ook weer geconcentreerd.

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Impie, dat klinkt anders wel positief hoor!
    Ik ben heel benieuwd naar een nieuwe test!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Impie: als er al zo snel een plusje komt is dat volgens mij toch echt negatief. En na een halve dag is het volgens mij logisch dat het vervaagt. Overigens heb ik mijn testen ook nooit zo lang bewaard...hihihihi.... Tot wanneer is de supermarkt open...!! Ik vind het nu wel erg spannend worden, hoor!
    @JoMi: fijn dat jullie zo alert zijn. Wij wonen ook in een wat oudere buurt waar het gebruikelijk is een beetje op elkaar te letten (en elkaar te helpen). Je merkt dat de nieuwe stellen hier in de wijk daar erg aan moeten wennen. Maar ik vind het wel wat hebben. Zeker in zo'n tijd dat mensen zo gehaast en geïsoleerd leven, is het toch fijn als er mensen voor je klaar staan en alert op je zijn.
    @JeetjeB: ik heb wel vaker gehoord dat veel dromen een zwangerschapskwaal is. Dus.... ook voor jou vind ik het steeds spannender worden. Ik duim voor je, hoor!!

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sneeuwmees...negatief?? positief bodoel je neem ik aan met plusje?

Share This Page