Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Ja, langzaam maar zeker wordt het steeds echter :D
    Wat grappig dat je hetzelfde kamertje als favoriet had! Bedje waar je zelf in hebt geslapen is ook leuk, hebben wij ook over getwijfeld. Maar bij ons waren het wiegjes waar onze vaders al in geslapen hadden, heel ouderwets en niet mijn smaak. Die komen nu gewoon bij de opa's en oma's te staan, voor als de kleine een keer moe is als ze oppassen.

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk kamertje Sayen! Lekker fris.

Hier een beetje in de lappenmand. Voel me niet helemaal fit. Snotterig en een hoofd vol watten. Neem zo maar even een paracetamol denk ik. Moet ook nog op verjaardag zo.

Heb ook nog steeds niet bijgelezen meiden. Kan me er even niet toe zetten. Had zo gehoopt dat het deze keer raak zou zijn.
    Ben toch wel behoorlijk teleurgesteld. Ik zat op mijn eerste ongidag langs het zwembad (was op vakantie, voor diegene die dat niet meegekregen hebben) en toen kwam er een klein meisje naar me toe (3 jaar ofzo) en ze zei: Heb jij een baby in je buik?
    Nou dat kwam hard aan hoor. Mijn buik was wat opgezet, veel lucht in mijn buik, je eet toch minder goed op vakantie. Ik dacht zelf ook nog: Man, ik lijk wel zwanger!
    De opmerking gonst nog steeds door mijn hoofd. Ze moest eens weten, die kleine meid. Ze wilde zelfs wel even voelen aan mijn buik! Oh, ik kon wel door het zwembad zakken!

Nou ik ga mijn maar eens even klaarmaken voor die verjaardag.
    Sorry, dat ik niet zo veel reageer op iedereen hoor. Komt wel weer.

Liefs,
    Secondlife

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ladies

kennen jullie mij nog:D:p ik heb echt mega druk

mei t/m aug is altijd ongewoon druk met tig verjaardagen en op werk.zeker nu nieuwe software programma, collega klaarstomen en opvangen vakanties.

ik heb gelukkig kunen relaxen dit pinksterweekend ardennen, maar verder kom ik nergens aan toe

hier alles oke, punctie is goed gegaan, wacht nog wel op uitslag, 20e is 3 weken geleden.

ikzie hierbven dat we nieuwe zwangeren hebben.

impie en jeetje B..HOERA HOERA van harte, geniet en de kwalen komen ECHT WAAR vanzelf.

wie heb ik gemist die zwanger is.

ik ga proberen tussendoor op d ehoogte te blijven maar ik zeg alvast zal lastig worden met drukte.

wie brengt mij op de hoogte????

gr

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: meid, ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. De klap is inderdaad altijd weer zo groot als je er zo in geloofde en dat het dan weer niet zo mocht zijn. Kan het me helemaal voorstellen. En dan zo'n goedbedoelde opmerking van zo'n kleine dreumes die dan even heel hard aankomt. Heb het zelf ook wel eens gehad dat mensen vroegen: goh, en wanneer komt de tweede? Dan kon ik ook wel eens door de grond zakken. De mensen moesten eens weten hoe hard je aan het proberen bent voor een tweede en hoe groot die teleurstelling iedere maand is. Geef maar even lekker aan dat off-gevoel toe en hopelijk is je geestelijke batterij snel genoeg weer opgeladen zodat je weer klaar bent voor weer een nieuwe ronde. Een hele dikke knuffel, meid!
    @Almika: ik zat net afgelopen week aan je te denken en hoopte maar dat het vooral heeeel erg goed met je zou gaan en dat je daarom even wat minder met ons bezig was. Goed om te horen dat je 'alleen maar' druk geweest bent en dat het voor de rest prima met je gaat! Succes met de uitslag. Laat je ons even weten hoe die geweest is? Gaat thuis ook alles weer goed??

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ah lief..dat je aan mij denkt

gaat allemaal idd goed, krijg rondingen en kilo gaan omhoog. thuis is draai al weer gevonden maar op hoede blijven kan geen kwaad. enigszins mooi nieuw begin

hoe is met jou?

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: fijn dat het thuis ook weer beter gaat. Zulke dingen kosten nu eenmaal gewoon tijd, maar gelukkig gaat het de goede kant op, dus. Met mij gaat alles weer redelijk. We zijn weer opnieuw begonnen met klussen na de mk, dus weer in de weer geweest met ovutesten en nu dus in afwachting van de NOD. Erg vermoeiend weer. Hoop dus dat ik snel weer een bankje mag zakken en naast je op de roze bank mag gaan zitten. Fijn ook dat je nu lekker ook de rondingen krijgt die bij een zwangerschap horen. De zomer komt eraan, dus ideaal om met een mooi buikje te pronken!

7. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Nou maar weer opnieuw dan pffff, laptop viel uit na heel verhaal hier...

Vandaag ongi geworden hier:(:( Tja kan ook niet anders met al die behandelingen, die kan ik nu iig. met een gerust hart ondergaan, maar toch voel ik me zwaar kl*te!!! Ik vraag me echt af van kan het nog wel, mag het wel nog een keer gebeuren??
    Gaat wel weer over maar moet er even doorheen........

Secondlife ook jij een dikke knuffel, weet hoe je je voelt nu....

Mees, bij jou misschien toch raak deze keer?? We duimen voor je meid.....Gaat het goed met nijn??

Impie, heel veel s6 morgen bij je eerste echo, zet je m ook hier op de pag?? Zou wel heel leuk zijn hoor!!!

Almika, fijn weer iets van je te horen en dat alles goed gaat met jullie, was alweer even geleden...dikke knuffffff

Verder weet ik het ff niet meer, heb wel alles gelezen maar niet onthouden, ben gewoon in een superemobui, sorry.
    Voor iedereen die ik niet genoemd heb iig een dikke knufffff van mij.....

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syllis: ongi is inderdaad balen! Ik had het je zo graag anders gegund. Maar goed, er is nu wel een regelmatige ongi, dus dat is zeker na een mk, toch ook weer een prettig idee en goed uitgangspunt voor de volgende maand, toch? Deze maand moet je nog even doorbijten met die rotprikken en dan ben jij er weer helemaal klaar voor! In alle opzichten! Eerst tussendoor nog even oma worden.;) Knuffel, meid!

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    NOD-WACHTBANKJE:
    15-06 Maureen 39 - ronde 4 (d.w.z. via ZI) - 1e kind
    18-06 Sneeuwmees 39 - ronde 1 na mk - 2e kind
    22-06 JoMi 36 - ronde 17 - 2e kind
    07-07 Xon (BAM)37 - ronde 12 d.m.v. ZI - 1e kind

11-07 Sillysa 37 - ronde 10 - 3e kind
    ..-.. Pimmetje 38 - ronde 9 - 1e kind
    ..-.. LaFemme 36-ronde ..- 3e kind
    ..-.. Alice 37 - ronde 13 pffff - 1e kind
    ..-.. Justme 35 - ronde 12 - 1e kind
    ..-.. Secondlife 36-ronde 10- 2e kind

ZWANGER:
    ??-?? Adora (ZWANGER!!!)
    28-10-2011 Guapetona 37 - ronde 9 - 2e kind - Verrassing
    28-02 Barbeestenboel 39-ronde 5-2e kind (ZWANGER!!!)(07-11-11)
    06-03 Almika 36 –ronde 3 -2e kind (ZWANGER!!!)(13-11-11)
    15-11-2011 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI Verrassing
    23-11-2011 Salcia 40 - ronde 14 - 1e kind(ZWANGER!!!)meisje!
    13-12-2011 Sayen 35 -ronde 3 -1e kind

13-01-2012 Niala 37 -ronde 5 - 3e kind (ZWANGER!!!) verrassing!
    01-02-2012 Impie 36-veel -2e kind (ZWANGER!!!) verrassing
    3-2-2012 JeetjeB 34 - ronde 3 - 1e kind (ZWANGER!!! verrassing!
    15-02-2012 Jes4 38-veel -4e kind (ZWANGER!!!)

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Dankje Mees en daar heb je ook gelijk in hoor en dat weet ik zelf ook maar toch komt ie weer hard aan moet ik zeggen, had ik niet verwacht eerlijk gezegd, maarja we komen er wel........knuffffff

11. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Secondlife: Beterschap!
    Jammer dat het weer niet raak was, dan komt zo'n opmerking extra hard aan.

Almika: Fijn dat de punctie goed is gegaan, hopelijk nu snel de uitslag.

Sillysa: Kan me voorstellen dat het weer hard aan komt, balen hoor! Natuurlijk wel goed dat je nu al je behandelingen kunt ondergaan, maar leuk is anders...

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Even snel vanuit de bieb.

@Secondlife: Sterkte meid. Ik snap je hoor. Hoop dat de volgende ronde raak is. En beterschap ook.

@Syllisa: Ook voor jou weer een teleurstelling:( Snap je hoor. Hoop dat je er volgende maand helemaal klaar voor bent ook wat betreft de prikken enz. Sterkte meid.

@Almika: Wat leuk om te lezen dat het goed met je gaat!!! En de rondingen komen? Prachtig. Ook blij dat het thuis weer goed gaat. Geniet van je zwangerschap.

@Mees: Hoop het zo voor je joh. Over 3 dagen testen hè? O ik duim!! Sterkte op het werk ook nog trouwens.

@Iedereen: Fijne avond gewenst en alle andere preggies geniet van jullie zwangerschap en de wachters en de klussers: zet hem op. (Hier nog geen rood maar verwacht het morgen; ben heel erg regelmatig altijd, kan hoogstens 1 dag eerder komen maar meestal precies op NOD).

Liefs

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: duimen draaien ook hier morgen voor jou! Spannend, hoor! Ga je dan overmorgen testen?
    Ook ik blijf hoop houden voor mezelf (tegen beter weten in). Ik voel allerlei hoopvolle kwaaltjes, maar eigenlijk ook weer teveel kwaaltjes dat dat (bij mij tenminste) meestal betekent dat ik gewoon ongesteld word.:(
    Ik wil, als niets roods roet in het eten gooit, op vaderdag een testje er tegenaan gooien. Mijn vaderdagcadeautje dat ik besteld heb, komt zeer waarschijnlijk niet op tijd voor zondag. Dus wie weet heb ik dan wel een ander cadeautje.;)

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Mees: Dat is meteen het leukste vaderdagcadeau ;)
    Ik had afgelopen maandag, eergisteren dus, getest en die was omowit. Ik was duidelijk uit 't verbond der niet-vroegtesters gestapt:p Maar was de gevoelige test van Kruivat dus dan had ik ergens in de verte toch iets moeten zien... Nee denk dat 't niet raak is. Terwijl ik juist dacht me anders te voelen en rare steekjes in onderbuik enz. Vandaar ook de test.

Maar voor jou blijf ik hopen hoor. Roze op vaderdag!

Liefs

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meiden, ik heb steeds geen puf om alles bij te lezen sorry...ik lees het wel, maar kan het slecht onthouden om te reageren. heb het ook beetje druk, want ga zondag op vakantie. Na mijn vakantie ga ik de draad met uitgerust hoofd weer oppakken...

Ik wens iedereen op wachtbankje heel veel succes en ik duim voor iedereen die nog niet zwanger is. En alle zwangeren..geniet ervan..

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: zo lang er niets roods te zien is, blijven we hopen, hoor! Sommige mensen testen 2 dagen voor NOD al positief en anderen pas een paar dagen erna. Het kan nog alle kanten op, dus ik blijf duimen, hoor!
    @Salcia: wat een heerlijk vooruitzicht. Lekker inpakken om naar Italië te gaan. Mmmm... Gaan jullie met het vliegtuig of met de auto?

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Sneeuwmees, met de auto, lekker vrijheid ook daar om dingen te doen.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: inderdaad met een eigen auto heb je meer vrijheid, maar Toscane is behoorlijk ver rijden, dus vandaar mijn vraag. Toen ik zwanger was van mijn zoontje (ca. 26 weken), moesten we om de haverklap stoppen omdat ik steeds moest plassen. Heb heel wat wegrestaurant-toiletten voorbij zien komen toen. Ook had ik toen veel last van vocht vasthouden, dus uiteindelijk met de voeten op het dashboard naar Italië gereden. Maar het scheelt je hebt de tijd aan jezelf en je kunt zo vaak stoppen als je wilt. Als je van huis wegrijdt, ben je eigenlijk al met vakantie!

19. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Syliss en Secondlife *knuf*

en Salcia, alvast fijne vakantie!

Over ons verhuizen, ik heb geen idee hoe het zit in Oman met gyn etc. maar er zijn daar wel meer NLers en ik heb al op een website een telnr gevonden van een NL vrouw die vrouwen begeleid tijdens en na de zwangerschap, dus die is er sowieso! dat is in ieder geval fijn, kraamhulp hoef ik niet te regelen want dat bestaat hier niet! een kinderkamer kopen doe ik ook niet! we houden het bij een bedje badje en commode, daar word je toch wel makkelijker in bij een 3e geloof ik :) geen idee hoe ons nieuwe huis ook gaat worden en vaak is het hier handiger met de indeling van de huizen hier om de kleine eerst op de ouderslaapkamer te hebben ( dat is net een balzaal dus geen probleem!) of de kamer is al in 2 delen zodat de baby toch een beetje apart komt te liggen maar dat je hem/haar wel goed hoort!
    we zien het allemaal wel , het komt vast wel goed! Fijn weekend allemaal!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Niala: fijn dat er meer Nederlanders zijn. Die helpen jullie vast een eindje op weg daar, als je vragen mocht hebben. En goed dat je al een beetje hebt rondgekeken voor je zwangerschap. Kan je man makkelijk vrij krijgen rondom de periode van jouw bevalling, zodat hij een beetje kraamzorg op zich kan nemen? In zulk soort landen wordt veel van de kraamzorg door de familie. Hebben jullie eigenlijk nog inspraak in welk huis je komt te wonen, of regelt de werkgever een huis en dat wordt het dan. Tenminste dat begreep ik een beetje uit je mail.
    En inderdaad. Jullie lijken me relaxte mensen. Die van zulk soort veranderingen ook wel weer het positieve zien, dus ik denk dat je al een heel eind bent met deze relaxte houding. Dus dat het goed gaat komen met jullie, daar ben ik helemaal van overtuigd!

Deel Deze Pagina