Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Wat rustig hier zeg, normaal is het niet bij te houden, hahahaha...

Justme, lekker meid, veel plezier op ibiza!!

Salcia, jij heel veel plezier in italie alvast.....

JeetjeB, wat een gedoe allemaal zeg, wat dat betreft is het hier gelukkig allemaal heel goed geregeld, ik moet er niet aan denken zeg, wat nou als je dat geld helemaal niet hebt, dan kom je idd in een beroerd ziekenhuis terecht, nou s6 meid ook met je nieuwe deadline!!
    De injecties doen idd erg veel pijn, maar als je elke dag pijn hebt is dit een peuleschil hoor, dat duurt een half uurtje en dan ben je een paar maanden zo goed als pijnvrij, en ja ik moet nog 1 keer voor de rechterkant en dan nog voor de rug zelf dat zijn 3 injecties in 1 keer....

Impie, fijn dat je mannetje er weer is!! En ook fijn dat je geen bloed of wat dan ook meer hebt gezien, ben blij voor je!!

Nou dames hier nog niet veel nieuws, behalve dat ik het stomme idee heb dat ik zwanger ben, vraag me niet waarom, als het niet zo is eet ik mijn pantoffel op, hahaha dat wordt dan vast kauwen woensdag ofzo hahahaha. maar ik kan niet eerder dan donderdag testen en heb dinsdag de afspraak voor de 2e behandeling, das wel lastig, ik ga m wel gewoon doen, dan kan ik de 3e altijd nog afzeggen als het echt zo blijkt te zijn, want ja als mijn lichaam me in de maling neemt laat ik een voor mij belangrijke behandeling lopen en dat wil ik ook niet.

Nog 22 dagen tot OMAschap!!!!

Tot later lieve meiden, dikke knuffffffff van mij, vooral Xon want ik weet wel dat je niet voor niets even afwezig bent.....

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: een hele fijne vakantie, meid!:D Mmmm met die frisse wind en die buien klinkt Ibiza ineens heel erg aanlokkelijk. Kan ik niet mee? Ik zou zo graag ook weer een keer een echte strandvakantie willen, maar mijn man houdt niet van vliegen en verveelt zich erg snel als we alleen maar naar het strand zouden gaan. We zoeken dus meestal een middenweg, dat we allebei aan de trekken komen. Maar zo'n heerlijke strandvakantie mis ik nog wel eens, hoor!
    @Salcia: lekker over een weekje naar Italië. Had dit jaar ook graag weer naar Italië gewild, maar de kleine man slaapt slecht op een vreemde plek en mijn man ziet het niet zitten als hij straks nachten slecht geslapen heeft om dan ook nog zo'n afstand zelf terug te moeten rijden. Maar hopelijk zit dat er nog eens in in de toekomst. Waar in Italïë ga je heen?
    @Syll: hoe kom je er bij dat je zwanger bent?? Wat voel je, vertel, vertel! :p Misschien zinvol om dinsdag voordat je de behandeling krijgt even een kruidvat-testje te doen. Die testen vaak ook al voor de NOD. Ondanks dat het niet de planning was zoals het hoort (met je prikken) zou het toch wel fantastisch zijn!
    @Jeetje: ik schrik enorm van die prijzen bij jullie. Ik dacht dat in Nederland een poliklinische bevalling 1500 euro kost. En hier is de levensstandaard toch veel hoger als in Turkije. Had daarom verwacht dat het daar toch zeker goedkoper zou zijn. Hopelijk helpt de schoonfamilie een beetje met je meedenken! Twee (of meer) weten meer dan een.
    Ik vroeg me trouwens af hoe je dat met je werk gaat doen. Kennen ze daar ook iets van (betaald) zwangerschapsverlof? Hoop dat je man ook snel weer werk heeft. Zou voor jou al weer een zorg minder zijn.;)
    @Impie: fijn dat je man er weer is. Ook al is hij er vandaag even niet, hij is weer lekker in de buurt. De klachten klinken hartstikke goed. Misselijk zijn is niet leuk, maar goed, dan weet je in ieder geval wel dat je zwanger bent.:)
    @Ricmar: beterschap, meid! Vervelend :( dat je net ziek moet zijn met de pinksterdagen!
    @Xon: ook ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Kan me voorstellen dat je even geen zin hebt in alles wat met zwangerschap te maken heeft. Wanneer krijg je die sis-behandeling?? Weet in ieder geval dat we aan je denken.

Hier ook een rustig dagje. Mijn man moet vandaag en morgen werken. Dus een eenzaam weekendje voor de boeg. Ik had donderdag even een poging gedaan de pony van mijn zoontje te knippen, maar bij de kapper ziet het er zo makkelijk uit, maar als je het zelf moet doen, valt het toch tegen. Het is dus ook niet helemaal gelukt :), zullen we maar zeggen.
    Vanmorgen dus maar even naar de 'echte' kapper met hem geweest. Ik had gezegd dat ze het rondom heen ook een beetje bij mocht knippen, maar dat het niet te kort mocht. Al snel zag ik de mooie krullen van mijn zoontje toch op de grond vallen :$ en vond ik het eindresultaat toch eigenlijk veel te kort. Maar goed, het zal wel weer aangroeien. Moet het alleen mijn man nog maar even voorzichtig vertellen voordat hij thuiskomt. Hij is zo dol op de krullenbos van ons zoontje, dat hij het liefst het nooit zou willen knippen (en als het gebeurd, dan echt minimaal eraf). Heb dus nog iets uit te leggen....oepss....:)

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sneeuwmees...we gaan naar Toscane, Camaiore

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, jee sneeuwmees :D Dat wordt schrikken voor je man.
    Ik zie het voor me, even de pony bijknippen! Maar inderdaad, het groeit vanzelf weer aan. Het is alleen wel altijd jammer als ze er meer afknippen dan je wil. Daar had ik in NL meer last van bij de kapper dan hier. Ik moet zeggen dat ik hier toch wel tevredener ben over de kappers. Durf er alleen nog steeds niet zo goed heen in mijn eentje, toch bang dat ik niet uitgelegd krijg wat ik wil!
    Ik moet eigenlijk alweer een tijdje weer, maar ik dacht misschien ga ik voor een keer in NL - want ik hoop binnenkort wel even naar NL te kunnen. Maar ja nu ik er zo over nadenk...

Ja, schrikken toch die prijzen?! Had ik ook niet verwacht. Dat is wel in de privéklinieken dan hè, niet in een staatsziekenhuis. Maar ik ben gewoon een beetje bang voor staatsziekenhuizen, hoewel die misschien ook niet allemaal even erg zijn. Nou, ik hoop maar dat we wat goede tips krijgen. Mijn schoonzusje heeft een vriendin hier in de buurt die nu zwanger is van de tweede. Ben benieuwd waar die onder controle is dan. Maar.... zij en haar man zijn wel allebei tandarts dus die zullen wel wat meer verdienen. Maar mijn schoonfam kent natuurlijk wel meer mensen met kinderen en die zullen heus wel goede tips hebben denk ik.

Ik heb nog geen idee hoe ik dat ga doen straks! Ik zat er vandaag ook aan te denken. Ik werk natuurlijk als zelfstandige en kan in principe zoveel tijd vrij nemen als ik zelf wil, maar het moet ook nog kunnen. En dat is een beetje de vraag, of we dat financieel wel redden dan. Want zelfs als mijn man werk vindt, zal hij waarschijnlijk niet genoeg verdienen om met zijn drieën van rond te komen. De lonen liggen zo belachelijk laag, zelfs al heb je universiteit gedaan net als mijn man. Om te vergelijken, het minumumloon is hier geloof ik omgerekend nog geen 300 euro! In in zijn laatste baan kreeg mijn man 1200 lira, dus zo'n 600 euro en daar moest dan nog wel reisgeld van af, want dat kreeg hij niet. En als je een beetje leuk wilt wonen betaal je toch al snel 700 lira per maand. Nu betalen we 500 lira maar we wonen echt in een aftands oud huis in the middel of nowhere!
    Nou ja, gewoon maar wat sparen denk ik zodra we kunnen en wat wel fijn is, we krijgen van de verzekering na de bevalling nog 1000 lira extra! Mijn man zei al, daar kunnen we wel een nieuwe tv van kopen, maar dat dacht ik dus niet! Denk ook dat je dat geld wel aan de baby en uitzet moet besteden ;)

Nou, een heeeeeeel lang verhaal! Sorry :)

Xon, ik snap ook heel goed als het je allemaal te veel is even. Ik denk aan je en leef me je mee hoor!

Meiden, tot later maar weer!

5. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ben ik weer even.
    Inderdaad menstruatie doorgezet, en ik ben er altijd zo ziek van.
    Ik zat vannacht om half 4 echt te huilen op de wc, ik voelde me zo ellendig. Zo een heftige ondraaglijke buikpijn, diaree en misselijk. Ben je niet zwanger en dan krijg je dat er dit nog als cadeautje er achteraan.
    En dan voel ik me echt zo alleen, dan denk ik echt wel eens, ik stop er mee. Ik weet wel dat ook niet in alle relaties alles gedeeld kan worden, dat was in mijn laatste relatie ook niet het geval. Maar ik vind het soms zo zwaar alleen.
    eerlijk gezegd had ik echt nooit gedacht dat het allemaal zó lang zou gaan duren, dat er zoveel medische hulpmiddelen en onderzoeken aan te pas zouden komen, hoe naief kun je zijn zeg!!!
    Maar goed, dinsdag weer uitgangsecho, daarna lekker even een paar dagen richting brabant. Die maandag erna een follikelmeting en die dinsdagmiddag die sis-echo.

Heb net even snel bijgelezen.
    Justme fijne vakantie.
    Syllisa, ben erg benieuwd, spannend spannend!
    Jeetje, wat vervelend dat je toch niet naar een ziekenhuis kunt waar je graag naar toe zou willen. Ik hoop dat je nog iets anders kunt vinden wat een beetje voldoet.
    Sneeuwmees, volgende keer gewoon nog duidelijker tegen de kapper zijn hoor! Heb wel vaker het idee dat ze gewoon niet luisteren. Sterkte met het vertellen tegen je man, hahaha.
    Impie, ondanks dat ie kantinedienst heeft toch wel weer lekker dat hij thuis is toch?

Sorry voor wie ik even vergeten ben.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Xon, hier even een dikke virtuele knuffel! Het is zo balen en helemaal als je je dan ook nog eens letterlijk zo beroerd voelt. En ik vind het niet naief hoor dat je je vantevoren niet hebt gerealiseerd hoeveel er bij zou komen kijken. Daar ga je in eerste instantie toch gewoon niet vanuit.
    Wat ga je in Brabant doen? Ik kom oorspronkelijk uit Brabant en was gewoon even nieuwsgierig ;)
    Nogmaals dikke knuffel en hopelijk wordt je aankomende tijd iets wijzer weer door die echo.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: fijn weer van je te horen. Heb zo met je te doen en baal er soms van dat we elkaar alleen op afstand kunnen steunen met een beeldscherm ertussen. Heb zoveel respect dat je dit allemaal alleen ondergaat en dan al zoveel maanden lang al die teleurstellingen en behandelingen e.d. moet ondergaan. Alleen kan ik me voorstellen dat je met respect niets koopt als je 's nachts alleen zit te janken op de wc. Toch ook van mij een hele dikke knuffel. Ook veel succes met die sis-behandeling. Misschien is het iets wat ze heel makkelijk kunnen verhelpen waardoor eitjes zich makkelijker kunnen nestelen in je baarmoeder. Hoop het zo voor je!
    @Jeetje: die salarissen staan idd niet in verhouding tot wat zo'n kliniek kost. Dan is het idd nog hard bikkelen om uberhaupt al rond te komen. Ben benieuwd hoe de schoonfamilie reageert. Het zal in ieder geval al fijn zijn om wat meer steun te krijgen bij je hele zoektocht naar een geschikter huis, een goede arts e.d. Hou je ons op de hoogte, hoe ze gereageerd hebben. En ook hoe het huisje morgen eruitzag?

Heb net mijn man aan de telefoon gehad en gezegd dat ik naar de kappr was geweest en het haar van ons zoontje korter was geworden dan ik gehoopt had.:) Ik hoorde al een 'OH'. Hij vond het duidelijk jammer, maar ik zei ook dat toen ik zag dat ze er toch wat meer van afgeknipt had, het ook moeilijk was om dan nog te zeggen, laat de andere kant van zijn hoofd maar langer. Dat kon ik toch ook niet doen. Ik zei, voor de gein, dat ik mijn kant van de scheidingspapieren vast zou ondertekenen als hij thuiskwam ;). Probeer ook mijn zoontje nog even in bad te doen voordat hij thuiskomt. Als zijn haar nat is, krult het ook (weer) wat meer. Hoop ik, tenminste.:)

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    En sneeuwmees, hoe reageerde je man toen hij thuiskwam? ;)

Hier gaat het goed, af en toe een beetje missellijk. Nu aan het werk en straks naar een huis kijken. Ik laat wel even weten hoe het was! En dan vanavond naar de schoonfamilie denk ik.

Fijne dag allemaal!

9. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal, ff alles gelexen maar hier ook geen puf....... iedereen fijne week alvast!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ja, hij keek, aaide even over het (kale) bolletje van ons zoontje en was even stil. Gelukkig had ik hem al voorbereid. Na een tijdje, toen we zaten te eten en ons zoontje in de kinderstoel erbij zat, zei hij wel dat je nu wel beter kon zien dat hij een lief gezichtje had.:p Eerst trok die krullenbos zo de aandacht dat je bijna zou vergeten dat we gewoon een heel knap kindje hebben...hihihi..:D
    Enfin, hij had het zelf liever langer willen laten, maar hij kon er later ook wel weer om lachen. Alleen zei hij dat hij de volgende keer wel weer mee wilde gaan naar de kapper.;)
    Spannend voor je om weer naar een huisje te gaan kijken. Hoop echt dat het wat is, dan is de eerste stap in de goede richting al weer gezet. En ook spannend voor je vanavond bij je schoonfamilie. Heb je het zelf al mensen van je eigen familie verteld?
    En misselijk. Ja, een goed teken, toch!? Ik ben in mijn zwangerschap een dag heel erg misselijk geweest. Omdat ik bijna geen klachten had en me niet zwanger voelde, was ik al blij dat ook ik ineens kokhalsneigingen kreeg.
    @Niala: goed weer even van je te horen. Geen puf, klinkt erg zwanger, meid. Wanneer moet je weer een volgende controle? Gaat dat daar ook maandelijks??

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nou Mees fijn dat ie het zo luchtig oppakte hahaha, is toch ook wat he?? Zo'n kapper die niet goed luisterd......
    Tja je vroeg me wat ik voel, ik weet het niet goed, voel me eigenlijk net als de vorige keer, slaap weinig, heb trekkerig gevoel in onderbuik, geen trek in fatsoenlijk voedsel, droom heel levendig, dat heb ik anders niet. Maar ik ga er niet vanuit hoor dat het zo is, ik voel me alleen zo, zoals we allemaal weten zegt dat helaas niet altijd wat ons lichaam neemt ons makkelijk in de maling......Ik wacht het gewoon af, anders is het zo'n teleurstelling als ik dinsdag of woensdag toch ongi word.

JeetjeB, veel s6 met het kijken naar het huisje. En wat een contrast zeg dat loon en het levensonderhoud, daar klopt toch ook geen zak van?? Nou ik hoop dat het jullie allemaal gaat lukken meid.....

Xon, fijn weer even van je te horen ook al is het dan geen leuk nieuws, heel veel s6 meid met je sisecho en ik hoop echt dat ze je kunnen helpen, iig een hele dikke knuffff voor jou meis.......

Nou ik ga zo gezellig naar de kerk, mijn schoonzusje gaat zich laten dopen vandaag, niet echt mijn idee van een lekker weekendje, maarja ieder zijn ding zal ik maar zeggen, dus meiden tot laters en een fijne dag vandaag, knufffffffff ikke

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: nog een paar daagjes en dan zullen we het weten of je lichaam je in de maling nam, of dat je vrouwelijke intuïtie toch klopte! In plaats van een hard kerkbankje, ga ik maar eens een luie stoel in het zonnetje installeren met een lekker boek erbij. Gisteren heb ik al genoeg gedaan (vind ik zelf) dat ik vandaag best een rustdagje van mezelf mag hebben. Mijn zoontje slaapt ook lekker, dus ik moet nu even de kans waarnemen.;)

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Zo is dat!! Geniet er maar lekker van meid, hier schijnt de zon helaas niet, dus ja dan kerkbankje maar hahaha.

Tot laterrrrrr

14. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    alles wel?
    En Jeetje, hoe reageerde je schoonfamilie?
    Hier schoonmoeders over de vloer gehad. Ach ja, wel gezellig.
    Het is een beetje een hyacint bucket. Dan kun je je er wel een voorstelling van maken. Maar ze is wel lief en mijn zoontje is gek met haar. En een voordeel: je hoeft zelf niets meer te zeggen. Zij praat wel!
    Goede avond allen!

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Sneeuwmees: Ik vond die krullen toch ook erg mooi. Maar gelukkig groeien de haren van die kids snel. En eraf is eraf; dus niet te lang bij stil staan.

Impie: bedoel je met hyacint bucket die van 'lady of the house speaking'? Dan kan ik me er wat bij voorstellen. Fijn dat alles weer rustig is; waneer had je nou die echo.

Jeetje: wat een gedoe met dat geld. Ik zou er ook echt van balen. Kan je je niet alsnog in nederland verzekeren? Je bent toch een nederlandse? Lijkt me allemaal heel lastig.

Ben 2 dagen naar de efteling geweest; maar dat wisten jullie al. Ze leken mijn nekklachten te geloven. Maar of dat werkelijk zo was.
    Het was hoe dan ook erg gezellig. Maar oh zo duur. Nu moeten we weer even sparen...

Verder probeer ik de weken vooruit te kijken en te denken...het blijft zo spannend. Als ik dan ook van sneeuwmees lees van haar mk bij 11.5 week...

Veel liefs meiden

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sillysa, hoop dat je gevoel juist is!

@jes, de efteling is inderdaad peperduur! had je geen kaartjes van de AH?

hier laatste wasje aan het draaien voor de vakantie, dan is alles klaar (denk ik.....) lekker buiten gelopen vandaag, heerlijk weer!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: hyacinth, ik zie het al helemaal voor me. Maar goed dat ze toch wel lief is, dat maakt weer een hoop goed. Hebben jullie HET nieuws al verteld?
    @Jes: hoop dat de krullen snel weer terug zijn. Een geluk, het haar van hem groeit zo ontzettend hard. Hij is ruim 1,5 jaar oud en dit was de 10e keer dat hij naar de kapper is geweest. Met ruim 5 maanden zaten we er al voor het eerst. En het scheelt dat het zomerdag is, dan is het voor hem ook wel lekker een luchtiger koppie.
    @Jeetje: hoe is het gegaan??? Ik ben niet nieuwsgierig, maar ik weet graag alles.

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Justme: het was een arangement: 2 dagen met een overnachting voor 8 personen. Alles bij elkaar....Pffff
    (moeder betaalde het arangement; mijn broer en ik het eten e.d., maar toch)

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, tikt behoorlijk aan he!

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ja idd...dus het zal wel weer even duren voordat we op herhaling gaan, wat we zeker nog ooit doen. Nu ben ik een album voor mijn moeder aan het maken; lekker nagenieten!

Deel Deze Pagina