Heyyyyyy Impie, gefeliciteerd meid. Dus toch wel he, al is het moeilijk te geloven voor je. Die plusjes gaven mij al een goed gevoel erover.
@Impie: van harte gefeliciteerd, meid! Ja, wat mij betreft had je die dure test niet hoeven te kopen, want ik wist het gisteren eigenlijk al wel zeker met twee keer een plusjes. Maar kan me voorstellen dat je nog even extra bevestiging wilde hebben. Nou, meid, je mag onze NOD-bank verlaten (snik, snik) en naar het roze bankje afzakken!!
@JoMi: jammer, meid, maar het was misschien nog wat te vroeg, toch? Ik zou, als ik jou was, over een dag of 2 nog eens proberen. Moed houden, meid!
Ja is nog vroeg, ik ga over 2 dagen nog een keertje doen. Ik zit nu op 8 DPO en 2/3 dagen voor mijn NOD. Ik heb wel zo'n test die je 4 dagen eerder kan gebruiken gebruikt.
Ik heb zo nu en dan steekjes in mijn borsten en een wat vol gevoel onder in de buik. Steken in mijn borsten had ik in maart ook heel erg en toen had ik ook een licht positieve test. 3 dagen later is het mis gegaan. Maar ik weet, het kan alle kanten nog op, maar normaal heb ik ook geen vroege testen in huis. Gebruik altijd 2v5 van kv, maar ik had vorige ronde niet meer. Ik was niet meer in de gelegenheid om op te halen en vandaar dat ik deze via internet had besteld.
@Bar: hoe is het met je, meid? Voel je je goed? 16 weken en 1 dag zie ik al weer. Moet dan altijd even slikken, omdat we precies gelijk opliepen en zie hoever ik al geweest had kunnen zijn. Maar goed, mijn kans komt nog wel. Ben nu voor het eerst ongesteld na mijn mk en de cyclus is ook nog redelijk gebleven (30 dgn ipv 28). Dus vanaf volgende week mag ik ook weer meedraaien voor een nieuwe poging!
Sneeuwmees, studie gaat goed, met de kindjes ook. Die zijn hard aan het blokken voor de laatste schoolweken. Tja, alleen hond denkt dat ie nog pup is ipv 4 jaar hahaha. Met het huis zijn we nog steeds in onderhandeling.... Financiering is geen probleem, alleen eigenaar moet nu nog knoop doorhakken over mijn bod. En verder voel ik geen ene mallemoer. Geen ongigevoel, heel klein beetje gevoelige boobs en dat was het dan. Heb me helemaal ingesteld op ongi worden en pas na het weekend zie ik wel verder. Moet zeggen dat het heerlijk is om geen ovutesten en zw-testen in huis te hebben. We bespringen mekaar als we zin hebben en we zien wel.
@Alice: fijn weer van je te horen. Ik heb de ovu-testen al weer in huis, maar zie er wel weer tegenop ze te gaan gebruiken (alhoewel ik het handig vind dat het bestaat). Het geeft toch altijd weer stress als een ovu-test niet helemaal duidelijk is. De angst je ei gemist te hebben. Bij vage streepjes niet goed weten wanneer je dan wel een goede streep kan verwachten en dan de stress dat je dan ook nog op basis van die vage streepjes moet bedenken welke dagen klustechnisch het beste zouden zijn. Nog een dag wachten of het streepje hopelijk donkerder wordt (en tegelijkertijd bang dat het streepje dan juist nog weer lichter is en je te laat bent met klussen). Kortom, bespring elkaar lekker als jullie daar zin in hebben. Ik kan me voorstellen dat het erg bevrijdend voelt (en wie weet waar het goed voor is, nu je misschien wat minder ovu-test-stress hebt).
Precies mees, je verwoordt precies hoe de stress is met al die testen. Mees, hoop dat jij gauw weer een mooie test in je handen hebt van een gezonde mooie zwangerschap! Dikke knuf meid
Impie van harte meid!!!! Wat heerlijk voor je. Ik moet zo naar het zh voor een echo om te kijken wat er zit voor follikel en dan naar aanleiding daarvan mijn donor proberen te regelen. Hoop dat het allemaal weer gaat lukken!
@Xon: veel succes weer in het zk. Heb je die aardige verpleegkundige weer? Hoop dat het ook weer (zonder al te veel stress) gaat lukken met je donor. Succes, meid!