Dames; sorry ff ego, ik heb wel meegelezen, maar niets geschreven; maar wat vinden jullie vandeze test; 2 dagen voor nod, afgelezen binnen de opgegeven tijd.
Justme gefeliciteerd! Jes4 ik zou haast zeggen dat ik je net als justme ook moet feliciteren alleen om een andere reden, ik zie daar toch wel echt een lichtroze streepje ! Dames, hier geen beweging in de temperatuur te krijgen. Al 5 dagen achter elkaar 37,1. Ben bang dat er dus geen innesteling is geweest. Voor degenen die ook aan temperaturen doen en nu zwanger zijn/ of al een kindje hebben en toen hebben getemperd, hebben jullie allemaal een innestelingstemperatuurdaling gehad?
Jes, ik zie ook een licht streepje hoor! (en dat zegt wat, want mijn ogen zijn niet zo goed ) Ik had en heb nog steeds wel van die zeurende buikpijn af en toe, dus...
Even snel. Jes, ik zeg zwanger. Gefeliciteerd hoor! Eindelijk! Famke, welkom hier. JustMe, gefeliciteerd met je verjaardag. Niala, succes bij de gyn. Verder voel ik mij nu beetje vreemd, J net naar psz gebracht. Verder druk met feestweek en vanavond Ter land ter zee en in de lucht. Kom deze week wel meelezen en als nodig is even snel reageren. Mocht ik meer tijd hebben reageer ik wel eventjes weer. Maar vanaf as zondag is feest weer over en ben ik hier weer meer te vinden. Dikke knuff voor jullie allemaal.
Justme, gefeliciteerd!! (Ik kom later vandaag even terug, heb een deadline om 13.00 uur die ik denk ik al niet ga halen, dus moet als een speer verder. Ben echt niet vooruit te branden vandaag....)
@Justme: nu echt gefeliciteerd met je verjaardag! @Jes: ja, ik zie ook een heeeel licht tweede streepje. Dus dat biedt hoop (kwaaltjes overigens ook). Ik zou morgen en overmorgen het voor de zekerheid nog wel een keer doen, want dan zou die toch nog donkerder moeten worden. Zou wel fantastisch zijn, meid! Je houdt ons wel op de hoogte, hè! @Xon: ik heb helaas geen ervaring bij het temperen. Jij (en Ricmar) zijn immers onze experts voor al onze vragen! Misschien even een topic openen bij het topic over temperaturen op het forum? @Secondlife: gefeliciteerd met jullie trouwdag (toevallig ook de onze). Ik hoop dat je ons uit Kos ook gaat verblijden met roze nieuws!!! Denk aan je! Hier ben ik mijn ei compleet kwijt.:x Ovu-test was vanmorgen nog lichter en het streepje bijna onvindbaar. Zit nu op dag 16 van mijn cyclus. Blijkbaar heb ik zo'n verschrompeld eitje gehad dat net geen positief streepje heeft bezorgd. Vrijdag was er een licht streepje te zien en had dus verwacht dat die de dag(en) erna donkerder zou zijn. Helaas niet! Baal, baal, baal! We klussen in ieder geval toch maar even gedurende deze dagen. Baadt het niet, dan schaadt het zeker ook niet! Ook nog eens al mijn 5 testen erdoorheen gejaagd, dus moet zo en zo weer nieuwe kopen, al weet ik niet of het zin heeft door te gaan met testen. Sorry, egobericht!
Hoi meiden, Justme, gefeliciteerd met je verjaardag meid!! Jes, tja zie toch echt een lichte streep hoor!!! Zou wel even blijven testen om de dag om te kijken of HCG hoger wordt hoor....een voorzichtige felicitatie van deze kant.....knufffff Mees en Secondlife, beide gefeli met jullie trouwdag! Toevallig zeg op dezelfde dag, leuk!! Mees jammer dat je je ei gemist hebt deze maand, misschien is de tijd nog niet rijp en moet je nog even geduld hebben, dikke knufffff Xon, ook ik heb helaas geen ervaring met tempen hoor, zou niet eens weten hoe dat allemaal in zijn werk gaat, solly.....knufffff Famke, nog welkom hier, ik gebruik zelf de testen van testjezelf en die werken bij mij prima, je moet eigenlijk gewoon even het 1 en ander uitproberen en dan kom je er vanzelf achter welke het beste is voor jou, zw testen gebruik ik dan weer van de kruidvat 2v5 die zijn ook ok....... Verder alles goed met iedereen?? Hier nog steeds alles rustig, al begint er wel aardig wat te kriebelen hier ivm met de bevalling van mijn dochter, pfffff das ook wel heel spannend hoor!! Allemaal een dikke knuffff van mij......
@Jes: ik ben nog maar een 'groentje'. We zijn vandaag 'pas' 2 jaar getrouwd. Dus we hebben er flink werk van gemaakt. In januari 2009 een positieve zwangertest en gaan samenwonen, 6 juni getrouwd en september 2009 is ons zoontje geboren. We gaan vanavond uit eten bij de McDonalds...hihihi... Ons zoontje houdt het niet zo lang uit in een restaurant en ik moet werken tot 18.30 uur. Dus om toch iets te doen aan deze dag (en zelf niet teveel stress te hebben van ons zoontje die wil gaan rondlopen in een restaurant), gaan we maar even wat eten bij de Mac.
Haha; wij zijn uit wezen eten bij het pannenkoekenhuis; grappig he, dat je zo je wensen gaat bijstellen als er een kindje bij is (of 3).Veel plezier vanavond!
Hallo Dames / Meiden Zou ik hier in jullie club mogen mee kletsen? Ik ben 35 jaar, getrouwd en we hebben een dochter die we hebben mogen krijgen met behulp van de mmm. Vandaag heb ik mn spiraaltje laten verwijderen. Een 2de wonder is van harte welkom, en we hebben besloten om de "natuur" zijn gang te laten gaan. We gaan niet weer de mmm doorlopen. groetjes Fleurrebel
@Fleurrebel: welkom, natuurlijk mag je meekletsen. Als je een paar bladzijden hebt bijgelezen, zul je wel merken dat wij echte kwebbelkousen zijn. En als je op een van de laatste pagina's ons NOD-lijstje ziet, dan heb je een beetje een idee wie er allemaal meekletsen (en dus wie er op de wachtbank zitten of al zwanger zijn).
Justme: Gefeliciteerd met je verjaardag! Secondlife: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Famke: Welkom hier Jes: Ik zie ook een 2e streepje, gefeliciteerd! Xon: Hier ook geen ervaring met temperaturen. Sneeuwmees: Balen dat je je ei kwijt bent. Ik zou ook gewoon klussen, als je het niet probeert is het zeker niet raak. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Lekker uit eten bij de Mac Ik heb zo'n zin in fastfood sinds ik zwanger ben, niet meer normaal Wij vergeten onze trouwdag altijd Volgens mij waren we in februari 7 jaar getrouwd (moet in mijn ring kijken om het zeker te weten, en die ligt ergens in het doosje in een la) Fleurrebel: Welkom hier. Hopelijk lukt het dit keer zonder mmm! Ik heb vandaag de combinatietest gehad. Uitslag komt volgende week pas, maar de echo was helemaal goed. Zo leuk om dat kleintje te zien spartelen en zwaaien! Dit keer hoefde de vk niet uit te leggen wat er op de echo te zien was, het was nu duidelijk te herkennen als een kindje, heel mooi om te zien! Heb wel 6 foto's mee gekregen, zal er vanavond een uploaden.
@Sayen: fijn dat de echo goed is. Onvoorstelbaar dat het al zo compleet is, vind je ook niet? Echt al een mini-mensje. Ons eerste kindje zwaaide toen we de 12 weken-echo hadden. Heel ontroerend om te zien. En lekker toch die honger in fastfood eten! Je hebt een goed excuus om eraan toe te moeten geven.....hahaha.. Bij mijn laatste zwangerschap had ik ineens trek in cola. Niet normaal, meer. Terwijl ik anders nooit 'normale' cola drink (altijd light en zelfs dat is al zeldzaam). Wat kan je lijf rare dingen doen, hè?