Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    #4301 JoMi, 8 jun 2011
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
    Impie, miep jij maar lekker hier hoor. Gewoon doen, even je verhaal kwijt en wij zijn er voor je. Dikke knuff en blij dat we je een beetje kunnen helpen met ons mk verhaal.

Trouwens, ik ben gisteren weer bij HA geweest voor de B12 en de bloeddruk. Ik heb nu een bloeddrukmeter en moet nu elke ochtend en avond bloeddruk meten. Het is zo'n automatisch geval en volgende week inleveren en krijg later pas uitslag, ze moeten het eerst uitlezen.
    Gisteren bij HA was bloeddruk 120/90, vanavond voor het eerst thuis gedaan en was 128/91. Ben benieuwd, want is natuurlijk nog wel aan de hoge kant. Als het zo doorgaat zal medicatie nog wel wat opgehoogd worden denk ik.
    5 juli moet ik weer voor controle en B12, zal volgende week vragen of ik eerder uitslag kan krijgen.

Trouwens bedankt voor jullie reacties op de ovutest. Ik heb geen nieuwe besteld en ik ga ook niet halen, moet ik er apart 20 km voor rijden en dat vind ik iets te gek.
    Maar ik heb even terug gekeken en zag dat ik de meeste keren op dag 12 een + test had en soms op 13. Dus ik denk dat ik het morgen maar ga doen en voor de rest maar doorklussen.

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    jomi, is vooral je onderdruk die hoog is, bovendruk is toch keurig?
    Wel handig dat je thuis kan meten nu.

Ik had gister bij vk 120/75 trouwens

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Das een mooie bloeddruk Sal.

Mijn onderdruk is altijd zonder medicatie rond de 95-100 en nu met medicatie tussen de 90-95. 95 of hoger is te hoog, dus ik denk dat ze die nog iets lager willen hebben en anders ik wel. De bovendruk is de laatste maanden wel aardig goed, die zit vaak tussen de 120-130. Voor medicatie zat die regelmatig 140-150.
    Maar is wel fijn om nu een week lang een beter beeld te krijgen.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: lucht jij maar lekker je hart, hoor! Zo vaak je wilt en wanneer je wilt. Dat alles weer gestopt is en dat je je nog hartstikke zwanger voelt is alleen maar goed. Dus heb vertrouwen in je lichaam en in deze zwangerschap. Fijn dat je man er morgenavond weer is. Zeker als je even onzeker bent is het toch fijn als je, in eerste instantie, tegen je man aan kan kletsen, toch? En voor je het weet is het volgende week donderdag en heb jij een hele mooie echo erbij voor je verzameling!

Hier poging twee gehad mijn zoontje in bed te krijgen. Hij was vanavond zo druk en hyper, overal op klimmen en klauteren. En ik was al zo moe, omdat ik de hele dag gewerkt heb en vannacht slecht geslapen had. Nu dan eindelijk een momentje voor mezelf. Al is het een enorme puinhoop nu, maar dat doe ik later wel.
    Vandaag overigens enorme pijn rechts in mijn buik. Denk dat er een enorm struisvogel-ei doorheen moest. Mijn man zou vandaag nachtdienst hebben, dus ik heb hem vanmiddag maar even een sms gestuurd dat ik maar even een doktersafspraak moest verzinnen op het werk, omdat er echt iets aan dat ei gedaan moest worden.;)
    Over anderhalve week zullen we weten of het effect heeft gehad.

5. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANKJE:
    12-06 Xon (BAM)37 - ronde 11 d.m.v. ZI - 1e kind
    15-06 Maureen 39 - ronde 4 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    16-06 Sillysa 37 -ronde 9-3e kind
    18-06 Sneeuwmees 39 - ronde 1 na mk - 2e kind
    22-06 JoMi 36 - ronde 17 - 2e kind
    ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind
    ..-.. LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    ..-.. Secondlife 36-ronde 10- 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    28-10-2011 Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    28-02 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)(07-11-11)
    06-03 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)(13-11-11)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind

13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) verrassing!
    01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    3-2-2012 JeetjeB 34 - ronde 3 - 1e kind (ZWANGER!!! verrassing!
    15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!)

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Impie: ik snap dat je wil wachten tot je man thuis is; zoiets moet je ook niet alleen doen. Geen bloedverlies meer is natuurlijk heel gunstig! Zolang de kwaaltjes niet afnemen zou ik me niet zo'n zorgen maken. En lekker miepen meid!

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Xon, wat kl*te weer meid, bah, kan me je gevoel wel voorstellen, heel veel sterkte meid en een dikke knuffff van bijna OMA.....

Impie, als ik het zo lees is het niet echt een voorteken voor een MK hoor, ik denk dat het oud bloed is geweest. Je hebt al meerdere verhalen gehoord over een MK ik ga de mijne dus niet meer opschrijven. Maak je niet druk meid, het komt goed!! Dikke knuffffff.......

Mees, meid veel s6 met klussen, hoop dat je je struisvogel-ei kunt tackelen!! Duim voor je!

Denk zelf dat ik na het weekend ongi ga worden, zo voel ik me iig, mijn banner klopt niet helemaal, ik denk NOD 2 dagen eerder, ik zie het wel, wel weer spannend moet ik zeggen, alles is nu spannend hier.
    Morgen de rugprik aauuwww, dochter heeft al veel last van voorweeën en dan nog eigen NOD.....

Nou lieverds een dikke knufff van mij en tot leesz....

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: hoe is het met je? Heeft het bruin inmiddels plaatsgemaakt voor rood?? Denk aan je, hoor!
    @Syllis: spannend, hoor, je dochter die al voorweeën heeft. Wie weet word je zelfs al binnen de 2 weken oma! Hier ei-pijn weer voorbij. We hebben in principe op tijd geklust, maar na een werkdag van 14 uur voor mijn man en met een nachtdienst eraan te komen, waren het, denk ik, klustechnisch gezien niet de meest ideale. Verwacht er deze ronde dus niet veel van (al hoop ik het natuurlijk wel). Ik heb mijn NOD de 18e, maar omdat mijn ei ook al zo laat was, ga ik maar weer uit van een cyclus van 30 dagen, dus dan wordt mijn NOD 20 juni. Wel weer spannend!
    @Impie: hoe is het met je? Hoop dat we je niet bang hebben gemaakt met allemaal mk-verhalen. Ik wilde je alleen duidelijk maken dat het er bij mij allemaal heel anders aan toe ging, met de bedoeling je juist gerust te stellen. Hopelijk is dat ook gelukt.
    @Jes: hoe gaat het met je? Al een beetje aan het idee kunnen wennen van weer zwanger zijn?
    @Secondlife: hoe is het daar op Kos? Is het roze of rood nieuws geworden??

Verder niets te melden. Vandaag een vrije dag. Mijn zoontje zit nu even rustig naast me te duimen met zijn knuffel. Zal wel weer stilte voor de storm zijn. Af en toe moet hij even zijn batterij opladen, om vervolgens weer los te gaan. Straks maar even wandelen en boodschappen doen, even een frisse neus halen.

9. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Korte update: Het is toch doorgebroken. Werd vannacht gewoon wakker van de buikpijn. Gatver! Maar ja, het is niet anders. We gaan gewoon maar verder. We genieten nu in ieder geval nog lekker van de vakantie. Heb vandaag voor het eerst in mijn hele leven een tampon gebruikt. Erg trots op mij zelf moet ik zeggen.
    Voelt wel raar hoor. Ik ga zo eerst even weer naar de kamer om te checken.

Impie, balen van het bruine goedje meis. Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan hoor. Jij moet gewoon lekker op roze blijven hoor.

Jes, ik zie een mooie banner. Wat super meid! Lekker van genieten.

Liefs voor iedereen.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: hè bah, weer dat rood! Had er bij jou en Xon net zo'n goed gevoel over deze maand. Gelukkig laat je je vakantie er niet door vergallen en kun je weer voorzichtig vooruit denken. Ik heb zelf ook ooit een keer een tampon gebruikt, maar ik bleek die net ver genoeg ingebracht te hebben. Ik kon amper zitten en kon echt het gemak er niet van ontdekken. Ik houd dus maar bij verbandjes. Wel lekker dat jij in ieder geval toch lekker het water in kan gaan! Knuffel, meid!

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Vanmorgen een knaltest geproduceerd; althans stukke duidelijker dan die ervoor. Hij overtreft de controlestreep nog niet maar het schilt weinig; ben op m'n werk dus kan hem niet showen.
    Ik vind het geweldig om zwanger te zijn en tegelijk doodeng. Zo bang dat het weer mis gaat. Maar het vertrouwen is wel groter dan vorige zwangerschap; toen voelde ik het gewoon. Heb nu ook al gewoon in mijn 9 maanden dagboek geschreven (voor de mk gekocht) afdwingen dat geluk! Toch?
    Veel liefs

Secondlife: balen meid. Knuf voor jou!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jes: mooi dat je een nog betere knaltest had en zelfs al in je dagboek geschreven. Vanaf nu willen we ook alleen maar plakbabies. Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. Ik ben hartstikke bang om weer zwanger te raken. Die eerste 12 weken vond ik toen al zo spannend, dat het nu wel nog spannender moet worden als ik weer zwanger mocht raken.

Hier net de huisarts aan de lijn gehad. Ik had de anti-medicijnen-dokter. Dat bleek ook wel snel, want ze wilde me geen recept geven. Ze vond het beter om dmv een ECG te kijken of het wel echt zo was die hartkloppingen of dat het alleen het gevoel was. Ik zei dat dat lastig is, omdat ik er 's avonds vaker last van heb en dan is er niemand meer op de praktijk. En dat ik het beangstigend vond als ik dan alleen thuis was 's nachts. En dat ik die pillen heel af en toe gebruikte, maar het gewoon een fijn idee vond ze in huis te hebben. Maar zij wilde toch liever eerst kijken of het echt wel nodig was, voordat ze misschien onnodig medicijnen voorschreef. Zeker ook met het oog op een kinderwens en zwangerschap vond ze, hoe minder medicijnen, hoe beter.
    Ze heeft daarin helemaal gelijk, natuurlijk. Ze zij dat ik maar moest bellen als ik last had en dan moest ik maar even langskomen voor een ECG. Maar ja, zij weet niet hoe het bij haar praktijk eraan toe gaat. Ik zei net tegen mijn man. Ik heb nu vandaag ook wat meer last van die hartkloppingen, dus zal ik nu eens bellen of ik vanmiddag kan langskomen. Ik gebeld, krijg je een keuzemenu dat je tot 13.00 uur kan bellen voor een afspraak en dat in de middag de praktijk alleen nog maar bereikbaar is voor spoedeisende zaken.
    Ja, dat schiet niet op.:x

13. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Dan zou ik gewoon bellen, dan maar spoedeisend. Ze heeft toch zelf gezegd dat je moest bellen als je er last van had?

Mijn moeder had pas ook last van hartkloppingen, tijdens de controle bij de huisarts natuurlijk niks geks te horen. Daarom kreeg ze voor een paar dagen zo'n apparaatje wat haar hartslag registreert. Dat wordt via de telefoon uitgelezen en bekeken door een cardioloog. (Dat heeft ze nu om, dus nog geen idee wat de uitslag is.)

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hè sneeuwmees, dat schiet inderdaad niet op! En hartkloppingen zijn erg vervelend en beangstigend inderdaad. Misschien kun je toch gewoon bellen als je je echt zorgen maakt. Gewoon doen hoor! Ik dacht dat hier de gezondheidszorg erg was, maar daar kunnen ze er ook wat van.

Xon: is het nog doorgezet? Ik had ook zo'n goed gevoel erover bij jou! Balen zeg.

En Secondlife ook al rood. Hè nee hè! Dikke knuffel allebei.
    Ik gebruik de laatste jaren trouwens wel altijd tampons maar daarvoor lukte het me gewoon niet om ze in te krijgen! Inderdaad ook niet ver genoeg en dan voel je ze zo ontzettend zitten, raar gevoel! Maar ik neem nu wel altijd de kleinste pro comfort of zo heten die en die gaan makkelijk.
    Wel fijn dat je dan gewoon lekker kunt zwemmen daar op Kos! Geniet nog van je vakantie!

JoMi: zit je nog in de skihutweek? Ik ben het even kwijt tot wanneer het duurde. Zal vast een gezellige boel zijn.
    Ik heb nog weinig kwaaltjes, alleen heel snel moe en mijn borsten daar merk ik het wel aan en die waren al niet klein, dus hopelijk wordt het geen cup G op het laatst! ;)
    En sinds vandaag een beetje misselijk. Hopelijk wordt dat niet erger.

We zijn gisteren maar weer eens op huizenjacht gegaan en hebben nu een leuke buurt gevonden waar ik mezelf wel zou zien wonen. Mijn man vindt me 'hard tp please' maar ja ik wil me er gewoon echt goed voelen! Het is niet eens zo ver van waar we nu wonen, maar wel wat centraler. Er zijn meer winkels in de buurt en er rijden verschillende bussen en het treinstation is vlakbij. Ook wandel je zo lekker even naar de kust en dat lijkt me heerlijk! Zeker als er straks een kleintje is. We gaan zondag kijken naar een huis, spannend! Als het wat is van binnen wordt het die denk ik wel. De huiseigenaar was een oudere vrouw en toen mijn man vroeg hoe groot het huis was qua oppervlakte had ze geen idee! We zien het zondag dus wel. En zondag gaan we ook eindelijk het grote nieuws aan de schoonfamilie vertellen hebben we afgesproken.
    Er zit allemaal dus een beetje vooruitgang in!

Nou meiden, ik zit te stressen op wat werk, morgen een deadline. En het begint hier nu heet te worden, dus het schiet niet zo op. Ik had mezelf trouwens vanmorgen gewogen en ik was ineens 2 kilo zwaarder! Dat kan toch haast niet zo snel :$

Tot later maar weer!

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh vergeet ik Impie helemaal! Meid, fijn dat het bij dat beetje bloed is gebleven en maak je niet gek hè! Hopelijk gaat het gewoon allemaal hartstikke goed! Ik word ook wel een beetje bang moet ik zeggen als ik al die mk-verhalen lees, maar ik begrijp wel dat je even wilde horen hoe het bij anderen was om te vergelijken.

En Jes: nou, nu echt gewoon hartstikke GEFELICITEERD!

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    JeetjeB, hoop dat het wat is het huis...heb je al een kliniek gevonden waar ze engels spreken trouwens?

Succes met je deadline!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Salcia: ja wel gevonden, maar nog geen afspraak gemaakt. Mijn man had er een mail naartoe gestuurd over de kosten en de verzekering maar nog geen antwoord. Ik had vandaag niet zo'n zin in een vervelende sfeer dus heb ik maar niet aangedrongen dat hij moest bellen. Maar als we morgen nog geen antwoord hebben op die mail moet hij toch echt maar even bellen!

18. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    En bedankt! Nog één dagje en dan komt manlief weer! Ben helemaal blij.
    Hier is ook weer veel geschreven!
    Sneeuwmees, als jij het niet vertrouwd, moet je gewoon aandringen hoor! DOor die spanning roept het misschien nog meer hartkloppingen op!
    @Jes: super die knaltest! Lekker genieten he?
    @Jeetje: en is je dead line gelukt?
    groetjes!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Sneeuwmees, hoe is het nu? Nog last van hartkloppingen? En heb je nog gebeld?

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Impie, mijn deadline is morgenmiddag om één uur, dus nog even doorbikkelen...

Deel Deze Pagina