Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer thuis hoor meiden! En oh wat wil ik graag weer terug. Wat was het heeeeeeeeeeeeerlijk!

Xon, ik wilde jou even een dikke virtuele knuff geven meid. Ik heb zo met je te doen dat je dit allemaal in je uppie doorstaat. En ik ben ook zo vreselijk trots op je dat je het toch maar even doet. Als ik iemand het moederschap gun, dan ben jij het meis.
    Zet 'em op hoor! Ik zal aan je denken. Ik hoop dat je je inmiddels weer iets beter voelt.

Verder nog niet echt bijgelezen hoor...sorry dames. Eerst flinkje wasjes draaien. Bleh!

Trusss voor straks!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: fijn dat je weer gezond en wel terug bent. Wat is het snel gegaan die vakantie van jou. 11 dagen leek zo lang en nu sta je al weer wasjes te draaien.
    @Jes: ja, zulke tripjes tikken altijd behoorlijk aan. Wij zijn ook naar zo'n appartement bij de Efteling gegaan. Het was toen net het eerste weekend dat het geopend was. Je gaat uit eten, terrasje pakken in het park, haalt een broodje, patatje of wat dan ook. Wel leuk, maar voor de goedkopigheid hoef je het idd niet te doen.
    @Justme: ik wens je alvast een hele fijne vakantie! Hoop dat je lekker zonnig weer hebt en dat je ook daar heerlijk kunt wandelen (of eigenlijk slenteren over de boulevard). Lekker vooruitzicht, hè?

3. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaaah, al die vakantie verhalen klinken heerlijk.
    Hier deze week een weekje Pinkstervakantie, maar dan nog 5 drukke weken tot de zomervakantie.
    En als ik dan jullie vakantieverhalen lees! Heerlijk ik heb er zin in!
    Fijn secondlife dat je weer terug bent!
    En justme: fijne vakantie! GEniet er van! Lekker uitrusten en zonnestralen meepikken.
    Mmm de efteling: al heel lang niet geweest. Vond het altijd een geweldig park.
    Hier vandaag relaxdagje. Weer gezellig dat manlief thuis is.
    En inderdaad Hyacint van keaping up appearance.
    (the lady of the house).Zo ziet ze er ook uit.
    Maar dus wel lief! En ze weet het inderdaadal. En is natuurlijk erg blij. Nog 3 dagen tot de echo!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hallo meiden,

Nou, het huis was jammer genoeg niets. Eerst hebben we ruim een uur bij de mensen in huis gezeten die boven de flat wonen die leegstaat omdat de huisbazin die in dezelfde flat woont, de deur niet opendeed! Het is wel typisch Turks allemaal zoals dat gaat hoor. We waren er namelijk heen gegaan met iemand die de huisbazin kent en hij kende die andere mensen ook weer en we mochten daar dus vast even binnen kijken want het was natuurlijk dezelfde soort flat. Wel heel lief natuurlijk en we mochten niet weg voor we een heleboel zoetigheid achter de kiezen hadden ;)

Uiteindelijk bleek de huisbazin er dus toch gewoon te zijn en liet ze ons de flat zien, maar hij was echt oud met een lelijke vloer en badkamer. Wel ruim op zich maar dat maakte het voor mij niet goed, zeker niet als ik er dan 700 lira voor moet neertellen. Ze probeerden ons wel heel erg te pushen maar gelukkig laat ik me dat niet meer gebeuren. Het is alleen wel best lastig als je via via gaat kijken, dan wordt er toch wat van je verwacht voor mijn gevoel. Zo zijn we namelijk ook aan het huis gekomen waar we nu zitten, via vrienden van mijn schoonouders. En nee zeggen is dan toch een stuk moeilijker.

Maar goed, ik heb voet bij stuk gehouden en gezegd dat ik geen beslissing wilde nemen en erover wilde nadenken. (Dan kom ik maar over als de buitenlander die moeilijk doet, maakt me niet uit!) En het scheelt dat ik nu de kostwinner ben en dus kan bepalen ;)
    Ik heb zelf een heel mooi huis op het oog nu, ook wel duur, maar echt enorm veel ruimte en helemaal nieuw! Hopelijk kunnen we daar zo snel mogelijk gaan kijken. Helaas wel via een makelaar maar ik heb dat beetje commissie wat je dan betaalt er graag voor over!
    Wordt vervolgd maar weer dus.

Over het vertellen aan de schoonfamilie.... Ze weten het dus nog steeds niet! Ik begrijp gewoon werkelijk niet waarom mijn man er zo'n moeite mee heeft om het te vertellen! Ik zit nu wel te denken, de volgende keer dat we er zijn flap ik het er gewoon uit!
    Het is wel een beetje teleurstellend hoor. Zelf heb ik het allang tegen mijn familie verteld en ook al tegen een paar vriendinnen zelfs. Ik kan dat echt niet voor me houden! En ik wou dat ik het gewoon eerder al had verteld teggen mijn schoonfamilie. Maar gisteren had ik zelf ook niet zo het gevoel van nu is het juiste moment. Mijn man is zo iemand die alles het liefst voor zichzelf houdt, om gek van te worden soms.

Nou genoeg geklaagd en een enorm lang egobericht, sorry!!
    Ik moet echt even aan het werk, deadline om één uur, maar kom later wel terug om te reageren! Wilde jullie even op de hoogte brengen.

Fijne dag allemaal!

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Impie, wat geinig zo'n schoonmoeder :D
    En ik zei net tegen mijn man dat jij maar een paar dagen verder bent dan ik en toch al bijna je eerste afspraak hebt en een echo krijgt. Even om hem aan te sporen een beetje op te schieten met een afspraak maken ;) Of is er een speciale reden dat je al zo vroeg een echo krijgt?

6. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh Jeetje, jammer dat het huis niets was maar voet bij stuk houden hoor ! niet zomaar ergens voor settelen! en idd het er de volgende keer gewoon uitflappen als jullie weer ergens aan de baklava zitten!

Hier alles ok! de 2e echo staat gepland voor 21 juni, dan doen ze ook de combi test dus ik ben heel beniewd!

fijne week allemaal!

7. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff het lijstje weer opgezocht:waar is Maureen??

NOD-WACHTBANKJE:
    12-06 Xon (BAM)37 - ronde 11 d.m.v. ZI - 1e kind
    15-06 Maureen 39 - ronde 4 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    16-06 Sillysa 37 -ronde 9-3e kind
    18-06 Sneeuwmees 39 - ronde 1 na mk - 2e kind
    22-06 JoMi 36 - ronde 17 - 2e kind
    ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind
    ..-.. LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    ..-.. Secondlife 36-ronde 10- 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    28-10-2011 Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    28-02 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)(07-11-11)
    06-03 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)(13-11-11)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind

13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) verrassing!
    01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    3-2-2012 JeetjeB 34 - ronde 3 - 1e kind (ZWANGER!!! verrassing!
    15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!)

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @jeetje, balen dat de woning niets was, volgende keer beter! wel raar dat je man het zijn ouders niet verteld..... inderdaad er maar gewoon uitflappen!

hier lekker rustig dagje, vanavond eten bij mijn ouders dus we hoeven geen boodschappen te doen!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: balen dat het huis niets was. En dan ben je maar de botte en ondankbare buitenlander. Als je je er niet prettig voelt, moet je het ook niet doen. Het is nu een keer jouw beurt dat jij een plekje krijgt waar je helemaal happy kunt worden en voelen. Dus jammer van deze kans, maar blijf vooral hopen en verder zoeken. Jullie droompaleisje komt heus nog wel eens. Misschien dat die nieuwe huizen wat zijn, klinkt goed in ieder geval. Duim voor je.
    Verder moest ik toch wel een vloekwoord onderdrukken (niet voor jou, maar omdat je man weer zijn mond dicht had gehouden) toen ik hoorde dat jullie het nog niet verteld hadden aan de schoonfamilie. Had er zo'n goede hoop op en had gisteren speciaal nog even de laptop gepakt om te zien hoe ze gereageerd hadden. De volgende keer zelf maar het initiatief nemen. Ook al is het misschien met handen en voeten. Ze zullen toch wel snappen wat je ze duidelijk wil maken. Kun je je schoonmoeder niet bellen en zeggen dat jullie langs willen komen omdat jullie iets willen vertellen. Ja, dan zal je man wel moeten. Wanneer zou de volgende kans zijn dat je ze weer ziet?
    Succes met je deadline. Zo te horen heb je het druk zat met je werk.
    @Justme: wanneer ging je nu op vakantie. Ik dacht dat je vandaag ging??
    @Niala: ik vroeg me ook af hoe het met Maureen ging. Heb gisteren ook nog Pimmetje even opgezocht, maar zij heeft sinds eind april nog steeds niet ingelogd. Volgende week weer de nodige NOD-dagen. Hopelijk zit er weer wat roze nieuws tussen. Ik zag wel dat het roze lijstje nu langzaam langer begint te worden dan het NOD-lijstje. Een goed (en bemoedigend teken). Dat is wel eens anders geweest.

Had gisteren wat ongi-pijn en volgens de berekening zou het de periode van innesteling kunnen zijn. Ook moest ik gisteren heel vaak plassen. Moet echt tegen mezelf zeggen dat ik me niet zo gek moet maken en niet overal op moet letten (maar ongemerkt doe je het toch). Mijn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden, dus probeer maar wat afleiding te zoeken om niet te veel te piekeren. Over een weekje weten we meer.

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Jeetje: ik heb veel respect voor jou; je moet je toch maar aanpassen aan een heel andere cultuur en manier van leven. Ik zou ook teleurgesteld zijn als mijn man het niet aan zijn ouders zou willen vertellen. En idd; je moet een goed gevoel hebben bij zo'n huisje. Het hoeft niet perfect te zijn, maat het moet wel goed voelen!

Sneeuwmees; Klinkt eigenlijk wel goed; die ongipijn van jou op dit moment; ik ben benieuwd; hoop het zo voor je!

Impie: de efteling gaat er vast weer komen voor jullie; en de eerste 4 jaar is je kleine spuit gratis...

We hebben afgesproken dat we maandelijks gaan sparen; dan voelen we het niet zo ineens. Het blijft leuk om met m'n broer en zijn gezin en mijn moeder weg te gaan; was nu ook nog eens op geboortedag van mijn vader (is in 1997 op zijn 53e gestorven).

Zwangeren: herkennen jullie die mentruatieachtige pijn (soms best flink) en een gespannen onderbuik?
    (zo onzeker)

Liefs

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jes: die ongi-pijn aan het begin komt idd bekend voor. Er gebeurd natuurlijk nogal veel daar van binnen en alles wordt natuurlijk een beetje (met geweld) weggedrukt. Wanneer heb je je eerste controle?
    Bijzonder om zo met elkaar weg te gaan. Je vader is wel erg jong overleden, zeg! Een goed idee om alvast een potje aan te leggen voor zulke uitjes. Maar het scheelt dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad en dan is het misschien iets minder wrang (als dat je bijv. veel geld aan een autoreparatie moet uitgeven en je ziet er niets van terug).
    Was net even met mijn zoontje aan het voetballen en bedacht me dat ik helemaal geen last had van mijn bekken. De bekkenpijn komt door hormonen en tijdens ongi en eisprong heb ik er meer last van. Het gekke is dat als ik zwanger ben ik juist minder klachten heb. Ik kon het dus niet laten even te denken.... zou het dan toch...??
    Maar gauw opgehouden met voetballen, voordat de fantasie weer helemaal op hol slaat.:)
    Ik ga nu maar eens even de tafel dekken voor een broodje te eten. Straks even naar de kinderboerderij met de kleine man. Simpel en goedkoop vermaak en de kleine vind het fantastisch!
    We wilden eigenlijk gaan kijken voor een ander bankstel, maar de winkel waar we die willen gaan kopen is vandaag dicht.:(

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

JeetjeB, jammer dat het huis niets was, gewoon blijven zoeken er komt vast iets moois. En die man van jou pppfffff, ik geef m bij deze een virtuele schop onder zijn kont!!! Dan idd maar zelf eruit floepen, als ie het uit zichzelf toch niet wil vertellen....

Impie, wat spannend meid nog even voor de echo!! Hoop dat het een hele mooie wordt meid!!

Mees, klinkt veelbelovend, pijn op dag van innesteling, maarja net als ik hier weer, laat je niet gek maken meid. Ik ben alweer helemaal gestesst hier omdat mijn NOD morgen of overmorgen is, maar ik test nog niet omdat ik nog nooit voor NOD posi getest heb, dus gewoon afwachten.....

Verder iedereen een dikke knuffffff en een fijne dag vandaag, tot later.

Nog 20 dagen tegaan............

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Bedankt voor jullie meeleven! Ik denk dat we mijn schoonfamilie snel genoeg weer zien (want ze wonen nu nog op loopafstand hè) en dan zeg ik het gewoon, ik weet hoe je zegt dat je zwanger bent in het Turks dus dat komt wel goed. Maar ik dacht gewoon, het is jouw moeder, dus zul je het wel zelf willen vertellen. Niet dus :(

Heb het net nog eens aan mijn man gevraagd waarom hij het niet had gezegd maar hij ziet het gewoon echt niet als een punt. Ik zei, oké, dan vertellen we toch niks, dan zien ze het over een paar maanden wel. Ik word er echt zooo moe van.

Hij zou vanmorgen ook de makelaar bellen, maar ik moest hem er net ook weer aan herinneren en nu heeft ie nog niet gebeld
    Dus om nog maar niks te zeggen over een ziekenhuis zoeken. Als je op zijn initiatief moet wachten ben ik al bevallen voor we een ziekenhuis hebben gevonden!

Jes: dat menstruatiegevoel had en heb ik ook en zeker in het begin nog meer dan nu, maar heel herkenbaar dus! Nu maak ik me af en toe zorgen dat ik zo weinig voel. We zijn ook een apart slag volk, wij vrouwen :p En wat leuk, de Efteling, daar ben ik al lang niet meer geweest! Zo leuk, hè? En al helemaal op zo'n familie-uitje.

Sneeuwmees: klinkt heel positief zeg, ik hoop het ook zo voor je!! En de kinderboerderij is zo leuk! Dat mis ik hier ook, lijkt me zo leuk om daar met je kindje naartoe te gaan. Mijn tweelingzus woont wel in de buurt van een kinderboerderij en ik ging daar best wel eens heen toen ik een tijdje bij haar woonde een paar jaar geleden.

Sillys: spannend voor jou ook, bijna NOD én bijna OMA!

We gaan zo weg, mijn man heeft vanavond een test voor mogelijk een nieuwe baan. We gaan maar op tijd, kunnen we vantevoren samen iets eten en daarna ga ik lekker rondhangen in een enorm winkelcentrum! Misschien wel stiekem naar babykleertjes kijken ;)

14. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Lieve Secondlife, thanks voor de lieve woorden, het gaat alweer iets beter! Op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen, toch?
    Wat fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad, hoop dat je nog even lekker na kunt genieten.

Jeetje, wat een gedoe toch met die man van jou.
    Je zou toch verwachten dat hij het leuk vindt om tegen zijn familie te vertellen dat jullie zwanger zijn!
    Geef hem een schop onder zijn %$#*& en laat hem even flink rondbellen naar de makelaar en ziekenhuis.

Impie ik ook lekker weekje vakantie.
    Ik vind het zo een fijn idee dat het nu nog net zo lang duurt dat we moeten werken als dat we zometeen vakantie hebben :) !!

Sillysa spannend allemaal hoor! Slaap je nog wel hahaha!

Sneeuwmees voor jou ook weer spannend.
    Wie weet!

Ik ga morgen lekker naar Brabant(eerst nog wel even langs het ziekenhuis voor uitgangsecho). Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ga naar Vlierden (ik heb zelf nog geen idee waar het ligt). Voor het eerst sinds mijn rijbewijs zo een stuk rijden (bijna twee uur!), vind het best spannend maar eigenlijk ook wel erg leuk, gelukkig gaat T. Tom ook mee :) !
    Het zijn maar een paar dagen, maar ik moet echt even relaxen en boslucht opsnuiven om weer met alles verder te kunnen gaan.

Ik zal zo nog even het lijstje aanpassen.
    Overigens ook al een hele tijd niets meer van Alice gehoord en haar maffe verhalen.
    En Pimmetje, ik blijf het raar vinden.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    inderdaad vreemd van pimmetje, vraag me af of alles goed is. en alice ook. wie weet zijn ze op vakantie.

16. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    NOD-WACHTBANKJE:
    15-06 Maureen 39 - ronde 4 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    16-06 Sillysa 37 -ronde 9-3e kind
    18-06 Sneeuwmees 39 - ronde 1 na mk - 2e kind
    22-06 JoMi 36 - ronde 17 - 2e kind
    07-07 Xon (BAM)37 - ronde 12 d.m.v. ZI - 1e kind
    ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind
    ..-.. LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    ..-.. Secondlife 36-ronde 10- 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    28-10-2011 Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    28-02 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)(07-11-11)
    06-03 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)(13-11-11)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind

13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) verrassing!
    01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    3-2-2012 JeetjeB 34 - ronde 3 - 1e kind (ZWANGER!!! verrassing!
    15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!)

17. Maureen

Maureen Niet meer actief

#4377 Maureen, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2011
    Hi dames,

Sorry ik heb de afgelopen week heel af en toe soms laat ingelogd en gelezen. NIet gereageerd. Doe een deeltijdopleiding en had tentamens. Nog steeds trouwens. En veel verslagen af maken enz.

@Niala en Mees: Lief dat jullie aan me denken. En alle anderen ook. Net als Syllisa had ik zomaar 'n gevoel dat het raak kon zijn. Pfff word zo gek van die hoop en teleurstelling daarna. Heb namelijk net 'n test ertegenaan gegooid en weer omowit :x

@Syllisa: Was jij dat niet die de vorige keer ook zei dat als 't niet raak was je je pantoffels op zou eten? Volgens mij was jij dat en toen had je gelijk en was 't raak. Hoop dat je nog altijd niet hoeft te proeven hoe je pantoffel smaakt:p Jij 'n dag na mij NOD hè? Of zelfde dag? Nou dat jij maar voor roze nieuws zorgt hoor. Bij mij is het helaas al weer duidelijk.

@Xon: Toch weer niet dus hè :x:x. Volgende ronde dan maar. En die echo van je afwachten (sis-echo?). Hoop dat je goed nieuws krijgt.

@Iedereen: Veel succes en geduld gewenst en zwangeren onder ons, geniet van jullie zwangerschap. Oja diegenen die op vakantie gaan: geniet ervan. Sorry als ik iemand vergeet.

Liefs

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: klinkt lekker even verandering van omgeving (al zou ik ook echt niet weten waar Vlierden ligt)! Frisse buitenlucht doet idd een hoop goed. Geniet ervan en hopelijk is je batterij snel weer voldoende volgeladen om weer op naar de volgende ronde te gaan. Misschien een onbeschofte vraag (hoef je ook niet op te antwoorden), maar doet je donor niet moeilijk nu het bij jou wat langer duurt voordat je zwanger raakt? Het kost van hem ook tijd om naar jou toe te gaan en wat te plannen iedere maand. Mocht hij ooit moeilijk gaan doen, dan heb je in ieder geval nog een KID-ijzer in het vuur, toch? Maar goed, even niet aan ovu-testen en zwangerschapsperikelen denken. Lekker even je hoofd leegmaken en vooral genieten!:)
    @Jeetje: zou die makelaar geen Engels spreken dat je zelf zou kunnen bellen. Of het ziekenhuis. Je mag toch verwachten dat daar toch best mensen moeten werken die ook Engels spreken. Waarom niet gewoon proberen te bellen en vragen of ze Engels spreken. Nee, heb je en een verbinding is snel genoeg verbroken.;) Ik denk dat jouw man erg bang voor het onbekende is, en daardoor vooral maar geen actie onderneemt zodat alles bij het oude (vertrouwde) blijft.
    Je kan ook in het winkelcentrum een paar sokjes, een speentje of een rompertje kopen. Als je dat inpakt en cadeau geeft aan je schoonmoeder, dan zijn er geen woorden voor nodig om duidelijk te maken dat je zwanger bent.:p
    @Maureen: fijn weer van je te lezen. Maar als ik het goed begrijp moet je toch nog 2 dagen tot je NOD. Dus dan kan het toch ook nog gewoon te vroeg zijn geweest om te testen. Alsjeblieft de hoop niet opgeven en gewoon overmorgen nog een keer een testje ertegenaan gooien, hoor. Heb je nog steeds die donor met die vriendin die het eigenlijk eerst niet en toen weer wel mocht weten.
    @Syll: het worden idd spannende weken voor je! Straks zit je zelf pril zwanger je hand vast te houden van je dochter die je kleinzoon op de wereld gaat zetten. Zou toch mooi zijn, hè!;)

Ik moet nog een weekje wachten. Zat eigenlijk net te bedenken dat het vaderdag-cadeautje voor mijn man misschien niet op tijd binnen is voor volgende week zondag. Mijn NOD zou bij 28 dgn zaterdag zijn en bij 20 dgn maandag. Heel misschien als ik nog niet ongesteld ben en lef genoeg heb, dat ik dan zondag er gewoon een testje tegenaan gooi. Wie weet wat een leuk vaderdagscadeau ik hem dan kan geven als hij dan thuiskomt uit zijn werk.
    Maar goed, ik had mezelf beloofd niet meer te veel na te denken. Maar pfffff.... wat valt dat tegen.:(

19. Maureen

Maureen Niet meer actief

#4379 Maureen, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2011
    @Mees: Nee het is een andere donor geworden omdat die donor die jij noemt echt zelf een kinderwens had. Dat zou op den duur toch moeilijk worden denk ik.
    Ja je hebt gelijk wat betreft te vroeg testen. Maar het was de kruidvasttest en die is gevoelig. Dus nee geloof er niet meer in wat deze maand betreft. Ook weet ik nog van ooit dat ik positief testte dat 't ook voor nod was (achteraf). Dus heb zelf de hoop voor deze maand opgegeven. Verdorie :x

Maar voor jou zit er dus nog 'n kans in hè? Ik hoop 't zo voor je joh. Hoor wel vaker dat mensen na 'n mk snel weer zwanger raken. Dat heeft 'n arts ook tegen mij gezegd 5 jaar geleden. En ik lees het hier op het forum ook. Ik duim voor je hoor.

@Jeetje: Ik zit zo je verhalen te lezen en heb ook respect voor je dat je 't daar weet te redden. Wat goed van je zeg. En inderdaad zoals je zelf zegt en de anderen hier, gewoon zelf aan je schoonfamilie vertellen. En echt absoluut alleen akkoord gaan met 'n woning als het goed voelt. Daar geloof ik zo in, dat je je goed moet voelen waar je woont.

@Xon: geniet van je dagen. Ik heb 'n broer in Heerlen wonen. En woon zelf dus in Amsterdam. Nou voor mij maakt het echt wat uit als ik daar eens ga uitrusten (wat ik eigenlijk haast nooit doe hihi). Dus kan je wel begrijpen.

Liefs

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Sneeuwmees, mijn donor zegt dat hij het nog wil doen.
    Alleen ik merk zelf dat de communicatie best wat moeizaam is, hij heeft best een sociaal leven en dat gaat voor mij.
    Snap ik natuurlijk ook wel, maar het is voor mij, omdat ik zo moeilijk zwanger lijk te raken, toch héél belangrijk dat de ZI op het goede moment gebeurt.
    Wat betreft KID, hoe het kan weet ik niet, maar ik krijg er geen contact meer mee.
    In april uitgenodigd, maar toen zat ik midden in de onderzoeken in mijn eigen ziekenhuis, dus heb ik dat netjes afgezegd (wel onder een andere aanvaardbare reden) en met het verzoek voor een nieuwe datum in juni/juli. Inmiddels nog twee keer gemaild en geen reactie. Het vervelende is dat je dus alleen maar kunt mailen en niet bellen.
    Maar goed voorlopig heb ik mijn donor nog even en wacht ik de sis-echo eerst nog maar even af.

Maureen, nee helaas weer niet voor mij!
    Ik hoop voor jou dat het sneller gaat dan bij mij.
    Het kan best nog hoor, ook al heb je een negatieve test. Als je een late innesteling heb gehad.
    Gewoon overmorgen nog eens testen.

Deel Deze Pagina