Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sneeuwmees heeft jullie dierenarts het over e cuniculli gehad?? want dat is een parasiet die op de ogen kan slaan.
    je hebt dan wel de juiste middelen meegekregen.
    helaas heb ik door mijn werk veel ervaring met deze ziekte bij konijnen.
    Ps denk om je eigen hygiene... niet dat we als mens er direct ziek van worden, maar toch....

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    als je beestje inderdaad EC heeft moet ie snel medicijnen krijgen! had mijn nijn ook en hij is nu weer helemaal beter.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    justme fijn dat je nijn weer helemaal is opgeknapt

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ricmar: dat is idd een van de dingen die ze noemde. Ze twijfelde tussen twee soorten parasieten/bacterien. Omdat ze allebei een andere vorm van aanpak hebben, zou ze gaan overleggen met een oogarts en me terugbellen over de oogzalf. Ik heb nu alvast wel een zalf meegekregen om in ieder geval vast verzachting te geven totdat ik die andere zalf heb. Die zalf is nl. zalf wat ook voor mensen gebruikt wordt en dus moet het bij de gewone apotheek besteld worden. Ze zou me daarover nog even terugbellen, maar heb nog niets gehoord.
    Ik had haar ook gevraagd of het kwaad kon voor mijn zoontje en voor mij. Heb haar gezegd dat we een kinderwens hebben. De ene variant kon geen kwaad, en de andere wist ze niet, dat zou ze even nazoeken. Ik zal in ieder geval, voor de zekerheid, toch even handschoentjes aan doen als ik hem ga behandelen. Je kan maar beter voorzichtig genoeg zijn.

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, s6 met de behandeling van je nijn, hoop dat het gaat werken, vast wel.........

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames ,

Mijn laptop houdt er zomaar mee op! Verdorie al m'n documenten. Hoewel ze daar vast iets mee kunnen bij reparatiewinkel... Weet alleen niet hoe duur t wordt. Pech pech pech :x

Had juist net ingelogd op zp. Heb ook gelezen voordat ie stuk ging. Zit nu op m'n iPod.

@Niala: Wow, weer verhuizen. Wat een avontuur. Goed dat je zo flexibel bent. Succes met de verhuizing.

@Jeetje: ik hoop dat het huis wat is voor je. En dat je man de baan krijgt.

@Mees: beterschap aan je konijntje.

@iedereen: Fijne avond en succes aan de klussers en geduld aan de wachters. En preggies geniet van jullie zwangerschap.

Liefs

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Maureen: wat is dat balen, zeg. Ik had het laatst ook. Ineens een virus erop en hij sloeg helemaal vast. Ik breng hem altijd naar iemand van onze computerafdeling die dat soort klusjes in zijn vrije tijd (zwart) doet. Wonder boven wonder kon hij alle documenten redden en heeft hij er een andere harde schijf ingezet. Wat voelde ik me ontheemd zo 3 dagen zonder mijn laptoppie!

Verder geen nieuws. Moet morgen weer werken en heb er eigenlijk helemaal geen zin in.:( Dat krijg je ook met al die dagen vrij. Nou ja, als ik er eenmaal ben, zal het wel weer gaan.
    Had vanavond ineens wat pijn net onder mijn navel. Wordt gek :( van mijn lijf die allerlei rare signalen uit zit te zenden, terwijl ik bijna wel zeker weet dat het niet raak is deze maand. Meestal is het als ik veel voel (en me dus in mijn kop zit te halen dat ik zwanger kan zijn), ik dan gewoon ongi wordt. We zullen zien over een paar dagen.

8. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks ladies! ja die verhuizing moet ff tussendoor dus ik kan me er wel druk over maken maar dat heeft geen zin! ik zorg gewoon dat alle spullen ingepakt klaarstaan en het verhuisbedrijf doet de rest, die halen de grote meubels uit elkaar en verpakken alles en dan gaat het in de vrachtwagen naar Oman ( is ongeveer 350 km naar nieuwe stek) en daar zetten ze de grote dingen weer in elkaar en de dozen in de juiste kamers, mijn man is daarbij en als ik terugkom met de kids dan beginnen we weer met uitpakken!

Xon, fijne vakantie en syl, ik leef met je mee hoor met die prikken! Jeetje, idd succes met huisjes kijken!
    Mees, beterschap met Nijn en we duimen hier hoor!

9. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps. vanmorgen trouwens voor de 1e keer mijn ontbijt 2x gehad...... bleh

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Goedemorgen dames!

Sneeuwmees, sterkte met het werk vandaag, inderdaad als je er eenmaal bent valt het vast wel mee, hopelijk! En arm konijntje, hopelijk kanpt ie op met jouw goede zorgen! Ik weet hoe het is, we hebben nu een kat en twee valkparkieten en die zijn gelukkig gezond, maar hiervoor hadden we een valkparkiet die iets aan zijn poten mankeerde.

Niala: klinkt niet slecht die verhuizing op zich, hoewel inpakken toch altijd een heel karwei is! Dus succes daarmee, helemaal omdat het tussendoor moet. En voor het eerst overgegeven? Hè jakkie, hopelijk blijft het daarbij! Ik ben eigenlijk nog niet misselijk, maar misschien komt dat bij mij ook pas later?

We zijn gisteren uiteindelijk niet meer naar dat huis wezen kijken, want voor we wilden gaan, keek ik nog even op de website en bleek het huis dus weg te zijn! Wij gebeld en ja hoor, er waren net mensen wezen kijken en die hadden het genomen! Ik was ZO teleurgesteld! Ik moest echt even een knopje omzetten daarna om weer verder te gaan zoeken want ik zag ons daar al helemaal wonen.
    Maar ja, vandaag maar weer verder kijken en waarschijnlijk gaan we vanmiddag wel op pad.

We hebben ook eindelijk een ziekenhuis gevonden dat geen belachelijk bedrag vraagt, alleen het nadeel is dat het hier in de buurt zit waar we nu wonen dus als we dan te ver uit deze buurt gaan...

Alles blijft zo onzeker en dat vind ik wel een beetje moeilijk. Ik maak me ook wel een beetje zorgen af en toe dat ik zo weinig voel, geen misselijkheid, geen hoofdpijn, duizeligheid. Ik zou blij moeten zijn natuurlijk, maar het maakt me toch onzeker. Wat waren jullie kwaaltkes bij bijna 7 weken eigenlijk?

Ik moet weer aan het werk, heb ook geen zin. Ze blijven me ook maar bestoken met werk en ik heb het al druk zat. Moet toch maar eens vaker nee zeggen ;)

Fijne dag allemaal!

11. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    JeetjeB: Dat je geen kwaaltjes hebt wil niks zeggen, ik heb ook nergens last van, en ook nooit gehad. Het enige wat ik had met 7 weken was honger. Maar ik vond het ook spannend hoor, pas na de 1e echo, toen ik een hartje had zien kloppen durfde ik het echt helemaal te geloven. Maar tussen de 1e en 2e echo weer soms een beetje onzeker geweest, gewoon omdat ik niks voel. Nu begin ik een beetje een buikje te krijgen, nu wordt het zichtbaar, en wordt ik minder onzeker. Wanneer is je eerste afspraak in het ziekenhuis?
    Jammer dat het huis al weg was!

Niala: 2e ontbijt is niet zo fijn. Succes met de verhuizing!

Maureen: Balen van je laptop! Hopelijk kunnen ze je documenten redden.

Sneeuwmees: beterschap voor je konijn!

Gisteren controle gehad bij de vk, alles was goed. Toch altijd weer fijn om te horen :D

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoi Sayen,
    Da's wel een geruststelling vfoor me om te horen dat je ook weinig kwaaltjes hebt. Ik ben vooral snel moe en heb inderdaad ook meer honger. Maar ik durf denk ik pas echt meer te genieten als ik een echo heb gehad en een kloppend hartje heb gezien.
    We hebben nog geen afspraak gemaakt, misschien vandaag toch maar doen, want we weten dan wel nog niet waar we gaan wonen maar zal toch een keer een afspraak moeten maken. Kan daarna altijd nog van ziekenhuis veranderen toch?
    Fijn dat alles goed was bij de vk!

13. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Zou ik ook doen ja, dan heb je nu zekerheid. En als je verhuisd bent kun je nog altijd naar een ander ziekenhuis als dit echt te ver weg is.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: je haalt me de woorden uit de mond. Ik zou gewoon beginnen in dit ziekenhuis en je kunt altijd toch wisselen ivm verhuizing. En als het goed bevalt, dan is het misschien ook minder erg om er wat verder te moeten reizen. Weinig kwaaltjes zeggen op zich niets. De een hangt iedere dag boven de pot en voelt van alles en de andere fietst bijna zonder moeite door de zwangerschap heen. Dus daar zou ik me geen zorgen om maken, hoor. Dit is nu eenmaal zo'n rotfase in een zwangerschap. Je ziet nog niets, je voelt bijna niets (vaak weten het nog maar weinig mensen) en ik heb het ook altijd nodig gehad om echt eerst een echo met eigen ogen te zien om er echt van doordrongen te zijn dat ik zwanger was. Mijn eerste echo was met 8 weken, dus ik denk als je voor een afspraak belt, dat ze je ook al redelijk snel laten langskomen. Dus gewoon die afspraak maken, hoor!
    Kun je die echo meenemen naar je schoonfamilie en dan hoef je dat alleen maar te laten zien en heb je geen woorden nodig.
    Heb je ook al die makelaar gebeld voor die nieuwe huizen? Succes ermee!
    @Sayen: jij gaat ook al weer als een speer, 14 weken al weer. Fijn dat alles weer goed was bij de controle. Zijn toch altijd weer prettige opstekers, niet?
    @Niala: blijf het nog steeds fantastisch vinden dat jullie zo'n stap gaan maken. Hebben de kinderen er geen moeite mee?
    En heb je al een idee hoe de gezondheidszorg in Oman is ivm jouw zwangerschap? Spannend vooruitzicht weer.
    Hoop dat herhaling van je ontbijt niet al te vaak voorkomt. Gelukkig ben je al ruim 9 weken en dat soort vervelende kwaaltjes nemen meestal al rond de 12 weken af. Dus hopelijk krijg je niet al te vaak 2x je ontbijtje.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    sorry, zit te slapen. Zat twee keer hetzelfde bericht te plaatsen.:)

16. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @niala, ik had het tweede pinksterdag echt overgeven! Maar nu weer nergens last van! Ik hoop voor jou dat het eenmalig was!
    @Sayen, fijn dat je controle weer goed was. Kun je er weer een maandje tegen toch?
    Heb je al een afspraak voor de twintig weken echo?
    @jeetje: ik heb het zelfde als jij hoor, eerst de echo zien, dan pas voorzichtig geloven. Maar na dat bruinverlies toch wel spannend! Morgen weet ik meer.
    Hier verder geen nieuws. Ben nog steeds met de zolder bezig... is die nou zo groot of heb ik zo veel rommel!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Impie: spannend morgen die echo! Gaat je man met je mee?
    Succes met de zolder opruimen. Als ik mijn administratie-kast ga opruimen, verbaas ik me er ook altijd over dat er zoveel stapels administratie in een zo'n kast passen. Maar goed, het is altijd even flink doorbijten, maar naderhand als alles aan kant is, zul je extra trots zijn.

Ik ben zo duf als een konijn en heb een kop vol watten. Mijn collega zat vanmorgen iets te vertellen en tot twee keer zag ik haar mond bewegen, maar op de een of andere manier kwam het niet bij me binnen waar ze het over had. Ik heb haar 2 keer moeten vragen waar ze het over had.:) En een collega herinnerde me aan een stukje te schrijven voor de nabestaanden van mijn overleden collega. Ze wil een herinnneringsboekje samenstellen. Ik stond haar ook al zo achtelijk aan te kijken. Had ik vandaag iets in moeten leveren.... :):) En zo waren er nog wat voorbeelden vanmorgen. Als ik niet beter zou weten, zou ik nog kunnen gaan denken dat ik zwanger ben...;)

18. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    #4418 Sayen, Jun 15, 2011
    Last edited: Jun 15, 2011
    impie: Spannend, morgen echo!
    Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, 26 juli, dan ben ik ook precies 20 weken. Ik moest me van de VK ook al aanmelden voor kraamzorg, wist niet dat dat zo vroeg al moest! Het begint net een beetje te wennen dat ik zwanger ben, moet ik al kraamzorg regelen :D

Sneeuwmees: Klinkt als zwangerschapsdementie :D Ik hoop het voor je!

Ik heb vandaag een babykamertje gekocht! Ik had een hele mooie gezien bij de babydump, maar die vond ik te duur. Dus op Marktplaats gekeken, daar stond dezelfde kamer wel een paar keer te koop. Het eerste bod wat ik deed werd meteen geaccepteerd, zaterdag gaan we de meubeltjes ophalen. Nu moet ik dus ook aan het opruimen, de kamer die babykamer moet worden staat nog vol met andere rommel.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Sayen: wat leuk en toevallig! Ik had dat kamertje ook als favoriet toen we zelf voor een babykamer gingen kijken. Achteraf hebben we toen het bedje opgeknapt en gebruikt waar ik als baby ook in gelegen heb (zal eens een proberen een foto ervan te plaatsen in mijn album vanavond). Dus toen hebben we er alleen een losse commode bijgekocht ipv een hele babykamer, maar nu ik hem weer zo zie, vind ik hem toch wel weer errrrugg mooi!
    En tweedehands kan toch prima. Zulke meubeltjes hebben niets te lijden, dus zullen niet te onderscheiden zijn van nieuw. Heel erg leuk voor je. Dan nog de kraamzorg regelen en al je meubeltjes in huis. Wat komt alles ineens dan dichtbij, hè?

20. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuk kamertje!!!! ik heb precies dezelfde thuis staan bij ons zoontje al gekocht!
    Gefeliciteerd!

Share This Page