Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    xon ik kan me voorstellen dat zo'n bericht inslaat als een bom!!
    Ik kan me niet voorstellen waarom iemand het eerst verteld en dan zoiets doet! Ik ben niet tegen abortus, maar vind het soms heeeel moeilijk te begrijpen. Zeker na een levende echo...ongelooflijk...
    Sterkte en ik hoop dat je snel je positieve ovu testjes hebt.
    bar

2. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Tsjonge.. Je kunt hier ook geen dag wegblijven want dan kun je eerst een paar uur bijlezen ;). Ik ben druk behang af aan het steken. Maandag komt de winterschilder en dan moet de woonkamer af zijn. Vanmorgen eerst behang gekocht en de kerstspullen opgeruimd. Het wil niet echt opschieten, heb nog maar 1/4 gedaan :x

Adora: gefeliciteerd!! Die testen zien er prima uit! We hebben gelukkig weer een zwangere in ons midden!!

Dominque: hoe gaat het met jou? Wanneer mag je je eerste echo laten doen?

Xon: wat een verhaal! Begrijpelijk dat je weg gelopen bent, ik had hetzelfde gedaan. Idioot mens! Ik werk in het middelbaar onderwijs en maak ook hele bizare dingen mee. Kinderen van 16 en jonger die zwanger zijn. Een meisje van 15, net bevallen van een tweeling. Dit zijn kinderen! Die moeten er nog helemaal niet aan denken om zwanger te worden. Het komt zeer regelmatig voor dat die meisjes op school testen. En dan kan ik zeer opgelucht ademhalen als deze negatief is.. Wij willen graag zwanger worden. Ons leventje is gesetteld maar bij ons lukt het niet zo makkelijk.. De wereld is soms erg oneerlijk!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: wat een verhaal. Ja, daar zou ik meer moeite mee hebben als een vriendin die verteld dat ze zwanger is.
    Bedankt ook voor je openhartigheid. Ik heb toen zelf ook wel eens dat soort sites bezocht, maar vond het toen lastig in te schatten 'wie' je voor je had. Sommige hadden maar een paar kenmerken geschreven (kleur haar, ogen, opleidingsniveau) en dat vond ik te beknopt om te bepalen of je zo iemand als 'vader' van je kind wilde hebben. Dus ik had toen besloten een bekende te zoeken die donor voor me zou willen zijn. Fijn dat jullie elkaar in ieder geval ook zien en kennen. Dan heb je toch een beter beeld bij iemand. Dat wilde ik nl. graag dat je ook meer weet over iemand, qua uiterlijk, maar vooral ook iemands karakter.
    Hoop dat deze keer het goud succes mag hebben!!

@Impie: hoe is het nu op het wachtbankje. Ongi nog niet doorgezet?

Ons clubje begint inderdaad lekker te groeien. Ook leuk om te zien dat het een heel bont gezelschap is. Alleenstaanden, eerste kindjes, tweede kindjes, eerste of tweede leg. Sommigen bij wie het moeilijk gaat, sommigen bij wie het moeilijk blijft plakken. Het kletst hoe dan ook lekker weg met elkaar. Leuk, hoor!

4. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    @Xon: Dat is nogal een schokkend verhaal! Ik vraag me af hoe die moeder dat vervolgens weer aan dat kind heeft verteld. "Je krijgt toch maar geen broertje of zusje want mama zag het niet zitten"? En wat voor indruk krijgt zo'n kind dan over het krijgen van baby's? Dat zo'n vrouw dat kan! Waarschijnlijk heeft zij nooit een miskraam of een tegenslag gehad. Dat zijn van die mensen die "nemen een kind"..Wel knap van je dat je nog zonder wat te zeggen weggelopen bent. Ik flap er meestal meteen wat uit, ben een beetje een driftkikker af en toe. Jouw manier is beter.

5. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xon ik wil zeker wel antwoorden hoor wij zijn er heel blij mee dat het zo gelukt is dus waarom niet delen. Het is inderdaad mwt zi gelukt en de 2 e keer was raak dmv tempraturen en vaker insimineren is het gelukt. Ik denk dat er een hoop geluk bijzat hoor. Maar ook nu gaan we in de vruchtbaremperiode meerde keren insimineren. Deze maand voor het eerst.
    Wij gaan nu ook testjes gebruiken bij de eisprong maar hoe dat werkt geen idee moet ik me in verdiepen.
    Onze doner woont ook ver weg. Tips heb ik niet echt is hwt voor jou de eerste keer?? Ik hou je op de hoogte en als ik tips heb laat ik het weten. Groetjes san

6. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Almika: klik op "reageren". Bovenin zie je dan een paperclipje. Op het paperclipje klikken en dan kan je een bestand kiezen dat dan in je berichtje zal verschijnen.

@Pimmetje: ik krijg op 28 januari een echo, als ik 7 weken ben. Het lijkt er een beetje op dat ik niet onmiddelijk weer een mk ga krijgen, zeg ik heeeeel voorzichtig, maar nu ben ik weer bang dat het een blighted ovum is! En zo blijf ik bezig.

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Pimmetje: ik zie je dat je met IUI bezig bent. Mag dat zo vaak als jij zelf wil en wanneer je wil, of ben je aan regels gebonden?

8. vanesz

vanesz Lid

6 jan 2011
    34
    0
    0
    Hier weer ff snel een krabbel... feest is nog aan de gang.... morgen ga ik er weer ff rustig voor zitten en alles lezen... volgens mij ben ik wel ff zoet.....Ben gesloopt en kapot. Dacht ff snel update....

Afgelopen nacht dus (eigenlijk gisternacht) nacht weer flink krampen gekregen. Gisterochtend over. Ben sinds gisteren mega verstrooid... zeg allerlei rare dingen. Tot nu toe geen spoortjes te bekennen. Sinds gisteren voel ik soort van hitte in mijn lichaam niet normaal. Verder af en toe licht misselijk... zwaar hardlijvig ook sinds gisteren... Misschen dat ik in ochtend testje probeer.... Twijfel nog....

Morgen zal ik reageren en mezelf updaten want volgens mij heb ik al heel wat gemist mede lotgenootjes....en zal dan reageren.

Almika heb je berichtje ontvangen.....

Ik ga weer naar mijn gasten... Ben inmiddels geslooptttttt

9. vanesz

vanesz Lid

6 jan 2011
    34
    0
    0

Dominique verlos mij uit mijn lijden en zeg het alsjeblieft :D....... Vertel mijn pendel....

10. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi Vanesz, ga nou testen! Ik hoop dat de pendel deze keer fout was, want die zei helaas "nee".
    Maar gesloopt zijn is een goede indicatie van zwangerschap, dus wie weet. :D

11. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo.... er is al weer aardig wat bij gekomen! Dan moet je weer helemaal bijlezen.
    Hier nog niets te bekennen. Zelfde gevoel nog steeds!
    Maar er is weer een nacht voorbij en we komen dus dichterbij NOD.
    @Xon, oooo, wat iritant zijn dergelijke verhalen he? Dat zijn mensen die volgens mij niet weten hoe bijzonder het is om een kindje te krijgen en gaan er dus zo mee om.
    Ik heb zelf ook erg veel moeite met.... dan wil ik dan een kindje, of in maart maar even niet, anders wordt het kindje in december geboren. IRRITANT! En wat ik nog lastiger vind, deze mensen zijn vaak snel zwanger ook.
    Nou ja, ik troost me met de gedachte dat zij missen wat het gevoel van bijzonder is. Het zwanger worden is een combinatie van diverse "goede momenten". Dus de kans is zo klein en daarom is een klein wezentje zo bijzonder! Tja, jullie weten er alles van!
    Nou voor iedereen op het bankje... succes.
    Voor degene met een nieuwe kans... dit wordt ons jaar!
    Voor de zwangeren...... GENIET!

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    @San 40: nee is niet de eerste keer, komende week ga ik voor poging 6!!!
    Wat fijn dat het jullie al de 2e keer gelukt is.
    Hoe lang na de eerste gaan jullie nu voor de 2e?
    Wat is voor jullie vaak insemineren?
    De eerste keren heb ik één inseminatie per maand gedaan en die geprobeerd precies goed te mikken(!) d.m.v. ovutesten.
    En afgelopen maand voor de 2e keer, twee keer per maand!
    Aankomende week ook, althans dat ga ik proberen, het is natuurlijk de vraag of mijn donor precies op die dagen kan.
    Ze zeggen wel dat de zaadjes wel tot 5 a 6 dagen blijven leven, maar ik denk niet dat het zo werkt op de manier zoals wij dat doen.
    Eerst uit het lichaam van de man in een potje, dan weer in een spuitje en dan weer bij mij! Daarom denk ik dat daardoor die 5 a 6 dagen in 'ons' geval niet realiteit is.
    Soms staat er op internet dat zaad zo gauw buiten het lichaam is geen 5 minuten meer leeft, maar mijn donor heeft ook gedoneerd bij de spermabank en daar laten ze het soms wel eerst een half uur staan voordat ze er uberhaupt iets mee doen!
    Het zou dus prima moeten lukken op 'onze' manier!
    En idd jullie zijn het goede voorbeeld, en ik hoop dat er voor jullie kindje ook snel een leuk broertje of zusje bij komt.
    En ik hoop zo erg dat het bij mij nu ook eens gaat lukken!

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @xon @san40.....hoe moet ik dat zien eigenlijk dat insemineren.

dat doen jullie allemaal zelf en er komt geen zh aan te pas. kan je niet invriezen doen ze bij de spermabank toch ook? of is dit anders...kan niet elke dag insemenieren dan? leg uit want ik ben leek daar in:(
    @san40 is bij jullie weer dezelfde die zwanger gaat worden. jullie hebben al kindje.meisje jongetje hoeveel jaar?

@xon nou zit je lekker mee allemaal... met die berichten. hoop voor je dat lukt deze keer...we gaan voor je duimen

dames heb 2e pendel binnen en ook die zegt dus snel...ophoop van zegen dan maar

heb puntfhoofd8) hadden gister een feestje...nu kan het nog roseetje drinken en ik ben zwaar ongi dus kom op dacht ik... schenk maar bij

@vanesz klint toch wel in de richting van zw...doe gewoon test dan weet je snel moet toch te zien nu

@dominique71 ik heb idd de pendel van xon binnen.....meisje feb 2011 en thanx nu kan ik fotos erbij zetten

hoe voelen de zwangeren zich vandaag???

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja, nog even over die moeder!
    Ik heb idd nog wel even gereageerd, maar voelde zo een heftige reactie opkomen dat het me beter leek om weg te gaan.
    Sommige collega's weten wel dat ik hiermee bezig ben en kunnen dan natuurlijk mijn reactie begrijpen.
    Weglopen was wel het slimst.
    Op zich ben ik wel wat gewend hoor, de school waar ik werk staat in een achterstandswijk dus veel 'erg' jonge(moeders van 20 met een 4/5 jarig kind) en onervaren ouders die niet weten hoe ze een kind moeten opvoeden.
    Ben vaak in contact met die ouders en geef hun zelf vaak adviezen over dat een 6 jarig kind niet tot half 10 mag opblijven of buiten spelen, dat een kind ook fruit/groente nodig heeft (en dan bedoel ik niet de tomaat op een pizza!), dat een kind wat door en door naar de sigarettenrook ruikt ten eerste erg gepest wordt(hij stinkt) maar dat dat ook erg slecht is voor zijn gezondheid!!!!
    Sta daardoor ook vaak in contact met jeugdzorg en bureau kindermishandeling, en heb zó vaak gedacht 'kon ik dit kind maar mee naar huis nemen', maar ja haha dat kan helaas niet he!
    Maar het is soms zo zuur dat deze (soms zo ongewenste) kinderen in dit soort situaties moeten opgroeien en dat het zó gewenste kindje er bij mij maar niet mag komen!

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hihi nou dan nog maar meteen even een reactie erachteraan!

ZI betekent zelfinseminatie, en nee daar komt geen ziekenhuis aan te pas.
    Donor komt langs of jij gaat richting hem, doet zijn ding in een potje, en met een injectiespuitje (zonder naald natuurlijk, maar ik heb zelf wel een extra opzetstukje waardoor het spuitje langer is) breng ik het bij mij in.
    En dan is het verder gewoon hetzelfde als op de normale manier, gewoon blijven liggen een poosje en veel hopen hihi!

Ik sta ook ingeschreven bij een spermabank voor inseminaties (mocht het met mijn donor niet gaan lukken), maar Almika als alleenstaande word je ontzettend gediscrimineerd!
    Eerst gaan de stellen voor die niet vruchtbaar kunnen worden voor, daarna de lesbische stellen en dan pas kom je als alleenstaande aan de beurt.
    En als alleenstaande mag je ook nog even een volledig psychologische test doorlopen of je uberhaupt wel in staat bent om in je eentje een kind op te voeden!!! Of je dat kan als stel daar wordt niet naar gekeken.
    Als alleenstaande is de wachttijd rond de 1 a 2 jaar, en ik had geen zin/tijd om daar op te wachten.
    Heb me dus wel ingeschreven maar ben daarvoor al op zoek gegaan naar een donor, en ik heb wat dat betreft een lot uit de loterij!
    Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel!

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hallo dames, ik leer hier wel weer veel zeg!vind het wel heel dapper van de dames die het alleen doen, petje af! het lijkt me al zwaar met een partner.

hier heeft mijn lijf net voor mijn mini vakantie weer wat nieuws verzonnen, had vandaag zomaar bloed :( hoop dat het bij dit beetje blijft, wil niet elke dag maandverband moeten dragen omdat er onverwacht wat bloed kan zijn, zeker niet tijdens een vakantie waarin we ook gaan zwemmen :x als het vaker gaat gebeuren toch maar even langs de ha als we terug zijn.

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Heb niet teruggelezen, maar dat was jij toch die een hele korte menstruatie had deze keer?
    Misschien toch nog een restje?
    Mijn menstruaties duren van begin tot eind wel 9 dagen! waarvan 3 dagen heel heftig waardoor ik soms licht ben in mijn hoofd van al dat bloedverlies! Ik ben altijd wel jaloers op vrouwen die het maar 2 dagen zijn.

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja, hihi veel plezier op je mini-vakantie!
    Geniet ervan.

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik had inderdaad korte ongi, maar die was helemaal weg. gister beetje bruin (eergister helemaal niets) en nu dus rood. blijf het vreemd vinden

20. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Zo, eerst even weer helemaal bijgelezen. :)

Xon, wat een verhaal zeg, dat van die moeder. Echt onbegrijpelijk. Kan me goed voorstellen dat je even van je stuk bent als je zoiets hoort. Wie doet nou zoiets?! Ik heb veel bewondering voor je, hoe je in je eentje een wonder probeert te creëren. Heel dapper, en ik hoop dat het maar snel mag lukken in 2011. Nog bedankt voor je pendel trouwens. ;)

Almika, dank je voor mailtje. Leuk!

Adora & Dominique, ik zie dat jullie dit jaar goed begonnen zijn. Wat een super nieuws zeg. Probeer er lekker van te genieten.

San40, Welkom hier! Heel veel succes!

Sneeuwmees, ben inderdaad maar gestopt me lezen vanaf het begin. Haha!

Het is hier erg gezellig moet ik zeggen. Leuk om al die verschillende verhalen te lezen. Hier lekker een luie zondagmiddag. Onze dochter ligt even lekker te dutten in haar bedje. Straks misschien nog even naar buiten. Het is zulk lekker weer. Hmmm...ik verlang alweer naar de lente!

Liefs,

Deel Deze Pagina