Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    Het was eigenlijk m'n bedoeling om tot woensdag te wachten, maar ik hou het niet meer! Ik ga morgen een test halen en dinsdag ochtend testen..of misschien toch morgen al..:D (dat ik nog niet ongesteld ben zegt niets zoiets heb ik al eens eerder gehad) maar ik wil toch weten waar ik aan toe ben.Ik was van plan om het heel rationeel en volwassen aan te pakken..Pffhaha..in m'n dromen dus.Ik loop maar naar de wc te rennen als ik denk dat ik wat voel..

2. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    By the way..we zijn net het 400e berichtje gepasseerd!!Wow..er wordt wat afgekletst..

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Is er geen drogist in de buurt open vandaag :D:D:D????

4. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    Neuh..geen drogist helaas (dorp) en de drogisten in de buurt daar staan mensen..uit het dorp. Morgen maar een drogist wat verder op opzoeken want het gaat ze allemaal geen fluit aan..ha ha.

5. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xon ik hoorde dat het zaad 2a3 dagen leeft en het klopt ook dat je bet even moet laten staan dan vervloeit het dan oogt het ook wat wateriger. Wel warm houden tussen de borsten is lekker warm:) ik wil in mijn vruchtbare periode dit keer 3 keer doen om de dag beginnend voor de eisprong. En een tip als je insimineert en daarna een hoogtepunt opwekt pakt het beter omdat het dan als het ware naar binnen gezogen wordt.....ja het klingt wat plastisch maar het werkt wel!!!
    En dat is het belangrijkste.
    Spannend hoor 6 keer is gemiddeld als ik zo hoor en zie om me heen met zi maar ja het blijft spannend en bij iedereen is het ander

Ik ga weer zwanger worden dus het wordt dan een hele broernof zus van onze zoon die nu 5 is.

Fijne zondag allemaal en hopen op posivive testen!!!!!

6. San40

San40 Lid

8 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iris niks is ratsioneel in deze spannense tijd gewoon testen suc6!!!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik zit ook weer even alles bij te lezen. Mijn man moet vandaag werken en onze kleine tijger ligt uitgeteld in zijn bedje. Heb net het hele huis aan kant gemaakt en vond dat ik wel even een 'forum-momentje' had verdiend.
    Er is al weer het nodige heen en weer gemailed vanmorgen. Leuk!

@Xon: lijkt me wel apart om dat zo samen met je donor te doen. Best intiem, toch, om dat zo samen te doen. En ik denk hoe je het ook doet en hoe vaak je ook insemineert, dat het echt een lucky shot moet zijn. Wij zaten deze maand zo goed te klussen op en rondom de dagen, dat je bijna denkt, het kan gewoon niet mislukken. En dan word je toch ongi. :(
    Heeft je donor al meerdere kinderen gekregen op deze manier, dat je weet?

San40: welkom hier. Ook bijzonder om voor een tweede kindje te gaan en weer van dezelfde man. Ben jij ook zwanger geweest van jullie eerste kindje? Het voordeel van een relatie met een vrouw is wel dat je dan allebei een kindje kan krijgen. Mannen snappen volgens mij niet altijd wat een zwangerschap met een vrouw doet, alleen zij kunnen nooit zelf een zwangerschap meemaken.;)

@Secondlife: ah, jij bent net zoals ik. De kleine op bed en even een momentje voor jezelf op het forum. Het is hier ook heerlijk weer en ben vanmorgen al even lekker gaan wandelen. Mijn zoontje slaapt altijd zo lang 's middags dat het geen zin meer heeft om pas te gaan wandelen als hij wakker is.

@Iris: goed dat je er toch een testje tegenaan gaat gooien. Al is het maar om ons niet langer in spanning te houden.;)

@Almika: nog een paar daagjes wachten. Hoe voel je je verder??

@Dominique: klinkt allemaal nog steeds erg positief. We duimen voor je dat je een fantastische echo (met kloppend hartje) gaat hebben op de 28e.

@Vanesz: gefeliciteerd met alle jarigen! Ik begrijp dat je nog niet getest heb, maar als ik jouw kwaaltjes zo hoor, denk ik dat het geen overbodige luxe is...hihihi...:D

Ik ben vast nog iemand vergeten. Niet persoonlijk opvatten, maar jullie kleppen ook zoveel dat ik het niet altijd bij kan houden!

8. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    @San40: ja de meningen zijn een beetje verdeeld( 2 a 3 dagen, 4 a 5), maar zaad leeft in ieder geval normaal gesproken wel even (maar denk toch op onze manier iets minder lang dan dat het daadwerkelijk direct binnenin wordt afgeleverd :)
    En idd even laten staan om het te laten vervloeien werkt het best.
    Naar mijn idee neemt hij soms net even te lang de tijd om zichzelf weer te fatsoeneren zodat het soms een beetje te lang duurt voordat ik het op het warme plekje tussen mijn borsten kan stoppen.
    En ja, dat hoogtepunt dat is soms wat lastig, ik ga namelijk 1 keer naar hem toe om het op te halen en 1 keer komt hij naar mij.
    Als ik bij hem ben kan dat niet, ik gebruik dan de softcup (moet je maar even googlen)!

@sneeuwmees: het klinkt bijna romantisch zoals jij het zegt hahaha. Dat is het écht niet.
    Ik heb er ook heel erg aan moeten wennen(vooral zaad van een man die niet je vriend is, dat is echt even héél raar en ook een beetje vies natuurlijk) .
    Als hij er is praten/ drinken we eerst iets, dan doet hij zijn ding, en daarna werk ik hem zo snel mogelijk de deur uit zodat ik zijn zaad in het spuitje onder mijn borst kan doen (warm plekje voor het zaad).
    Dat we elkaar aardig vinden en samen goed door een deur kunnen is duidelijk, hij is zachtaardig heeft fijne normen en waarden, is zeer sociaal en ziet er niet onaantrekkelijk uit.
    Hij vindt het altijd wel gezellig, maar ik probeer het wel wat neutraler te houden aangezien ik geen echte band met hem wil opbouwen want hij gaat ook geen rol in het leven van mijn kindje spelen (misschien later als het 16 is).

Sorry dames voor wie dit misschien niet wilden weten!!!

@Iris: ja dat is wel vervelend als je in een dorp woont.
    Ik woon in de stad en als ik bv ovutesten haal moet ik dat alleen niet doen in de buurt van de school want als er een moeder is die het ziet, weten meteen alle kletsmoeders het.
    Nou, dus morgen maar even een drogist verderop opzoeken, spannend hoor!

We zijn idd met veel, gezellig hoor!
    Ik blijf het heel fijn vinden om zo met totaal vreemden over dit soort dingen te praten.

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Hallo lieve meiden, wat kunnen jullie kletsen zeg :D:D:D

Even kort..
    Iris, ik duim keihard dat je morgen positief gaat testen (ochtendurine kun je gerust bewaren voor de test die je s'middags doet) ;)

Waaaaaaah Xon, ik zie dat je pendelaanvragen hebt gekregen ;) straks wil heel het forum je pendel :D:D:D

Heb je nog een geprobeerd of je pendel bij mij nu wel zwanger aangeeft?

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja ik moest nog even antwoord geven of mijn donor al kinderen heeft.
    Hij heeft gedoneerd bij de spermabank, dus daar zullen al wel een aantal kinderen uit zijn ontstaan, en buiten dat heeft hij nog een stel en nog een alleenstaande moeder geholpen.
    Wordt over een jaar of 14 a 16 een drukke bedoening bij hem aan de deur haha.

Tja dat pendelen Adora.
    Hihi ik vertel iedereen dat ik het echt alleen voor de leuk doe en of ze er alsjeblieft niet teveel waarde aan hechten, omdat de pendel jou ook verkeerd had.
    Ik zal idd nog eens kijken of de pendel je nu wel zwanger vindt.

11. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL

HAHAHAHA! :D Hilarisch. Ik zeg, gewoon lekker morgen testen. Ik begrijp je gevoel. Ik zou ook steeds heen en weer rennen om te kijken. Ik moet nog even een paar dagen wachten. Spannend!
    Succes! Ik ga voor je duimen.

12. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, wij zijn weer thuis van een middagje familie. Altijd gezellig.
    En dan snel weer even het forum bezoeken.
    Wat bijzonder om alle verschillende verhalen te lezen.
    @ Xon:Ik vind het wel knap als je via een donor toch je wens nog kunt vervullen.. Respect hiervoor!
    @ Iris: ben benieuwd of je morgen of dinsdag gaat testen. Ik denk morgen! Spannend. Ik wil toch echt wachten tot donderdag of vrijdag. Maar heb weer last van mijn rug.. dus denk dat ik voor die tijd al uitsluitsel heb!

groetjes!

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    en het blijft maar lekker doorkletsen hier zeg:D moest even bijlezen hoor na een middagje uitgewaaid te hebben op strand.

@sneeuwmees...ik ben ongi nu en dat is uiteraard minder.. op naar de volgende ronde

@iris2 succes met test....

@vanesz...al getest

@xon ik wens je al het geluk we duemen voor een raak schot. lijkt mij wel raar idd om je donor te ontmoeten en eigenlijk toch niks mee hebben. maar wel erg fijn dat er zulke donoren zijn...het help jou en san40 toch maar. toch nog weer vraag want donor komt dan brengen en dat is dan genoeg voor 1x en hoe vaak doe je dan ZI in 1 maand?

14. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ secondlife... wij lopen gelijk op, zie ik nu... Kun jij zo lang wachten met testen?

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @secondlife@impie

ik zou niet kunnen had ook al test gedaan 4 dgn voor nod..die was negatief wat blijkt ben zwaar ongi

maar houden jullie dit dan....w8....:( lang leve de test

@adora onder je handtekening staan goede pendels...deze meiden kan ik daar voor gaan lastig vallen? hoe voel je je

16. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @almika, ik weet ook niet of ik kan wachten, maar ben al te vaak teleurgesteld. Had jij erg het gevoel dat je zwanger was dan?

17. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé dames,

Zo nog even gauw wat schrijven voor Boer zoekt vrouw begint. ;)

Iris: Je kunt ook ovutesten en zwangerschapstesten bestellen via het internet. Je hebt daar ook speciale zwanger worden pakketjes. Heel handig en heel goedkoop. Ik bestelde ze altijd bij www.matcare.nl maar heb nu de laatste keer bij www.zwangerenkids.nl besteld. Werkt bij mij altijd goed.

Xon: Zo hé, lijkt me inderdaad wel heftig hoor om het zo te doen. En ik kan me ook voorstellen dat je je er ook behoorlijk ongemakkelijk bij voelt. Lijkt mij heel normaal. Topper ben je hoor!

Sneeuwmees: Ja heerlijk hè zo'n zondag. Het was echt prachtig weer. Ik kan er heel erg van genieten dan. Krijg lentekriebels. Kom maar op met narcissen!

Almika: Balen meid! Op naar de volgende ronde. Succes!

Verder...tja geen roddels. Zit nog gewoon rustig (nou ja, rustig?) op het wachtbankje. Voel niks. Pijnlijke tepels van de eisprong zijn ook weer zo goed als weg. Ik zie het wel. Hoop het wel heel erg hoor. Ben er wel weer klaar voor.

Fijne avond nog meiden!

Liefs

18. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Almika, ik kan nu nog wel goed wachten hoor. Weet ook dat mij ei later was en dat het nog geen zijn heeft nu al te testen., Dus ik wacht nog even af tot donderdag of vrijdag denk.

19. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Impie, ja ik zie het ook net. Maar ik heb mijn ei wel later gehad deze cyclus dus ik vrees dat mijn cyclus nu ook langer zal zijn dan 28 of 29 dagen. Toch? Dus ik denk dat ik pas over 6 dagen ofzo kan testen. Of kan het ook eerder denk je? Wel leuk dat we samen in spanning zitten deze cyclus. Ik duim voor je hoor!

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    het was nu wel anders als anders voor mijn ongi periode..had veel last van boobs en moe,krampen in onderbuik..heb ik nooit dus vandaar de test...maar helaas.

succes met test

Deel Deze Pagina