Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    het wordt tijd voor nieuw roze!! wie mag als eerste???

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Impie, spannend hoor!!!! Duim voor je. Ik heb geen ervaring met een plusje test, dus zou het niet echt weten. Het klinkt wel hoopvol.

Moet ik er morgen ook testje tegenaan gooien? Ikke heb zo'n test die 4 dagen vroeger kan.

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    En dames, kijk niet naar mijn DPO hè! Die klopt niet, want die hoort al op 7 te staan. En omdat ik lf van 10/11 dagen heb, misschien morgen wagen.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik zou gewoon die van 2 voor 5 euro van kv nemen...die testen bij mij al vier dagen voor nod positief...

Plusjestesten bleven vaag bij mij overigens ook na nod..

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Maar ik heb wel een hele korte lf, heb jij dat ook dan Sal?

Morgen is nog maar 8 DPO, dus zou voor anderen zelfs 6 dagen eerder zijn.

Ach, misschien doe ik ze ook wel alle 2.

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik had lf van 11-12 dagen... dus ook niet superlang

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Kijk morgen wel even, ga nu eerst J even klaarmaken om naar bed te gaan.

Tot strakjes.

8. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff, moest van manlief nog een testje doen, maar direct weer een plusje. (die van de kruidvat)
    Ook nog maar een dure gekocht (cb). Die doe ik dan morgenochtend maar voor de zekerheid.
    Ik kan me van de vorige keer ook nog wel de twijfels herinneren...
    Maar jomi voor jou dus ook spannend!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Nou impie....dit is wel erg positief hoor als ik het zo lees...ben heel benieuwd naar morgen...om 6 uur opstaan zeker, haha

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    klinkt goed impie!! hopelijk ga jij weer een nieuwe lading zwangeren voor!

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Impie, klinkt zeker hoopvol hoor, heb je er ook een foto van?

Ja, is hier ook wel weer spannend, blijft altijd spannend zulke dagen. Die onzekerheid, konden we zelf maar in ons buikje kijken. :D:D:D:D hahaha, buikje.........zeg maar gerust olifantenbuik. ;)

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi kletskousjes hahahaha,

Zo het klinkt weer spannend hier allemaal zeg, zat me de hele tijd te concentreren op de berichtjes van Impie!! Meid ik denk dat het wel raak is hoor!! Een plus is een plus hoor, als je morgen weer posi test dan wel ff fototje erbij he??? Wauw kan nie wachten zeg, dat zou echt mooi zijn!!

Jomi voor jou ook spannend lees ik, mooi!! Ons dikke buikenbankje mag best groeien hoor!! S6 nog met wachten. En wat goed trouwens dat jullie als buren zo goed op elkaar passen, fijn dat je buuf inorde is...

Ricmar, wat een mooie dikke buik heb jij zeg!! Super hoor, mijn dochter is net zo dik nu en ja zoals jullie weten hoeft die nog maar 5 weken.

Verder hier alles lekker zijn gangetje, hoop dat juni snel voorbij mag gaan (voor mij dan he), dan kunnen we weer opnieuw proberen zwanger te worden, kan niet wachten....
    Tot die tijd lekker genieten van het mooie weer en me alvast verheugen op een pijnloze vakantie.....

Iedereen een dikke knuffffff, heb alles wel gelezen hoor maar ook weer vergeten, tja jullie schrijven ook zoveel hahaha, maar denk aan iedereen hoor.

Sillysa

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Vanavond briefje gekregen wat precies bedoeling is met de apres ski. Het zijn eigenlijk 2 straten, de andere ligt zeg maar aan het begin (zeg maar met een T spitsing)

-Begin van de komen borden op dak van woningen apres ski en tirol verlicht
    -over straat verspreid cd-hoezen met bijbehorende muziek
    -over straat verspreid bierpullen en diverse borden met betrekking tot de apres ski
    -Begin en eind van straat borden met wilkommen en wiedersehen
    -Aan eind wederom verlichte letters apres ski en ski piste met enkele skiërs
    -Langs alle dakgoten ij/sneeuwpegels van witte lakens
    -lantarenpalen worden voorzien van blauwe hoezen
    -verschillende skipiste bordjes blauw/rode/zwarte bordjes verspreid
    -alle tuinen 2 ski's gekruist met skistokken
    -verscheidene plekken straat verlicht met blauwe lichtslang
    -verscheidene woningen met bordjes voorzien zoals bierstübe, affenhof, etc.

Vanaf as dinsdag opbouw. Lijkt mij erg mooi en gezellig worden, zal kijken of ik er foto's van kan maken.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou Jomi, ik ben heel benieuwd...zal een gek gezicht zijn, helemaal als het 25 graden is..haha

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dat denk ik ook wel, ben zo benieuwd. Vooral ook als het helemaal donker is.

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Lijkt me geweldig hahaha Apres ski in de zomer hahaha.

17. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Impie!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim meid voor een knaltest morgenochtend:D:D
    Heb een goed gevoel erover;)
    Gut, wat zal jij weinig slapen:p

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Impie, ik kom morgenochtend meteen kijken naar je bericht..hoop het zo voor je...ga in mijn slaap voor je duimen!!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: had vanavond een bbq bij een collega. Net pas thuis en dacht gelijk nog even opstarten om te zien of er al nieuws van jou was. Een tweede plusje...??!! Nou, nou, dat beloofd wat voor morgen. Wel een beetje vroeg testen, hè, dan hoeven wij niet zo lang in spanning te blijven.
    @JoMi: dus jij gaat morgen ook testen? Spannend, hoor! Nou, wie weet mogen jullie morgen met zijn tweetjes naar een bankje lager verplaatsen. Klinkt erg leuk zo'n après ski. Ook ik ben erg benieuwd naar de foto's.
    @Syllis: hoop voor jou dat je snel weer doelgericht mag klussen. Het is voor nu even een bittere pil, maar het is voor het goede doel voor straks. En als je straks lekker druk bent met je dochter en kleinzoon, dan vliegt de tijd voorbij en mogen jullie snel weer 'aan de bak'. Denk aan je!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alice: onze berichtjes hebben elkaar net gekruist. Alles goed gekomen met je studie, het huis e.d.? Alles rustig met kind 1, 2, 3, 4 + hond? We missen je heerlijke belevenissen wel, hoor!

Deel Deze Pagina