Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nou hehe, eindelijk contact gehad met donor.
    Hij kan met geen mogelijkheid op een ander moment dan morgenochtend grrrr!
    Dus eigenlijk een beetje te vroeg!
    Rond half 11 's avonds springt mijn ei, die doet er natuurlijk een paar uur over.
    Nou ja, ik moet niet klagen, hij had ook niet mogelijk niet gekund.

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Xon, gebruik jij steeds dezelfde donor? Kan hij geen sperma laten invriezen zoals de donorbank zeg maar? Zodat het wel precies op juiste tijd kan?

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    xon, sorry overheengelezen, je had daar al antwoord op gegeven..

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: misschien had je het graag anders gewild, maar alles is beter dan niets. Fijn dat hij toch kan komen en niets is onmogelijk. Je zal de vrouwen eens de kost moeten geven die net voor of net na de eisprong toch zwanger zijn geraakt. Wij zullen ze in ieder geval weer goed gaan aanmoedigen. In ieder geval morgen ipv met een kussentje onder je billen, maar handstand gaan staan tot 23.00 uur ;) (sorry, grapje, hoor!).

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O Xon, zaadjes leven 72 uur hoor..dus gaat wel goed komen!

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hihi, een handstand pfffff, dat deed ik vroeger als kind heel vaak tegen de deur. Ben nu een beetje bang dat ik dan daarna naar het ziekenhuis moet omdat ik door mijn armen ben gezakt!!

Ik weet wel dat zaadjes lang leven hoor, maar het is toch jammer dat het net even niet wat lekkerder op elkaar aansluit.
    Ga morgen maar weer eens de softcup gebruiken.
    Voor degenen die niet weten wat het is, het is een cupje (nou ja cup!!) dat eigenlijk bedoelt is om mentsruatie op te vangen (een soort vervanging voor maandverband en tampons).
    Dat heb ik 1 keer geprobeerd, kon ik even oefenen hoe in te brengen en zo, maar daar zou ik het nooit meer voor gebruiken, dat is echt een vieze kliederboel.
    Maar goed als je in die cup het kwakje doet, breng je het helemaal tot aan je baarmoedermond, en kan het geen andere kant meer op dan je baarmoeder.
    Het is ff wennen, want het is best een joekel van een ding, en inhet begin voel je m zitten.
    Maar ik baal altijd zo als ik d.m.v. inseminatie het zaad inbreng en het gevoel heb dat alles er weer uit komt.
    En dan is dit de goede oplossing. Je mag de cup 10 uur in houden, dus dan blijft het lekker lang in de goede buurt.
    Het nadeel is dan weer dat het zakje zo groot is dat ik bang ben dat het zaad er een beetje in verdwaald.

Weet je wat ook grappig is?
    Ik deed toen ik net thuiskwam van mijn werk een ovutest.
    En als het stickje uit elkaar kon springen dan had ie dat gedaan.
    Meteen met de eerste druppel zag ik het lijntje er al op springen.
    Is weer eens wat anders dan dat getuur naar zo een test of ie al positief is of niet.
    Lang leve de pregnyl!!!

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Xon...doe je zelf insemineren??? jeetje...ik dacht via iui..

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: fantastisch een positieve ovu-test.:D Zo zie je maar dat het toch allemaal nog goedkomt. Zo'n cupje klinkt ingewikkeld, maar zo te horen gun je ze geen escape-mogelijkheid deze keer! Heel goed! Veel succes morgen, meid!:p

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon wij hebben nooit gehad dat een donor zijn eigen verzekering moest
    aanspreken.
    alles ging op mijn verzekering, bij echtparen komt ook alles bij de vrouw op de verzekering...

Ik zou het toch eens navragen..

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja dat klopt Ricmar, ik zei dat pas ook tegen een andere BAM moeder... bij ons staat alles op mijn verzekering van de iui's etc.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Xon, fijn dat je contact met donor hebt gehad en ik ga heel hard duimen. Ook een positieve ovulatietest, ik hoop dat alles op z'n plek valt.

Hier nog steeds steken in mijn borsten en nog steeds niks gespot. Dus nog steeds op de wachtbank.

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Uhh, ik zei dat ik net niks had gespot. Maar net naar de wc geweest en nu toch wat verkleuring op papiertje bij afvegen. Dus ik denk weer dat het over is deze maand. :(

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ach Jomi, wat balen zeg!! he moet toch snel bij jou ook weer lukken hoor!!

Ben je beetje bijgekomen weer van alles en crematie etc? Sorry trouwens dat ik nog steeds niet heb gereageerd op FB...vergeet het steeds.

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik begin er soms wel een beetje moedeloos van te worden nu hoor, maar ben blij dat wij vanaf oktober verder stappen gaan ondernemen naar zkh.

Ik ben nu gewoon erg moe van alles van afgelopen week, doet toch wel wat met je hoor.

FB, geeft niet hoor. Heel erg belangrijk is het toch niet meer, ben er klaar mee. Maar was wel even lekker om tegen iemand aan te klagen. ;)

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja is goed dat je naar zkh gaat, gaf mij ook wel rust, later natuurlijk wel weer stress elke maand met iui, maar dan weet je wel waar je aan toe bent...

En logisch dat je moe bent, misschien ff paar daagjes tussenuit gaan?

En klagen mag altijd hoor!!!!

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Is bij ons een beetje lastig met ons bedrijf hè? Willen wel, maar zullen nog even moeten wachten tot de winter.

Maar waar ik nu ook wel naar uitkijk is dat J maandag de juf op bezoek krijgt hier thuis. En dan 1 weekje later voor het eerst naar school, vind het zo leuk en spannend. Ik ben in ieder geval zenuwachtiger dan J en kijk er toch ook wel weer tegenop. J wordt nu alweer zo groot, gaat zo snel allemaal.

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    vaak vinden de kinderen het zelf minder erg om naar school te gaan dan de mama...sluit toch een periode af he.... wat bijzonder dat juf langs komt thuis...

En ja is natuurlijk waar, je kan niet weg in de zomer...maar wel dagjes toch?

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    J roept nu al heel vaak juf Marga, sjouwt ook heel vaak al met zijn schooltas, fruitbakje en drinkfles. Dus die zal er ook niet veel moeite mee hebben, denk dat die echt gaat genieten. Maar ik denk dat ik het de 6e niet helemaal droog ga houden.;)

We kunnen wel eens een dagje weg hoor, maar manlief is 6 dagen in de week aan het werk. Dus we vinden het ook heerlijk om zondags een dagje lekker thuis te zijn.
    Maar we willen binnenkort nog wel een keertje naar een dierentuin of naar dolfinarium/apenheul. Zo iets, weten nog niet precies.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hè balen zeg Justme en Alice! En JoMi is het nog doorgezet?

Xon, ik duim ook heel hard voor je!!

Mees, lijkt me juist wel lekker een keer zo'n huisje ergens in NL! Misschien moet ik dat eens een keer doen met mijn man.

Hier nog geen bloed te zien! De afgelopen twee maanden had ik op dag 30 meestal al wel wat bloed en dan brak het door op dag 31 (vandaag dus) maar nog niks! Wel wat meer witte afscheiding. En nog steeds pijnlijke borsten. Gisteren de hele dag pijn in mijn onderrug maar vandaag niet echt en ook weinig buikpijn.
    Ik ga vanmiddag een test kopen als er dan nog geen bloed is en morgenvroeg testen! Maar ik heb in februari ook een keer een cyclus gehad van 32 dagen... Al was dat een uitzondering.

Dussss.... Spannend!

Nu maar even aan het werk, de gedachten een beetje verzetten.
    Fijne dag allemaal en een dikke knuf voor iedereen!

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Salcia, ja ZI! Het is overigens normaal gesproken een goede manier. Aangezien er bij een kliniek wordt gewerkt met ingevroren zaad en dat is sowieso altijd minder vruchtbaar.
    Maar goed ik heb me ook ingeschreven bij een kliniek, en dat heb ik dus achter hand, wat wel een fijn idee is.
    Ik vind het zelf wel een fijn idee dat ik weet wie de vader is, dat het een normaal persoon is met een goed karakter.
    En natuurlijk checken ze bij een kliniek wel van alles, maar je ze 'kennen' diegene natuurlijk niet.

JeetjeB spannend hoor.
    Ben benieuwd, wie weet!

Jomi, nog bloed gespot?
    Wie weet was het een innesteling?
    Wel bijzonder dat een juf aan huis komt.
    Dat doe ik niet hoor.
    Daar heb ik echt geen tijd voor.
    Heel soms gebeurt het vanwege een bijzondere thuissituatie, zoals een geboorte van een broertje/zusje of juist als het een slechte thuissituatie is zodat we een beeld hebben hoe het thuis gaat.
    Leuk dat je zoontje zo enthousiast is.
    En bijna geen een ouder houdt het droog als het kind voor het eerst naar school gaat.
    Dus daar hoef je je niet voor te schamen hoor :)

Deel Deze Pagina