Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeetje, het zou zo maar eens een zeer vruchtbare dag voor je kunnen worden! Én een huis én dat de schoonfamilie weet dat jullie zwanger zijn.
    Nou succes!

Mees??? Hoe is t?
    Heb je al getest?

Gisteravond, net toen ik op het punt stond te mailen, opeens een mail van donor.
    Onwijs lief mailtje, met daarin dat hij het ook echt heel vervelend vond dat t maar niet lukte, maar dat hij hoe dan ook er mee door wilde gaan net zo lang tot het lukt, en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.

Het vervelende is dat hij deze keer waarschijnlijk niet kan.
    Hij is net een paar dagen weg deze week.
    Waarschijnlijk is hij donderdag weer terug, maar ik hoop niet dat t dan te laat is aangezien het follikel afgelopen dinsdag al 8 mm was. Hoop dus morgen te horen dat hij nog niet zo groot is. Hahaha meestal duim ik andersom.
    Dus dames even collectieve duimactie voor een heel langzaam ei!
    Het betekent in ieder geval dat ik dinsdag wel voor de sis-echo ga.

Heb deze keer trouwens ontzettend last van de hormoonpillen, ongelovelijk chagerijnig, hoofdpijn en ook misselijk.
    Lekker die troep in je lichaam!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Ik heb nog niet getest. Als ik zou gaan testen wilde ik het pas begin van de avond doen zodat de test nog wel afleesbaar zou zin als hij positief mocht zijn. Mijn man is vanavond nl. pas tegen half 8 thuis.
    Maar ik heb net de grote boodschap gehad en ben bang dat dat toch het begin gaat worden van. Dat is bij mij meestal zo en moet nu eigenlijk plassen, maar durf ook eigenlijk niet (meer) naar de wc, bang om weer van die wolk van hoop af te vallen.
    Ik hou jullie op de hoogte of het nu roze, of rood (met traantjes) gaat worden.

@Jeetje: goed nieuws! De familie inlichten en misschien nog wel een ander huis. Is dat nog wel dichtbij de familie wat je man graag wilde?
    @Xon: fijn dat je donor zo lief voor je is en er zo en zo voor wil blijven gaan. Het zou toch lullig zijn als je iemand met tegenzin iedere maand weer om 'die gunst' moest vragen. En fijn dat het zo even opgelost is dat je in ieder geval die sis-echo kan doen. Kunnen ze niet iets minder hormonen geven dat dat eitje wat vertraagd wordt met springen? Ik roep maar wat, hoor!
    @Almika: allergisch en dan nog zwanger zijn. Vervelend, hoor. Nou, met deze regen heb je in ieder geval geen last van pollen.

Nou, ik krijg visite, ga even afsluiten. Kom zo terug!

3. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Jaaaa Mees je wil ons gewoon langer in spanning houden hier!! Hahahaha, nee hoor meid we lezen het vanavond dan wel, ik hoop het zo voor je.....knuffffffff

Maureen, kl*te is dat he? Ik heb ook altijd zo'n verschikkelijke koppijn als ik ongi ben ppfff. Knuffffff meid.
    De injecties tja aan de rechterkant heeft het goed geholpen maar aan de linkerkant helaas niet, de zenuw is teveel beschadigd volgens de arts dus daar is niets meer aan te doen helaas...nu maar hopen dat de prikken van dinsdag voor de rug iig wel helpen dat zou al een heel stuk schelen...

Jeetje, s6 met weer naar het kijken van een huis, hoop dat het nu wel wat wordt....

Alice, gefeli met het behalen van je studie!! En fijn dat alles goed gaat meid!!

Xon, als je donor niet kan deze maand is het dan echt niet beter om die SIS te gaan doen??? Nou ja iig s6 met wat er ook gebeurd...knufffffff

Verder nog niets hier, dochter heeft ff geen last meer van voorweeën, dus we wachten rustig (nou ja rustig hahahaha) af, het komt vanzelf, hij was al voor 3/4 ingedaald dus zal niet lang meer duren denk ik zo.

Nou iedereen een fijne vaderdag vandaag en natuurlijk kom ik vanavond nog wel even kijken....dikke knuffffffff allemaal

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Nou, meiden, toch nu maar vast getest. En helaas negatief. :(
    Ik ga vanavond uit eten en mijn man belde op dat hij eerder thuis kwam, dus vanavond zou het lastig zijn om te testen omdat hij eerder thuis zou zijn als ik. Vandaar nu dus maar gedaan nu mijn zoontje op bed lag. Helaas maar een streepje.
    Gelukkig had ik nog andere vaderdag-cadeautjes voor hem gekocht. Maar het had zo mooi kunnen zijn!
    Zal morgen dus wel ongesteld worden, dat is meestal als ik negatief test. Bah!:x

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Gatver; balen sneeuwmees. Ik dacht echt dat ie positief zou zijn. Hoop dat je ondanks deze test toch een fijne avond zult hebben! Liefs

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hè sneeuwmees, wat ontzettend balen!! :( Ik had het zo gehoopt voor je! Nou dikke knuffel hoor! En inderdaad, hoop dat je toch een leuke avond hebt, maar natuurlijk speelt het toch door je hoofd.

We hebben het huis genomen!! Ik ben echt heel blij ermee. We hebben nog wat in de buurt rondgelopen om een beetje te kijken en het is echt een leuke buurt. Je kunt er heerlijk wandelen en daar ben ik alleen al heel blij mee.

Nu naar de schoonfamilie.... Dus later meer nieuws!
    Ik voel vandaag wel ineens een stuk minder (en ik voelde al zo weinig) dus ik maak me een beetje druk. Mijn buik is lang niet zo opgezwollen en mijn borsten doen ook niet zeer en voelen niet meer zo groot. Maar ja, ik zal me wel veel te druk maken.
    Kan het dat je de ene dag een stuk minder voelt dan de andere en dat het toch gewoon goed zit?

7. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    mees...JAMMER!

jeetje....dus als ik goed begrijp isje man turks en je bnt met hem mee gegaan. en nu hebben jullie een ander huis gekocht. dat je minder voelt kan goed hoor, had ik ook. ondanks dat ze dan zeggen niet zo druk maken is moeilijk dat te doen.....

ik ben al weer paar dagen misselijk en voel mij ook echt blegh....heb ontzettend veel dorst en drang naar veel zoet.belooft niet veel goeds...vk maar eens bellen.bij 1e had ik dit ook, en dat is niet helemaal goed geaan en verkeerd ingeschat dus moet er nu bovenop zitten, voorik weer 30 kg zwaarder ben en baby van 10 pond.....

ik ga nu op de thee dus tot later

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Het was inderdaad flink balen dat de test negatief was. Ik voelde me gisterenavond zo ontzettend beroerd. Had enorme bekkenpijn en was ziek en gammel van moeheid. Zat mezelf in de weg. Dacht nog, dat moet dan toch wel raak zijn.;) Vanmiddag ook nog eens continue honger. Om half 1 gegeten, om half 3 weer honger, weer wat gegeten, om half 5 weer honger, stukje gebak bij mijn ouders gehad ivm vaderdag, toen uit eten en in het restaurant weer honger. Heel vreemd :(.
    Ook als ik ongesteld word dan is dat er gewoon ineens, een beetje kramperig gevoel en hup ongesteld. En nu heb ik al dagen zo'n ongi-gevoel en komt er niets. Dat heb ik slechts twee keer eerder meegemaakt en toen was ik beide keren zwanger.
    Dus ja, ondanks dat je er rekening mee houdt, toch een paar traantjes weg moeten pinken van de opgebouwde spanning en dan toch de teleurstelling. Nu maar weer wachten tot ik dan echt ongesteld ga worden. Morgen is het weer dag 30 van de cyclus, dus de cyclus is dan ook nog eens helaas niet korter geworden deze maand. Dus dubbelop balen!:(

@Jeetje: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. :D Je klinkt heel positief. Een leuk huis en ook nog eens een buurt waar jij graag woont. En waar je straks ook nog lekker kunt wandelen met de kleine. Helemaal goed! Heeft je man al wat gehoord van de nieuwe baan? Succes bij de familie! Hoor graag hoe ze reageren.
    En dat je de ene dag minder voelt dan de andere keer is ook niet gek, hoor! Eerst gaan je darmen heel erg opspelen en daardoor is je buik ook erg opgezet. Na een paar weken zijn die een beetje 'uitgewerkt', dus dan kan het lijken dat je buik niet zo dik (meer) is.
    Het wordt voor jou gewoon tijd dat je naar de gyn gaat voor de eerste controle. Je zult zien als jij je eerste echo hebt gehad, voor jou die onzekerheid weg zal nemen. Dus..... morgen je man weer achter de broek zitten! :p
    @Jes: hoe voel je je nu? Al meer last van kwaaltjes? Weet je familie het nu al? Of heb je nog steeds even last van nekklachten?
    @Almika: is dat jouw buik op je profielfoto? Jemig, een mooie grote buik al, hoor!:) Kreeg je morgen nu de uitslag? Heel veel succes dan en laat je het ons nog even weten?

9. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    He bah Mees, wat een ellende.
    En wat kan je eigen lichaam je toch in de maling nemen he?
    Lieverd, sterkte, als je dan toch niet zwanger bent dan moet het maar snel doorzetten toch?

Jeetje, wat heerlijk voor je.
    Nieuw huis in een leuke buurt, en beiden tevreden?
    Ben benieuwd hoe je schoonfamilie op het nieuws reageert.

Syl, het is even afwachten morgen, wat de grootte is van het follikel.
    Met een beetje geluk, kan ik dinsdag de sis-echo doen en donderdag een ZI.

Met mij vandaag bagger.
    Ik voel me niet lekker.
    Gister al niet, hoofdpijn, misselijk, chagerijnig.
    Het zal door de hormonen komen denk ik, wat het niet minder vervelend maakt natuurlijk.
    Denk eigenlijk ook dat ik me toch wel een beetje druk maak over de sis-echo. Wilde er eigenlijk alleen naartoe, maar heb net toch maar even mijn moeder gevraagd of ze in de wachtkamer wil zitten mocht het geen goed nieuws zijn.
    Pfff ik zal blij zijn als daar niet al te veel ellende uit komt.
    Morgen weer werken na een weekje rust, bah heb er helemaal geen zin in.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: kan me voorstellen dat die sis-echo best spannend is. Ik ben zelf al helemaal geen held als het om ziekenhuizen gaat, dus ik snap je helemaal. Goed dat je je moeder hebt meegevraagd. Het is toch altijd prettiger om iemand bij te hebben om het stressen in zo'n wachtkamer een beetje te verzachten en ook naderhand om in de auto even je verhaal aan kwijt te kunnen. Krijg je dan gelijk ook de uitslag al?
    In ieder geval heb je na die sis-echo in ieder geval nog een ZI waar je naar uit kunt kijken. Meid, heel veel sterkte en ik ga dinsdag heeeel hard aan je denken! Alvast een knuffel omdat ik je een enorme kanjer vind.
    Had hier zelf vandaag ook last van een enorm depressief gevoel. Werd ook gek van dat weer, waardoor je niet lekker even naar buiten kon. Dus de muren kwamen op me af en had ook zin om een lekker potje te janken (en toen had ik nog niet eens negatief getest, kun je nagaan).
    Ja, en nu kijk ik bijna teleurgesteld als ik naar de wc ga en er is nog niets. Als ik niet zwanger ben, dan moet ik gewoon ongesteld worden en kan ik weer verder. Nu ben ik blijkbaar niet zwanger, maar ongesteld word ik ook niet. Heel frustrerend!

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oh sneeuwmees, klinkt als een vervelende dag en dan ook nog negatief testen, da's niet leuk (zacht gezegd!) Maar ik zat me af te vragen, de keren dat je zwanger was, testte je toen meteen positief voor of op nod? Anders kan het misschien toch nog. Nou ja, ik weet ook niet hoor en begrijp heel goed dat je wil dat die ongesteldheid dan ook maar doorzet.

Xon: ook niet lekker lees ik, hopelijk gaat het gauw weer over! En morgen weer werken, sterkte ermee! En natuurlijk ga ik ook voor je duimen dinsdag dat er niets vervelends uitkomt bij die sis-echo! Op zich wel fijn dat je meteen de uitslag krijgt lijkt me. En fijn dat je moeder toch meegaat. Ik neem ook mijn petje af voor je hoor trouwens, wat je allemaal moet doorstaan!

We zijn net terug van de familie en... ze weten het eindelijk! Mijn schoonmoeder zei toen ze over het huis hoorde uit zichzelf dat we van een kamer maar een kinderkamer moesten maken. Want ze zegt al langer dat ze zo graag een kleinkind wil! Nou dat was dus een mooi openingetje om het te zeggen. En ze was dus echt hartstikke blij! En mijn schoonzus en zwager ook natuurlijk. Ze gingen meteen meedenken over ziekenhuizen enzo, dus dat komt goed. Al met al wel een goede dag hier. Alleen nu nog werken en dan morgen weer vroeg op om te werken ook. Maar in ieder geval geeft het wel rust dat we nu een huis hebben gevonden. Mijn man is er ook blij mee hoor, al zit ie dan wat verder van zijn familie af ;)

O, ja, Almika, mijn man is Turks maar komt hier vandaan en heeft nooit in NL gewoond. Ik ben dus voor hem hierheen gekomen.

Nou meiden, dikke knuffel allemaal en tot morgen! Welterusten.

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

@Mees: Hè verdorie. Wat balen nou. Hoopte zo met je mee. Ja dan moet 't maar doorzetten ook hè? Zodat je door kan naar de volgende ronde. Ging even ook denken wat Jeetje vraagt of je de vorige keren ook op NOD positief testte. Maar het hopen en dan teleurgesteld worden moet maar eens over zijn; de volgende keer gewoon raak :x voor ons allemaal.

@Xon: Zet hem op dinsdag hè. Kan me voorstellen dat je er toch de zenuwen van krijgt. Goed dat je moeder meegaat. En wel lekker misschien om niet op de uitslag te hoeven wachten. Dan weet je waar je aan toe bent. En als je dan ook nog donderdag kan insemineren is het geen verloren maand. Ik zal aan je denken ook aankomende week.

@Jeetje: Wat goed! Een leuk huis in ook nog eens een leuke buurt waar jullie beiden blij mee zijn. En ook aan je schoonfamilie verteld. Die natuurlijk blij zijn en je nu ook nog helpen met het zoeken naar een ziekenhuis. Het klinkt allemaal goed. Als je man dan ook nog die baan krijgt gaat 't je allemaal goed. Het is je gegund.

@Almika: Wat een mooi buikje! Krijg jij nou morgen of aankomende week een uitslag? Ben het even kwijt.

@Syll: Hoe gaat ie nu? Dinsdag krijg je dus weer prikken? Au. Hoop dat het je van de rugpijn af zal helpen of het verlichten. Dat je weet dat je het niet voor niets ondergaat. Zal ook aan jou denken dinsdag (was toch dinsdag?). En bijna oma o o o wat spannend.

@Iedereen: Fijne avond nog

Liefs

13. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Mees, jammer weer meid, ik had nog wel zo'n goede hoop voor je!! Zat net helemaal in spanning te wachten tot de pagina ervoor kwam, nou dan hoop ik maar dat je snel ongi wordt een dikke knuffff voor jou........

Xon, goed dat je dan toch voor de echo gaat, ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat het nieuws niet al te slecht is en dat als er iets is ze je kunnen helpen, ik lig dan zelf ook in het ziekenhuis maar ik zal aan je denken, ook jij een dikke knufffffff....

Jeetje, fijn meid, schoonfamilie blij en een nieuw huis!! Ben blij voor je........

Almika, wat een mooie buik heb je al zeg! Toppie hoor! knuffffff

Nou meiden slaap lekker allemaal, dikke knuffff van mij.......

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Dankjewel maureen is lief van jou, knuffff....
    Ik hoop ook dat het niet allemaal voor niets is, maarja je probeert alles om van je pijn af te komen zonder medicijnen, want het enige dat mij helpt is morfine en tja daar wordt je niet zwanger mee, dus ik moet wat... en ja nog 2 weekjes ong. tot mijn dochter moet bevallen......poeh poeh hahahaha.

15. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja Mees, jij hebt zo te horen ook écht een rotdag gehad.
    En wat Jeetje zegt, testte je de vorige keer wel eerder positief?
    Natuurlijk hoop ik voor je dat het nog kan, maar ik wil je geen valse moed in praten. Ik weet hoe het werkt, stiekem hoop je dan toch nog dat het zo is, en hoppa daarna komt nóg een keer de teleurstelling en dan extra hard.
    Wat heerlijk dat we elkaar, ondanks welke afstand dan ook, toch zo kunnen steunen.
    Ik vind het echt fijn om dan van jullie te horen dat jullie aan me denken dinsdag, gek he, terwijl we elkaar natuurlijk helemaal niet kennen in the real life. Heel bijzonder!

Jeetje, voor jou een supergoede dag (ondanks dat je nu waarschijnlijk zit te werken), jij blij, man blij, schoonfamilie blij, joepieeeee, geniet ervan.

16. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Plaats je je berichtje en hoppa drie nieuwe berichten :)

Syl, ik zal ook aan jou denken hoor met die enge injecties allemaal. Ben jij de hele dag onder de pannen?
    Ik moet eerst nog de hele dag wachten, ik ben pas eind van de middag.

Maureen, ik hoop ook echt op een goede uitslag.
    Heb jij alweer contact gehad met je donor voor een nieuwe ronde?
    Hoop dat de mijne deze week toch ook nog beschikbaar is.
    Eerst morgen maar even de follikelmeting afwachten.
    Heb deze week weer een abonnement bij het ZH, hopelijk met een positief resultaat.
    Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jeetje: nou, fantastisch! Zo zit je weken dat alles tegen zit en ineens gaat alles weer in stroomversnelling. Wat fijn dat ze zo blij waren (en je ziet dat het met het ziekenhuis nu ook snel helemaal goed gaat komen). Hoe reageerde je man op die blijdschap van de familie? Kwam hij wat los?
    @Xon: we gaan ervan uit dat het dinsdag allemaal goed komt. En wie weet, als ze wat zouden vinden, dan kunnen ze het misschien ook relatief makkelijk verhelpen. Heb vertrouwen! Met zoveel positieve energie van ons eromheen moet het toch echt goed gaan komen.
    @Syl: ja, ook voor jou weer een spannende dag dinsdag. Gelukkig is het al aan het begin van de week, zodat je er niet te lang tegenaan hoef te hikken.
    @Maureen: en is de hoofdpijn weer over? Hoe ben je nu aan je nieuwe donor gekomen? Weer iemand van internet? Iemand waar je ook een beter gevoel bij hebt.

Jullie vroegen nog over het testen bij de vorige zwangerschappen. Ik heb beide keren precies op de NOD-dag getest. Beide zwangerschappen overigens ook niet eerder dan de NOD-dag geprobeerd te testen. Alleen is het voor mij lastig wat nu de NOD-dag is. Ik ben na mijn mk pas een keer ongesteld geweest en dat was met 30 dgn (en dat is morgen). Dus dan hoop ik maar dat ik morgen in ieder geval ongesteld word, zodat mijn cyclus in ieder geval niet later is. Deze maand had ik ook een ontzettend laat ei. Ik had pas een positieve ovu-test op de 17e dag van de cyclus. Terwijl dat normaal ook altijd 2 of 3 dagen eerder is. Het is dus afwachten in alle opzichten. Als er de komende dagen nog steeds geen ongi is zal ik later deze week er nog eens een testje tegenaan gaan gooien.
    En wat Xon zegt, klopt helemaal. Ondanks dat we elkaar nooit ontmoet hebben, voelt het toch fijn dat we elkaar steunen. Ik kan wel zeggen dat jullie me enorm door de periode rondom mijn miskraam geholpen hebben. Heb bij jullie zoveel steun gevonden, meer dan ik van mijn eigen vrienden/kennissen/familie heb gehad, en die waren dan zelfs zo dichtbij!

18. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    JeetjeB: gefeliciteerd meis met je huis en de reactie van je schoonfamilie ! nu snel een afspraak maken hoor! Xon, succes as week in ziekenhuis! en Mees..... ik testte ook niet meteen posi dus....... Syl ook succes deze week en Maureen, idd mooie buik hoor! Hier morgen 2e echo en combinatie test...... spannend!

19. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Wordt dus druk morgen!! Niala jij ook veel s6 morgen met de combi-test!!

Xon ik ben de hele dag onder de pannen ja, wordt om 11 uur geholpen, duurt ong. 2,5 uur, daarna thuis plat want dan ben ik de rest van de dag verlamd en zal dan moeten wchten tot het gevoel weer terugkomt, man heeft gelukkig vrij genomen anders zou ik niet eens naar de wc kunnen ofzo, maar komt goed hoor, hoop alleen dat het gaat werken zodat ik niet weer aan de morfine word gezet, want dat doe ik echt niet.......

Tja het is ook echt een fijn forum, ondanks dat we elkaar niet persoonlijk kennen idd. maar ik vind wel dat wat je hier met elkaar deelt heel erg persoonlijk is en niet echt dingen zijn die je met iedereen zou bespreken en dat schept een band, ook al is deze virtueel, je leeft echt met elkaar mee, fijn toch???

Nou iedereen een dikke knuffff, Mees ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid....
    Tot later............

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Sneeuwmees: dan heb je dus eigenlijk een cyclus van 31-32 dagen; je hebt een pos ovu test 24-36 uur voor de ovulatie. Dus i.p. is dag 18 jouw ovulatie + 14 is 32. Dus nog alle kans (of ben ik dan te optimistisch?)

Jeetje: gefeliciteerd met je huisje; kan je foto's plaatsen? Ben heel benieuwd... En wat heerlijk die reacties van je schoonfamilie. Geniet er maar van!

Niala: spannend: succes morgen.

Share This Page