Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Xon: zo begrijpelijk jou gevoel. Zo herkenbaar ook, al heb ik al 3 kindjes....toch vreet het aan je. Idd je ziet elke zwangere buik, elke baby, alle reclames op tv. Maar ik weet wel dat dat psychisch is; toen mijn vader overleed op 53 jarige leeftijd, zag ik overal vaders met dochters, toen ik zwanger was zag ik overal kindjes met het syndroom van down, het zit gewoon in je hoofd. Je wil het zo graag. Dat het alles overheerst. (nou ja veel in ieder geval) En als het dan zover is, dan geloof je het niet, alsof het niet over jezelf gaat....zo onwerkelijk en angstig ook.
    Ik hoop dat jij snel zwanger mag raken; zoals alle andere wens mama's hier. Dat is toch het enige medicijn tegen alle pijn.
    Veel liefs!

Almika: ik ben ook iedere morgen veel te vroeg wakker; een soort onrust; maar dat had ik bij de meiden ook. (ik het maar als goed teken)

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Xon, jemig meid, ik snap helemaal wat je bedoeld hoor, ik moest deze maand eigenlijk ook overslaan maar kon het toch niet laten, maar is die echo ook niet erg belangrijk voor je?? Zodat je weet wat er van binnen precies aan de hand is?? Ik weet dat het een moeilijke keuze is, maar je weet al dat het niet gaat lukken om ZI te doen en de echo te hebben en als je die echo uitsteld moet je misschien volgende maand weer overslaan. Tja wat is wijsheid meid?? Ik denk dat je deze maand voor de echo moet gaan, zodat je weet wat er is en dan volgende maand weer ZI, maar dat zegt mijn gevoel, ik kan niet voor jou beslissen natuurlijk......S6 meid dikke knuffffff

Mees, heb je nog niet stiekem getest?? Wat ik lees zijn wel voorbodes voor ongi, maar je weet het niet he? Hoop nog steeds een beetje voor je dat de duivels wegblijven, dikke knuffffffffff

Verder alle preggies, wachters, klussers en ongies een dikke knuffffffffff van mij.........

Hier niet veel nieuws, zit nog zwaar ongi te wezen, voel me kl*te en ben zenuwachtig voor dinsdag omdat ik weet dat deze prikken verschikkelijk veel pijn gaan doen en ze me niet kunnen verdoven omdat ik moet reageren op dingen die ik voel of niet voel ppfffff.........
    Verder tja nog 15 dagen tot OMAschap.........het wordt me allemaal te spannend hoor, heb ook knallende koppijn.........

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: nee, ik heb nog niet getest. Ik heb nog maar een test van het kruidvat in huis. En heb me kunnen inhouden niet een nieuw doosje te kopen. Ik heb wel eens vaker gehad dat ik zw.testen ging kopen en op weg naar huis al ongi werd. Dus stom bijgeloof of niet, ik ga nu de goden niet verzoeken. Als er morgen geen ongi is, is het dus alles of niets met die ene test. Had vanmorgen van die ongi-hoofdpijn, die nu gek genoeg weer iets afgezakt is. Verder nog steeds dat draaiende gevoel onder in mijn buik (dus ben al tig keer naar de wc geweest) en ook heb ik het idee (sorry voor het detail) dat ik van alles voel lopen.
    Het is dus weer afwachten. Als ik dan ongi wordt, dan maar vandaag, dan is mijn cyclus weer als vanouds. We zullen zien!
    Dus nog 2 weekjes, oma! Hoe is het nu met de voorweeen van je dochter?

4. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Hallo lieve schatjes,

Daar ben ik weer:)
    Het e.e.a. weer megemaakt in huize jan steen en ik kan er weer een boek vol van schrijven. Allemaal overigens kleine dingen hoor, niets ernstigs.
    Ondertussen mijn studie behaald en 21 juni officiële uitreiking. Het was enorm aanpoten...
    Om 6 uur opstaan, gezin en werk en leren en hypotheek rondkrijgen waarna ik pas dan 1 uur 's nachts pas in mijn bedje lag.
    Maar goed, het leren is achter de rug, volgende week naar de notaris om te tekenen voor leveringsakte van het huis en ga zo maar door. En mijn meidenclub enorm verwaarloosd:$ sorry

Ik heb al het e.e.a bijgelezen en ben blij dat impie een mooi hartje heeft, geweldig nieuws!

Xon, spannend meid de komende tijd. Ik denk aan je.

Mees, zou een leuk vaderdagscadeau zijn meid. Ik hoop het van harte.

Syll, omatijd staat voor de deur, voor jou ook een spannende tijd. Hebben je injecties effect?

Maureen, jij staat nog in de wachtstand? duimpjes draaien.

Ik moet nog verder bijlezen dus ik ben de anderen echt niet vergeten;)

Nu even lunch maken want we krijgen visite zometeen.

Ik zal straks het lijstje opzoeken en aanpassen. Ik heb as woensdag mijn nod en zit vandaag op dag 23 van de cyclus die ca 27 dagen is.
    Heb enkel last van zere borsten, zelfs bij het lopen met de hond en soms cervixslijm. Echter, dit is dan weer soms doorzichtig en dan weer wit. En dan weer een dag sta ik droog hahaha.
    Dus ik heb hoop maar deze zal wel weer de grond ingestampt worden zodra de woensdag nadert:x

Morgen lekker rustig dagje en bijlezen.

5. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Hier sinds gisterochtend helaas weer de duivels op bezoek hoor :x Barstende koppijn heb ik nu. Niet normaal meer. Wel nieuwe laptop gelukkig. Reageer alleen wel even kort vanwege de hoofdpijn en omdat ik schoolopdrachten heb. Pfff wat 'n combi alles. Want over de teleurstelling wil ik 't al helemaal niet hebben :(

@Alice: Leuk je weer te lezen. Wat goed van jou zeg. Je studie afgerond? Proficiat! En ik duim voor je, voor een posi test woensdag.

@Syllisa: Knuffel voor je, zit zelf ook heftig ongi te zijn. Haat het altijd zo :x Dubbele teleurstelling. En ik wens je sterkte volgende week met je prikken. Als ik 't lees alleen al, o o o. En wat spannend nog maar 2 weken voor omaschap. Is je dochter bang voor de bevalling? Ja gekke vraag misschien maar ondanks dat ik zo ontzettend graag een kind wil zal ik wel bang zijn voor de bevalling. Gelukkig heeft ze jou als steun bij zich dan. Spannend zeg.

@Xon: Heerlijk even uitgerust? Hoewel ik las dat je ook de tijd had om veel na te denken. Dubbel `hè? Moeilijk is 't toch ook allemaal hè. Zeker nu ook weer die keuze waar je voor staat. Tja kan me voorstellen dat je geen maand voorbij wilt laten gaan. Is die sisecho de volgende keer dan ook weer vroeg tijdens de cyclus? Of maakt dat niet uit? Zo wel, zal je dan hetzelfde hebben. Goh en ik ben benieuwd hoe het gaat bij KID. Je kon daar met je eigen donor heen toch? Alleen zou dat moeilijk zijn in jullie geval legde je ooit uit als ik 't me goed herinner. Nouja ik wens je sterkte bij je keuzes. En hoop dat het de volgende inseminatie (wanneer die dan ook is) gewoon raak is.

@Jomi: Ik wens je heel veel sterkte en liefde toe. Gesprek met de huisarts over hoe je je voelt en alles lijkt me sowieso een goed idee. Dikke knuffel.

@Mees: We wachten toch nog af hoor. Wie weet... Ik duim in ieder geval nog voor je. Lees 't morgen wel. Liefs.

@Iedereen: ben vast mensen vergeten. Excuses. Heb de afgelopen dagen af en toe even gekeken vanuit de bieb of op school omdat mijn laptop gecrasht was. Weet 't niet allemaal meer. En heb nu koppijn.
    Fijne dag gewenst aan iedereen. Zet hem op allemaal hè, met wachten en klussen en de duivels de deur uit werken en zwanger zijn.

Liefs

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    He bah, Maureen!
    Neem een groot stuk chocola, dat helpt mij soms ook bij hoofdpijn, en anders is het gewoon erg lekker :)
    Overigens ga ik niet met mijn donor naar het KID, dan ga ik daar voor een onbekende donor. Je kunt je donor wel meenemen maar dan wordt deze helemaal door de mangel gehaald en dat duurt dan een half jaar voordat alles goedgekeurd is.
    En dat gaat hij niet doen en duurt mij te lang, haha.
    Nu kan ik gebruik maken van zaad wat allang is goedgekeurd.
    Eerst maar eens door de 'keuring' heenkomen.
    Het liefst zou ik toch gewoon zwanger worden van mijn eigen donor.
    Maar die heb ik afgelopen maandag een mail gestuurd en voor de verandering weer geen antwoord gekregen.
    Dus daar ga ik ook maar weer eens achteraan, dat stomme geleur om een beetje zaad (had niet gedacht ooit in mijn leven deze regel nog eens op te schrijven!!!).

Syl, ik ga zeker voor een ZI.
    Ik kan geen poging laten gaan, hoe belangrijk die sis echo ( dan blazen ze met water je baarmoeder op en kunnen ze zien of en wat voor onregelmatigheden er te zien zijn, dit kan met een gewone echo niet (dit vroeg iemand)) misschien ook is.
    En volgende maand zou hij gewoon eerder kunnen en hoeft het een ZI niet in de weg te staan, alleen nu kon dat niet meer, er was geen plek.
    Dus ik zou er in principe geen poging voor te hoeven laten gaan, en dat doe ik dus ook niet, haha, dan nog maar een maandje later.

Allice fijn om weer wat van je te horen.
    Wat goed dat je je studie hebt gehaald.
    Echt knap.
    En dan ook nog je huis, nou ga er maar van genieten, zou ik zeggen.

Mees het kan nog steeds, zolang er geen rood is! Blijven duimen.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alice: van harte gefeliciteerd en petje af met de enorme drukte die je hebt gehad. Van het lezen van jouw dagtaken zou ik al moe worden, maar het geeft aan wat een bikkel je bent. Want je hebt het toch maar allemaal geflikt. Ga je nog iets doen met je studie (ander soort werk of wat dan ook)?
    @Maureen: ongesteld en dan ook nog barstende koppijn, of gewoon ongesteld zijn al niet genoeg is voor ons vrouwen. Fijn dat je weer een nieuwe laptop bent. Ben je in ieder geval maar weer een druk op de knop van ons vandaan.
    @Xon: ik weet hoe erg het is, maar ik schoot net toch even in de lach toen ik las dat je veel moest leuren voor een beetje zaad. Ja, naast alle stress die alle folikelmetingen e.d. al bij je hebben, heb je ook nog eens de stress van een 'dwarse' donor. Mannen moesten zelf maar eens proberen zwanger te raken en onze hormonen erbij krijgen, dan zouden ze eens beter begrijpen dat zwanger worden echt je hele leven en lijf kan beheersen. Hoop dat hij snel antwoord. Wanneer zou je hem langs willen laten komen?

Hier nog steeds geen rood (tenminste een uurtje geleden niet). Iedere keer ga ik naar de wc met het idee: 'nou dit was het dan voor deze maand'. Maar tot nu toe nog niets. Heb nog steeds nog wel een wat zware kop en ontzettend pijnlijke borsten. We wachten dus weer af!

8. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei oei, weer veel geschreven! Impie, fijn! kloppend hart en Alicve! welkom back en gefeliciteerd met je studie, goed hoor! en xon, fijn dat je weer terug bent en succes as week!
    Mees, we draaien hier ook nog steeds duimen voor je hoor!
    en jomi, kop op hoor en hier mag je alles spuien hoor!

Hier weer verjaardag man en zoon gister gevierd met een High Tea, erg gezellig en vandaag heeft zoon cadeautje gekregen ,een heus lego vliegveld!!! paps heeft er maar liefst 3 uur voor nodig gehad om het in elkaar te zettne dus hier is het weekend weer voorbij! We gaan nu eten en dan de kids op bed doen!
    fijne zondag / vaderdag jullie in NL!

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden ik kom even melden dat alles goed is.
    Ik zie helaas weer veel rode verhalen voorbij komen en ik leef met jullie mee.

Dikke knuffel en houdt moed... ik weet het klinkt zo makkelijk, maar ik heb 17 jaar moed gehouden en ben nu bijna op de helft...

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Impie: Vergeet ik jou helemaal! Wat heerlijk en goed nieuws zeg. Ik had het wel gelezen donderdag maar even snel tussendoor want zat op school en had 'n tentamen. Maar gefeliciteerd met een kloppend hartje.

@Ricmar: Wat mooi je foto! En alweer bijna op de helft, jeetje wat gaat de tijd snel. Ben zo blij voor je.

@allen: Hoofdpijn wat gezakt hier. Chocola en koffie hebben iets geholpen.

Liefs

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maureen als ik ongi was hielp koffie en chocolade erg bij hoofdpijn
    en bij buikpijn de ouderwetse hete melk met anijs blokjes

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen

maureen...balen meiden zoals al gezegd flink veel chocolade. maar je hebt weer donor

@alice. van harte! ik wist niet dat je afstudeerjaar was, knap hoor proficiat! ennu eigen kantoortje of...? maar je gaat verhuizen?

hier in de 19e week, heb ontzettend veel last van hooikoorts en ben ook nog eens allergisch voor mijn katten, heb alternatief pilletje gehad maar dat werkt op moment niet. niet leuk dus :xik voel mij belabberd, hoofdpijn is ergste dus zo maar molletje.

fijne vaderdag en /of fijne zondag

tot later

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hè meiden, ik lees hier weer rood nieuws. Voor jullie allemaal een dikke knuffel!

En sneeuwmees, al getest??? Ik ben zo benieuwd en hoop het heel erg voor je! Die symptomen

Alice, wat knap dat je dat allemaal gered hebt zeg, gefeliciteerd met het afronden van je studie!

Xon: wat een gedoe met die donor, echt vervelend dat ie dan gewoon niets laat horen! Hij zou toch moeten begrijpen hoezeer het je bezighoudt denk ik. Nou, hopelijk hoor je gauw iets!

Maureen: sterkte met de hoofdpijn, hopelijk is het vandaag minder!

Niala: gefeliciteerd met man en zoon! Wat leuk zo'n high tea!

Ricmar: mooie foto inderdaad! Mooie buik al! Fijn dat het goed gaat.

Wij gaan vandaag nog een keer naar het huis kijken dat we op het oog hebben en dan écht de knoop doorhakken! Het wordt hem waarschijnlijk wel (als hij nog niet weg is!) want het is een mooi huis en ik vind het een prettige buurt. Het is dezelfde buurt als waar we eerder naar een huis zijn wezen kijken wat toen niets was. Dus... hopen dat het niet net voor onze neus wordt weggekaapt! En nu mijn man maar eens uit bed trommelen zodat we meteen kunnen gaan!

Fijne (vader)dag allemaal!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    O, ja, Almika, hoe dat hier gaat? Ik weet het nog niet precies eigenlijk, heb nog steeds geen afspraak, maar je maakt dus gelijk een afspraak in het ziekenhuis bij een gynaecoloog want er zijn geen verloskundigenpraktijken hier. Dus dat is wel anders. Verder moet ik het allemaal gaan meemaken en zal het met jullie delen hier!

En JoMi: ik wens je veel sterkte, goed aan jezelf denken en erover praten als je dat helpt! Dikke knuffel!!

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Zie nu dat ik daar een zin niet heb afgemaakt ;)

Ik wilde zeggen die symptomen klinken nog wel hoopgevend sneeuwmees! Maar je weet het nooit zeker hè, dat is zo vervelend, pas als je getest hebt. Nou, ik kom straks gelijk terug om te kijken of er al nieuws is!

16. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    sneeuwmees: en en en????

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    En nog een laatste berichtje van mij: we gaan het vandaag eindelijk ECHT aan de schoonfamilie vertellen en ik ben héél benieuwd naar de reactie! Vind het inmiddels eigenlijk best wel spannend geworden om het te vertellen. Nou, nu ben ik écht weg!

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    Mees heb je getest

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    spannend jeetje...we horen graag hoe ze reageerden.maar woont familie niet in nl?

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Mijn familie wel, en die zijn al op de hoogte, maar mijn schoonfamilie woont hier in Istanbul. Het is ook gewoon gek dat we het ze nog niet hebben verteld want we zien ze meestal wel een keer per week en we weten het dus al even... Maar mijn man is zo iemand die alles voor zichzelf houdt en nu dus zelfs dit! Ik vind het onvoorstelbaar hoor soms.
    Nou jullie horen het vanavond!

Deel Deze Pagina