Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow, veel geschreven.
    Jomi, wat spannend voor je. Het is al om gek van te worden, dat wachten en dan deze onzekerheid.
    @Xon, succes vanavond en die tekst... die stond op het geboortekaartje van mijn zoontje.
    Hier gaat het in ieder geval lekker! Voel eigenlijk niets. Zal dus wel goed zijn. Nog even wachten tot de echo en dan hopen op een knipperend hartje!
    Groetjes!

2. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    JeetjeB wat een mooie duidelijke test, daar kan geen misverstand over bestaan.

Secondlife ik hoop voor ons beiden op positief nieuws :)
    Lekker op vakantie, lekker uitrusten.

Donor heeft inmiddels gereageerd, komt idd rond 19.00 u.
    Ben benieuwd of mijn temp morgen wel gestegen is.
    Deze week lekker een korte week i.v.m. hemelvaart en de dag erna ook lekker vrij.
    Heerlijk!

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    JeetjeB, gefeliciteerd!!! wat geweldig!

Jomi, zie helaas niks nog, maar morgen weer testje doen hoor, duim voor je!

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Hoi meiden,

Kijk mijn banner............

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O Jomi, wat K....., dikke knuffel!!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    he bah jomi, dikke knuf meid!

7. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah Jomi....dikke knuff meis.

8. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé jomi, balen!
    dikke knuf!

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Thnx meiden, vanmiddag in 1x pijn in buik en dacht nee hè! Ja hoor, paar tellen later was het al zover. Zit je dan op verjaardagsvisite, bah!

10. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zo ik lig de zwemmers weer aan te moedigen, zwem, zwem, zwem, go,go,go!!! Ze moeten wel een beetje opschieten anders zijn ze te laat.
    Terwijl hij gister te vroeg was, was hij vandaag te laat(mijn donor)!

Jomi, balen zeg!
    He bah, zo heb je nog hoop en dat zijn die rode duivels er weer.
    Knuff

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Wow weer roze nieuws hier.

Impie!!!!!!! Gefeliciteerd meid! Dus toch weer na de eerste IUI toch? Je zei toch dat het de vorige keer ook zo ging? O wat goed!

JeetjeB!!!! Jij ook al. Gefeliciteerd!!!! Wow wat is dit fijn nieuws.

Aan de andere wachtenden, op rozebank of wachten tot je kan testen: zet hem op hè! Het is trouwens nog steeds lente. Maar zelfs na de lente blijven we hier voor roze nieuws zorgen. Allemaal op de roze bank voor eind van dit jaar. Dat is nog een half jaar maar eigenlijk dus nog maar 6x op de wachtbank. Pfff ineens krijg ik de zenuwen. Nee sorry ik was bezig met een positief bericht :p

Succes allemaal. Fijne avond dames.

Liefs

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    ooh JoMi, ik zie het nu pas, wat balen zeg!! Dikke knuffel ook van mij!

13. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Jomi: Balen meid. Zeker als het zo onverwachts komt. Volgende maand roze.

Dames ik hoorde vandaag van mijn vader dat er een onderzoek is gedaan en dat ze nu kunnen voorspellen wanneer vrouwen in de overgang komen. Tien jaar daarvoor houdt de vruchtbaarheid van de vrouw dan op. Ik wou morgen direct mijn huisarts bellen om een afspraak hiervoor. Maar ik heb net gegoogled ernaar en het schijnt dat ze op dit moment alsnog vervolgonderzoek doen om met zekerheid de toepasbaarheid van de test te garanderen. Maar nu al zeggen ze dat de test betrouwbaar is omdat het hormoon AMH in je bloed wordt gemeten. Er zou nu nog een marge van 'n paar jaar zijn. Nou als ze dit gewoon toepasbaar maken dan wil ik het wel weten. Mijn vader vroeg of ik er dan ook mee kan leven als er uitkomt dat ik te laat ben. Maarja dat blijft dan toch nu al zo als dat zo zou blijken te zijn. Alleen weet ik het dan. Het zou een uitkomst zijn voor vrouwen met een kinderwens die hun wens om welke reden dan ook uitstellen of nog niet vervuld hebben gekregen. Ik wil het wel weten in ieder geval. En de huisartsen weten ook niet alles (Xon wist mij hier haarfijn alles uit te leggen over KID enz. en dat kon mijn huisarts nog niet eens). Maar wil wel alvast al weten wanneer die test beschikbaar is en dan direct testen.

Had er zelf nog niet van gehoord. Jullie misschien wel. Ze schijnen al langer verminderde vruchtbaarheid te kunnen meten. Maar wou het toch even melden hier. De onderzoekers zijn Nederlands zag ik. En verbonden aan het UMC te Utrecht.

Liefs

14. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh Maureen dat zou ik niet willen weten hoor!
    En het klinkt mij allemaal nog redelijk nieuw in mijn oren, ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
    Ik zou de uitslag dan toch niet helemaal betrouwbaar vinden, niet zo betrouwbaar dat ik met proberen zwanger te worden zou stoppen!
    Ik heb zo een idee dat een huisarts hier ook nog niets van weet.
    Kijk, dat we minder vruchtbaar zijn als onze 25 jarige collega's wist ik al, maar ben er niet van overtuigd dat je met zo een onderzoek definitief kan zeggen dat je niet zwanger meer kunt worden.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: Wow, meid wat fantastisch, van harte gefeliciteerd. Is je man zich nu wel goed bewust van dit goede nieuws? Ik ben zelf altijd zo'n schijterd, dat ik wel durf te testen, maar een test niet goed durf te bekijken. Dus mijn man loopt meestal voorop op weg naar de test die ik in de keuken neerleg. Geniet ervan. Enne, niet schuldig voelen. Ben je gek! We zitten op zwangerschapspagina hè, daar is het de bedoeling dat mensen zwanger raken, hoor!
    @Xon: fijn dat de donor weer geweest is! Twee inseminaties achter elkaar en mooi getimed! Ben nu wel heel benieuwd wat deze maand voor jou gaat brengen!
    @JoMi: wat zwaar kl... ! En idd zoiets komt dan ook nog op een moment (op een verjaardag) dat je het eigenlijk niet kan gebruiken! Nou, meid, maar weer even flink uithuilen en weer op naar de volgende ronde, al zal dat nu even moeilijk voor te stellen zijn.
    @Maureen: ik zou dat zelf ook niet willen weten. Ik heb wel eens gehoord dat je ongeveer even oud in de overgang komt zoals je moeder. Dat dat min of meer erfelijk was. Ik ken een paar vrouwen die wel in de stress zitten, omdat hun moeders in de dertig al in de overgang kwamen. Ik dacht dat mijn moeder eind 40 was, dus in dat opzicht heb ik nog wel even. En ik was bij mijn zoontje in ronde 2 zwanger en de laatste keer in ronde 4. Zal dus best iets minder vruchtbaar zijn, maar vond het nog niet slecht van mezelf.

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

Inderdaad denk ik na wat rondspeuren op internet dat het nog te nieuw is allemaal. Ze zijn zelfs bezig met vervolgonderzoek.

Ik zou het wel willen weten. Ik zou het ook wel willen blijven proberen denk ik. Zeker hoe ze nu (zonder vervolgonderzoek) al een marge van 'n paar jaar hebben. Maar zou het toch wel willen weten. En voor vrouwen die eerst carriere willen maken lijkt dit me vooral erg handig. Dan komen ze niet in de positie terecht dat als ze er uiteindelijk voor gaan, ze niet meer zwanger raken.

Morgen al naar de huisarts bellen is waarschijnlijk toch te vroeg, achteraf bekeken. Toen ik bij mn vader wegging dacht ik dat wel te doen. Maar eenmaal thuis kwam ik dus erachter dat dit vast te nieuw is. Wel zag ik dus iets over verminderde vruchtbaarheid en dat was al 'n paar jaar geleden mogelijk te onderzoeken (of langer).

Ach ja. Ik blijf het wel proberen. Zoals ik zei is het vooral voor de jongere vrouwen die eerst carriere willen maken, wel degelijk een uitkomst denk ik. Bespaart ze eventueel teleurstellingen.

Slaap lekker dames. Het is al laat. Morgen weer het begin van een werkweek. Heb geen zin blèggh.

Liefs

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Dank je wel!! Ik denk niet dat het al echt goed doordringt bij hem (ik moet ook nog wennen hoor!). Ik vond hem gisteren niet zo enthousiast reageren jammer genoeg. Hij wist dat ik ging testen 's morgens mar ik was best vroeg wakker dus hij sliep nog en ik moest plassen, dus ik dacht, toch maar gelijk testen.
    Later zei hij, eerst die andere test nog doen en misschien een bloedtest. Toen dacht ik, hoezo?? Want die streep die knalde er gewoon vanaf!
    Net heb ik de andere test gedaan, gewoon om nog een keer te kijken en jawel net als gisteren knalt hij, dus ik ben wel helemaal overtuigd!
    Ik zat te denken over wanneer we het de familie vertellen. Ik vind het heel moeilijk om het voor me te houden voor mijn familie namelijk!

Hoe lang hebben de zwangeren hier gewacht met vertellen?

Xon, ik ga heeeel hard voor je duimen!
    En voor de anderen natuurlijk ook ;) Volgende maand weer meer roze hier daar ben ik van overtuigd!

18. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Yess, temp is omhoog!
    Ondanks dat ik niets gevoeld heb is er toch iets gebeurt afgelopen twee dagen.
    En met mijn twee inseminaties heb ik denk wel goed gezeten.
    Nu alleen die innesteling nog in mijn lastige baarmoeder.
    Even een vraagje aan de zwangeren, hebben jullie allemaal een innestelingsbloeding gehad?

JeetjeB: het is voor mannen misschien ook wel anders.
    Wij als vrouwen zijn er zo mee bezig.
    Denk niet dat je man op een forum voor mannen zit over de perikelen rondom het zwanger worden, hahahaha.
    Het is ons lichaam, en alles wat ermee gebeurt speelt helemaal in ons hoofd af (hoe zeer je dat ook deelt met je man).
    Ik denk dat hij gewoon even moet wennen.
    En dat hij zichzelf en jou gewoon een beetje beschermd vanwege het feit dat het nog maar net is.

He bah.
    Nu moet ik echt mijn bed uit om te gaan werken.
    Wat is dat toch een vervelend terugkerend ding, hahaha.
    Fijne dag meiden.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh fijn Xon dat je temp omhoog is!
    Ik heb trouwens geen innestelingsbloeding gehad.
    Ik denk wel dat je gelijk hebt, voor hem is het nog onwerkelijker dan voor mij! Ik zal hem straks de tweede test ook laten zien (heb hem nu maar laten slapen :D)
    Werk ze! Ik moet ook aan de slag, helemaaaal geen zin ook!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon goed getimed!!!

Ik heb geen innestelingsbloeding gehad wel een temp dip! zelf 2 keer 1 keer ca 9 dpo en 1 ropnd NOD.
    maar ook dat is niet iets wat moet, ik heb rare zwangerkaartjes voorbij zien komen op dit forum

Share This Page