Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Maureen,
    wat balen dat je denkt dat het niet goed zit, maar wie weet... ik wist ook zeker dat ik ongi zou worden!
    Hé, wat zouden jullie doen:
    Wel even ingewikkeld hoor:
    Mijn vriendin A kwam drie weken met het volgende. Een andere vriendin van mij J noem ik haar maar even is net moeder van haar derde kindje en haar man gaat vreemd.
    A had dit gehoord via een andere vriendin van J en haar man had het gezien. Ik heb het naast mij neergelegd, want ik heb het zelf niet gezien en stel je voor dat het een roddel is.
    Maar vanmorgen bij mijn moeder toch de roddel is benoemd. Mijn moeder had het al in november gehoord, want haar oude buurvrouw (snap je m nog) had het ook gezien. Ik heb best veel contact met J, minder met haar man...
    maar ik haat vreemdgaan en zou het zelf verschrikkelijk vinden als iedereen het weet, behalve zij.
    Wat zouden jullie doen? HEt haar vertellen of niet.... Het zal waarschijnlijk toch wel een keertje uitkomen, maar.....

2. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    jé als je het terugleest snap ik er niets meer van! Ik hoop dat jullie het begrijpen!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Impie: lastig, hoor! (ik snapte je overigens wel, hoor). Ik had jaren geleden iets soortgelijks. Ik werkte met een collega en haar man had een lievelingsnichtje. Die was getrouwd, maar zij had gehoord dat die man van dat nichtje vreemd ging. Ze twijfelde eerst of ze het haar man moest vertellen en daarna natuurlijk of je dit aan dat nichtje moest vertellen. We moesten 1,5 uur werken en we hebben het er al die tijd over gehad en kwamen er niet echt uit. We hebben alle scenario's bedacht en alle voors en tegens uitgesproken. Eerst moet je zeker weten dat het echt zo is. Dan de vraag of je het die persoon moet vertellen. Dat zijn vreselijke dilemma's. Inderdaad een persoon zou het je niet vergeven als je het wist en je hebt je mond dichtgehouden. Aan de andere kant gooi je het leven van iemand compleet overhoop. Dus het zijn niet de makkelijkste boodschappen die je moet brengen.
    Mijn collega is toen een keer 's avonds met haar man naar dat nichtje gegaan en hebben verteld wat ze gehoord hadden. Zij heeft toen later haar man ermee geconfronteerd (en ze vond bepaalde dingen achteraf ook al vreemd). Het klopte dus idd en ze is bij hem weggegaan.
    Kun je niet eens bij haar langsgaan en eens proberen te vissen hoe haar relatie is. En als je er voldoende lef voor hebt, kun je haar zeggen dat dat gerucht de ronde doet en jij je daar ongemakkelijk bij voelt omdat je niet weet wat je ermee moet, maar je er ook ongemakkelijk bij voelt om je mond dicht te houden.
    Het zal even pijnlijk voor haar zijn, maar ik denk dat ze je er uiteindelijk misschien wel dankbaar voor is, hoe moeilijk dat ook voor te stellen is.

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

#4384 Maureen, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2011
    @Xon: Ik had toen op aanraden van jou (en de huisarts die nog wat van jou kon leren:D) ook op de site gekeken. Nouja jullie weten vast nog wat ik toen zei over de onzekerheid van mijn kant. Maar weet niet meer waaraan ik het zag maar ze hadden het nog over november afgelopen jaar en zag geen update wat dat betreft. Had jij ze dus nog 2 maanden geleden gesproken? Ik hoop dat het je lukt contact met ze te krijgen. Maar hoop eigenlijk dat het gewoon via je donor lukt.

@Impie: Ooh dat is 'n moeilijke situatie. Ik denk dat ik nu makkelijk praten heb maar denk toch aan wat jij zelf zegt; het zou erg zijn als iedereen het wist behalve zij. Ik heb het ook eens gehad en voelde me achteraf zo erg dat mensen het al wisten en ik niet. Schaamde me dood. En op 'n bepaalde manier werd ik ook boos op hen of durfde ze niet meer onder ogen te komen. Dus ik denk dat je A kan vragen om het aan J te zeggen omdat zij het daadwerkelijk met eigen ogen gezien heeft. Als ze dat niet doet misschien toch maar tegen J zeggen dat je iets van A gehoord hebt en het vervelend zou vinden als het zo was. WEet niet hoor. Zoals ik zeg heb ik makkelijk praten want ik zou er het liefst buiten blijven. Maarja. Als ze 'n goede vriendin van je is...

O bij nader lezen zie ik dat je zegt dat A het niet gezien had, maar haar man...

Pendel Gimena: juni 2011 jongen

Pendel Hanna: augustus 2011 meisje

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @impie, jeetje zeg, het is echt een dilemma zeg! ik wou dat ik je raad kon geven, maar durf me er niet aan te wagen. sorry

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Maureen, een vriendin van mij had zich een maand eerder ingeschreven en ook haar eerste afspraak verplaatst. Maar die kreeg wel meteen een nieuwe uitnodiging en is inmiddels volledig door de psychologische inspectie controle heen!
    Dus er gebeurt wel wat, nou ja ik wacht maar weer even af, laatste mail heb ik afgelopen week verstuurd dus dat kan nog.

Impie ik vind het heel lastig.
    Een vriendin van mij gaat zelf vreemd(met verschillende mannen), ik vind het vreselijk. Ze heeft twee schatten van kinderen en een lieve man.
    Inmiddels heb ik nauwelijks contact meer onder andere hierom(ik denk de hele tijd stel dat ze met mijn (fictieve haha) man zou vreemdgaan.
    Ik denk dat jij het beste kan inschatten hoe J. zich op dit moment voelt. Als ze net bevallen is, is het misschien nu niet direct het goede moment.
    Het klinkt als langdurig vreemdgaan.
    Het is moeilijk. Wat zou je zelf willen?
    Ik denk wel dat ik het zou willen weten, maar wel als het écht waar zou zijn en niet als het om een mogelijke roddel zou gaan (want heeft die man van die andere vriendin echt iets gezien wat écht vreemdgaan is of is dat een aanname?).
    Weet je misschien zou ik eerst een gesprekje met haar man doen.
    En zeggen goh, dit gaat er over jou rond, klopt dat?
    Zo ja, als je het deze week niet tegen haar verteld, vertel ik het.
    Zelfs als hij ontkent voelt hij zich in het nauw gedreven en veranderd er misschien iets.
    Pffffff, lastig hoor!
    Maar ik denk wel dat ik het zelf zou willen weten, wat moet je nou met zo een enorme flapdrol, %$kel van een vent!

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Maureen, fijn dat je er weer bent en dat alles goed met je gaat en wat betreft het testen, geef het nog even de tijd, zoals we altijd zeggen, geen bloed geeft moed!! Ik hoop het voor je meid. Een dikke knuffff voor jou!! En ja dat was ik vorige keer hahaha met die pantoffel hahaha, maar nu weet ik het niet hoor, krijg buikpijn en hoofdpijn nu en ben verschikkelijk moe, ik denk zelf tekenen toch voor ongi, zou het ong. morgen of woe. moeten worden, ik wacht rustig af. Het zou niet zo heel erg zijn ivm met mijn pijnbehandelingen voor de rug dussssss we take it easy....

Xon, lekker even eruit hoor, ben je ook wel even aan toe denk ik, geniet er lekker even van en probeer even lekker niet te piekeren, zal je goed doen, veel plezier meid en vooral rust.

Impie, ik heb zelf vroeger zoiets meegemaakt met mijn beste vriendin, alleen ik wist het zeker want ik had hem gezien met een andere griet. Ik heb het haar verteld, want tja het is je beste vriendin toch??? Nou dat viel niet mee hoor, hij had allerlei smoesjes dat het niet zo was en ik was de gebeten hond en heb haar 2 jaar ofzo niet meer gezien, terwijl ik haar al ken sinds we 3 jaar oud waren, toch koos ze voor hem, maar na die 2 jaar is het toch uitgekomen en kwam ze met excuses en bla bla bla. Als mijn vriendin zoiets tegen mij zou zeggen over mijn vriend en ze heeft het met eigen ogen gezien zou ik het graag horen hoor en zou haar dan ook geloven. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, knufffff...

En ja wat jullie zeggen ik vraag me ook echt af wat er met pimmetje is, zou het wel goed gaan?? Is ze zomaar gestopt met het forum?? Maar dan nog zou ik denken, dat zou ze toch wel gezegd hebben??

En Alice hoe is het met jou?? En de rest van de familie Doorzon?? Ook al een tijdje niet gehoord....

En jaja Xon slapen?? Nou ppff bijna niet hoor, het is echt spannend!! Telefoon altijd paraat tja zodra die gaat gaat oma richting ziekenhuis hoor hahaha, zwanger of nie dat maakt me nie uit hahaha.......

Lieverds tot later maar weer en iedereen een dikke knufffffff

8. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh Impie, moeilijk hoor, ik zou het wel vertellen, dan kan ze zelf kijken wat ze er me doet en als het mij zou overkomen hoop ik dat mijn vrienden het mij ook vertellen! Xon, rust lekker uit meid! Maureen, goed om je weer te horen en Sylissa, heel veel sterkte he met je dochter!!! we wachten in spanning met je mee af!

Hier ook het een en ander op stapel, mijn man heeft een baan aangeboden gekregen in Oman ( ligt naast de Emiraten waar we nu wonen) en het gaat door! dus onze kids gaan nog 8 dagen hier naar school en dan hebben we vakantie, verhuizing in gang zetten, eind juli naar NL en dan terug naar...... Muscat! ik heb er heel veel zin in, temeer omdat de kids daar op de school ook nederlandse les krijgen! Er wonen daar veel meer nederlanders dan waar we momenteel wonen! Nou ,ik hou jullie op de hoogte hoor!

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeminee Niala, wat een stap weer!
    Ik vind het bijzonder dat je daar zo makkelijk over denkt.
    Zomaar weer even van plek veranderen, en dan hebben we het niet van utrecht naar brabant.
    Poeh, ik ga nu een paar dagen weg en vind het al moeilijk om de kat achter te laten hahaha. Maar goed, ik ben ook een enorme muts hoor.
    Wel lekker dat daar meer nederlanders zijn en je kinderen ook nederlands krijgen.

Nou dames ik ga zo richting ziekenhuis en dan paar dagen weg.
    Neem wel laptop mee maar weet niet of ik internet heb, dus wie weet spreek ik jullie pas vrijdagavond weer.

Liefs,
    Xon

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon veel plezier

Niala wat een stap , maar ws ben je dat soort dingen wel gewend.

Hier zo richting zh voor glucose tolerantie test, moet nuchter komen en dan minimaal 2 uur daar zitten pffff...

11. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,
    bedankt voor jullie adviezen. Ik zal er nog eens over nadenken. Misschien dat ik haar man eens aanspreek, maar die zie ik niet zo vaak, dus wat is het goede moment....
    @Xon, veel succes in het ziekenhuis... de uitgangsecho?
    @Niala, wat een plannen weer! Ik heb ook zo'n ondernemende zwager en schoonzus. Zij wonen in Spanje. En pakken ook zo hun spulletjes weer op. Ik kan dat niet. Mis ik ma te veel denk ik.
    Maar blij dat jij blij bent..
    @Ricmar, wat is de glucosetest, is dat nu verplicht als je zwanger bent. Ik hoor er namelijk al meer over.... Wat een gedoe!
    @Sillysa: ik duim voor je! Wie weet ben je wel zwanger en oma tegelijk!
    Fijne dag allemaal, ik ga weer zolder opruimen!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Niala: jemig, wat een nieuwe ontwikkelingen weer. En dan ook knap dat je er zelf zo relaxed onder ben. Ik heb al de stress als ik een week met vakantie ga, met maar 1 kind. En jullie pakken je hele boeltje weer op en dan nog met 2 schoolgaande kinderen en jij zwanger van de derde. Respect, hoor!
    @Xon: heel veel succes weer bij je echo en daarna lekker op pad naar Brabant!
    @Ricmar: succes met het bloedprikken. Ik had het toen ook. 20 min. naar de vk-praktijk rijden, een prikje in de vingertop, daarna weer 20 min. terugrijden. En dan 2 uur later weer hetzelfde riedeltje. Al met al voor 2 prikjes in je vinger bijna een ochtendvullend programma. Hoe voel je je verder?
    @Impie: zo, dus jij gaat weer een poging wagen met de zolder opruimen. Wij wilden, toen ik zwanger, was ook een dakkapel late plaatsen om wat meer ruimte te hebben. Ik zag er al als een berg tegenop, tegen alle rotzooi die zo'n verbouwing met zich meebrengt en dan ook nog eerst weer de rotzooi van de zolder op gaan ruimen.
    Goed dat je eerst even na denkt hoe je het aan gaat pakken met je vriendin. Het is nu eenmaal niet niets wat je gaat vertellen. Hoe denkt die andere vriendin (A) erover. Het is belangrijk te proberen in te schatten hoe je vriendin zou reageren, of ze het aan zou kunnen dit nieuws. Als je nl. 3 maanden moeder bent, ben je volgens mij hormonaal nog zo labiel als de pest. Dus misschien handig even met je vriendin te overleggen wat wijsheid is en als je het gaat vertellen hoe je dat het beste kunt gaan doen (misschien dat je samen kunt gaan).
    @Jeetje: hoe is het gisteren afgelopen met de test van je man? En lekker geshopt in het winkelcentrum?

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Jeetje Niala, da's niet niks! Maar je klinkt er heel positief over en het lijkt me inderdaad fijn dat er wat meer NLers wonen en dat je kinderen daar ook NLse les kunnen krijgen. Heel veel succes met alles hoor!

Xon: veel plezier in het mooie Brabant. Ik was dat die het vroeg ;) Ik kon namelijk uit Brabant, maar ken die plaats niet waar je heengaat. Succes in het ziekenhuis en dan lekker even ontspannen!

Impie: lastige situatie zeg! Ik zou denk ik ook even overleggen met die andere vriendin en eerst maar eens met die man praten. Maar wat een rotsituatie zeg!
    Je hebt bijna je eerste echo hè? Super spannend! Ik ben heel benieuwd.

Ricmar: wat een gedoe zeg en dan moet je ook nog nuchter blijven! Succes en hopelijk is het allemaal goed.

Sneeuwmees: de test ging goed zei hij, maar er waren nog zo'n 15 mensen en als die allemaal voor dezelfde baan daar waren... Even afwachten maar weer. Maar ik heb gisteren wel tegen mijn man gezegd dat dit niet heel lang meer kan duren en dat hij dan maar even werk moet gaan zoeken wat niet zo leuk is maar dat in ieder geval wat geld binnenbrengt.
    Ik heb lekker geshopt! Nog niks voor de baby gekocht maar wel twee zwangerschapsshirtjes voor mezelf! Niet dat ik die al nodig heb maar ik vond ze zo leuk, er staat een leuke tekst op op de buik. Kan me nog niet voorstellen hoor dat ik straks echt zo'n dikke buik zal hebben!
    En nog nieuws over een huis: we gaan vandaag kijken naar een huis dat ik helemaal geweldig vind! Jammer genoeg is de locatie wat minder, maar als het huis echt zo mooi is als het lijkt dan maakt dat veel goed! En het is wel in de buurt van meer openbaar vervoer dan waar we nu wonen dus dat is al een groot pluspunt!
    We zullen zien.
    Nu eerst als een haas aan het werk....

Fijne dag allemaal!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: fijn dat je alweer naar een huis gaat kijken. Lijkt me toch steeds een prettige spanning, of niet?
    Hoop dat het echt wat gaat worden met die baan. Zou in ieder geval de fin. zorgen voor jullie wat minder maken (en de druk op jouw schouders wat minder).Wanneer hoort hij meer?
    Leuk dat je al voor jezelf geshopt hebt. Ik heb dat toen ook gedaan toen ik net zwanger was. Heb toen, nog een beetje bleu omdat ik zo pril zwanger was en dus niets zichtbaar was, een t-shirt gekocht die een beetje wijd uitliep van onderen. Probeerde me toen ook al voorzichtig voor te stellen hoe ik eruit zou zien met een dikke buik. Nou, meid, een geruststelling. Je zult het snel genoeg meemaken. Mmmm....heerlijk vooruitzicht. Kan niet wachten tot ik zelf ook weer dat getrappel in mijn buik mag voelen.:)

Hier is het officieel mijn thuiswerkdag, maar het werk wat ik moet doen, ligt momenteel stil. Dus echt werken kan ik niet. Ik check regelmatig de mailboxen van het werk, dat ik toch een beetje met het werk bezig ben. Moet wel zeggen dat ik er helemaal geen zin in heb om morgen te gaan werken. Normaal stond ik altijd te trappelen om weer te gaan werken, maar de sfeer is niet optimaal op de afdeling. Niemand vertrouwd elkaar meer en er is veel roddel en achterklap. We hebben een baas, maar die staat echt met de rug tegen de muur, omdat hij echt niet weet waar hij beginnen moet om het op te lossen. En dus veranderd er niets. Gelukkig weet ik sinds ik een kindje heb dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan werken.;)

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dames ik heb de test doorstaan, eerst bloedprikken toen vinger prik en toen een flesje met mierzoete drank, smaakt een beetje naar 7 up maar dan met tig klontjes suiker extra..
    dan 2 uur zitten wachten en aansluitend weer vingerprik...

al met al ochtend vullend programma.
    vrijdag krijg ik de uitslag van de gyn.

Impie ik moet deze test doen ivm leeftijd hoge bloeddruk en ouderdoms suiker in de familie..

jeetje spannend weer kijken naar een huis....

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hoi meiden, moet veel bijlezen zie ik wel...ga proberen of het lukt alles te onthouden.

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Zo vandaag weer een injectie overleefd auwwaaaaaa!!! Volgende week nog 3 in 1 keer tegaan ppffff....

Had er vanmorgen toch maar ff een testje tegenaan gegooid maar die was nega dus dacht dan gaan we maar voor de pijnbestrijding van de rug, overigens nog geen enkel teken van ongi hier, we zien het wel.

Niala, leuk hoor dat verhuizen! dat je dat ook zo met alle gemak doet, geweldig hoor en ook fijn idd dat er meer Nlders wonen en de kids dan ook gewoon NLles krijgen, veel plezier alvast met verhuizen.....

Impie, veel plezier met je zolder opruimen, hoe voel je je verder?? Alles goed??

Ricmar, s6 met het wachten op de uitslag, ik heb die test ook gehadvan mijn eerste, al dat wachten is ook nix ik vond het ook maar nix hoor, maarja moest wel ze dachten dat ik zwangerschapssuiker had omdat ik zoveel aankwam in totaal 35 kilo hahaha, kind was ook 9,5 pond hoor.....

Xon, veel s6 met je uitgangsecho en daarna lekker even genieten van je vakantie, tot leesz meid!!

JeetjeB, ik hoop dat dit huis dan wel is wat je zoekt en leuk dat je al lekker wat zwangerschapskleding hebt gekocht......

Verder iedereen een dikke knuffff, ik ga ff out van de prik en de verdoving, ben erg duf......tot later

Nog 19 dagen te gaan..........

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: jammer dat de test negatief was, maar wie weet wat de komende dagen nog gaat brengen.
    @Ricmar: hoop dat alles goed is a.s. vrijdag. Ik moest rond de 30 weken (dacht ik) die bloedsuikertest doen. Ik ging ervan uit dat dat gewoon standaard was. Ik moest in de tussentijd naar huis en dan 'gewoon' ontbijten en dan later weer terugkomen.

Hier een off day. Had eigenlijk nog wat moeten strijken. Ik moet hoognodig ramen zemen en ik moet nog stofzuigen en dweilen. Zoals jullie zien, doe ik van alles niets en zit ik weer met de laptop op schoot op ZP.
    Ik moet straks ook nog met een konijn naar de dierenarts. Dus ik moet zo echt nog wel wat doen. Maar goed, even spijbelen, mag wel.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees gelukkig voor jou dan een normaal ontbijt, mijn dag begon dus met dat vieze goedje.

wat heeft je konijn? toch niks ergs hoop ik??
    all ik wil van alles doen vandaag maar er komt niks van ik ben zelf nog niet weer 100% fit en mannetje is nu erg verkouden...

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: net terug met het konijn. Hij had een ontstoken oog en dat zat helemaal dicht. Ik had al een paar keer geprobeerd te kijken, maar hij liet niets toe. Gisteren had ik water gekookt en af laten koelen om het schoon te maken, maar toen zag ik ineens dat het oog heel lichtblauw eruit zag. Niet best dus. Net mee naar de dokter geweest. Heb een enorme hoeveelheid medicijnen meegekregen. Het is waarschijnlijk een ontsteking van het oog waar een bacterie/parasiet in terecht is gekomen. Waarschijnlijk ziet hij niets meer met het oog, maar ze wil in ieder geval proberen 'het rustig te maken'. Dus zalf meegekregen, antibiotica, pijnstiller en een ontwormingskuur om die parasiet eruit te krijgen. Ik moet dus 2 x per dag die druppels in de bek geven, een keer per dag een ontwormingspil opgelost in zijn bek spuiten en dan ook nog eens 4x per dag zalven.
    En dat 6 weken lang. Pfff..... Vindt het wel heftig, hoor!
    Maar goed, mijn principe is altijd, als je een beestje hebt, dan moet je er (goed) voor zorgen, dus dat doe ik dan ook altijd trouw tot de laatste adem is uitgeblazen.

Deel Deze Pagina