Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Salcia, mijn man is hier geboren en heeft nooit in NL gewoond. Ik ben dus voor hem hierheen verhuisd. Hij zegt wel in NL te willen wonen, maar hij heeft er nu al moeite mee om naar huizen te kijken buiten de plek waar we nu wonen, want 'daar kent hij het niet'. Dus...
    Maar ik ga er toch voor zorgen dat we ergens terecht komen nu waar ik me wat meer thuisvoel, wat mobieler ben (qua openbaar vervoer) en waar wat meer is in de omgeving.
    Hij is wel een paar keer kort in NL geweest en zou in NL ook het liefst in Amsterdam wonen. Ik dus totaal niet! Ik ben echt geen grote stadsmens. Lastig hè? Nu hij geen baan heeft is de optie naar NL weer een beetje ter sprake gekomen, maar we hebben er nog geen beslissing over genomen. Ook lastig, want er zitten voor- en nadelen aan beide opties, hier blijven of naar NL.

Even on topic weer: goed om van meerdere mensen te horen dat ze echt dachten dat het niet raak was en dat het dan toch raak was. Dat geeft weer moed!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja Jeetje....echt moed houden hoor, ik dacht echt dat ik ongi werd..En keren dat ik dat gevoel niet had werd ik het juist wel...

Hoop dat jullie samen een middenweg vinden waar jij ook lekker kunt wonen!

3. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het lijstje ff aangepast met de bevallingsdatum erachter, Salcia, wanneer ben je uitgerekend?

NOD-WACHTBANKJE:
    26-05 Impie 36 - ronde erg veel - 2e kind
    27-05 Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind

28-05 Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    28-05 JeetjeB 34 -ronde 3 - 1e kind
    28-05 JoMi 36 - ronde 16 - 2e kind
    06-06 Secondlife 36-ronde 10- 2e kind
    08-06 Jes 4 38-ronde erg veel- 4e kind
    12-06 Xon (BAM)37 - ronde 11 d.m.v. ZI - 1e kind
    15-06 Maureen 39 - ronde 4 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    16-06 Sillysa 37 -ronde 9-3e kind
    18-06 Sneeuwmees 39 - ronde 1 na mk - 2e kind
    ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind
    ??-?? LaFemme 36-ronde ..- 3e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)(07-11-11)
    06-03 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)(13-11-11)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) (15-11-11)
    16-03 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)
    08-04 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind(ZWANGER!!!) (13-12-11)
    11-04 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) (13-01-12)

4. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ik zie het al, sorry, 23 nov!

NOD-WACHTBANKJE:
    26-05 Impie
    36 - ronde erg veel - 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    16-03 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)(23-11-11)

5. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    IMPIE! Gefeliciteerd meis! Wat super! Ben zo blij voor je. JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!

Hier nog steeds allemaal vage ovutestjes. Ik snap er niks meer van hoor. Nu was ie vanmorgen weer wat donkerder...misschien dan vanavond positief?

Liefs,
    S.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: vervelend, hè die vage testjes. Ik zou willen adviseren, als jullie het zelf ook prettig vinden, om toch voor de zekerheid maar regelmatig (om de dag) te klussen deze week. Het zou kunnen dat die vanavond ineens positief is, toch? Het is nu toch een beetje de periode dat je normaal je eisprong hebt, dus waarschijnlijk moet je hem dan toch wel heel snel gaan krijgen.
    Wanneer ging je nu op vakantie?

Wij hebben gisteren ook maar een midweekje bij Center Parcs geboekt. Het slapen met ons zoontje op een vreemde plek gaat niet echt goed, maar we blijven het proberen in de hoop dat hij er vertrouwen in krijgt dat het echt niet zo eng is (en wij echt niet weggaan als hij ligt te slapen). Tijdens ons vorige weekendje weg heb ik precies daar mijn mk gehad, dus dat was niet bepaald een lekkere ontspannen vakantie. Zei al tegen mijn man dat als het meezit deze vakantie net mijn eisprong zou vallen. Ideale situatie om een kindje te maken als je allebei even geen stress van thuis of het werk hebt.

7. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Mees, wat heerlijk! Lekker naar Center Parcs. Nou zeg dat wel, dat was de vorige niet bepaald relaxed. Ik hoop dat dit een top midweekje voor jullie wordt. Ik neem altijd dingen mee voor mijn dochtertje die ze ook thuis op haar kamertje heeft. Muziekdoosje, zelfde kunffeltjes, eigen lakentje en dekentje enzo. Ik hoop dat het goed gaat meid!

Hier zojuist een knalpositieve test! Een ovutest wel te verstaan.
    Dus vanavond aan de klus...hihi! Ik ben zo blij dat ik mijn ei toch nog gespot heb. Zal dit dan toch nog onze maand worden. Ik neem voor de zekerheid maar even een paar zwangerschapstestjes mee op vakantie. Wij vertrekken volgende week donderdag voor 11 dagen naar Kos. Heerlijk luxe suite in het Pelagos Hotel. Google maar eens op Pelagos Kos en dan op afbeeldingen. Er is een nieuw gedeelte en daar zitten wij. Ik heb er superveel zin in.

Zo, nu even leer met mijn kleine meid spelen.

Tot later!

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, helaas door naar de volgende ronde.... niet verwacht vandaag, maar opeens bloed. tja, is niet anders he. verwijsbrief ligt eindelijk bij de kliniek dus afspraak zal nu snel komen. niets bij gelezen :) druk en koppie staat er ff niet naar.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: dikke knuffel, meid! Kan me voorstellen dat het even een enorme domper was en je even een momentje voor jezelf moet hebben:(. Zeker als je het niet verwacht had. Hopelijk kunnen jullie snel bij het ziekenhuis terecht. Sterkte, hoor!
    @Secondlife: wow, wat ziet dat er heerlijk uit. Kom ik aan met mijn Huttenheugte-huisje.:) De vorige keer hadden we idd ook al zijn knuffels uit zijn bedje meegenomen om het bedje daar er vertrouwd uit te laten zien. Daarnaast ook dezelfde bedrituelen aangehouden als thuis. Maar helaas mocht het niet helpen. Hopelijk gaat het deze keer beter. Vandaar ook maar een midweek geboekt, om het eerst maar weer te proberen (en zo nodig maar weer eerder naar huis).
    Fijn dat je ei toch gespot is. Wat geeft dat een heerlijk gevoel, hè. Het idee dat het toch allemaal goed werkt.;)
    Het is nog steeds mei, dus het kan nog, hè? En spannend, hoor, testen op vakantie. Dan zou het zo maar een nog fantastischer vakantie kunnen worden. Ik duim voor je, hoor!:)

11. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANKJE:

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    16-03 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)(23-11-11)
    26-05 Impie 36 - veel - 2e kind (ZWANGER!!!)(1-2-2012)

Zoals je ziet, ik heb me er dan toch echt bij gezet!
    En het staat goed!
    Vandaag heeeeeel moe, dus zal wel kloppen

@JeetjeB: zoals je wel weet... ik was er vanovertuigd dat ik ongesteld werd. Had maandverband in huis en het vervolgrecept clomid al weer gehaald.
    Je ziet het... kan allemaal.
    Heb het al eens eerder voorgesteld, waarom wordt onze navel niet roze, als het gelukt is. Geen twijfels meer!
    Kus voor iedereen..
    En nu even mijn banner aanpassen!

12. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    en daar is ie

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Impie, mooi die banner ;)
    Dat zou inderdaad héél fijn zijn als we het zo zouden kunnen weten!
    Ik heb vandaag minder dat menstruatiegevoel en krijg gelijk weer hoop. Maar moet nog minstens twee dagen geduld hebben. Mag van mezelf pas zaterdag een test kopen!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    bedoelde eigenlijk deze ;) Had het getypt met punt komma en zo en dan pakt ie dus die... Wist iknie!

15. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees, wanneer gaan jullie naar de Huttenheugte? Hoop dat het goed gaat met je kleintje. Ik heb ook al superveel zin in onze luxe vakantie. Heerlijk zwanger zijn hopelijk...

Jeetje, oeh wat spannend! Ik duim voor je hoor! Ooh, zou zo leuk zijn, weer wat roze hier.

Impie, prachtige banner! Wat een heerllijk gevoel is dat toch hè.
    En je staan te schitteren onderaan de lijst. Dikke knuff voor jou meid.:)

Xon, dikke knuffel voor jou lieverd. Gewoon, om toch. ;)

Justme, hè bah...gatver! Waarom nou weer? Sterkte meis, ook een dikke knuffel voor jou.

Verder weet ik het zo even niet meer...sorry.

Ik ga mij even klaarmaken voor de grote verleiding....hihi! :) Oeh, ik voel ongipijn...mijn kanjer van een EI komt eraan!!! Ik voel het! Wish me luck.

Liefs,
    S.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: nou, veel plezier vanavond!;) En vooral veel succes met het tacklen van je ei! :D
    @Impie: wat voelt het echt, hè. Je naam ineens onderaan het roze lijstje te typen. Heerlijk ook weer zo'n banner in elkaar te knutselen.:) Hoe is het nu met de bruine frutseltjes?
    @JoMi: wanneer ga jij weer testen? Ik ken ook veel statistieken waarbij het allemaal moeizamer zou gaan om zwanger te worden. Mijn man en ik hadden allebei overgewicht, ik was 36 geweest, mijn man had een zittend beroep wat de zaadkwaliteit ook niet ten goede zou komen. We dachten toen om maar snel 'aan de klus' te gaan omdat we waarschijnlijk (volgens de statistieken) nog wel vele maandjes 'bezig' zouden zijn. Achteraf dus gelijk zwanger! Dus ik geloof best dat er iets van waarheid in zit, maar ik zou het bakkie kofie er in ieder geval niet helemaal voor afzweren!;)
    @Jeetje: het wordt een spannend weekend voor je, zeg. Ik duim voor je mee, hoor! :p

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Impie, mooie banner hoor.

Justme, die !@$#%^duivels toch ook weer. Knuff.

Mees, morgen ga ik weer een testje doen. Heb weinig tot geen kwaaltjes op dit moment. Soms een steekje in mijn borsten en vanochtend lekte ik wat uit mijn borsten. Dus weet niet wat ik ervan moet denken. Normaal altijd 2 dagen voor ongi wat bruinverlies en nu nog niks gespot. Heb alleen na de MA een cyclus van 33 gehad, verder altijd tussen de 22-26 dagen. Oh, wij gaan ook altijd naar Centerparcs hoor. Wij zitten toch met een groot bedrijf en kunnen eigenlijk alleen in de wintermaanden met vakantie. Maar dat is meestal een lang weekend, in december wel een hele week naar Centerparcs geweest. Was eigenlijk onze huwelijksreis, alleen is J van begin tot eind hartstikke ziek geweest. En ik heb eigenlijk alleen huisje van binnen gezien en weinig buiten geweest of in zwembad.

Second, klus ze. Eindelijk positief, dus ei gelukkig niet gemist.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Verder vandaag niet zoveel gedaan op de crematie na en ben nu best wel op en heb hoofdpijn.
    Schoonzusje is vandaag jarig, die hebben we net even gebeld en zondag gaan we het daar vieren, ook van hun kleine meid die dinsdag 1 jaar wordt. Zondag komt iedereen en dinsdag ga ik met J en schoonmoeder nog er naar toe om op de dag zelf te vieren. Het is toch 1 uur heen en 1 uur terug rijden, dus is voor onze mannen een beetje te lastig door de week.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @JoMi: sinds wij een kind hebben is dit ook al de 4e keer dat we naar zo'n park gaan (Centerparcs, Landal of Sunparks). Ik had daar vroeger nooit zoveel mee, vond het altijd een wat gelikt concept, maar het is (zeker als je kleine kinderen hebt) gewoon goed voor elkaar (of zoals voor jullie als je alleen maar in een bepaalde maand kan gaan en door zo'n zwemparadijs eigenlijk altijd lekker kan zwemmen, ook al regent of sneeuwt het buiten). De huisjes zijn goed ingericht en alles is er gewoon (bedjes, kinderstoel e.d.).
    Het liefst zouden wij weer naar Italië gaan, maar als ik al denk wat je allemaal mee moet nemen, de hele afstand rijden met een kind wat moeilijk slaapt en niet van lang in de auto zitten houdt, dan breekt het zweet me al uit.
    Dus na van alles bekeken te hebben, toch maar weer uitgekomen op zo'n huisje van Centerparcs. Ben benieuwd hoe het nu gaat. We gaan de eerste week van juli pas, dus het duurt nog een paar weken.
    Kan me voorstellen dat je hoofdpijn hebt. Zo'n crematie gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
    Hopelijk heb je zelf snel genoeg goed nieuws door een positieve test! Laat je het weer even weten als je getest hebt..??!

20. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeetjeb, ik ga je volgen. Ik hoop en duim voor een positieve knaltest!
    @Secondlife, je bent waarschijnlijk druk aan de klus (geweest). Ik hoop dat je je ei getackeld hebt!
    @sneeuwmees, geen bruine frubbeltjes. Gewoon niets eigenlijk. Ook geen ongi pijn.
    En centerparcs. ik heb hetzelfde als jij, maar het is ook eigenlijk weer zo handig met een kind.
    En maakt niet uit waar je zit toch? Lekker vakantie, gewoon niet thuis zijn, geen mail, geen telefoon..
    Lekker genieten! Wanneer ga je?
    @Jomi, voor jou ook weer spannend dus. DUim duim duim!
    @Xon, vandaag weer naar het ziekenhuis. Zet 'm op girl!
    Hoop voor jou ook snel een positieve test. (vond het voor jou zo naar dat er weer een zwangere bij kwam).
    Ik denk aan je!

Deel Deze Pagina