Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier nog geen rood. Wel na het opstaan weer het gevoel of ik van alles voel lopen:(. Ik houd er ook rekening mee dat alles later is door mijn late ei, of dat nu rood of roze gaat worden.
    Ik voelde me alleen zo raar dat ik echt het idee had zwanger te zijn. Dus ik wacht (geduldig...grrrr):x af.
    Heb al uitgerekend dat als ik ongi wordt, mijn vruchtbare periode waarschijnlijk precies tijdens onze vakantie gaat vallen (en de eisprong op mijn man's verjaardag). Dus mocht ik ongi worden dan valt de volgende periode, klustechnisch gezien, een stuk gunstiger.
    Ach, ieder nadeel heb zijn voordeel.;)

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hmm nog geen rood... Toch denk ik ergens nog steeds dat het wel eens zou kunnen! Want je hebt nu anders wel ineens een heel lange cyclus toch? In ieder geval gelukkig dat als je toch ongesteld wordt, de volgende klusperiode zo gunstig valt! Is altijd mooi meegenomen.
    Succes met het 'geduldig' afwachten maar!

Ik zit weer eens op ZP terwijl ik eigenlijk hard aan het werk zou moeten zijn.... Dus, tot later!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Niala: sorry, er kwam een collega binnen en drukte al op verzenden. Ik wil jou heel veel succes wensen bij de combinatie-test en de echo. Ben je nog wel in de UAE als de uitslag daarvan binnen komt? In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat het morgen er een stuk minder chaotisch aan toe gaat.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik ken het gevoel. Eigenlijk heel druk zijn, maar toch die magische aantrekkingskracht van ZP:)
    Wanneer krijgen jullie de sleutel van je nieuwe huisje? Moet er nog veel aan gedaan worden? Ik wil best een keer behang komen afsteken, hoor... in het mooie Istanbul...!

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0

De nekplooimeting kan pas al je tenminste 11 weken + 4 dagen bent; dus waarschijnlijk bij jou alleen nu het bloedonderzoek? Of toch de volledige test?

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik had de andere berichtjess helemaal niet gezien! Was gelijk op de laatste pagina beland.

Niala: weer een echo morgen? En die test, spannend! Succes! Ja, ik wil nu echt snel een afspraak maken!

Sillysa: heel veel sterkte morgen hoor, klinkt best eng moet ik zeggen. Hopelijk gaat het goed en heb je er echt wat aan.

Sneeuwmees en Jes: als het goed is krijgen we de sleutel al over 10 dagen! En we hebben dus niet de flat zelf van binnen gezien want de mensen zitten er nog in maar eentje in hetzelfde gebouw en de man zei dat de flat waar wij in komen er nog beter uitziet. En deze zag er al goed uit! Het gebouw is pas 3 jaar oud namelijk. Ik zal eens kijken of ik foto's kan laten zien. Ik ben er super blij mee, want het huis waar we nu in zitten is zo'n 25-30 jaar oud en totaal niet goed onderhouden. Dus het is echt een héle verbetering!

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Volgens mij kun je maar een foto per keer versturen, dus hier de woonkamer...

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hmm, nou dat lukt dus niet... Ik weet eigenlijk niet of ik hier een link mag plaatsen naar de website waar dat huis op staat? Want volgens mij is dat makkelijker.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: lijkt me toch wel dat dat mag? Je kunt ook evt. foto's in je album bij je profiel plaatsen en die zichtbaar maken voor vrienden. Wij moeten dan alleen allemaal even vriend van je worden, maar dat is misschien ook een idee?

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Emlak Ofisinden 3+1 Kiral

Toch maar de link, want in mijn album plaatsen lukte niet. En die link zal het straks niet meer doen denk ik als we eenmaal echt in het huis zitten. Nu staat hij namelijk nog op die site omdat we nog niet officieel het contract hebben getekend, maar wel een aanbetaling hebben gedaan.
    Hij is op de eerste verdieping, met lift, 115 m2 groot en er zijn drie slaapkamer en twee badkamers (al had ik liever gehad dat die ruimte van die ene badkamer bij de slaapkamer was getrokken! Maar ja als je gasten krijgt is het wel fijn) Maar goed, kijken jullie zelf maar! Hopelijk doet de link het.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik zie nu dat je nog even moet doorklikken als je op de link hebt geklikt. Hopelijk is het nog zichtbaar want ze hebben er nu dus wel bijgezet dat het verhuurd is! Maar als ik erop klik, krijg ik de foto's nog wel te zien.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: dus dit zijn de foto's van het appartement wat jullie gaan huren? Ziet er inderdaad goed en allemaal nog erg nieuw uit en zo te zien ook een mooie houten vloer door het hele huis. Mooi, hoor! En ja, twee badkamers. Wie weet kun je er ooit, als je de loterij wint er nog een keer een extra kamer van laten maken, maar als jij een keer bezoek uit Nederland overhebt, zullen ze ook gelijk blijven slapen (neem ik aan), dus dan is een extra badkamer wel weer erg lekker. Kan me voorstellen dat het gaat kriebelen om te gaan verhuizen.

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja, dit is hem! Die vloer ben ik ook enorm blij mee! Nu lag er namelijk ontzettend oude vloerbedekking in ons huis die we nooit hebben vervangen omdat we toch wisten dat we er na drie jaar weer uit moesten. Het kriebelt inderdaad, ik kan niet wachten om het lekker te gaan inrichten! Ben ook al aan het kijken naar een nieuw kleed en gordijnen, want ik wil het gewoon nu echt goed aanpakken zodat ik me er goed voel. En wat ik zelf geweldig vind zijn die ramen in de woonkamer! En een douchecabine, ook heerlijk. Je zult wel denken, in wat voor een krot heeft ze nu drie jaar lang gewoond? Echt, het is zo'n wereld van verschil!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Inderdaad lekker je eigen tintje eraan geven, zodat het ook echt jouw thuis word. Een lekker vooruitzicht om gordijnen e.d. uit te mogen zoeken. En dan ook straks, als je er woont, lekker tutten met de inrichting van de baby-kamer:p. Is je man nu ook een beetje postief over de verhuizing en dit appartement??
    En over waar je nu woont. Ik ben diverse keren in Egypte geweest en ja, als de huizen wat ouder zijn, dan kan ik me er idd wat bij voorstellen wat je bedoelt, zonder direct over een krotwoning te praten.

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja mijn man is er ook helemaal blij mee! Ook met de omgeving en natuurlijk vindt hij het ook fijn dat het toch niet al te ver van zijn moeder vandaan is ;) (en ik toch ergens ook wel hoor) En we zijn allebei blij dat die knoop nu is doorgehakt en we niet meer hoeven te zoeken, geeft even wat meer rust!
    Tja, een krot kun je het niet noemen maar als dit mijn eigen huis was zou ik het toch beter hebben onderhouden! Nu gaan de mensen van wie het is er zelf weer in wonen en ik heb gehoord dat ze het dan wel eerst goed gaan opknappen. Errug begrijpelijk!

Hoe is het nu met jou trouwens? Al enig rood bespeurd of toch nog niet? (hoop van niet natuurlijk!)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: hier nog steeds geen rood hier te bekennen. Wel weer honger 1,5 uur nadat ik mijn brood op had tussen de middag en ik verlies weer wat vocht. Ik noem het oneerbiedig maar even zo'n 'broekpies'-gevoel. Dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap. Ik weet het dus even niet meer, maar het blijft maar door mijn kop spoken dat ik toch best wel eens zwanger zou kunnen zijn. Heb mijn man vanmorgen voor de zekerheid nog wel even langs het kruidvat gestuurd om weer een doosje 2 voor 5 te halen. Misschien dat ik er morgen of overmorgen nog een testje tegenaan gooi als dit zo vaag blijft.;)

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeetje sneeuwmees nog geen rood!!!
    Hmm, toch best raar.
    Ik weet dat als ik een late eisprong had ik ook een latere menstruatie had, maar dan kan het ook net zo goed een latere positieve test zijn.
    Nou ja wacht idd gewoon nog maar even af (tja wat kun je anders he???).

Jeetje, wat grappig zo een turkse advertentie.
    Ziet er mooi uit dat appartement hoor.
    Wanneer kunnen jullie erin (misschien heb je dat al verteld, sorry ben ik dan vergeten)?

Hier weer de eerste zieknhuisgang van mijn tien-rittenkaart gehad.
    Ik denk dat mijn ei zich ook had gehouden aan de drie dagen rust vorige week want ik hoopte dat hij zo 16/17 mm zou zijn, (want dan komt dat misschien nog een beetje uit met mijn donor), en hij was 17 bij 17 mm.
    Morgen de sis-echo gaat gewoon door dus, en nu knijp ik hem echt behoorlijk.
    Ik heb nu de hele tijd zo een onrustig 'wat is er ook alweer' gevoel, ik hoop zo dat het goed is morgen.

Niala hoe is het jou vergaan vandaag?

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @jeetje..mooi groot appartment,ziet erg erg goed uit. daar kunnen jullie wel een gezin in stichten. jewerkt daar?wat doe je?, en praat jij ook turks? hoelang woon je daar,hoop vragen maar ben gewoon nieuwsgierig haha:D ik vind het knap hoor dat je hier alles laat en in vreemd land een ander nieuwe leven opbouwt

@mees....blijft spannend lees ik. zou mooi zijn.ik ga duimen

@xon..succes met de echo,hoop dat alles gewoon goed is. ligt niet aan donor? daar al over nagedacht

@sylis...ik heb echt wat gemist want wat krijg je morgen precies waardoor je verlamd bent tijdelijk dan, en wat doen die spuiten precies. je bent nu wel morfine vrij? hoeis met dochter al zenuwen.en jij?

@niala...idd combitest kan nu nog niet, wel bloed afnemen maar de nekplooimeting is pas 11,3 wkn of is er bijjullie in zhuis iets speciaals

thanx voor julie reacte op mijn buikje, op foto lijkt hij wel groter. deze week uitslag inderdaad...spannend....en dan weten we het geslacht ook
    ik wil geheimhouden maar kleine bengel gaat mee met 20 wkn echo dus die weet dan ook en kan vast niet voor zich houden, vaders maakt niet uit of iedereen het weet

hoe is met rest van preggies?

onze w8bankers.houden jullie het nog met testdrang.

klussers ...succes!

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Almika, mijn donor heeft eerder gedoneerd aan de spermabank, en daarna ook nog twee wensmoeders geholpen (die heel snel zwanger waren 2e en 3e keer).
    Bij de spermabank wilden ze hem heel graag hebben omdat hij anderhalf keer de hoeveelheid zaadjes per ml had dan de gemiddelde man.
    Het ligt dus niet aan hem maar helaas écht aan mij :(
    Pfff, ben echt zo zenuwachtig over de uitslag van morgen!!!

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    xon..hhhmmmm! dat is dus niet.soms is gewoon echt bad luck, waar je natuurlijk niet blij van wordt. . ze hebben al tig echo's gedaan. je stokken gespoeld dan moeten ze toch al wat hebben kunnen zien.
    meid ik ga duimen. knuf en good lucl morgen

Deel Deze Pagina