@sayen, fijn dat je echo goed was. die combi test komt ook vast helemaal goed. @fleurrebel, welkom! hier lekker dagje gehad, fijn gewandeld in de zon en een heerlijk patatje gegeten (had ik ff zin in) nu fijn weer thuis.
Hi dames, @Famke: Welkom. @Fleurrebel: Ook welkom. @Jes: Ik zie ook 'n licht streepje. Misschien overmorgen duidelijker. Ik duim voor je en feliciteer je voorzichtig alvast. @Justme: Gefeliciteerd met je verjaardag. @Sneeuwmees: Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Balen van je ei. Volgende ronde beter. En je had toch geklust toch? Wie weet... @Secondlife: Ook jij gefeliciteerd met jullie trouwdag. Mag jij niet vandaag testen? Lekkere vakantie tot nu toe? Heb je roze nieuws voor ons??? @Iedereen: Heb niet veel te melden. Fijne avond en succes met wachten, klussen, en geniet van de zwangerschap. Liefs
Sneeuwmees: Inderdaad, alles zit er al op en aan, en dan nog zo klein! Heel bijzonder om te zien. Bekijk bijlage 157073
Sayen, wat mooi om te zien!!! Fijn dat het allemaal goed was. Ik ben ook benieuwd hoe het met Niala is gegaan,,,, Mensen, ik ben zoooo moe vandaag, even geen puf meer gehad om te reageren. Duik mijn bedje in en dan hopelijk morgen iets meer energie! Trusten allemaal alvast!
@Sayen: fantastisch, die echo's! En dat zwaaien. Het blijft mooi! @Niala: ik ben ook erg benieuwd of je 'the ultrasound' hebt gehad? Hopelijk horen we het snel. @Secondlife: hoe is het met je, meis? Hopelijk ben je zo in de wolken van goed nieuws, dat je ons even vergeten bent. Heb de hele dag aan je gedacht, dus hoop snel van je te horen. @Maureen: is er nog nieuws op donor-gebied? Of is dit een verloren maand voor je? Hier vanavond naar de Mac geweest voor onze trouwdag. Was eigenlijk nog best wel knus ook. Ons zoontje heeft zich prima vermaakt tijdens het eten en vooral ook in de speelhoek daarna en met een uurtje waren we al weer thuis. Morgen de begrafenis van onze collega. Heb al dagen de zenuwen ervan. Zal blij zijn als het morgenavond is, dan heb ik dat in ieder geval achter de rug.
Nou zeg......kande hele tijd al niet inloggen en mijn email bestaat niet volgens de site????? Wat is dat nu weer?? Ben nu ingelogd via een "dode link" als ik de site verlaat kan ik er niet meer op??? Raar hoor........ Maar iig Fleurrebel, van harte welkom en klets gezellig mee!! Sayen, mooi hoor meid, fijn te zien dat alles goed is!! Nou dan ga ik maar weer eens, ga lekker naar bedje, en misschien tot morgen, als ie me dan weer kent ofzo, hahaha maf hoor!!! Doei doei en slaapse allemaal.......
@Syllis: staat niet toevallig de capslock of zoiets aan. Sommige wachtwoorden zijn hoofdletter-gevoelig en het kan zijn dat als dat per ongeluk ingedrukt staat dat je dan tevergeefs probeert in te loggen.
Nou weet niet wat er aan de hand was, moest nieuw wachtwoord aanvragen, dus maar gedaan, dom hoor, maar ok... Mees, veel sterkte vandaag meid, knufffffffff Bijna vrijdagggg dan wordt mijn rug lekgeprikt auwwwaaaa!! Ben nu al zenuwachtig, maar komt vast goed......... Nog 3 weken en 1 dag, whhaaaaa......
Hallo lieve meiden; deze foto was vanmorgen; ook weer gemaakt op exact 5 minuten. Toch weer donkerder....
En het rijtje...morgen weer een, en dan ook een van clear blue als het zo mag zijn. Dan pas durf ik erin te geloven en zal ik op onze trouwdag mijn banner aanpassen!
@Sayen: dank je. Moet eigenlijk niet zeuren, het is voor de familie (man en kinderen van haar), natuurlijk vele malen erger deze dag. Maar ik ben nu eenmaal niet zo'n held, dus vandaar dat ik er tegenop zie. Een collega van mij gaat spreken. Nou, reuze knap, dat zou ik al helemaal niet kunnen. We zullen zien, het is het laatste wat we nog voor haar kunnen doen! @Syllis: klinkt heftig dat lekprikken. Maar je weet dat als dat eenmaal gebeurd is, dat je dan heel snel weer verder kan met je kinderwens. Dus als je pijn lijdt, denk dan maar aan al het moois waar je daarna weer helemaal voor kan gaan (en natuurlijk aan je kleinzoon die dan over 2 weken verwacht wordt). Ik was erg benieuwd of er al nieuws was van Niala die gisteren de eerste echo kreeg, van Secondlife die gisteren haar NOD had en Jes of ze nog een keer een testje eraan gewaagd had. Hoop dat we later vandaag nog wat positief nieuws horen!
Ze heeft al foto's gepost hoor mees, hahaha die is zwanger hoor!! jes, gefeliciteerd meid met je plek op de roze bank!!! Superrrrrrrr
@Jes: dat ziet er goed uit, ik zag gisteren al een vaag streepje en vandaag al weer een donkerder. Het lijkt er toch echt op dat je hartstikke zwanger bent. Van harte gefeliciteerd, meid! Een mooiere verrassing voor jullie trouwdag had je niet kunnen wensen, toch? Geniet ervan! En nu maar doorschuiven van ons NOD-bankje naar onze roze zwangeren-bankje!!
Inderdaad, zie ik graag zo'n hele lange roze lijst. Geeft de burger weer moed die nog aan het wachten zijn. Hopen dat we eind van dit jaar nog maar een lijstje over houden. Ik ga weer eens op zoek naar mijn ei.:x
Ik wacht morgen nog even af, voordat ik me op het zwangere bankje plaats....vind het zo ontzettend spannend. En tegelijkertijd zo geweldig dat we toch nog een kans krijgen... Een probleempje; vrijdag gan we met mijn moeder en het gezin van zijn broer 2 dagen naar de efteling; vorige keer heb ik in alle attracties gezeten....hoe ga ik het nu verkopen dat dat niet kan; naar de grote mensen...maar vooral naar mijn meiden??????
Ja meid s6 met zoeken, ik hoop dat je m snel vindt, knufffff Ik ga wat doen hier, moet weg vanmiddag dus tot later dames, knuffffffff van mij