Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
  2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hè JoMi wat een onzekerheid! Ik kan het niet goed zien, maar misschien inderdaad als je het vensterje met de streepjes dichter in beeld ziet.
    Ik hoop het zo voor je!!!

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
  4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Jeetje, ik zal kijken wat ik kan doen, maar anders denk ik dat ik nog 2 daagjes of zo moet wachten. Hoe voel jij je nu?

Maar hier in ieder geval nog helemaal niks gespot of buikpijn, zou toch wel weer een keertje mooi zijn.

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Zou zeker mooi zijn!! Wie weet is het over een paar dagen veel duidelijker. Ik heb alleen maar een beetje pijnlijke borsten maar niet de hele tijd en ik voel wel af en toe wat in mijn buik, maar that's all!
    Ik ben benieuwd wat er nog gaat komen allemaal. Ik moet nog zo wennen aan het idee!

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Ik hoop ook dat het snel duidelijker gaat worden, die onzekerheid is maar niks. Hier verder vandaag weer minder last van mijn borsten, maar gisteren echt pijnlijk. En vandaag dus ook weer hogere temperatuur, dus misschien innesteling geweest.;) Dan zal het hcg nog niet gelijk hoog zijn, dus hoop meer duidelijkheid morgen/overmorgen.

Kan me voorstellen dat je aan het idee moet wennen, vooral als je verder weinig klachten hebt. Maar wel fijn als je nu al dikke knaltest hebt, dan is het echt wel duidelijk.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @jomi, oh jee zeg...... tijd voor wat nieuws in de woonkamer ;) enne, over 2 dagen nog eens testen, dan is ie vast duidelijker!

@jeetjeB, GEFELICITEERD!!!! super meid!

@xon, die percentages moet je naast je neerleggen hoor, wordt je alleen maar depri van.....(ik wil ze ook niet weten hoor) komt allemaal goed!

hier is het weer niet super, moeten eigenlijk nog weer de tuin in maar denk dat ik dat maar ff voor me uitschuif.... eerst op zoek naar een vakantie.... moet goedkoop maar wil wel een leuk hotel. wel iets gevonden, maar dan denk ik weer, is zo goedkoop, is vast wat mee.....

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Jomi ik kan met alle liefde van de wereld nu geen streepje ontdekken.
    Maar misschien over 2 dagen nog eens testen?

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Ricmar, geeft niet hoor. Ik kan hem ook niet op de foto krijgen. Hoop dat het snel duidelijker wordt en geen bloed geeft moed toch?

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Jomi idd geen bloed geeft moed en ik hoop echt dat je aan mag sluiten aan de roze lijst

11. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    #4031 Xon, May 29, 2011
    Last edited: May 29, 2011
    Jomi ik kan helaas ook niets ontdekken en ik heb echt met mijn neus tegen het laptopbeeldscherm aangezeten.
    Vervelend he die onzekerheid, bah, zo herkenbaar.
    Twee weken geleden had ik die aderen op mijn borst(die er nu overigens echt niet meer zitten, toch gek!) en dacht ik ook een héééél licht streepje te zien, en net als jij de test uit elkaar gesloopt, haha. Zoals meerdere malen hier al is gezegd die signalen lijken teveel op elkaar, het zou veel handiger zijn als je bv roze of blauw ging plassen (weet je ook meteen het geslacht :) ).

Justme je moet even reviews zoeken van dat hotel.
    Die zijn er altijd wel ergens.
    Dan zie je het snel genoeg.

Donor inmiddels gemeld dat hij nog nodig is :)
    Natuurlijk zoals het een echte man betaamd geen reactie.
    Maar heb hem dringend verzocht spoedig te reageren hahaha.
    We wachten weer af.
    Je wacht wat af hoor, tjonge, wachten op hoe groot je follikel is, wachten op injectie, wachten op donor, wachten of je wel of niet ongesteld gaat worden. Gelukkig kunnen vrouwen wel twee dingen tegelijk anders was het redelijk hopeloos :) !!

En oh ja, dat babyboomprogramma, nog iets wat ik echt belachelijk vond (sorry hahaha), hoe kunnen 100 stellen nou een zwtest doen???
    Al die vrouwen hebben een andere cyclus.
    Dus het is een mooie nepzooi.
    Of ze wisten al dat ze zwanger waren en hebben blij gespeeld op de tv, of ze waren al ongesteld en moesten verplicht op de tv nog een zwtest doen en ernstig teleurgesteld doen (wat natuurlijk niet zo moeilijk is).
    Nogmaals sorry, maar moest het even kwijt.
    De verhalen er omheen vind ik dan wel weer interessant om te zien (toch nog iets positiefs).

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja en dan positieve test weer vele momenten van wachten...

xon duimen draaien

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    heb ook al de reviews gezien, die waren overwegend best goed. (8.2 op zoover.....) ik weet, ik ben een twijfelkont.....

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Xon, inderdaad van die massale test bij Babyboom, had ik helemaal niet bij stilgestaan! Is inderdaad heel raar, of ze moeten precies 100 vrouwen hebben uitgezocht met ongeveer dezelfde cyclus...

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Xon, hopelijk reageert je donor een beetje snel! Mannen... soms ;)

Justme, herkenbaar! Het is ook lastig om op reviews af te gaan, al zegt het natuurlijk wel wat. Ik wens je veel succes. Je vindt vast wel iets leuks. Waar wil je precies naartoe?

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Xon, ik hoop dat donor zich snel meldt.

Verder ben ik er vanavond pas weer, verjaardag vieren van schoonzusje (afgelopen donderdag) en hun dochtertje aankomende dinsdag.

Dus tot laters meiden en fijne zondag.

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    jeetjeB, GEFELICITEERD!!! Mooi meid, geniet er lekker van en voel je vooral niet schuldig hoor, onze beurt komt ook nog wel.....knuffff

Impie, ja het voelt idd anders om oma te worden dan moeder, je bent natuurlijk ook bezorgd om je dochter en dat alles maar goed mag gaan. Ze is daarbij natuurlijk ook nog erg jong dus dan maak je je toch extra veel zorgen, maar alles gaat goed komen hoor, ik ga met haar mee als ze gaat bevallen zodat ik haar kan bijstaan want ze is best bang voor de bevalling en dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik begin het zelf nu wel heel leuk te vinden en kan haast niet wachten tot ie er is hoor hahaha, kan ik m lekker verwennen, dat is toch immers de taak van oma, toch??
    Hoe voel jij je?? Alles goed??

Jomi, ik heb ook met alle macht naar je test zitten kijken, maar ook ik kan echt geen streep bekennen, misschien over een paar dagen nog eens proberen, s6 meid...knufffffffff.

Xon, hoop dat de zwemmers je ei vandaag gaan tackelen, duim voor je meid!! S6 en een dikke knuffffffffff

Iedereen een hele fijne zondag gewenst en tot later maar weer, liefs ikke

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Even kijken of dit werkt, heb nog nooit een foto toegevoegd. Het is de test van vanmorgen. In het echt knalde hij er nog meer vanaf!

19. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    JeetjeB! Wat geweldig meid. Gefeliciteerd! En wat een superdesuperknaltest zeg! Wauw! Lekker van genieten hoor...en je niet schuldig gaan voelen. Het is je gegund.

Jomi, sorry meis, ik kan helaas ook geen streepjes zien. Balen joh, die onzekerheid. Ik ga voor je duimen hoor.

Xon, ik hoop dat onze eitje goed getackled zijn meid. Ik ga voor ons duimen. Ja wat belachelijk hè van Babyboom. Ik zat er ook naar te kijken en dacht...ja hoor...tuulijk...100 die op exact dezelfde dag kunnen testen. Goed geacteerd hoor. Zitten wel mooie verhalen tussen inderdaad. Kijk er niet altijd naar hoor.

Justme, heb je al op www.vakantiereiswijzer.nl gekeken? Daar kun je ook reviews kunnen zien. Ik kijk ook altijd op Zoover inderdaad. Succes! Ik hoop dat je iets leuks vind. Waar wil je naar toe?

Hier is het rustig. Nog 2 dagen werken en dan donderdag lekker op vakantie. Oh wat heb ik daar zin in zeg! Lekker 11 dagen naar de zon. En misschien wel een zwangerschapstest doen daar. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte maar dan moeten jullie wel flink gaan duimen hoor. Ik had vanmorgen een beetje zo'n ongi gevoel en mijn tepels zijn pijnlijk als ik eraan kom. Maar dat heb ik altijd rond mijn ei. Ik hoop het zo meiden...
    Had gisteren een vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje en daar waren ook 2 zwangeren. Eentje moest nog 3 weken en de ander was na 2 MK's (14wk en 7wk) weer 12 weken zwanger. Zo fijn voor haar.
    Kreeg er gewoon een brok van in mijn keel toen ze het vertelde.

Zo ik ga even verder neuzen op het internet...

Liefs,
    S.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jeetje b mooie knaltest

Share This Page