Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Tja Jes, dan zou je het dus eigenlijk al moeten vertellen dan?? Of je voelt je niet zo lekker ofzo??
    Moeilijk..........
    S6 meid, knuffffff

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Ja ik denk ook aan vertellen; ze kennen me allemaal zo goed dat ik niet 2 dagen kan doen alsof ik niet lekker ben....maar even met manlief overleggen vanavond of morgen...

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Jes, toch voorzichtig gefeliciteerd hoor, de streep is echt donkerder!!!
    Lastig ja, wel of niet vertellen want het is nog zo pril. Maar misschien beter van wel denk ik.

Sneeuwmees: sterkte hoor! Valt niet mee zoiets, is gewoon een verdrietig gebeuren.

Tot later, ik ga nu eerst maar hard aan het werk voor die vermoeidheidsdip weer toeslaat!
    Trouwens, nog geen huis gevonden (was toch niks waar we zijn wezen kijken helaas) en nog steeds niet het grote nieuws aan mijn schoonfam vertelt ;)
    Zondag waren we er maar toen was er bezoek dus was geen geschikt moment....

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jes: dit vind ik altijd de meest lastige fase van een zwangerschap. Omdat ik naast mijn ouders woon en 's avonds altijd met mijn moeder werk (wat soms ook best zwaar is), heb ik het ook maar gelijk verteld. Dat geeft dan gelijk voor jezelf gelijk al wat opluchting en begrip van beide kanten. Ook op mijn werk vond ik het lastig. We moeten vaak spullen van de ene locatie naar de andere brengen, soms een doos, soms een krat. Maar vaak toch wel behoorlijk zwaar. Collega's zijn ook altijd gewend dat ik dat doe. Tot ik zwanger was. Een collega had wat folders nodig op een locatie of ik die even kon brengen. Ach, zei ze, neem de hele doos maar mee, is net zo makkelijk.:$ Daar zit je dan met je mond vol tanden. Natuurlijk mag je best tillen als je zwanger bent, maar die doos was zo ontzettend zwaar, dat ik dat toch vervelend vond, ook omdat de afstand van de auto naar die locatie heel ver was. Gelukkig had ik de buggy van mijn zoontje in de auto, dus snel die doos opgetild en op de buggy gezet en zo dat gebouw in. Was blij dat ik het goede nieuws haar een paar weken later kon vertellen!
    @Jeetje: balen dat het huis niets was. Maar het begin is er dat jullie in ieder geval aan het zoeken en bekijken zijn. Dus hoop dat er binnenkort jullie droompaleisje bij zit. Ook jammer dat er visite was, nee, dat is dan niet het moment. Hopelijk deze week, nieuwe rondes, nieuwe kansen (voordat je weer zo'n heerlijk bakje met kaas krijgt van je schoonmoeder);)!

Hier overigens goed nieuws!:D Ik had vanmorgen ineens (terwijl ik er niet meer in geloofde) een positieve ovu-test. Snap er niets van, maar ben blij dat er er toch een eisprong is. Had gisteren zitten googlen of dat kon dat je na een mk geen eisprong had. Ja, van internet word je nu eenmaal niet vrolijker als je iets opzoekt. Dat bleek toch nogal eens voor te komen. De moed zakte me al in de schoenen. Maar zie daar, vanmorgen toch 2 streepjes. Zit nu alleen al weer te denken wanneer ik dan weer ongesteld zal gaan worden, want ik neem niet aan als je op dag 17 een positieve ovu-test heb, dat ik dan op dag 28 (zoals ik vroeger was) ongesteld ga worden. Zal dus wel weer 30 dagen zijn (of langer). Nou ja, dat zijn zorgen voor later.;)

5. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Hier lekker aan het genieten op Kos. Heerlijk!!!

Gisteren was mijn NOD, maar er is nog niet echt iets doorgebroken. Beetje bruinig, soms rozig en soms wit met rode draadjes. Kan dit nog van een innesteling zijn? Zelf denk ik dat het gewoon door gaat breken binnenkort hoor. Heb gisteren getest en daar kon ik niks op zien. Als er over een paar dagen nog niks is dat test ik weer.

Tot gauw lieve meiden!

x

6. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jes, gefeliciteerd meid! Ik zie 3 prachtige streepkes hoor. Helemaal super!

Xon, hoe is het met jou?

Wie was er nu gisteren ook zoveel jaar getrouwd net als ik? Ik weet het niet meer...maar in ieder geval gefeliciteerd!

Zo, nu ga ik weer lekker vakantie vieren.

Tot snel!
    x

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Secondlife: dank je voor de update! Zelfs op Kos nog aan ons denken,we voelen ons vereerd. En nog niets doorgebroken. Nou, dat horen wij graag en klinkt veelbelovend. Hoop dat als je over twee dagen weer test dat ook jij een knaltest mag hebben! Ik was degene die ook gisteren haar trouwdag had (onze 2-jarige).;)

Ben terug van de afscheidsdienst van mijn collega. Was heftig, maar mooi en persoonlijk. Haar man en kinderen spraken ook. Toen hield ik het helemaal niet meer droog. Het was een persoonlijke dienst met een lach en een traan. Ben blij dat ik geweest ben. Al heb ik nu barstende koppijn.:( Tot later meiden!

8. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfffffff, wil ik vanmorgen al reageren komt het er niet van, pennen jullie er vandaag nog ff wat pagina's bij!

En een nieuwe zwangere??? proficiat! en een die lekker op vakantie is en jubilea! goed nieuws allemaal dus!

Nou, hier gister naar de gyn geweest, ik kan jullie wel vertellen dat ik blij was dat dit niet mijn 1e kindje is...... ik bedoel dat ik gelukkig alles al 2 keer heb meegemaakt! pffffff. Eerst moet je ee nklein kamertje in met een zuster en als ik zeg klein dan bedoel ik ook klein he? dus 1 bij 1,5 met een bureautje,weegschaal en 2 stoelen??!!!!???? afijn, gewicht en lengte en bloeddruk ( allemaal ok) gemeten en daarna moest ik in een potje plassen ( wat ook niet helemaal duidelijk was) , vervolgens in een ander kamertje de vragenlijst beantwoord met de vragen over de vorige zwangerschappen, bevallingen en je complete medische verleden van je gehele familie! afijn, toen naar de gyn ( hele fijne vent!) doorgenomen wanneer ik de combi test krijg en die krijg ik over 2 weken ( 21 juni) toen heeft hij even naar hart en longen geluisterd en naar de buik gekeken, alles ok! vervolgens naar de ultrasound!!!! ( ja die kreeg ik dus gelukkig om de termijn te bepalen) en daarna nog naar het lab om bloed af te laten nemen ( geen idee waarom maar schijnt standaard te zijn!) nou, bij de ultrasound zat de wachtkamer vol met zwarte gesluierde vrouwen ( soms erg jong en erg zwanger) soms al mijn leeftijd(!) en met grote kinderen erbij , pffff wat een drukte! Geen idee wat er ging gebeuren zat ik daar te wachten ( let wel, ik was er om 1705 uur en inmiddels was het 1830 uur...........) werd ik geroepen, zegt die echoscopiste, "u had een onregelmatige cyclus?" ik :"huh? nee, ik ben zwanger". zei :"oh ,zeg dat dan meteen!"anders hadden we een inwendige echo moeten doen, maar hoe ver bent u dan? ik zeg 8 weken! oh, dan gaan we het eerst uitwendig proberen, als dat niet lukt doen we het anders. moest ik gaan liggen op een lage bank met een kussen onder mijn billen........ lekker met die reflux! nou, kom maar op met dat ding dacht ik! en draai het scherm ff bij muts zo zie ik niets! ( moest ik ook nog vragen) nou, wat denk je? een mooie spruit met kloppend hartje van precies 8 weken!!!!! ikke blij! pfffffff, nou dat hebben we ook weer gehad! op naar de volgende afspraak! Zo nou zijn jullie ook op de hoogte!

9. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pfffff, dames ik zit hier uitgeput op de bank met een knalrood verbrand hoofd, net terug van schoolreisje.
    Wat zijn dit soort dagen toch altijd zwaar, maar alles is goed gegaan en alle kids zijn weer heel (wel wat vies en moe) bij hun daadwerkelijke ouders afgeleverd :) !!!

Ff denken.
    De zoveel jaargetrouwden nog gefeliciteerd!

Sneeuwmees, wel fijn dat het zo een persoonlijke dienst was.
    Dat is meestal wel emotioneler, maar daaraan kun je ook zien dat het een zeer geliefd mens was.

Jes, ik denk dat je er toch echt wel van uit mag gaan dat je zwanger bent. Dat zijn mooie streepjes.

Secondlife fijn dat je zo geniet van Kos en hoop dat al die rare friebeltjes en dingetjes weer weg mogen gaan en fijn nieuws mee naar huis neemt.

Niala wat een verhaal, ik snap dat je blij bent dat je inmiddels ervaring hebt in zwanger zijn.
    Super dat je een mooi 8 weken oud frupsje met kloppend hartje hebt mogen aanschouwen.

Sayen, wat bijzonder toch elke keer om te zien.
    Ik vind het zó wonderlijk dat in zo een korte tijd alles er toch al aan kan zitten.
    Ik word er altijd een beetje emotioneel van als ik dat zie, wat een wonder (en dan hooop ik dat ik dat enorme wonder ooit nog eens zelf mee mag en kan maken).

Zeg, bijna oma, het komt nu allemaal wel heel dichtbij he?
    Vervelend dat je vrijdag geprikt moet worden.
    Hoop dat het een beetje meevalt voor je.

Hier dpo 10.
    Nog niets te zien, maar vorige maand was het pas dag 13.
    En mijn ovulatie was vroeg ( in de nacht van 13 op 14) dus mijn menstruatie zal idd wel pas komen op 13 dpo.
    Net als vorige maand heb ik weer op mijn linkerborst van die blauwe aderen lopen.
    Maar goed dat zegt dus blijkbaar niets aangezien ik vorige maand gewoon ongesteld werd.
    Na mijn ongesteldheid zijn ze er niet (daar heb ik expres naar gekeken), en ik durf bijna te zweren dat ze er de eerdere keren rond deze tijd ook niet waren.
    Nou ja, het zal allemaal wel een hormonenkwestie zijn.
    Al die troep die ik slik en in mijn lijf spuit, dat levert waarschijnlijk dit soort dingen op.
    Verder geen enkel ander teken dus ben bang dat tegen het weekend ik weer verrast wordt door mijn rode vriendjes!

10. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Secondlife: Geniet van je vakantie! Hopelijk breekt er helemaal niks door ;)

Sneeuwmees: Fijn dat het een mooie dienst was. Erg knap van haar man en kinderen dat ze ook spraken, lijkt me ontzettend moeilijk.
    En toch nog een positieve ovu test, super!

Niala: Zo, daar ben je wel even mee bezig geweest :D Fijn dat je toch een echo kreeg, en dat er een hartje klopte!
    Bloed onderzoek is hier toch ook standaard als je zwanger bent? Ik kreeg bij de eerste afspraak bij de vk een formulier mee om bloed te prikken, maar heb het gisteren pas gedaan ivm combinatietest.

Xon: Ik hoop echt voor je dat je dit wonder binnenkort bij jezelf ook kunt zien, en duim heel hard dat je rode vriendjes dit keer weg blijven!

11. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een onzekere impie,
    ik kwam terug uit mijn werk en ineens een beetje oud bruin bloed bij het naar de wc gaan. Nu aan het broekloeren en lichte buikpijn.
    AAAAH ik denk dat het mis gaat!
    Positieve verhalen gezocht!!!

12. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Impie, ik hoop dat het een restje oude bloed is.
    Ik kan alleen maar voor je hopen, ik heb zelf geen geruststellende verhalen voor je.

Duim, duim, duim, duim....

13. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ohhh en bedenk me nu ook dat je man ook nog eens weg is!
    Heb je iemand die je even kunt bellen voor een luisterend oor?
    knuffff

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

Oh Impie ik kan je ook niet helpen. Maar wil je wel even 'n virtuele knuffel geven. Ik kan alleen maar afgaan op wat ik hier op het forum allemaal gelezen heb. En dan zou het dus gewoon oud bloed kunnen zijn zoals ik hier geleerd heb. Dat zal het wel gewoon zijn. Kan me wel voorstellen dat je nu onzeker bent. Komt goed. Ik zag staan dat je 16 juni je eerste echo hebt hè? We zijn er voor je hier op het forum.

Liefs

15. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Zo hier wordt inderdaad veel gekletst. Ik ben heel slecht in dingen onthouden van wie wat nu door / mee maakt. ik moet dan echt steeds terug lezen. Dus het zal wel voorkomen dat ik best wat ego berichtjes kan plaatsen.

Ik heb wel onthouden dat Impie heel onzeker is, ik kan je niet geruststellen ,het is denk ik afwachten. Je hoort wel vaker van oud bloedverlies of zelfs vers bloed terwijl alles gewoon goed is /zit.

@sneeuwmees wat heftig allemaal.

@niala , je verhaal lee sik met een glimlach, gefeliciteerd met het mooie kloppende hartje.

Hier weinig te vertellen, we zien wel wat er komen gaat. Ik voel me al wel een stuk prettiger dat het spiraaltje eruit is, gek dat na al 1 dag.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Impie: zo lang het bruin is, is het oud bloed. Ik heb wel eens gehoord dat het rond deze tijd (begin van de zwangerschap) vrij vaak voorkomt dat je nog wat oud (innestelings)bloed verliest.
    Hoe is het nu met je? Wat voor een soort buikpijn voel je? Niet gelijk van alles in je hoofd halen, hè? En bij twijfel gewoon even de vk bellen. Die zijn er voor en waarom zou je onnodig in de stress zitten als je met een telefoontje gerustgesteld kan zijn. Ik duim voor je en denk aan je!

17. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé dames, wat heerlijk dat er dan zo'n forum is. Net manlief maar even verteld van mijn gevoelens... Hij baalde dat hij zo ver weg zit, maar zei: je moet je niet druk maken.
    Het blijft een beetje donkerbruin slijmig (sorry). Maar niet veel.
    Verder beetje een zeurderige buikpijn.
    Afwachten maar. Zolang het niet helder rood is, hou ik hoop.
    Maar gek word je er wel van.
    Fijn dat ik zo alles van me af kan schrijven!
    Thanks...
    (weer erg ego he?)

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Impie: helemaal geen ego-bericht. Kan me voorstellen dat je geschrokken was en even je hart wilde luchten. In zulke gevallen is het ook nog eens vervelend als je man dan ook nog eens van huis is. We zijn er voor je! Klinkt positief dat het bij oudbruin blijft. Buikpijn kan ook toeval zijn, doordat je banden oprekken (of omdat je je druk maakt). Hou ons op de hoogte en blijf ons vooral bestoken met je ego-berichtjes.

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Iedereen even een dikke knuff.

Las een goede echo en onzekerheid bij Impie.

Hier nog steeds druk met het feest en collecte lopen en nu zit ik voor een echt jankprogramma: "Welcome Home" met Natasja.

Hier zijn we verder weer druk aan het "klussen", heb nog 2 ovutestjes en denk dat ik die over 2/3 dagen ga doen.

Kom deze week nog wel eens langs waaien en vanaf zondag/maandag met pinksteren ben ik weer volop aanwezig.

Kus.

20. elisax

elisax Nieuw lid

May 9, 2011
    3
    0
    0
    limburg
    Ik ben 40 heb 3 gezonde kinderen... ben 9 jaar geleden gescheiden en heb een enorm fijne gozer leren kennen, zonder kinderen.. nu wilde hij graag een kindje hij is 37. en daar zijn we dus 5maanden geleden aan begonnen.. Heb een test gedaan en ben niet in menopauze ofzo.. heb ook elke maand een eisprong volgens te test.. we klussen als idioten maar tot op heden nog helemaal niks wat groeit onder mijn hart.. zucht

Share This Page